Mja, ik was net ff in m'n hostel, en ben nu in een bar/lounge waarvan ik dacht dat het wel vol zou zitten. Er zit een koppel naast me en een stel Limburgse trutten. Valt wat tegen, zeg maarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:36 schreef Ayca het volgende:
Hey cc, wat doe jij op FOK, moet je niet het land gaan verkennen oid?
quote:
Waarom kijk jij ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
forum.fok.nl/topic/1993331/3/25
Wtfwtfwtf?! Ik krijg hier moordneigingen van. Ik zeg wel vaker dat ik mensen wil vermoorden maar dit soort verhalen/filmpjes/foto's maken mij zo aggressief dat ik er serieuze moordneigingen van krijg. Hoe fucking ziek en gestoord ben je wel niet als je dit gaat doen?! Zelfde geldt voor de toeschouwers.
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.quote:
Ook gekeken netquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.
Moet je niet doen, laatst beelden gezien uit Mexico. Sindsdien klik ik niet meer op foto's/links.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.
Misschien dachten ze dat je al klaar was met eten? Of er kwam een ouder iemand?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net boos weggelopen van een familie bbq trouwens. Heb ik mezelf de hele dag uitgehongerd voor deze avond, word mijn bord opgeruimd en plaats weggeven omdat ik even naar de wc was.En het was niet eens op het einde ofzo, we waren net begonnen. Wtf is dat dan.
Nu zit ik thuis in de tuin te wachten tot mijn ouders terugkomen want geen sleutels..
(zucht heethoofd die ik ben zucht)
We waren echt net begonnen, had net een kofte op. Verder was mijn plaats weggegeven aan mijn nichtje van 5.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat je al klaar was met eten? Of er kwam een ouder iemand?
Ja dit. Ook sinds Mexico niet meer geklikt maar ik vind verder ook dat dit soort filmpjes/foto's geen aandacht moeten krijgen van sensatiezoekers/ramptoeristen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je niet doen, laatst beelden gezien uit Mexico. Sindsdien klik ik niet meer op foto's/links.
Dan moeten ze mijn bord en glas niet wegdoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze konden je nichtje van vijf niet stil krijgen.
Gelukkig zal zoiets mij niet overkomen. Ze zijn al blij dat ik langskom, en dan gaan ze niet dit soort dingen doen om mij weg te pesten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moeten ze mijn bord en glas niet wegdoen.
Nee maar serieus. Ik dacht dat ze haar daar hadden neergezet zodat mijn tante, haar moeder haar beter kon voeren. Ik grapte nog dat ik haar eten zou opeten omdat ze op mijn plaats zat. Daarna vroeg ik naar mijn bord waarop mijn moeder doodleuk antwoordde dat die al weg was.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zou in zo'n geval ook boos weglopen.
Misschien dachten ze aan je gewicht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net boos weggelopen van een familie bbq trouwens. Heb ik mezelf de hele dag uitgehongerd voor deze avond, word mijn bord opgeruimd en plaats weggeven omdat ik even naar de wc was.En het was niet eens op het einde ofzo, we waren net begonnen. Wtf is dat dan.
Nu zit ik thuis in de tuin te wachten tot mijn ouders terugkomen want geen sleutels..
(zucht heethoofd die ik ben zucht)
Ik ben dunner dan hun allemaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien dachten ze aan je gewicht?
Ja, dat dacht ik dus ook. Volgende keer zal ik mijn bord vinden en het in hun gezichten gooien!!!11quote:Nu heb je wel heerlijk sappig vlees gemist en heb je de hele dag in de tuin lopen wachten. Oftewel met zulke acties heb je alleen je zelf te pakkenBeter ging je schreeuwen, stampen en borden van andere mensen keihard op de grond gooien
![]()
Maakt niks. Alleen een ekte Adanali kan snappen hoe iemand zo boos kan worden om een stuk gebraden vlees.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef expans het volgende:
Sterke familiebanden, weglopen enzo deed ik ook altijd man
toen ik 8 was.
Vind ik wel raar voor mannenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor minder boos weggelopen...
Just in time for ramadan 2013quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, klopt.
Uh, water. Müslüman olmaya karar verdim
Serieus?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, klopt.
Uh, water. Müslüman olmaya karar verdim
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt niks. Alleen een ekte Adanali kan snappen hoe iemand zo boos kan worden om een stuk gebraden vlees.
I dunno.quote:
Oud zeer.quote:Op zondag 7 juli 2013 06:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als man hoor je zoiets niet te doen om zoiets kleins. Niet beledigend bedoeld.
Beeld je de volgende keer in dat het leven kort is en mensen plotseling doodgaan en jij ze niet meer kan zeggen wat je voelt omdat je bent weggelopen en je de rest van je leven schuldig zult voelen.quote:
Je hebt gelijk. Het is wel lastig om het te vergeten als je er voortdurend aan wordt herinnerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beeld je de volgende keer in dat het leven kort is en mensen plotseling doodgaan en jij ze niet meer kan zeggen wat je voelt omdat je bent weggelopen en je de rest van je leven schuldig zult voelen.
Been there. Just my 2 cents.
http://www.restaurantmeram.nl/?language=nlquote:Op zondag 7 juli 2013 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Hallo, Turken! Ik zit morgen in Amsterdam en ik wilde vragen of er een Turkse tent is die jullie mij aan kunnen raden om er te gaan eten.
Ook dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Soms is weglopen de enige manier om te voorkomen dat je met je mannenspieren een klap uitdeelt of je stem verheft, dan kan weglopen de beste optie zijn
Wat wil je? Lekker eten of lang tafelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Hallo, Turken! Ik zit morgen in Amsterdam en ik wilde vragen of er een Turkse tent is die jullie mij aan kunnen raden om er te gaan eten.
Lekker eten. Ik zie dat beide vestigingen van Meram redelijk ver van het centrum liggen, dus dat is niet zo handig.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat wil je? Lekker eten of lang tafelen?
Bohoho heerlijk bbq gedaan vandaag, kofte en kip![]()
Ook vlakbij het centrum? Wees niet zo cryptisch dan..quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lekker eten. Ik zie dat beide vestigingen van Meram redelijk ver van het centrum liggen, dus dat is niet zo handig.
Schijt, word je hard van. Gisteren nog bewust ayran weggedronken met een vliegje erin. Sick cunt word je daarvan, met onverwoestbare mind.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Che_ het volgende:
Mesken. Niet vlakbij tho'
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-broodje-kebab.dhtml
Wat..quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Schijt, word je hard van. Gisteren nog bewust ayran weggedronken met een vliegje erin. Sick cunt word je daarvan, met onverwoestbare mind.
Bahquote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Schijt, word je hard van. Gisteren nog bewust ayran weggedronken met een vliegje erin. Sick cunt word je daarvan, met onverwoestbare mind.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde birtatquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso niet vaak meer buiten te eten. Vertrouw het tegenwoordig gewoon niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde birtat, zelfde avond na verschijnen van dit berichtje ben ik daar gaan eten. Shoarma + kipfilet bij birtat is baas
Bij die birtat die wammes bedoelde (en beroemd is in de buurt) verkopen ze geen doner kebap. Dus in de test gaat het om een winkel met dezelfde naam.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso niet vaak meer buiten te eten. Vertrouw het tegenwoordig gewoon niet meer.
Zelf kunnen koken
Hoe bedoel je trouwens niet dezelfde birtat?
Wat hij post is gewoon die van b&lquote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij die birtat die wammes bedoelde (en beroemd is in de buurt) verkopen ze geen doner kebap. Dus in de test gaat het om een winkel met dezelfde naam.
Gewoon zeggen, krijg je vaak een nieuwe, en dan eet je ze alsnog allebei voor de prijs van één.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zat laatst een haar en een stukje pluis van een schoonmaakdoek of zoiets in mijn dürüm. Ik heb die tent daarna meteen afgeschreven.Sowieso eet ik de laatste jaren ook niet of nauwelijks meer buiten, omdat ik het ook niet helemaal meer vertrouw. De Turkse tenten bedoel ik dan.
Het woord Bir niet waard blijkbaarquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat broodje zou ik dan op de toonbank pleuren en weglopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die Turk neemt het broodje mee terug en komt terug met hetzelfde broodje zonder groente en zegt doodleuk met accent: "ik heb met mijn vingers afgehaald".
Ik heb zelf schijt aan zulke dingen, Turks eten wordt nou eenmaal met de hand bereid. Als ik ergens een cig köfte zou eten, hebben daar meer vingers in gezeten dan in dat broodje van die gast.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat broodje zou ik dan op de toonbank pleuren en weglopen.
Als ik om een broodje met "weinig knoflooksaus" vraag, dan hoef je echt niet de hele fles knoflooksaus leeg te knijpen op mijn broodje. Dat hebben ze serieus een keer geflikt, toen ik er wat van zei werd er moeilijk gedaan. Tsja, dan houdt het op.
Ik ben me ervan bewust dat het iets minder hygiënisch zal zijn dan de (luxe) restaurants. Dat hoeft het persoonlijk echter niet aan te dikken, laat me in de waan dat alles schoon is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb zelf schijt aan zulke dingen, Turks eten wordt nou eenmaal met de hand bereid. Als ik ergens een cig köfte zou eten, hebben daar meer vingers in gezeten dan in dat broodje van die gast.
Maar uiteraard geen slimme zet van hem om dat zo te zeggen.Als klant heb je dan wel het recht om er iets van te zeggen (of het broodje te weigeren).
Elk eten wordt met de hand bereid.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb zelf schijt aan zulke dingen, Turks eten wordt nou eenmaal met de hand bereid. Als ik ergens een cig köfte zou eten, hebben daar meer vingers in gezeten dan in dat broodje van die gast.
Maar uiteraard geen slimme zet van hem om dat zo te zeggen.Als klant heb je dan wel het recht om er iets van te zeggen (of het broodje te weigeren).
Maar aangeraakt bedoel ik.quote:
Lekker filmpjequote:
Heerlijk zoutquote:Op maandag 8 juli 2013 12:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar aangeraakt bedoel ik.
Bij Nederlanders gaat het vanuit de verpakking direct de pan in, dus.
Hup, nog een zakje saus erbij.
[/generalisatiemodus]
Mja, jammer dat ze op zulke dingen nooit letten. Laatst wilde ik een lahmacun zonder sambal, doet hij er ook geen knoflook opquote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat broodje zou ik dan op de toonbank pleuren en weglopen.
Als ik om een broodje met "weinig knoflooksaus" vraag, dan hoef je echt niet de hele fles knoflooksaus leeg te knijpen op mijn broodje. Dat hebben ze serieus een keer geflikt, toen ik er wat van zei werd er moeilijk gedaan. Tsja, dan houdt het op.
lolquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo wij worden in onze reeks lastig gevallen door wat mensen van Turkse komaf, kunnen we ze na jullie sturen?
Ojah, ze zijn dus Turks.
Lahmacun zonder sambal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, jammer dat ze op zulke dingen nooit letten. Laatst wilde ik een lahmacun zonder sambal, doet hij er ook geen knoflook op
De enige waarheid wordt door xminator verkondigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef xminator het volgende:
Lahmacun met sambal en knoflooksaus.
Verkaasde turken
Je eigen moeder/oma/tante whatever.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet de eerste Turkse bakker tegenkomen in Nederland waarvan de lahmacun zonder saus lekker is en smaak heeft.
haha deze manquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Çok konuşuyorsunuz. Hepinizi döverim.
Zelf thuis (laten) maken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet de eerste Turkse bakker tegenkomen in Nederland waarvan de lahmacun zonder saus lekker is en smaak heeft.
Kom op zeg.. Echt geen lahmacun dit.quote:
Bij gebrek aan een betere video.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Echt geen lahmacun dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |