Lach maar, over 10 jaar lach ik je uit als je een verschrompelde pruim bent en ik erbij loop als 25-jarigequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ook 25. En haha! Babyface.
Gewoon ook echt op m'n rijbewijs kijken van "EVEN KIJKEN WANNEER ZE GEBOREN IS". Echt, kk, kan die shit slecht handelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan met een hele diepe zucht je ID tevoorschijn halen
Ik ben al een verschrompelde pruim.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lach maar, over 10 jaar lach ik je uit als je een verschrompelde pruim bent en ik erbij loop als 25-jarige
Moment danquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon ook echt op m'n rijbewijs kijken van "EVEN KIJKEN WANNEER ZE GEBOREN IS". Echt, kk, kan die shit slecht handelen.
[..]
Ik ben al een verschrompelde pruim.Pics van je babyface.
Maak foto met je telefoon en mail naar jezelf dan.quote:
Ik heb wel eens een foto hier gepost een paar maanden geleden, die heeft Vas_ vast nog welquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak foto met je telefoon en mail naar jezelf dan.
Ja, herinner me er vooral aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Maarrehhh, relatie uit na 6 jaar? Kut wel.
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld manquote:
Joh, nu kun je eindelijk dat andere mokkel dat al 10 jaar verliefd op je is bonen.quote:
Ik zit ook maar wat te klootviolen manquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest laatst als net 24-jarige in de shoppa m'n ID laten zien, vond het wel een compliment.
[..]
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld man.
Wiet kopen in de shop is wel wat anders dan een fles rosé bij de Appie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moest laatst als net 24-jarige in de shoppa m'n ID laten zien, vond het wel een compliment.
[..]
Er zijn 3,5 miljard+ vrouwen op de wereld man.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto hier gepost een paar maanden geleden, die heeft Vas_ vast nog wel
Jullie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Trio met een stel, hoe aanpakken?
Vas, zoeken jullie nog iemand?
Oh, loop ik weer achter?quote:
Die heb je niet meer? Je zei dat je hem had opgeslagen om me te blackmailen en hebt hem daarna nog een keer gepostquote:
Oh. Hoe lang al dan?quote:
WHAAATT.quote:
Oh had 'm inderdaad in photobucket gezet, maar gebruik alleen imgur eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die heb je niet meer? Je zei dat je hem had opgeslagen om me te blackmailen en hebt hem daarna nog een keer gepost
Ga ervoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh had 'm inderdaad in photobucket gezet, maar gebruik alleen imgur eigenlijkMOET IK M POSTEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |