Wat voor kapsel heb je nu dan shi skinheadquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben echt veel minder g dan men debkt, zeker als ik mijn haren laat groeien, dan ben ik gewoon een lieve knul.
Idd gemillimetert of opscheertje. Maar in de winter laat ik het altijd best wel groeien voor de warmte en ik merk dan dat kaasjes hoi durven te zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je nu dan shi skinhead
Sowieso*quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef tetouaribo het volgende:
Jij dan? ZOiezo dat jij mooi boy bent
Nee je hoe mijn hulp duidelijk nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aardig van je, maar ik hoe jou hulp niet.
hoeftquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je hoe mijn hulp duidelijk niet.
Jouw*quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aardig van je, maar ik hoe jou hulp niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef tetouaribo het volgende:
Jongens, laat mij in m'n waarde! Ik ben tot veel toe in staat.
Oke ik wil een iPhone kan je die voor me regelen, vast wel he?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef tetouaribo het volgende:
Jongens, laat mij in m'n waarde! Ik ben tot veel toe in staat.
Goejkoop tebelgoed!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik wil een iPhone kan je die voor me regelen, vast wel he?
Na de ramadan mag je mij misschien pijpen voor een iphone, als je een beetje lekker bent teminste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik wil een iPhone kan je die voor me regelen, vast wel he?
Nee bedankt, heb nog wel standaarden en daar passen straatschoffies niet bij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Na de ramadan mag je mij misschien pijpen voor een iphone, als je een beetje lekker bent teminste.
maar mur wel?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb nog wel standaarden en daar passen straatschoffies niet bij.
Ik nam slechts de rol aan die jij mij gaf, Iphone kopen schatje?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt, heb nog wel standaarden en daar passen straatschoffies niet bij.
Je bent zelf een hoe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je hoe mijn hulp duidelijk niet.
eigenlijk niet, Fok is van de duivel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef Modus het volgende:
Mag je wel op fok in deramadan
? Staat niks over in dat ene boek.
.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Jullie falen al (op de eerste dag) door op FOK! te posten.
je brengt me op een ideequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Inb4 'ja maar allah heeft geen fok aacount dus die kan tog nie meelezen![]()
!!11'
Can't blame her.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Ezio het volgende:
Godver, nu het na 6 jaar uit is met mijn vriendin zit er zo'n lelijke vadsige nederlandse chick die al 10 jaar verliefd op me is achter me aan. Facebook, Skype, overal word ik belaagd
Ja ik ben dan ook wel heetquote:
HAHA, JA MAN.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee grapje, ik zag het niet. Je zweette peentjes hè hahaha!
':S', ik wijzigde mijn PI alleen.quote:
Nou blokkeren en dan is het opgelost slotje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Ezio het volgende:
Godver, nu het na 6 jaar uit is met mijn vriendin zit er zo'n lelijke vadsige nederlandse chick die al 10 jaar verliefd op me is achter me aan. Facebook, Skype, overal word ik belaagd
Ja maar dat kan ik dus niet maken want ze is de dochter van vrienden van de familiequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou blokkeren en dan is het opgelost slotje.
iseequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
':S', ik wijzigde mijn PI alleen.
Lekker interessantquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet maken want ze is de dochter van vrienden van de familie
Ja ik ben gewoon lief dus ik moet elke keer op diplomatische wijze de situatie ontduikenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker interessantDat zou mij niet weerhouden als ze me lastig valt
zeker gevraagd door zo'n kassamiep van 16?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, wat mij net toch gebeurde. Moest gewoon legitimatie laten zien toen ik een flesje wijn kocht. Echt, je maakt het mee hoor. Poe hee.
Hoe oud ben je? Ik ben 25 en mag dus elke keer mijn paspoort trekken aangezien ik een babyface van jewelste heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, wat mij net toch gebeurde. Moest gewoon legitimatie laten zien toen ik een flesje wijn kocht. Echt, je maakt het mee hoor. Poe hee.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zeker gevraagd door zo'n kassamiep van 16?
Ook 25. En haha! Babyface.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik ben 25 en mag dus elke keer mijn paspoort trekken aangezien ik een babyface van jewelste heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |