Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza hoort dun te zijn.
Van die dikke Amerikaanse pizza's
Nee? Ingrediënten staan namik niet vermeld, er stond gegrilde groenten. Je gaat toch geen aubergine op een pizza doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Huilen. Dat weet je toch bij het bestellen?
Ja ik moest mijn pizza met bestek eten, bah.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.
Nee hoor? Als ze een pizza volproppen met ingredienten wel ja, maar dat is dan geen echte pizza meer imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn pizza met bestek eten, bah.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.![]()
![]()
Die dunne pizza's echter zijn zelfs met bestek lastig te eten. Ik sneed de punten gewoon door de helft en at het verder met m'n handen.
Laat jij op de volgende meet zien hoe je een pizza dient te consumeren volgens jou?quote:
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hè?quote:
Kaaskopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.![]()
![]()
Die dunne pizza's echter zijn zelfs met bestek lastig te eten. Ik sneed de punten gewoon door de helft en at het verder met m'n handen.
Natuurlijk wel. Gewoon laten zien hoe het hoort. Alpha alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het mes en vork proberen te eten hè?Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
Dat heb ik ooit geprobeerd...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Kaaskop.
Tijdens de lunch snijd je zeker eerst je brood en daarna eet je het met een vork?
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Oh, brood eet ik af en toe wel met mes en vork.
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Dat!quote:
Ik ook valla.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Nee, ik apprecieer het voedsel wat voor mij ligt gewoon.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
Oh god, jullie prakken zeker ook al het eten?
Medio/eind augustus gaan we het nogmaals proberen. Ik hoop dat je dan (ook) kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben vandaag net terug van vakantie en was van plan om vandaag te reageren.. De BBQ meet gaat dus niet door euwkey. Ik ga morgen toch lekker BBQ'en, sizin yerinizede yerim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |