SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 00:35:39 ]
Hij leeft nog wel, merak etmeyin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatste bezoek bijna een maand geleden:
Weissman
Wat voor beest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:26 schreef Ayca het volgende:
Uff. Probeer nu al zo'n 1,5 uur een groot vies vliegend beest te doden in m'n kamer. Nu heeft hij zich weer verstopt. Zal niet rusten tot hij dood is.
Ben je er bang voor dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:35 schreef Ayca het volgende:
Zo zag hij er niet uitkkbeest, slaap wel op de bamk
Ik vind dat Bortecinem een stapeltje zelfgemaakte lahmacuns naar de eerstvolgende moet meenemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je eigen moeder/oma/tante whatever.
Niet in dit topic.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij leeft nog wel, merak etmeyin.
Scheelt het als ik zeg dat ik vlinders ook eng vind?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je er bang voor dan?
Zoveel meisjes die bang zijn voor motten. Dat snap ik echt niet. Het zijn verdomme bijna vlinders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt je bagage automatisch overgezet? Zo ja, lukt makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand ervaring met Sabiha Gokcen?....
Mijn interne vlucht landt om 10.50 uur, volgende vlucht is om 12.05. Red ik dat?
Ataturk zou ik nee zeggen, maar hier weet ik niet wat te doen. Het matcht niet, geen enkele vlucht matcht op deze na.
Nee, want in Erzincan is geen douane, dus ik moet mijn baggage ophalen en weer opnieuw inchecken..quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt je bagage automatisch overgezet? Zo ja, lukt makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |