abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128640591
Suikerfeest met de ongelovigen/dwalenden.
pi_128640688
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Ayca het volgende:
Suikerfeest met de ongelovigen/dwalenden.
Alleen als ik de oudste ben. El öpmeyi hiç sevmem... :{

pi_128640783
Prima, ik krijg geld dus?
pi_128641035
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Ayca het volgende:
Prima, ik krijg geld dus?
Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128641231
Soms kom ik wat kleingeld te kort en wil ik geld wisselen bij een van mijn neefjes/nichtjes (<4 j). Ik bied hen dan briefgeld aan in ruil voor hun muntgeld.

Dat worden geen bankiers, dat weet ik wel zeker; ze accepteren geen briefje van ¤ 10 voor ¤ 8 aan muntgeld. _O-
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:56:24 #156
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_128641313
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
:D !

Hoevaak ik dat mensen op mijn werk wel niet heb zien doen :P
pi_128641579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kalsin o zaman. :P Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
pi_128641712
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:

[..]

Kalsin o zaman. :P Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
27. Ik word door velen een jaar of 7 ouder geschat. :'(

Aan wat voor een bedrag dacht je dan? Oudere neefjes/nichtjes krijgen van mij overigens wel een tientje. Meer dan een tientje wordt voor mij een te duur grapje vanwege het aantal... :@
pi_128643558
Het is bedtijd voor deze oude meneer... :z
pi_128649881
Over verwesterde Turken gesproken.

In het dorp stak m'n oom z'n hand naar me uit toen ik aankwam. Dus ik schudden, en toen gaf hij me twee zoenen, maar keek al wat gek. Bij het afscheid wierp hij z'n hand praktisch in m'n gezicht, en toen werd de bedoeling pas duidelijk bij mij. Maar ja, ik vind el öpme dan ook zo ongeveer het stomste gebaar wat je kan bedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 04:28:06 ]
  zaterdag 6 juli 2013 @ 07:09:58 #162
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128650239
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
pi_128650557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat!

Het met mes en vork eten zorgt ervoor dat je er langer over doet om je maaltijd te consumeren en dus langer kan genieten van het eten. :)

Waarom altijd zo gehaast willen eten? :s)
Dat is inderdaad wel zo. Doordat je minder snel eet eet je ook minder volgens mij.

Soms als we op werk wokken eten we met stokjes :D

Schijnt dat je de smaak meer proeft omdat je meer zuurstof hapt.
pi_128650586
quote:
Bah, is dat die ook in Den haag zit, naast simit sarayi.
pi_128651529
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 04:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Over verwesterde Turken gesproken.

In het dorp stak m'n oom z'n hand naar me uit toen ik aankwam. Dus ik schudden, en toen gaf hij me twee zoenen, maar keek al wat gek. Bij het afscheid wierp hij z'n hand praktisch in m'n gezicht, en toen werd de bedoeling pas duidelijk bij mij. Maar ja, ik vind el öpme dan ook zo ongeveer het stomste gebaar wat je kan bedenken.
Hahaha.

Ik heb vaak het gevoel dat die mensen respect proberen af te dwingen.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:28:12 #166
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_128651764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hahaha.

Ik heb vaak het gevoel dat die mensen respect proberen af te dwingen.
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 06-07-2013 10:33:18 ]
This isn't even my final form.
pi_128651950
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hè? :') Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
:'( Je valt mij tegen. Hoe ga je een lahmacun met mes en vork eten?
pi_128652134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.

Veel mensen die van me verwachten dat ik hun hand kus krijgen schud ik gewoon de hand. Geloof me, dát is bij mij ook een teken van respect. Als je me niet bevalt geef ik je geen hand. Zo heb ik een van m'n broers ook vier maanden de hand niet geschud nadat hij iets zei. :) Ik heb inmiddels de strijdbijl begraven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:'( Je valt mij tegen. Hoe ga je een lahmacun met mes en vork eten?
:@

Ik vind het niet makkelijk en ik knoei dan ook heel veel. Moet ik het een keer laten zien? _O-
pi_128652168
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit.
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi. :')
pi_128652201
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi. :')
_O-!!!
pi_128652223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.

Veel mensen die van me verwachten dat ik hun hand kus krijgen schud ik gewoon de hand. Geloof me, dát is bij mij ook een teken van respect. Als je me niet bevalt geef ik je geen hand. Zo heb ik een van m'n broers ook vier maanden de hand niet geschud nadat hij iets zei. :) Ik heb inmiddels de strijdbijl begraven.

[..]

:@

Ik vind het niet makkelijk en ik knoei dan ook heel veel. Moet ik het een keer laten zien? _O-
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het op :D
Maar misschien ben ik een boerin.
pi_128652315
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het op :D
Maar misschien ben ik een boerin.
Het uitgangspunt is een opgerolde pizza. Je snijdt er telkens een klein stukje van af. Dat kleine stukje is waarschijnlijk te groot (of je moet een grote mond hebben :P), dus dat snijd je ook door midden. Nu komt het lastigste stukje: hoe krijg je het eten - zonder te knoeien - naar je mond? :D

Biefstuk snijd ik ook direct in stukjes, dan kan ik mijn mes wegleggen. Vervolgens eet ik dat met hooguit een vork. :)

quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar...
pi_128652371
Niet herkenbaar :D

Vast jij trouwens?
pi_128652516
Nope. Al een jaar of 13-14 niet volgens mij. Vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ben gegaan eigenlijk. Op een school met +/- 1300 leerlingen (aantal moslims op één hand te tellen :') ) vond ik dat lastig.

Ik zou het op zich wel weer willen proberen, maar het gaat gewoon niet. Vasten en hardlopen is geen goede combinatie, en ik kan momenteel geen vertraging permitteren bij het volgen van mijn hardloopschema. In september 2013 doe ik mee aan de Damloop (10EM). :o

Ik zou trouwens willen dat m'n ouders (65j) ook niet vasten. Hun gezondheid leent zich er gewoon niet voor en dat weten ze. Toch doen ze vrolijk mee met de Ramadan en voelen ze zich na enkele dagen niet meer goed. :{ Ach ja, hun probleem. Ik bemoei me er niet meer mee.
pi_128652569
Ik deed het ook gewoon op een school met alleen maar NLers. Dat is geen excuus! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')