Ja meram is gewoon goedkoop en snel eten. Alleen wanneer het druk is valt het soms tegen.Meram west en oost cafe moet je mijden, daar komen kindjes om te 'chillen'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Pilav met tavuk en turkse cayquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgende keer dus vapiano + bowlen of andere activiteit oid? Qua opkomst zal het toch weer 6/7 man zijn
Patroniçe!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pilav met tavuk en turkse cay
*kijk mij dan gaaaaaan*
Tavuk gogsu?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pilav met tavuk en turkse cay
*kijk mij dan gaaaaaan*
ik niet begrijp.quote:
Volgens mij niet. Wanneer ik 2 menu, 1 soep, 3 cola ruwweg bij elkaar optel kom ik het bedrag op de bon uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
zG, hebben ze afgelopen woensdag de extra patat en pilav eigenlijk nog in rekening gebracht?Weet je dat toevallig?
Ik doe nooit moeilijk over meets. Wanneer ik het niet naar me zin heb of ik me niet op m'n gemak voel, dan kan ik gewoon weer weggaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef zarGon het volgende:
Sowieso merk ik bij een aantal personen dat ze totaal niet moeilijk doen (Sylv, Turq, jij en zo)..
Bedoel je op de filmmeet? Ja, ik was er ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik niet begrijp.
Was wel heel lekker en snelle service
Sylv was je er ook woensdag!
Ik vind het leuk om te zien dat je Turken okay vindt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe nooit moeilijk over meets. Wanneer ik het niet naar me zin heb of ik me niet op m'n gemak voel, dan kan ik gewoon weer weggaan.Dat geldt voor iedereen.
Ik ga binnenkort (lees: ik ben op zoek naar een koopwoning) (terug) naar Nijmegen verhuizen. Een housewarming party met FOK!Turken... tempting!
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Turken kunnen best okay zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te zien dat je Turken okay vindt..
Klinkt leuk, doen we..
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een appartement kopen. Een eengezinswoning is mij toch iets te duur, of ik moet aan de andere kant van Nijmegen gaan wonen.quote:
Welke pasta heb je gehaald dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.
Pasta wordt in 1 minuut gekookt ofzo waardoor het niet lekker zacht wordt.
Voor mij geen vapiano meer, totaal geen smaak.
Hemen oyunbozanlik yapma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turken kunnen best okay zijn.
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een appartement kopen. Een eengezinswoning is mij toch iets te duur, of ik moet aan de andere kant van Nijmegen gaan wonen.
waar je een uur moet wachten in de rij voor pasta.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer joh, schelp vormig. Is paar maanden geleden alweer, in Rotterdam.
Pizza hoort dun te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.
Pasta wordt in 1 minuut gekookt ofzo waardoor het niet lekker zacht wordt.
Voor mij geen vapiano meer, totaal geen smaak.
Neem zelf meestal 'Tacchino Piccante' met campanelle.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer joh, schelp vormig. Is paar maanden geleden alweer, in Rotterdam.
Ik weet wat een Italiaanse pizza is. Maar dit leek net papier, totaal niet krokant, zo slap als ...dunnoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza hoort dun te zijn.
Van die dikke Amerikaanse pizza's
Huilen. Dat weet je toch bij het bestellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef xaban06 het volgende:
Ik had pizza met groente, bij pizza en groente denk ik aan paprika, uien, maïs enzo. Nee doen ze er aubergine enzo op, gatver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |