Lach maar, over 10 jaar lach ik je uit als je een verschrompelde pruim bent en ik erbij loop als 25-jarigequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ook 25. En haha! Babyface.
Gewoon ook echt op m'n rijbewijs kijken van "EVEN KIJKEN WANNEER ZE GEBOREN IS". Echt, kk, kan die shit slecht handelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan met een hele diepe zucht je ID tevoorschijn halen
Ik ben al een verschrompelde pruim.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lach maar, over 10 jaar lach ik je uit als je een verschrompelde pruim bent en ik erbij loop als 25-jarige
Moment danquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon ook echt op m'n rijbewijs kijken van "EVEN KIJKEN WANNEER ZE GEBOREN IS". Echt, kk, kan die shit slecht handelen.
[..]
Ik ben al een verschrompelde pruim.Pics van je babyface.
Maak foto met je telefoon en mail naar jezelf dan.quote:
Ik heb wel eens een foto hier gepost een paar maanden geleden, die heeft Vas_ vast nog welquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak foto met je telefoon en mail naar jezelf dan.
Ja, herinner me er vooral aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Maarrehhh, relatie uit na 6 jaar? Kut wel.
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld manquote:
Joh, nu kun je eindelijk dat andere mokkel dat al 10 jaar verliefd op je is bonen.quote:
Ik zit ook maar wat te klootviolen manquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest laatst als net 24-jarige in de shoppa m'n ID laten zien, vond het wel een compliment.
[..]
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld man.
Wiet kopen in de shop is wel wat anders dan een fles rosé bij de Appie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest laatst als net 24-jarige in de shoppa m'n ID laten zien, vond het wel een compliment.
[..]
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld man.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto hier gepost een paar maanden geleden, die heeft Vas_ vast nog wel
Jullie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Trio met een stel, hoe aanpakken?
Vas, zoeken jullie nog iemand?
Oh, loop ik weer achter?quote:
Die heb je niet meer? Je zei dat je hem had opgeslagen om me te blackmailen en hebt hem daarna nog een keer gepostquote:
Oh. Hoe lang al dan?quote:
WHAAATT.quote:
Oh had 'm inderdaad in photobucket gezet, maar gebruik alleen imgur eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die heb je niet meer? Je zei dat je hem had opgeslagen om me te blackmailen en hebt hem daarna nog een keer gepost
Ga ervoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh had 'm inderdaad in photobucket gezet, maar gebruik alleen imgur eigenlijkMOET IK M POSTEN?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je hebt gewoon een map genaamd "FOKkers".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een map genaamd "FOKkers"._!
Waarom is het uit tussen jullie?quote:
Ew. :squote:
quote:
Dat moet ik inmiddels wel dagelijks doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
Godver ik wil ook zo'n koppie, hoef ik me nooit te scheren.
Je hebt hem gedumpt als de cold-hearted bitch die je bent?quote:
Ben in de lente geboren, dus het magquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die hun leeftijd aanduiden in lentes.
25 echt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ik inmiddels wel dagelijks doen. Mocht ook wel een keer, met mijn 25 lentes
Nee.quote:
Jawel hoor.quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
2 Mei.quote:
Ahw, dan ben je ook een stiertje.quote:
Een dekstier jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, dan ben je ook een stiertje.
quote:
Ja, die foto is een jaartje oud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |