Seks met alleen een vrouw is een brug te ver?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Qx.1234 het volgende:
Ik ben idd een man en tamelijk gay (niet qua uitstraling overigens, mensen zijn vaak verbaasd)Maar sta op zich wel open voor mmv, ben wel nieuwsgierig hoe dat zou zijn.
Kan ook, maar lijkt me toch wat onwennig als je het altijd met jongens hebt gedaan en geen ervaring met meisjes hebtquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks met alleen een vrouw is een brug te ver?
Bij een trio kijk je eerst hoe die vent neukt om daar mentale aantekeningen van te maken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef Qx.1234 het volgende:
[..]
Kan ook, maar lijkt me toch wat onwennig als je het altijd met jongens hebt gedaan en geen ervaring met meisjes hebt
Hmmzzzz, hoe oneerlijk het ook is, de bi-mannen en gays worden daar niet zo gewaardeerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef Bamboee het volgende:
Uhm, misschien www.fun4two.nl? Zulk soort locaties? Daar gaan volgens mij zowel singles als stelletjes heen?
No single men.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Hmmzzzz, hoe oneerlijk het ook is, de bi-mannen en gays worden daar niet zo gewaardeerd.
Verreweg de meeste seks daar met andere mannen erbij is hetero-seks, dus meerdere mannen bezig met 1 vrouw, niet met elkaar.
Er zijn we speciale bi-avonden bij sommige parenclubs, dat is dan meer gericht op ook seks tussen mannen.
Dat is ook waar, maar ook daar waar wel alleenstaande mannen naar binnen mogen geld dat de bi en gay mannen op de gewone avonden niet heel erg gewaardeerd worden. Bi vrouwen is meer dan ok, bi mannen niet.quote:
Dat klinkt vrij perfect! Zie ik er alleen in mijn eigen omgeving niet zo heel snel van komen helaas.. Bedankt iedereen voor de reacties tot nu toe trouwens, ik blijf benieuwd naar tips en ervaringen!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef InFlames het volgende:
Ik heb het gewoon met mijn beste vriend en mijn vriendin gedaan naja ik en mijn beste vriend hebben haar gedaan XD
binnenkort een quartetmet zijn vriendin!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |