Zo'n nieuwste Albert Heijn zeg maar, beetje XL-achtige inrichting en inboedel enzoquote:
Aha. Ben benieuwd wanneer ze dat bij 'mijn' AH eens gaan invoeren. Ouwe meuk daar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n nieuwste Albert Heijn zeg maar, beetje XL-achtige inrichting en inboedel enzo.
Niet zo'n verpauperde, lelijke, grauwe, oude winkel.
Ik word serieus half depri als ik in zo'n oude winkel kom, er zijn Aldi's met meer sfeerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aha. Ben benieuwd wanneer ze dat bij 'mijn' AH eens gaan invoeren. Ouwe meuk daar.
Een mooie manier om de parttime carrièrehuismoeders en 15-jarigen te doen denken dat hun baantje glorieuzer is dan het werkelijk isquote:
Ok ik moet wel zeggen dat het beetje pauper is, teringvriezer die steeds lekt waardoor de vloer met ijs bedekt wordt en je bijna je nek breektquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n nieuwste Albert Heijn zeg maar, beetje XL-achtige inrichting en inboedel enzo.
Niet zo'n verpauperde, lelijke, grauwe, oude winkel.
Ik vind de Lidl altijd leuker dan de Aldi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik word serieus half depri als ik in zo'n oude winkel kom, er zijn Aldi's met meer sfeer.
HOSSEL IEKSquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef tetouaribo het volgende:
Appie, ben er vandaag nog geweest. Werkt zo'n nieuw meisje daar. Echt mooi(L)
Bij de AH waar ik vroeger werkte was ik altijd muizenjager in het magazijn. Die beesten knaagden telkens een gat in de doos met zakken Hamka'squote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok ik moet wel zeggen dat het beetje pauper is, teringvriezer die steeds lekt waardoor de vloer met ijs bedekt wordt en je bijna je nek breektZou een gratis verzekering van AH moeten krijgen.
Aldi kan je echt kapot veel stelen maar is niet goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind de Lidl altijd leuker dan de Aldi.En bij de Lidl hebben ze kklekkere chocola.
![]()
Sowieso dat ik een plannetje zou uitstippelen met een goede letseladvocaatquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok ik moet wel zeggen dat het beetje pauper is, teringvriezer die steeds lekt waardoor de vloer met ijs bedekt wordt en je bijna je nek breektZou een gratis verzekering van AH moeten krijgen.
Pauperquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind de Lidl altijd leuker dan de Aldi.En bij de Lidl hebben ze kklekkere chocola.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar het stelen waard?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Aldi kan je echt kapot veel stelen maar is niet goed
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pauper.
Nog steeds vakkenvuller zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij:
Ik:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
LOL, beveiliger vertelde vandaag dat 'ie gister een collega (Nederlands, red.) had betrapt, die probeerde een toetje te stelenquote:
fucking tatas ook altijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, beveiliger vertelde vandaag dat 'ie gister een collega (Nederlands, red.) had betrapt, die probeerde een toetje te stelen_! EEN TOETJE
_! En ging huilen toen hij was betrapt en op gesprek moest
.
Je het zweet onder de oksels rennen met borden en glazen voor ¤10 p/u of spiegelen voor ¤13,50quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds vakkenvuller zijn.![]()
Jij:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Ja echt letterlijk elke super heeft wel muizen, teringbeestenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bij de AH waar ik vroeger werkte was ik altijd muizenjager in het magazijn. Die beesten knaagden telkens een gat in de doos met zakken Hamka's
Al was er maar 1 zak per doos aangeknaagd, dan mocht de rest niet verkocht worden en moest het allemaal weggegooid worden, mochten we niet mee naar huis nemen, dus dat moest stiekem
1,55-1.60, kleine voeten en handen, licht getint, ik denk half indo en half italiaans grzien haar italiaanse naam. Ovale lieve gezicht, Grote sprekende groene ogen, volle roze lippen, mooi dik zwart haar. En ik weet vrijwel zeker dat ze een mooi lichaam heeft.quote:
Echt zó veel tijd verkloot met 'muizen jagen'quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt letterlijk elke super heeft wel muizen, teringbeesten. Hier doen ze neit zo drastisch dat meteen alles weg moet tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |