Mja, ik was net ff in m'n hostel, en ben nu in een bar/lounge waarvan ik dacht dat het wel vol zou zitten. Er zit een koppel naast me en een stel Limburgse trutten. Valt wat tegen, zeg maarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:36 schreef Ayca het volgende:
Hey cc, wat doe jij op FOK, moet je niet het land gaan verkennen oid?
quote:
Waarom kijk jij ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
forum.fok.nl/topic/1993331/3/25
Wtfwtfwtf?! Ik krijg hier moordneigingen van. Ik zeg wel vaker dat ik mensen wil vermoorden maar dit soort verhalen/filmpjes/foto's maken mij zo aggressief dat ik er serieuze moordneigingen van krijg. Hoe fucking ziek en gestoord ben je wel niet als je dit gaat doen?! Zelfde geldt voor de toeschouwers.
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.quote:
Ook gekeken netquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.
Moet je niet doen, laatst beelden gezien uit Mexico. Sindsdien klik ik niet meer op foto's/links.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.
Misschien dachten ze dat je al klaar was met eten? Of er kwam een ouder iemand?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net boos weggelopen van een familie bbq trouwens. Heb ik mezelf de hele dag uitgehongerd voor deze avond, word mijn bord opgeruimd en plaats weggeven omdat ik even naar de wc was.En het was niet eens op het einde ofzo, we waren net begonnen. Wtf is dat dan.
Nu zit ik thuis in de tuin te wachten tot mijn ouders terugkomen want geen sleutels..
(zucht heethoofd die ik ben zucht)
We waren echt net begonnen, had net een kofte op. Verder was mijn plaats weggegeven aan mijn nichtje van 5.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat je al klaar was met eten? Of er kwam een ouder iemand?
Ja dit. Ook sinds Mexico niet meer geklikt maar ik vind verder ook dat dit soort filmpjes/foto's geen aandacht moeten krijgen van sensatiezoekers/ramptoeristen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je niet doen, laatst beelden gezien uit Mexico. Sindsdien klik ik niet meer op foto's/links.
Dan moeten ze mijn bord en glas niet wegdoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze konden je nichtje van vijf niet stil krijgen.
Gelukkig zal zoiets mij niet overkomen. Ze zijn al blij dat ik langskom, en dan gaan ze niet dit soort dingen doen om mij weg te pesten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moeten ze mijn bord en glas niet wegdoen.
Nee maar serieus. Ik dacht dat ze haar daar hadden neergezet zodat mijn tante, haar moeder haar beter kon voeren. Ik grapte nog dat ik haar eten zou opeten omdat ze op mijn plaats zat. Daarna vroeg ik naar mijn bord waarop mijn moeder doodleuk antwoordde dat die al weg was.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zou in zo'n geval ook boos weglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |