Het etentje voorafgaand aan de film vond ik ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same here. Ik kan het goed met jullie vinden, het is altijd wel gezellig. Op zich is er weinig nodig om lol te hebben (bedoel, met 5 man na de film was het ook leuk), maar zo'n meet (bbq) zie ik het toch het liefst met meer mensen (en het liefst met nieuwelingen).
Het is een Nederturks woord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Goddome, weer een Turks woord wat ik niet ken.
....
Oh."
Bij de volgende FOK!film verzamelen we daar met z'n allen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het etentje voorafgaand aan de film vond ik ook wel leuk hoor.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij de volgende FOK!film verzamelen we daar met z'n allen..
Ik had trouwens niet door dat er muytı stond. Alleen de laatste letter vond ik vreemd, de tweede letter klopt uiteraard ook niet. Hahaha.quote:
Ik zag dat er een nieuw turks tentje is geopend naast de arena, alleen denk ik niet dat het aan de prijs/kwaliteit van meram kan toppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij de volgende FOK!film verzamelen we daar met z'n allen..
Hoe heet-ie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zag dat er een nieuw turks tentje is geopend naast de arena, alleen denk ik niet dat het aan de prijs/kwaliteit van meram kan toppen.
*stiekem wel jaloersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kuala Lumpur geloof ik, maar ik ben high van de slaapfuckerij.
Als je er nogmaals langsloopt even reviewen voor ons.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij marmaris, liep er langs voor de film.
Meh sla over, volgende meet moeten we iets anders doen. Pastabar of vapiano oid?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je er nogmaals langsloopt even reviewen voor ons..
Vapiano!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh sla over, volgende meet moeten we iets anders doen. Pastabar of vapiano oid?
Overigens eerste keer dat jullie naar meram gingen (met name Sylv)? Nasildi?
Morgenochtend ( al is het nu al 03.50 uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
*stiekem wel jaloers*
Blijf je daar of ga je door naar je volgende bestemming?
was daar deze week nog!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Mooooi!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenochtend ( al is het nu al 03.50 uur.) vlieg ik naar Penang.
[ afbeelding ]
Vapiano ken ik van Den Haag, not bad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh sla over, volgende meet moeten we iets anders doen. Pastabar of vapiano oid?
Overigens eerste keer dat jullie naar meram gingen (met name Sylv)? Nasildi?
Ik wil ook op vakantie!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenochtend ( al is het nu al 03.50 uur.) vlieg ik naar Penang.
[ afbeelding ]
Wat nam je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vapiano ken ik van Den Haag, not bad.Nou ja, ik heb daar maar twee keer gegeten.
Twee keer dezelfde pizza.
Ik ging inderdaad voor het eerst naar Meram. Ik las en hoorde allerlei tegenstrijdige verhalen erover, maar ik vond het eigenlijk wel gewoon goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |