Ja meram is gewoon goedkoop en snel eten. Alleen wanneer het druk is valt het soms tegen.Meram west en oost cafe moet je mijden, daar komen kindjes om te 'chillen'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Pilav met tavuk en turkse cayquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgende keer dus vapiano + bowlen of andere activiteit oid? Qua opkomst zal het toch weer 6/7 man zijn
Patroniēe!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pilav met tavuk en turkse cay
*kijk mij dan gaaaaaan*
Tavuk gogsu?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pilav met tavuk en turkse cay
*kijk mij dan gaaaaaan*
ik niet begrijp.quote:
Volgens mij niet. Wanneer ik 2 menu, 1 soep, 3 cola ruwweg bij elkaar optel kom ik het bedrag op de bon uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
zG, hebben ze afgelopen woensdag de extra patat en pilav eigenlijk nog in rekening gebracht?Weet je dat toevallig?
Ik doe nooit moeilijk over meets. Wanneer ik het niet naar me zin heb of ik me niet op m'n gemak voel, dan kan ik gewoon weer weggaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef zarGon het volgende:
Sowieso merk ik bij een aantal personen dat ze totaal niet moeilijk doen (Sylv, Turq, jij en zo)..
Bedoel je op de filmmeet? Ja, ik was er ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik niet begrijp.
Was wel heel lekker en snelle service
Sylv was je er ook woensdag!
Ik vind het leuk om te zien dat je Turken okay vindt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe nooit moeilijk over meets. Wanneer ik het niet naar me zin heb of ik me niet op m'n gemak voel, dan kan ik gewoon weer weggaan.Dat geldt voor iedereen.
Ik ga binnenkort (lees: ik ben op zoek naar een koopwoning) (terug) naar Nijmegen verhuizen. Een housewarming party met FOK!Turken... tempting!
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Turken kunnen best okay zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te zien dat je Turken okay vindt..
Klinkt leuk, doen we..
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een appartement kopen. Een eengezinswoning is mij toch iets te duur, of ik moet aan de andere kant van Nijmegen gaan wonen.quote:
Welke pasta heb je gehaald dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.
Pasta wordt in 1 minuut gekookt ofzo waardoor het niet lekker zacht wordt.
Voor mij geen vapiano meer, totaal geen smaak.
Hemen oyunbozanlik yapma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turken kunnen best okay zijn.
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een appartement kopen. Een eengezinswoning is mij toch iets te duur, of ik moet aan de andere kant van Nijmegen gaan wonen.
waar je een uur moet wachten in de rij voor pasta.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer joh, schelp vormig. Is paar maanden geleden alweer, in Rotterdam.
Pizza hoort dun te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.
Pasta wordt in 1 minuut gekookt ofzo waardoor het niet lekker zacht wordt.
Voor mij geen vapiano meer, totaal geen smaak.
Neem zelf meestal 'Tacchino Piccante' met campanelle.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer joh, schelp vormig. Is paar maanden geleden alweer, in Rotterdam.
Ik weet wat een Italiaanse pizza is. Maar dit leek net papier, totaal niet krokant, zo slap als ...dunnoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza hoort dun te zijn.
Van die dikke Amerikaanse pizza's
Huilen. Dat weet je toch bij het bestellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef xaban06 het volgende:
Ik had pizza met groente, bij pizza en groente denk ik aan paprika, uien, maļs enzo. Nee doen ze er aubergine enzo op, gatver.
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza hoort dun te zijn.
Van die dikke Amerikaanse pizza's
Nee? Ingrediėnten staan namik niet vermeld, er stond gegrilde groenten. Je gaat toch geen aubergine op een pizza doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Huilen. Dat weet je toch bij het bestellen?
Ja ik moest mijn pizza met bestek eten, bah.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.
Nee hoor? Als ze een pizza volproppen met ingredienten wel ja, maar dat is dan geen echte pizza meer imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn pizza met bestek eten, bah.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.![]()
![]()
Die dunne pizza's echter zijn zelfs met bestek lastig te eten. Ik sneed de punten gewoon door de helft en at het verder met m'n handen.
Laat jij op de volgende meet zien hoe je een pizza dient te consumeren volgens jou?quote:
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hč?quote:
Kaaskopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.![]()
![]()
Die dunne pizza's echter zijn zelfs met bestek lastig te eten. Ik sneed de punten gewoon door de helft en at het verder met m'n handen.
Natuurlijk wel. Gewoon laten zien hoe het hoort. Alpha alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het mes en vork proberen te eten hč?Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
Dat heb ik ooit geprobeerd...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Kaaskop.
Tijdens de lunch snijd je zeker eerst je brood en daarna eet je het met een vork?
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Oh, brood eet ik af en toe wel met mes en vork.
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Dat!quote:
Ik ook valla.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Nee, ik apprecieer het voedsel wat voor mij ligt gewoon.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
Oh god, jullie prakken zeker ook al het eten?
Medio/eind augustus gaan we het nogmaals proberen. Ik hoop dat je dan (ook) kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben vandaag net terug van vakantie en was van plan om vandaag te reageren.. De BBQ meet gaat dus niet door euwkey. Ik ga morgen toch lekker BBQ'en, sizin yerinizede yerim.
Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-.
Kalsin o zaman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
27. Ik word door velen een jaar of 7 ouder geschat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kalsin o zaman.Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
Dat is inderdaad wel zo. Doordat je minder snel eet eet je ook minder volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat!
Het met mes en vork eten zorgt ervoor dat je er langer over doet om je maaltijd te consumeren en dus langer kan genieten van het eten.
Waarom altijd zo gehaast willen eten?
Bah, is dat die ook in Den haag zit, naast simit sarayi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
Tip:
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/Eazie-Amsterdam/23813556
Hahaha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Over verwesterde Turken gesproken.
In het dorp stak m'n oom z'n hand naar me uit toen ik aankwam. Dus ik schudden, en toen gaf hij me twee zoenen, maar keek al wat gek. Bij het afscheid wierp hij z'n hand praktisch in m'n gezicht, en toen werd de bedoeling pas duidelijk bij mij. Maar ja, ik vind el öpme dan ook zo ongeveer het stomste gebaar wat je kan bedenken.
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb vaak het gevoel dat die mensen respect proberen af te dwingen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hč?Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je valt mij tegen. Hoe ga je een lahmacun met mes en vork eten?
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.
Veel mensen die van me verwachten dat ik hun hand kus krijgen schud ik gewoon de hand. Geloof me, dįt is bij mij ook een teken van respect. Als je me niet bevalt geef ik je geen hand. Zo heb ik een van m'n broers ook vier maanden de hand niet geschud nadat hij iets zei.Ik heb inmiddels de strijdbijl begraven.
[..]
Ik vind het niet makkelijk en ik knoei dan ook heel veel. Moet ik het een keer laten zien?
Het uitgangspunt is een opgerolde pizza. Je snijdt er telkens een klein stukje van af. Dat kleine stukje is waarschijnlijk te groot (of je moet een grote mond hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het op![]()
Maar misschien ben ik een boerin.
Zeer herkenbaar...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.
Ik heb het na een paar dagen opgegeven, het was gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:21 schreef Ayca het volgende:
Ik deed het ook gewoon op een school met alleen maar NLers. Dat is geen excuus!
Dat besef ik inmiddels maar al te goed inderdaad. Van mij hoeven ze ook niet te verwachten dat ik even langskom als ze zich weer eens beroerd voelen. Eigen schuld. Noem me maar een slechte zoon hoor, maar wie niet wil luisteren moet het maar voelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
Daar kun je ze niet van afbrengenforget it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt ook niets goed hč....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bah, is dat die ook in Den haag zit, naast simit sarayi.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het na een paar dagen opgegeven, het was gewoon niet leuk meer.
[..]
Dat besef ik inmiddels maar al te goed inderdaad. Van mij hoeven ze ook niet te verwachten dat ik even langskom als ze zich weer eens beroerd voelen. Eigen schuld. Noem me maar een slechte zoon hoor, maar wie niet wil luisteren moet het maar voelen.
Mijn moeder vindt het leuk om bezig te zijn in de moestuin terwijl ze weet dat ze eind van de dag last van haar schouders zal hebben. Toch blijft ze keer op keer naar de moestuin gaan, want "kimse yardim etmiyor".En dan maar klagen over de Nederlandse artsen die haar niet van d'r klachten kunnen helpen.
Ze houdt van een moestuin onderhouden, is toch een leuke bezigheid. Een hobby mag wat kosten toch, ik krijg ook pijn in mijn benen na een potje voetbal, maar ik blijf het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze mee doen aan de Ramadan is toch niks mis mee. En als zij zich daardoor wat slechter voelen is het toch volkomen normaal dat je langs gaat? Als het niet 2000km verder op is natuurlijk.
Foei!
mja, omdat het buiten en anders is is het niet automatisch lekker toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij vindt ook niets goed hč....
Time for some mangal
Mijn vader is al 2x aan zijn rug en 1x aan zijn knie geopereerd ve halen heel veel pijn in rug en benen. Annen hakli, burdaki doktorlar weten niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
De vele Turkse artsen die ze in TR heeft bezocht hebben ook nog steeds niet dé oplossing gevonden.
Mensen die op hoge leeftijd nog zelfstandig willen zijn... Leuk en aardig, maar ken je grenzen. Daar doe je zowel jezelf als je omgeving een plezier mee.
Mangal is altijd lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
mja, omdat het buiten en anders is is het niet automatisch lekker toch.
Mangalda et sis, met biber en domates, yeme yaninda yat.
Kan ook betekenen dat ze je niet respecteren en dus hun hand niet laten kussen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Mangal is altijd lekker
[..]
Kan ook betekenen dat ze je niet respecteren en dus hun hand niet laten kussen.
Trigger kan het vast beter uitleggen, maar zodra je gezondheid leidt onder vasten ben je gevrijwaard. Aangezien willens en wetens je lichaam gevaar aandoen ook haram is, is vasten eigenlijk zelf verboden voor zieken. Althans, zo interpreteer ik het. Het heeft me jįren gekost tot ik m'n moeder hiervan heb kunnen overtuigen, maar die heeft nu eindelijk door dat ze dood neerpleurt als ze gaat vasten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef xaban06 het volgende:
Dat ze mee doen aan de Ramadan is toch niks mis mee. En als zij zich daardoor wat slechter voelen is het toch volkomen normaal dat je langs gaat? Als het niet 2000km verder op is natuurlijk.
Foei!
Volgens mij is daar in de Islam niet eens een meningsverschil over, je krijgt Gods 'hosnutluk' niet door dingen te doen wat je gezondheid verslechteren inderdaad en is het dan zelfs dat je godsafkeur krijgt als je wel gaat vasten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trigger kan het vast beter uitleggen, maar zodra je gezondheid leidt onder vasten ben je gevrijwaard. Aangezien willens en wetens je lichaam gevaar aandoen ook haram is, is vasten eigenlijk zelf verboden voor zieken. Althans, zo interpreteer ik het. Het heeft me jįren gekost tot ik m'n moeder hiervan heb kunnen overtuigen, maar die heeft nu eindelijk door dat ze dood neerpleurt als ze gaat vasten.
Dat!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trigger kan het vast beter uitleggen, maar zodra je gezondheid leidt onder vasten ben je gevrijwaard. Aangezien willens en wetens je lichaam gevaar aandoen ook haram is, is vasten eigenlijk zelf verboden voor zieken. Althans, zo interpreteer ik het. Het heeft me jįren gekost tot ik m'n moeder hiervan heb kunnen overtuigen, maar die heeft nu eindelijk door dat ze dood neerpleurt als ze gaat vasten.
Zou het?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey syl, eigenlijk ben je m'n mannelijke alter-ego he?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
Doktoren in Turkije zijn ook niet alles. Mijn oma die drie weken terug is gestorven werd behandeld door een prive arts in Turkije die ons een jaar lang heeft voorgelogen. Blijkbaar wist hij al een hele tijd dat mijn oma ongeneselijk ziek was, maar heeft hij ons dat pas een maand voor haar dood verteld. Ze werd een jaar lang 'behandeld' voor een kanker die niet te behandelen was.
Oplichterij is aan de orde van de dag in TR.
Maar ik ken verder ook genoeg succesverhalen van patienten die hier niet geholpen konden worden maar in Turkije zijn verholpen van hun problemen. Zelfs iemand die door de huisarts werd aangeraden om niet hier maar in TR langs de dokter te gaan.
Proof of life. Ze moet wat van zich laten horen, anders denkt iedereen dat ze daar is ontvoerd, aangerand en vermoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:36 schreef Ayca het volgende:
Hey cc, wat doe jij op FOK, moet je niet het land gaan verkennen oid?
Mocht je eens een goede arts in TR zoeken... volgens mij heeft Agis een lijst met betrouwbare artsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat!
Je vorige bericht over zorg in Turkije ben ik het ook mee eens. Een check-up in Turkije zie ik als een soort van second-opinion. Zodra je overgaat op behandeling - zonder overleg met je behandelend arts in Nederland - ben je dom bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |