Misschien dachten ze aan je gewicht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net boos weggelopen van een familie bbq trouwens. Heb ik mezelf de hele dag uitgehongerd voor deze avond, word mijn bord opgeruimd en plaats weggeven omdat ik even naar de wc was.En het was niet eens op het einde ofzo, we waren net begonnen. Wtf is dat dan.
Nu zit ik thuis in de tuin te wachten tot mijn ouders terugkomen want geen sleutels..
(zucht heethoofd die ik ben zucht)
Ik ben dunner dan hun allemaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien dachten ze aan je gewicht?
Ja, dat dacht ik dus ook. Volgende keer zal ik mijn bord vinden en het in hun gezichten gooien!!!11quote:Nu heb je wel heerlijk sappig vlees gemist en heb je de hele dag in de tuin lopen wachten. Oftewel met zulke acties heb je alleen je zelf te pakkenBeter ging je schreeuwen, stampen en borden van andere mensen keihard op de grond gooien
![]()
Maakt niks. Alleen een ekte Adanali kan snappen hoe iemand zo boos kan worden om een stuk gebraden vlees.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef expans het volgende:
Sterke familiebanden, weglopen enzo deed ik ook altijd man
toen ik 8 was.
Vind ik wel raar voor mannenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor minder boos weggelopen...
Just in time for ramadan 2013quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, klopt.
Uh, water. Müslüman olmaya karar verdim
Serieus?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, klopt.
Uh, water. Müslüman olmaya karar verdim
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt niks. Alleen een ekte Adanali kan snappen hoe iemand zo boos kan worden om een stuk gebraden vlees.
I dunno.quote:
Oud zeer.quote:Op zondag 7 juli 2013 06:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als man hoor je zoiets niet te doen om zoiets kleins. Niet beledigend bedoeld.
Beeld je de volgende keer in dat het leven kort is en mensen plotseling doodgaan en jij ze niet meer kan zeggen wat je voelt omdat je bent weggelopen en je de rest van je leven schuldig zult voelen.quote:
Je hebt gelijk. Het is wel lastig om het te vergeten als je er voortdurend aan wordt herinnerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beeld je de volgende keer in dat het leven kort is en mensen plotseling doodgaan en jij ze niet meer kan zeggen wat je voelt omdat je bent weggelopen en je de rest van je leven schuldig zult voelen.
Been there. Just my 2 cents.
http://www.restaurantmeram.nl/?language=nlquote:Op zondag 7 juli 2013 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Hallo, Turken! Ik zit morgen in Amsterdam en ik wilde vragen of er een Turkse tent is die jullie mij aan kunnen raden om er te gaan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |