Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-.
Kalsin o zaman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
27. Ik word door velen een jaar of 7 ouder geschat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kalsin o zaman.Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
Dat is inderdaad wel zo. Doordat je minder snel eet eet je ook minder volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat!
Het met mes en vork eten zorgt ervoor dat je er langer over doet om je maaltijd te consumeren en dus langer kan genieten van het eten.
Waarom altijd zo gehaast willen eten?
Bah, is dat die ook in Den haag zit, naast simit sarayi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
Tip:
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/Eazie-Amsterdam/23813556
Hahaha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Over verwesterde Turken gesproken.
In het dorp stak m'n oom z'n hand naar me uit toen ik aankwam. Dus ik schudden, en toen gaf hij me twee zoenen, maar keek al wat gek. Bij het afscheid wierp hij z'n hand praktisch in m'n gezicht, en toen werd de bedoeling pas duidelijk bij mij. Maar ja, ik vind el öpme dan ook zo ongeveer het stomste gebaar wat je kan bedenken.
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb vaak het gevoel dat die mensen respect proberen af te dwingen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hè?Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je valt mij tegen. Hoe ga je een lahmacun met mes en vork eten?
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.
Veel mensen die van me verwachten dat ik hun hand kus krijgen schud ik gewoon de hand. Geloof me, dát is bij mij ook een teken van respect. Als je me niet bevalt geef ik je geen hand. Zo heb ik een van m'n broers ook vier maanden de hand niet geschud nadat hij iets zei.Ik heb inmiddels de strijdbijl begraven.
[..]
Ik vind het niet makkelijk en ik knoei dan ook heel veel. Moet ik het een keer laten zien?
Het uitgangspunt is een opgerolde pizza. Je snijdt er telkens een klein stukje van af. Dat kleine stukje is waarschijnlijk te groot (of je moet een grote mond hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het op![]()
Maar misschien ben ik een boerin.
Zeer herkenbaar...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |