SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Is toch ook goed?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:25 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zo schreef die gozer uit het vorige topic ramadan. Vandaar.
Ging me meer om ramadan op zich.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Vannacht in m'n slaap iets van een spier verrekt in m'n schouder oid![]()
shitzooi, iemand enig idee hoe lang zoiets duurt?![]()
Vaak maar een dag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Vannacht in m'n slaap iets van een spier verrekt in m'n schouder oid![]()
shitzooi, iemand enig idee hoe lang zoiets duurt?![]()
Gaat vaak ook al weg in de warming up, 5 minuten roeien en als je het dan nog voelt dan gewoon benen trainenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
oh gelukkig, vandaag maar niet wezen trainen aangezien het ohp en clean dag was![]()
![]()
Toe aan vakantie. Laatste weken schema niet kunnen volgen, te veel gegeten en slecht getrained. Alleen benen hebbn wat progressie gemaakt.
Tijd voor paar weekjes rust
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dus je verkloot je schema, je voeding en je trainings, en nu heb je behoefte aan rust? Right-quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef stinkie het volgende:
Toe aan vakantie. Laatste weken schema niet kunnen volgen, te veel gegeten en slecht getrained. Alleen benen hebbn wat progressie gemaakt.
Tijd voor paar weekjes rust![]()
![]()
Motivatie is ook flink minder. Dus ik doe komende week alleen huisvrouwenfitness, dan op vakantie en als ik terug is alle shit met werk en werkreizen ook voorbijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus je verkloot je schema, je voeding en je trainings, en nu heb je behoefte aan rust? Right-![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik probeer nu weer te knallen en vooral een keertje op tijd naar bed en vroeg opstaan. Morgenochtend 8 uur proberen en dan goed ontbijten. Dit lukt me toch niet.
#YOLO![]()
Zet je wekker dan een uur later.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef maxburger het volgende:
Ik probeer nu weer te knallen en vooral een keertje op tijd naar bed en vroeg opstaan. Morgenochtend 8 uur proberen en dan goed ontbijten. Dit lukt me toch niet.
![]()
Sinds een tijd een blessure aan mijn onderarm, morgen maar even een rustdag pakken.
edit: wacht dit is het gymtopic niet
linkje voor freedom: http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
[ Bericht 42% gewijzigd door Curlbrah op 12-07-2013 23:34:38 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gisteren teveel worst gegeten op een familiefeestje, denk dat ik maar een weekje rust neem...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef Curlbrah het volgende:
Sinds een tijd een blessure aan mijn onderarm, morgen maar even een rustdag pakken.
edit: wacht dit is het gymtopic niet![]()
De atitude, echt.![]()
![]()
srs, had er al eerder over gepost.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gisteren teveel worst gegeten op een familiefeestje, denk dat ik maar een weekje rust neem...![]()
De atitude, echt.
ging vandaag naar de gym en kon mijn arm niet eens omhoog krijgen. Ben deze week elke dag nog naar de gym geweest dus een rustdagje is sws wel even goed. Toch bedankt voor je reactie.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Oja dit is het serieuze topic. Hier hebben we alleen blessures
Wil het wel weer over wheysmaken gaan hebben, heb namelijk net mijn pot leeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef stinkie het volgende:
Oja dit is het serieuze topic. Hier hebben we alleen blessures
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik heb nog 5 scheppen chocoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wil het wel weer over wheysmaken gaan hebben, heb namelijk net mijn pot leeg.
worst is natuurlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gisteren teveel worst gegeten op een familiefeestje, denk dat ik maar een weekje rust neem...![]()
De atitude, echt.![]()
ik koop het allang niet meer, eet nu gekookte eierenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wil het wel weer over wheysmaken gaan hebben, heb namelijk net mijn pot leeg.![]()
Retro hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik koop het allang niet meer, eet nu gekookte eierenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
nja is ook altijd een toevoeging aan je dieet, kun je dus lekker een shake drinken terwijl de eitjes op het vuur staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik koop het allang niet meer, eet nu gekookte eieren
ik kan vanilla icecream van optimum nutrition aanbevelen
die oplichters kunnen echt sterven met hun oplichterspraatjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nja is ook altijd een toevoeging aan je dieet, kun je dus lekker een shake drinken terwijl de eitjes op het vuur staan.
ik kan vanilla icecream van optimum nutrition aanbevelen![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die oplichters kunnen echt sterven met hun oplichterspraatjes
Een van de weinige fabrikanten waarvan echt alle producten een merkbaar effect hebben.
Even voor de duidelijkheid, dit merk:
ja, ga ff vet reclame zitten te maken, alleen verboden producten hebben echt effect, jonguhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoezo?
Een van de weinige fabrikanten waarvan echt alle producten een merkbaar effect hebben.![]()
Wat is jullie mening over de hoeveelheid eiwit inname? Overal kom je tegen dat je minstens 2g per kg lichaamsgewicht moet eten. Ik vind het erg lastig om daar aan te voldoen, het is best veel. Heeft iemand hier ervaren wat het verschil in groei is bij medium versus hoog eiwit inname? Kwam dit artikel tegen dat zegt dat je met veel minder eiwit toe kan. http://mennohenselmans.co(...)ke-for-bodybuilders/quote:There is normally no advantage to consuming more than 0.82g/lb (1.8g/kg) of protein per day to preserve or build muscle. This already includes a very safe mark-up. There hasn’t been any recorded advantage of consuming more than 0.64g/lb (=1,4g/kg). The only exceptions to this rule could be individuals with extraordinarily high anabolic hormone levels.
People copy the dietary practices of pro bodybuilders on androgens. Steroids enable you to assimilate far more protein than you’d normally could.
Supplement companies have an obvious financial incentive to make you want to believe you need more protein than you really do. There are actually several industry-sponsored studies showing absolutely miraculous benefits of consuming more protein (see for example the studies by Cribb)![]()
ik vind 1 gr per kilo wel genoeg voor de amateursquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef prt1 het volgende:
Wat is jullie mening over de hoeveelheid eiwit inname? Overal kom je tegen dat je minstens 2g per kg lichaamsgewicht moet eten. Ik vind het erg lastig om daar aan te voldoen, het is best veel. Heeft iemand hier ervaren wat het verschil in groei is bij medium versus hoog eiwit inname? Kwam dit artikel tegen dat zegt dat je met veel minder eiwit toe kan. http://mennohenselmans.co(...)ke-for-bodybuilders/
[..]![]()
Ik kom met gemak aan 400g en ik eet 4k kcalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef prt1 het volgende:
Wat is jullie mening over de hoeveelheid eiwit inname? Overal kom je tegen dat je minstens 2g per kg lichaamsgewicht moet eten. Ik vind het erg lastig om daar aan te voldoen, het is best veel. Heeft iemand hier ervaren wat het verschil in groei is bij medium versus hoog eiwit inname? Kwam dit artikel tegen dat zegt dat je met veel minder eiwit toe kan. http://mennohenselmans.co(...)ke-for-bodybuilders/
[..]![]()
Dan eet je dus elke dag heel veel vlees/vis/eieren/kwark, maar ik heb geen zin dat elke dag te eten. Dus zit ik soms rond de 100g per dag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik kom met gemak aan 400g en ik eet 4k kcal
Maar volgens dat artikel zou het dus voor iemand van 80 kg als voldoende zijn om 112g p/d te eten (80*1,4)![]()
Zo jongens, de oorzaak van 90% van mijn klachten. Nekfoto:
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 13-07-2013 07:50:34 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Oeps, even photoshoppen
En inderdaad, mijn nek staat niet helemaal lekker. Waarschijnlijk het gevolg van een nogal ruwe geboorte. Tja, daar is weinig tot niks aan te doen, maar het geeft wel af en toe gedonder (weekendje stijve nek enz). Ook heeft het een negatieve invloed op mijn postuur en in zekere mate op de symmetrie (oneven belasting), maar er is vrij weinig aan te doen. Gewoon liften dus; mijn lichaam is al 30 jaar zo, dus de spieren zijn er wel op aangepast
[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 13-07-2013 09:43:40 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wordt er met 'lichaamsgewicht' je vetvrije massa bedoeld, of je totale massa? Sommige websites spreken elkaar hierin tegen. Mijn gevoel gaat uit naar vetvrije massa ...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef prt1 het volgende:
[..]F.K.A. SuperwormJim![]()
Dit:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef prt1 het volgende:
People copy the dietary practices of pro bodybuilders on androgens. Steroids enable you to assimilate far more protein than you’d normally could.Gebeurt sowieso vrij veel. We nemen heel veel klakkeloos over terwijl dit voor pro's is die hele andere dingen nodig hebben dan de gemiddelde BB-er.quote:People copy the dietary practices of pro bodybuilders on androgens. Steroids enable you to assimilate far more protein than you’d normally could.
De supplementen industrie vaart er wel bij though.![]()
![]()
Ah vervelend.. nou weet je tenminste waar het van komt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:45 schreef star_gazer het volgende:
Oeps, even photoshoppen
En inderdaad, mijn nek staat niet helemaal lekker. Waarschijnlijk het gevolg van een nogal ruwe geboorte. Tja, daar is weinig tot niks aan te doen, maar het geeft wel af en toe gedonder (weekendje stijve nek enz). Ook heeft het een negatieve invloed op mijn postuur en in zekere mate op de symmetrie (oneven belasting), maar er is vrij weinig aan te doen. Gewoon liften dus; mijn lichaam is al 30 jaar zo, dus de spieren zijn er wel op aangepastChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik zit op dit moment op 4 gr/kg, vegetarisch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef prt1 het volgende:
[..]F.K.A. SuperwormJim![]()
Interessant wel. Ik denk dat het eigenlijk ook somatotyperingsafhankelijk is wat gevoelsmatig het beste werkt. Stel dat meer dan 1,5g per kg geen meerwaarde zou hebben in de gaindepartment maar daaronder maak je nauwelijks gains. Dan zou ik als endo het beste gedijen om alsnog daarboven te gaan zitten ivm verzadiging. Een concentratiekamp-ecto wil verzadiging zoveel mogelijk vermijden en zal dus 1,5 moeten hitten en voor de rest zoveel mogelijk andere easy kcals om toch in de kcalsurplus te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Gebeurt sowieso vrij veel. We nemen heel veel klakkeloos over terwijl dit voor pro's is die hele andere dingen nodig hebben dan de gemiddelde BB-er.
De supplementen industrie vaart er wel bij though.BEASTMODE![]()
Het is een hardnekkige mythe dat je geen gains zou maken als je niet op een optimale dosis eiwit voor een dag zit. 4g/kg is belachelijk; onnodige stress op je nieren en lever, en totaal geen functionele toevoeging op lichaamsprocessen, waaronder spiergroei.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 13-07-2013 15:21:13 ]Confidence through competence![]()
dit. Je moet gewoon veel en goed eten, dan komen de gains heus wel. Micromanagement van je inname zal ongetwijfeld wel helpen, maar enorm veel zal het niet uitmaken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een hardnekkige mythe dat je geen gains zou maken als je niet op een optimale dosis eiwit voor een dag zit. 4g/kg is belachelijk; onnodige stress op je nieren en lever, en totaal geen functionele toevoeging op lichaamsprocessen, waaronder spiergroei."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik hoor ook vaak dat koolhydraten je meer zullen helpen met spiergroei dan eiwitten. Dit is natuurlijk persoonsgebonden maar met aardig wat carbs kan je natuurlijk een stuk harder trainen en je glycogeen goed hervullen.![]()
Ontharen jullie je ook heren (bedoel ik niet het gezicht)? Ik gebruik harsstrips van Veet en dit is best pijnlijk
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Micromanagement zal vooral goed zijn voor je gezondheid. Veel micro's van verschillende bronnen binnen krijgen is goed voor je. Voor je gains maakt het bijna geen drol uit. Tate is 1 van de sterkste powerlifters in de wereld geworden op 10.000kcal per dag in hamburgers en in general slecht eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
dit. Je moet gewoon veel en goed eten, dan komen de gains heus wel. Micromanagement van je inname zal ongetwijfeld wel helpen, maar enorm veel zal het niet uitmaken.
Ik bedoel, we weten wel beter ondertussen dat dat niet nodig is. Maar als je groot wil zijn moet je veel eten. En dat lukt nou eenmaal niet met 15 appels, 4 stronken broccoli en 3 kippen per dag.
Hoewel die kippen discutabel zijn. Wie was het ook alweer die drie kippen per dag at voor een BB competitie?![]()
![]()
Yeah ik denk dat er twee soorten micromanagement nu door elkaar worden gemengdConfidence through competence![]()
Ow.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah ik denk dat er twee soorten micromanagement nu door elkaar worden gemengd![]()
Zal m'n onkunde over voeding wel zijn dan.![]()
Derek Poundstone eet iets van 5kg kip per dag en maakt er shakes vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Micromanagement zal vooral goed zijn voor je gezondheid. Veel micro's van verschillende bronnen binnen krijgen is goed voor je. Voor je gains maakt het bijna geen drol uit. Tate is 1 van de sterkste powerlifters in de wereld geworden op 10.000kcal per dag in hamburgers en in general slecht eten.
Ik bedoel, we weten wel beter ondertussen dat dat niet nodig is. Maar als je groot wil zijn moet je veel eten. En dat lukt nou eenmaal niet met 15 appels, 4 stronken broccoli en 3 kippen per dag.
Hoewel die kippen discutabel zijn. Wie was het ook alweer die drie kippen per dag at voor een BB competitie?
![]()
Ik begin sowieso steeds meer een afkeer te krijgen van dat wetenschapplijke gemierenneuk in de marge. Zit je een hele studie te lezen waarvan de uitkomst dan is dat het overall 2% verschil maakt. Dan denk ik, echt, tief toch op met je pestonderzoek idioot. Er is niemand die daar wat aan heeft.![]()
![]()
Koop gewoon een body shaver en maak het af met een scheermesje, veel sneller.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ontharen jullie je ook heren (bedoel ik niet het gezicht)? Ik gebruik harsstrips van Veet en dit is best pijnlijk
![]()
Dat is zeker waar. Je moet onderscheid kunnen maken tussen de echt belangrijke zaken en het gemierenneuk, anders word je knettergek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:28 schreef Snakey het volgende:
Ik begin sowieso steeds meer een afkeer te krijgen van dat wetenschapplijke gemierenneuk in de marge. Zit je een hele studie te lezen waarvan de uitkomst dan is dat het overall 2% verschil maakt. Dan denk ik, echt, tief toch op met je pestonderzoek idioot. Er is niemand die daar wat aan heeft.Confidence through competence![]()
Precies. En gewoon dingen experimenteren voor jezelf. Als je wil weten of een bepaalde voeding, of voedingspatroon voor je werkt; doe het drie maanden. Dan weet je iets, en dan weet je iets voor jezelf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Je moet onderscheid kunnen maken tussen de echt belangrijke zaken en het gemierenneuk, anders word je knettergek.
Er zijn genoeg rode lijnen die voor de massa werken, wat neer komt op de meeste van ons. Daarnaast kan je wat experimenteren.![]()
Denk toch dat ik enigszins verslaafd ben geworden aan de gym. op rustdagen voel ik mij zo leeg en zielloos![]()
Ik zat te denken aan een 7 day split maar volgens mij werkt dat averechts![]()
Jezus man, ga dan wat anders doen. Ik zou ook het liefst elke dag een workout doen, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk toch dat ik enigszins verslaafd ben geworden aan de gym. op rustdagen voel ik mij zo leeg en zielloos![]()
Ik zat te denken aan een 7 day split maar volgens mij werkt dat averechts
Ik ga dan in m'n tuin werken, of de auto wassen. In ieder geval iets waarmee ik m'n energie kwijt kan.![]()
Studie begint pas weer in september en ik heb geen tuin,auto of werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus man, ga dan wat anders doen. Ik zou ook het liefst elke dag een workout doen, maar dat werkt gewoon niet.
Ik ga dan in m'n tuin werken, of de auto wassen. In ieder geval iets waarmee ik m'n energie kwijt kan.
Speel nu alleen maar Fifa en kijk films![]()
![]()
Eindelijk een keukenweegschaal aangeschaft, kan ik mijn porties fatsoenlijk wegen. Gewoon bij de action voor ¤6, gaat tot 5kg.
Voor mensen die het misschien nodig hebben, de kijkshop heeft een weegschaal met maatbeker van ¤25 naar 7,50 afgeprijsd. Voelt degelijk alleen voor mij was het probleem dat er geen borden op passen, en ik weeg nooit vloeistoffen( waarom zou je dat in godennaam doen? )
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Zoek dan een vakantiebaantje ofzo. Het is niet goed als je leven alleen nog om je workout draait.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Studie begint pas weer in september en ik heb geen tuin,auto of werk.
Speel nu alleen maar Fifa en kijk films![]()
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkijequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoek dan een vakantiebaantje ofzo. Het is niet goed als je leven alleen nog om je workout draait.![]()
![]()
serieusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkije?
Drinky is een baas![]()
Nou en? Ga wat doen. Op je reet zitten wordt je echt niet beter van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkije![]()
Dat is juist wel goed vriend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoek dan een vakantiebaantje ofzo. Het is niet goed als je leven alleen nog om je workout draait.![]()
Wat Snakey zegt
Kun je niet gaan vrijwilligeren bij het lokale zwembad ofzo? vakantiebaantje regelen? Wat (budget) reizen?![]()
nah, eckte Alpha hieroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
![]()
Get a lifequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zat te denken aan een 7 day split maar volgens mij werkt dat averechtsDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ja, leuk. Maar je moet hier zijn met dat soort shit. SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobsquote:![]()
Verslaafd raken aan je workouts is net zo slecht als verslaafd raken aan coke ofzo. Je gaat dan over the top, wat gewoon nergens op slaat.quote:
Vooral BB komt neer op een short hard hit, en dan rust.![]()
Waar heb jij last van lately? Ben jij ongesteld of je wijfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar je moet hier zijn met dat soort shit. SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs
Ik heb nergens last van. En "mijn wijf"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waar heb jij last van lately? Ben jij ongesteld of je wijfal helemaal niet. Je komt de hele tijd met bullshit, daar reageer ik op.
![]()
Ne geeft weinig om inhoudelijk op in te gaan. Vind je het heel erg dat ik me dan de moeite bespaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt niet echt inhoudelijke antwoorden, vind je niet?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
He stelletje wijven, ga ff in de PM fzoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klopt, maar plantaardige eiwitten zijn over het algemeen van lagere kwaliteit dan dierlijke: ze bevatten de essentiële aminozuren in een minder handige verhouding dan dierlijke eiwitbronnen. De eiwitaanbeveling voor vegetariërs ligt daarom een factor 1,2 hoger dan voor mensen die vlees eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een hardnekkige mythe dat je geen gains zou maken als je niet op een optimale dosis eiwit voor een dag zit. 4g/kg is belachelijk; onnodige stress op je nieren en lever, en totaal geen functionele toevoeging op lichaamsprocessen, waaronder spiergroei.
http://www.vegetariers.nl/voeding/voedingsrichtlijnen/eiwittenF.K.A. SuperwormJim![]()
Gek ventje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ne geeft weinig om inhoudelijk op in te gaan. Vind je het heel erg dat ik me dan de moeite bespaar?![]()
![]()
4/1.2 = 3.3quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, maar plantaardige eiwitten zijn over het algemeen van lagere kwaliteit dan dierlijke: ze bevatten de essentiële aminozuren in een minder handige verhouding dan dierlijke eiwitbronnen. De eiwitaanbeveling voor vegetariërs ligt daarom een factor 1,2 hoger dan voor mensen die vlees eten.
http://www.vegetariers.nl/voeding/voedingsrichtlijnen/eiwitten
Bijna 3.5 gram complete eiwitten per kg lichaamsgewicht is excessief. Alle voordelen die je daarvan hebt, heb je ondanks, niet dankzij zoveel inname.Confidence through competence![]()
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4/1.2 = 3.3
Bijna 3.5 gram complete eiwitten per kg lichaamsgewicht is excessief. Alle voordelen die je daarvan hebt, heb je ondanks, niet dankzij zoveel inname.F.K.A. SuperwormJim![]()
ik zit op 2,9g/kgquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4/1.2 = 3.3
Bijna 3.5 gram complete eiwitten per kg lichaamsgewicht is excessief. Alle voordelen die je daarvan hebt, heb je ondanks, niet dankzij zoveel inname.
Schadelijk dus? Eet veel vlees, noten en weinig(200g) carbs.
Dan zou ik de eiwitten wellicht kunnen vervangen voor nog meer vetten ( nu 124g/dag)I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Je hebt gelijk knul, deze week een 100% bullshit score. Niets ontsnapt jouw scherpe blik en gevatte meningquote:
is panzer nog steeds overtrained of op vakantie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan je workouts is net zo slecht als verslaafd raken aan coke ofzo. Je gaat dan over the top, wat gewoon nergens op slaat.
Vooral BB komt neer op een short hard hit, en dan rust.![]()
de grens ligt wanneer ze je in het zkh zeggen dat je nieuwe nieren nodig hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?![]()
Behalve als je aan de celltech zitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4/1.2 = 3.3
Bijna 3.5 gram complete eiwitten per kg lichaamsgewicht is excessief. Alle voordelen die je daarvan hebt, heb je ondanks, niet dankzij zoveel inname.![]()
Ah, kijk. Daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de grens ligt wanneer ze je in het zkh zeggen dat je nieuwe nieren nodig hebtF.K.A. SuperwormJim![]()
Overschot werkt spiergroei niet tegen. Helpt alleen niks, en is dus zinloos. Kan je beter wat carbs nemen. Meer energie, meer kcal per 100gram en goedkoper.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Er is een reden waarom mensen het niet overleven als ze 80% van hun energiebehoefte uit eiwitten halen. In tegenstelling tot mensen die prima gezond kunnen leven van 80% koolhydraten of 80% vetten, aangezien het lichaam die stoffen veruit prefereert als brandstof. Alle overschot aan eiwitten wordt met moeite toch weer omgezet in glucose.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?
Ik zie hier ook nooit iemand 3 uur achter elkaar trainen. Waarom dan wel krankzinnige hoeveelheden eiwitten nuttigen als je niet aan de AAS zit?Confidence through competence![]()
omdat het nu eenmaal in de mensen zit, hoe meer, hoe beter, ook die eiwitverkopers doen daar graag aan mee, lekker de business draaiende houden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is een reden waarom mensen het niet overleven als ze 80% van hun energiebehoefte uit eiwitten halen. In tegenstelling tot mensen die prima gezond kunnen leven van 80% koolhydraten of 80% vetten, aangezien het lichaam die stoffen veruit prefereert als brandstof. Alle overschot aan eiwitten wordt met moeite toch weer omgezet in glucose.
Ik zie hier ook nooit iemand 3 uur achter elkaar trainen. Waarom dan wel krankzinnige hoeveelheden eiwitten nuttigen als je niet aan de AAS zit?![]()
Ongeveer 2 tot 3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht, genoeg (goede) vetten en de rest aanvullen met koolhydraten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:18 schreef Push. het volgende:
[..]
Overschot werkt spiergroei niet tegen. Helpt alleen niks, en is dus zinloos. Kan je beter wat carbs nemen. Meer energie, meer kcal per 100gram en goedkoper.
Meer brood dus.F.K.A. SuperwormJim![]()
Mwa, hoeft niet. Je kan ook wat meer vetten pakken, of combinatie van. Te veel brood is niet aan te raden, want veel zout. Heb er zelf ook last van.quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef stinkie het volgende:
Tijd voor paar weekjes rustIk bedoel, komop zeg. Ben je van suiker ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Motivatie is ook flink minder. Dus ik doe komende week alleen huisvrouwenfitness, dan op vakantie en als ik terug is alle shit met werk en werkreizen ook voorbij![]()
Nou, bijvoorbeeld. De verhouding koolhydraten en vetten is persoonlijk, daar kan iedereen voor zichzelf in varieren. (Kracht)sporters hebben doorgaans meer koolhydraten nodig dan couch potatoes voor de beste prestaties in de gym.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ongeveer 2 tot 3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht, genoeg (goede) vetten en de rest aanvullen met koolhydraten?
Meer brood dus.
Maar je bent vegetarier dus?Vul je aan met sojaproducten, of andere complete plantaardige eiwitbronnen? Of leun je veel op gluten? Ik ben wel benieuwd wat vegetarische krachtsporters allemaal naar binnen schuiven.
[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 13-07-2013 22:36:53 ]Confidence through competence![]()
Dat is jouw hele tijd? Ik mag dan van suiker zijn, jij lijkt al gesmolten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel, komop zeg. Ben je van suiker ofzo?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Sojaproducten ben ik geen fan van, oestrogeen en zo. Ik haal mn eiwitten uit zuivel, eieren en bonen (quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld. De verhouding koolhydraten en vetten is persoonlijk, daar kan iedereen voor zichzelf in varieren. Kracht(sporters) hebben doorgaans meer koolhydraten nodig dan couch potatoes voor de beste prestaties in de gym.
Maar je bent vegetarier dus?Vul je aan met sojaproducten, of andere complete plantaardige eiwitbronnen? Of leun je veel op gluten? Ik ben wel benieuwd wat vegetarische krachtsporters allemaal naar binnen schuiven.
). Het is geen enkel probleem om zo aan genoeg eiwitten te komen.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik denk dat veganisten (geen producten afkomstig van dieren, dus ook geen zuivel en eieren) het een stuk moeilijker hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, zuivel was ik vergeten dat dat ook in je dieet kanF.K.A. SuperwormJim![]()
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk dat veganisten (geen producten afkomstig van dieren, dus ook geen zuivel en eieren) het een stuk moeilijker hebben.
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.Confidence through competence![]()
Als ik degene bekijk die hier wel eens in de natuurwinkel lopen vraag ik me dat af. Hoeveel jaar kun je worden op chia-zaad alleenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijk
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.
Lopen er flink wat van rond waarvan ik betwijfel of ze echt oud gaan worden.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Scooby had daar toch een stuk over? Hoewel hij gelijk door de mand viel door te beginnen dat hij ook veganist zou zijn, terwijl hij vaak genoeg gezegd heeft dat hij vlees eet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijk
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.![]()
![]()
Vandaag gewogen op een dierenweegschaal in het tuincentrum. Stond toch 109,7 kg BF rond de 15%
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik degene bekijk die hier wel eens in de natuurwinkel lopen vraag ik me dat af. Hoeveel jaar kun je worden op chia-zaad alleen
Lopen er flink wat van rond waarvan ik betwijfel of ze echt oud gaan worden.
Confidence through competence![]()
Hoe lang ben je? tenzij je in de 2m bent lijkt me dat sterk 15%quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag gewogen op een dierenweegschaal in het tuincentrum. Stond toch 109,7 kg BF rond de 15%
![]()
En te slap om hun tasje met wortelsap te dragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo
Maar zelfs de normale, niet type kraker-met-schurftige-herdershond, zien er niet 100%.
Ik denk dat als je zo wilt leven EN een volwaardig leven wilt hebben dat je blijft suplementerenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
1,99 mquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? tenzij je in de 2m bent lijkt me dat sterk 15%
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo(erg unfair misschien, maar toch)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ruzie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo![]()
Van cream and chocolate krijg je flaporen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denken(erg unfair misschien, maar toch)
[ afbeelding ]![]()
Beter hadden ze deze foto gebruikt.
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.This isn't even my final form.![]()
Valt diastasis zelf te verhelpen? Zo ja, hoe? Zo nee, hoe dan wel?
Heb al wat gegoogled, maar komt vooral bij zwangere vrouwen uit. Vraag me af of dat de effectiefste methoden zijn."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dat is Fanta-sticky over 31 jaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Enkel verneukt, remedie is rust natuurlijk. Maar duty calls maandag morgen (kaolo werk). Nu aan de stolli. Vraag van vandaag; hoe kan je je enkel ondersteunen? Bandages, tips?
6 dagen per week fysiek werk ,trainen en feesten lifestyle is recipe for disaster.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef Hiatus het volgende:
Enkel verneukt, remedie is rust natuurlijk. Maar duty calls maandag morgen (kaolo werk). Nu aan de stolli. Vraag van vandaag; hoe kan je je enkel ondersteunen? Bandages, tips?
6 dagen per week fysiek werk ,trainen en feesten lifestyle is recipe for disaster.![]()
als je die niet wil, dan mankeer je toch iets, what een Super MILFquote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.![]()
![]()
Dit. En ze kan koken ook, wat haar automatisch aantrekkelijker maakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je die niet wil, dan mankeer je toch iets, what een Super MILFFlaporen maken toch niks uit bij een vrouw, zolang ze geen pittig kapsel neemt zie je er toch niks van.quote:
Kate Bush heeft ook flaporen maar mijn crush wordt er niet minder op.This isn't even my final form.![]()
Ik weet nog dat ik zo hard afgeknapt was op dat rechter meisje. Ze deed toen nog mee aan een of ander show - brainiac - dacht ik. Ze deed daar allemaal ingewanden eruit snijden van dieren en bereidde hiervan maaltijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denken(erg unfair misschien, maar toch)
[ afbeelding ]![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 04:23:54 ]![]()
Wat is er mis met meer gebruiken van een beest dan spierweefsel alleen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
True; lever, hart, nier, pens, darmen, tong, testikels. Ik blief het allemaal.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis met meer gebruiken van een beest dan spierweefsel alleen
Alleen hersenen smaken wat minder.This isn't even my final form.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 04:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zo hard afgeknapt was op dat rechter meisje. Ze deed toen nog mee aan een of ander show - brainiac - dacht ik. Ze deed daar allemaal ingewanden eruit snijden van dieren en bereidde hiervan maaltijden.![]()
![]()
![]()
Een collega zweert bij testo boosters van bodyenfit/de tuinen. Werkt dit of is dit geld verspilling?![]()
Over het algemeen geldverspilling. Tenzij je een tekort hebt van een bepaalde stof (bijv. zinc of Vit D) en daardoor ongewoon lage test waardes hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 06:28 schreef vault_tec het volgende:
Een collega zweert bij testo boosters van bodyenfit/de tuinen. Werkt dit of is dit geld verspilling?![]()
Is het echt een ramp als ik om 15:00 ga trainen en om 21:45 ga eten? Gym sluit om 16:30 dus ik kan niet later gaan.![]()
Ja grote ramp! Niet doen dit kan je je leven kosten.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
Is het echt een ramp als ik om 15:00 ga trainen en om 21:45 ga eten? Gym sluit om 16:30 dus ik kan niet later gaan.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja heb testobooster van Generic Supplements en die werkt echt goedquote:Op zondag 14 juli 2013 06:28 schreef vault_tec het volgende:
Ja werkt dat net als Horny Goat Weed????quote:Op zondag 14 juli 2013 11:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja heb testobooster van Generic Supplements en die werkt echt goedDeathlift or Die.![]()
24/7 boner mattiequote:Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja werkt dat net als Horny Goat Weed????
Weet iemand trouwens hoe het komt dat die melk in zo'n kan veel wateriger en minder smaak heeft dan een pak melk? Smaakt echt of ze een pak melk in die kan doen en er vervolgens een liter water bij doen. Lijkt me sterk dat dit alleen door de verpakking komt![]()
Wil net zeggen "als die kwakzalver maar niet denk dat ie dit wel even kan recht buigen"!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:45 schreef star_gazer het volgende:
Oeps, even photoshoppen
En inderdaad, mijn nek staat niet helemaal lekker. Waarschijnlijk het gevolg van een nogal ruwe geboorte. Tja, daar is weinig tot niks aan te doen, maar het geeft wel af en toe gedonder (weekendje stijve nek enz). Ook heeft het een negatieve invloed op mijn postuur en in zekere mate op de symmetrie (oneven belasting), maar er is vrij weinig aan te doen. Gewoon liften dus; mijn lichaam is al 30 jaar zo, dus de spieren zijn er wel op aangepast
Maar dat heeft ie dus niet gedaan![]()
![]()
Jezus. een vriendin van mij nodigde me vandaag uit voor de lancering van haar "health and wellness" business. Ik dacht dat ze supps ging verkopen ofzo, dus ik ging langs om even te kijken.
En jawel... Herbalife stickers op de deur... Het bleek een veredelde herbalife party te zijnNouja, ik had eigenlijk niks te doen en had wel zin in wat comedy, dus hup naar binnen.
En jawel, de verhalen waren niet van de lucht... 'Shakes die vet wegsmelten' en overtuigende 'bewijs' dat aloe vera je vijfvingerige darm tot een soort van hyperefficiente kernreactor omtovert ofzo. Met name de 'nutrition shake' die volgens het label voor zo'n 35% uit suiker bestaat was volgens hun echt een geweldige meal replacement. GTFO trut, als ik een weight gainer wil, pleur ik wel brinta in m'n whey. Hiervoor heb ik je niet leren squatten (srs).
Maar het leukste moest nog komen... Er was daar een gozer (best buff, daarniet van) die me op zo'n impendantie weegschaal pleurde en op basis daarvan me wist te vertellen dat ik 'obees' was. Wel grappig, want een half uurtje eerder complimenteerde hij me nog op het feit dat ik overduidelijk wel iets aan m'n lijf deed. Goeie armen ofzo, zei hij. Ik zei nog "gast, ik ben aan het bulken, ben net terug van 2 maanden blessure en train op kracht, dus het is voorlopig nog kut", maar de eerste product-aanbeveling werd me al in m'n smoel gegooid: een soy protein shake. Hij was er overduidelijk niet op voorbereid dat ik wist dat soja oestrogenen bevat en na mijn opmerking dat ik zonder soja al een milde gyno heb, was zijn overtuigende argument "het voelt gewoon lekkerder". Cool story, bro![]()
Pleur op met je herbalife multi level marketing pyramidespel cultus. Wat een zielig gedoe..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
not sure if srs?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja heb testobooster van Generic Supplements en die werkt echt goed![]()
http://aje.oxfordjournals.org/content/173/12/1429
Zijn hier toch mensen die bijna verslaafd zijn aan de Omega 3? Zeg maar dag tegen je prostaat![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkije![]()
![]()
Whehe, je liep binnen voor komedie, komedie is wat je kreeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:
Jezus. een vriendin van mij nodigde me vandaag uit voor de lancering van haar "health and wellness" business. Ik dacht dat ze supps ging verkopen ofzo, dus ik ging langs om even te kijken.
En jawel... Herbalife stickers op de deur... Het bleek een veredelde herbalife party te zijnNouja, ik had eigenlijk niks te doen en had wel zin in wat comedy, dus hup naar binnen.
En jawel, de verhalen waren niet van de lucht... 'Shakes die vet wegsmelten' en overtuigende 'bewijs' dat aloe vera je vijfvingerige darm tot een soort van hyperefficiente kernreactor omtovert ofzo. Met name de 'nutrition shake' die volgens het label voor zo'n 35% uit suiker bestaat was volgens hun echt een geweldige meal replacement. GTFO trut, als ik een weight gainer wil, pleur ik wel brinta in m'n whey. Hiervoor heb ik je niet leren squatten (srs).
Maar het leukste moest nog komen... Er was daar een gozer (best buff, daarniet van) die me op zo'n impendantie weegschaal pleurde en op basis daarvan me wist te vertellen dat ik 'obees' was. Wel grappig, want een half uurtje eerder complimenteerde hij me nog op het feit dat ik overduidelijk wel iets aan m'n lijf deed. Goeie armen ofzo, zei hij. Ik zei nog "gast, ik ben aan het bulken, ben net terug van 2 maanden blessure en train op kracht, dus het is voorlopig nog kut", maar de eerste product-aanbeveling werd me al in m'n smoel gegooid: een soy protein shake. Hij was er overduidelijk niet op voorbereid dat ik wist dat soja oestrogenen bevat en na mijn opmerking dat ik zonder soja al een milde gyno heb, was zijn overtuigende argument "het voelt gewoon lekkerder". Cool story, bro![]()
Pleur op met je herbalife multi level marketing pyramidespel cultus. Wat een zielig gedoe...
Goed verhaal.
This isn't even my final form.![]()
Jammer dat ik er niet bij was...dan was het Epic geworden.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:
Pleur op met je herbalife multi level marketing pyramidespel cultus. Wat een zielig gedoe...![]()
Doet 't niet bij mij.quote:![]()
huh? probeer de link eens te plakken in je browers gewoon? minus de quotes uiteaardquote:
"http://youtu.be/9qFNBA6lBuw"![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://aje.oxfordjournals.org/content/173/12/1429
Zijn hier toch mensen die bijna verslaafd zijn aan de Omega 3? Zeg maar dag tegen je prostaatik maak me wel eens zorgen over jouw gebrabbel over AAS als je zo matig studieresultaten interpreteert.
1) De studie gaat over relatieve serumverhoudingen van vetzuren. NIET over inname van vetzuren. Het is bijvoorbeeld bekend dat een low-fat dieet disproportioneel DHA-levels laat stijgen (bron). De studie heeft dus NIET onderzocht wat omega-3 supplementatie of grote visconsumptie doet.
2) Zo'n 60-70% van de rest van de vetten die men at wordt niet gerapporteerd in de studie, plus ook niet de rest van de carbs en eiwitten. Aangezien relatieve verhoudingen werden gebruikt, is dat een hevige confounder.
3) Het is basisboek chemie dat omega-3 en omega-6 vetzuren, beide meervoudig onverzadigd, gelijke kansen hebben op oxidatie. Als je zegt dat je geen megadosis gerafinneerd omega-6 wil hebben, is het logisch als je ook zegt dat je geen megadosis omega-3 wilt hebben. Echter, beide zijn essentiele vetzuren, dus je zult ze wel in normaal voedsel moeten innemen zoals iedereen, anders ga je simpelweg dood. Heb je geen prostaatkanker voor nodig
oh en ik vergeet de belangrijkste nog: hogere DHA levels werden gevonden bij mensen met prostaatkanker in een zeer ver gevorderd stadium. Niks bijzonders bij mensen met beginnende prostaatkanker, of mensen zonder prostaatkanker. Wie zegt dan dat DHA prostaatkanker veroorzaakt?
Als ik naar buiten kijk als het regent, zie ik veel paraplu's. Nieuwe studie: 'Paraplu's veroorzaken regen!'
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 14-07-2013 14:08:32 ]Confidence through competence![]()
nice filmpje Raymond, doet het hier trouwens prima.quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
denk dat H1N1 iets met z'n pc heeft dan idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice filmpje Raymond, doet het hier trouwens prima.
Had hier wel dat i in het begin enorm grof gepixeld das, maar dat is al bijgetrokken. moest denk nog ff gerendered worden bij yt.![]()
Hoeveel deed je met de bench press eigenlijk? Kon de platen niet goed inschatten.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
denk dat H1N1 iets met z'n pc heeft dan idd.
Had hier wel dat i in het begin enorm grof gepixeld das, maar dat is al bijgetrokken. moest denk nog ff gerendered worden bij yt.
Op een gegeven moment zei je dat de muziek wel lekker was, heb je dan daarnaast nog muziek in je oortjes? moet zeggen dat ik me totaal niet kan concentreren als ik oortjes in heb, die dingen vallen telkens uit.
dat tv programma is wel baas idd.
Je moet ook in-ears halenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoeveel deed je met de bench press eigenlijk? Kon de platen niet goed inschatten.
Op een gegeven moment zei je dat de muziek wel lekker was, heb je dan daarnaast nog muziek in je oortjes? moet zeggen dat ik me totaal niet kan concentreren als ik oortjes in heb, die dingen vallen telkens uit.
dat tv programma is wel baas idd.![]()
dat was 130, wel eens een keer 140 gedaan, maar dan kan ik gelijk een week niet meer benchen, en volgens mij red ik die op het moment ook ff niet meer lol. keer deloaden zou niet verkeerd zijn mwfmfnffquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoeveel deed je met de bench press eigenlijk? Kon de platen niet goed inschatten.
dat tv programma is wel baas idd.
'
In principe altijd m'n eigen muziek met deze inner ears:
http://static.productrevi(...)ts_4d710a4726927.jpg
en dan met die cone shaped adapter d'r op.
http://i.t.com.com/i/lumi(...)2_103008-320x240.jpg
sluit heel je oor af, beste bass zit d'r in, maar het is wel wat je zegt idd. Voor je het weet ruk je met een beweging die oortjes snoei hard uit je oren![]()
![]()
Goed filmpje bra! Waiting for legday with RamondKay. Do not skip legday!quote:![]()
Je moet ze ook onder je shirt laten lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
sluit heel je oor af, beste bass zit d'r in, maar het is wel wat je zegt idd. Voor je het weet ruk je met een beweging die oortjes snoei hard uit je oren![]()
dat is idd. wel een goeie jaquote:Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet ze ook onder je shirt laten lopen![]()
Vraagje, waarom kom je omhoog met je hoofd als je de bar laat zakken?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat vind ik een goeie vraag idd. als iemand het weet? lol. dat zag ik ook toen ik het zat terug te kijken. gebeurt gewoon om e.o.a. reden. Ga ik wel op letten i.i.g.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vraagje, waarom kom je omhoog met je hoofd als je de bar laat zakken?![]()
Volgens mij kijk je naar het punt waar de bar gaat landen, maar je moet gewoon je hoofd vastpinnen in de bank. Dan komt ie ook niet meer omhoogquote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat vind ik een goeie vraag idd. als iemand het weet? lol. dat zag ik ook toen ik het zat terug te kijken. gebeurt gewoon om e.o.a. reden. Ga ik wel op letten i.i.g.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij traint dus in Leids. Dat je in dat krachthonk boven fatsoenlijk kunt trainen. Fuckin klein.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Geen idee hoe het komt, ik doe het ook bij zwaardere gewichten. Bij dumbbell presses doe ik het nog erger.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat vind ik een goeie vraag idd. als iemand het weet? lol. dat zag ik ook toen ik het zat terug te kijken. gebeurt gewoon om e.o.a. reden. Ga ik wel op letten i.i.g.![]()
![]()
Ruimte voor twee bankjes, meestal prima en genoeg, af en toe ff inschikken idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jij traint dus in Leids. Dat je in dat krachthonk boven fatsoenlijk kunt trainen. Fuckin klein.![]()
Ik zit nu op testo boosters te zoeken maar vind het nog aardig prijzig. Wil het toch kopen maar heb het gevoel dat het niet veel uit zal maken. Die uitleg van body en fit altijd![]()
![]()
Ja idd. Over de bar kijken als i boven is, naar een punt, en daar naar blijven kijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar het punt waar de bar gaat landen, maar je moet gewoon je hoofd vastpinnen in de bank. Dan komt ie ook niet meer omhoog![]()
Je hoofd te hard in de bank drukken zou ik niet doen. Daar kun je een fikse nel blessuere aan overhouden.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar het punt waar de bar gaat landen, maar je moet gewoon je hoofd vastpinnen in de bank. Dan komt ie ook niet meer omhoog![]()
Ik zou eens kijken bij Basic Fit Voorburg daar traint je trainer volgens mij ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ruimte voor twee bankjes, meestal prima en genoeg, af en toe ff inschikken idd.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is trainer bij fitline, maar traint daar af en toe omdat hij anders niet aan trainen toekomt. Iedereen loopt hem dan te storen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken bij Basic Fit Voorburg daar traint je trainer volgens mij ook.
Who cares dat het wat kleiner is. Alles is er gewoon, sqt, dl, bench, machines heb je bijna niet nodig, dus ik zie niet in waarom ik weg zou moeten hier ;-).
Dat ik es een keer moet wachten of samen doen als ik 's avonds kom als het eens wat drukker is neem ik wel op de koop toe. 't is nog geen 150 meter van mn huis ;-)![]()
De supplementen die werken zijn meestal concontreerde vormen van nutrienten die deficiënties in je voeding opvangen. Denk aan: whey, creatine, vitaminen en mineralen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef vault_tec het volgende:
Ik zit nu op testo boosters te zoeken maar vind het nog aardig prijzig. Wil het toch kopen maar heb het gevoel dat het niet veel uit zal maken. Die uitleg van body en fit altijd
Zodra er wilde claims worden gemaakt gaat bij mij de bullshit alarm af. Zelfs de beste supplementen zullen je maar een fractie van de gainz geven die je zou krijgen van AAS. Dit weerhoudt supdealers er niet van om te suggeren dat je zowat hetzelfde kan verwachten bepaalde supplementen.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Bij mij gaan dan ook alarmen rinkelen. Jammer dat ik niet aan roids kan komen/angst heb voor naaldenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
De supplementen die werken zijn meestal concontreerde vormen van nutrienten die deficiënties in je voeding opvangen. Denk aan: whey, creatine, vitaminen en mineralen.
Zodra er wilde claims worden gemaakt gaat bij mij de bullshit alarm af. Zelfs de beste supplementen zullen je maar een fractie van de gainz geven die je zou krijgen van AAS. Dit weerhoudt supdealers er niet van om te suggeren dat je zowat hetzelfde kan verwachten bepaalde supplementen.Heb wel d aspartic acid gevonden en vraag mij af wat dit voor invloeden heeft. Lees hier wel eens over DAA, is dit het zelfde?
Slik zelf nu alleen cranberry pillen en whey. Wil 1 september ook beginnen met vitamine pillen en nog wat supplementen voor als ik ga bulken. Weet alleen nog niet wat. (Van creatine word ik misselijk)![]()
ja, D-Aspartic Acid.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bij mij gaan dan ook alarmen rinkelen. Jammer dat ik niet aan roids kan komen/angst heb voor naaldenHeb wel d aspartic acid gevonden en vraag mij af wat dit voor invloeden heeft. Lees hier wel eens over DAA, is dit het zelfde?
Slik zelf nu alleen cranberry pillen en whey. Wil 1 september ook beginnen met vitamine pillen en nog wat supplementen voor als ik ga bulken. Weet alleen nog niet wat. (Van creatine word ik misselijk)
Wat denk je dat vitamines bij bulken gaat helpen? Als je meer eet lijkt me het juist makkelijker om aan je vitamines te komen.
Je merkt iets van creatine als je het bijv. door je shake gooit? Kan ik me bijna niet voorstellen.![]()
Ik doe aan intermittent fasting. Op een lege maag komt de creatine er zo uit maar toch maar proberen als ik ga bulken. Aan vitamines komen voor mij is best moeilijk omdat ik volcontinu werk en dus af en toe niet aan groente toe kom (groente opwarmen in de magnetron is niet lekker).quote:Op zondag 14 juli 2013 15:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Wat denk je dat vitamines bij bulken gaat helpen? Als je meer eet lijkt me het juist makkelijker om aan je vitamines te komen.
Je merkt iets van creatine als je het bijv. door je shake gooit? Kan ik me bijna niet voorstellen.
Maar is DAA het waard of kan ik beter andere sups kopen?![]()
Tof filmpje Raymond!quote:
Moet alleen wel zeggen dat je form bij de hammercurls om te huilen is, ik wist niet eens wat voor oefening je deed totdat je het zei.Soukidan op je oogbal.![]()
Dan neem je de creatine toch gewoon na je eten? Je weet dat het niets uit maakt wanneer op de dag je creatine neemt?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik doe aan intermittent fasting. Op een lege maag komt de creatine er zo uit maar toch maar proberen als ik ga bulken.Ik kan me niet voorstellen dat zulke producten echt invloed gaan hebben. Kun je beter een bloedtest laten doen om te kijken of je een bepaald tekort hebt, en dat gaan aanvullen.quote:Maar is DAA het waard of kan ik beter andere sups kopen?![]()
Armen recht (haaks) houden naastje lichaam he? bedoel je denk?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Tof filmpje Raymond!
Moet alleen wel zeggen dat je form bij de hammercurls om te huilen is, ik wist niet eens wat voor oefening je deed totdat je het zei.
Toch een paar keer filmpjes gezien dat men het schuin voor zich langs doet.
Volgende keer meer haaks proberen
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 14-07-2013 15:49:33 ]![]()
Heb ik, met verschillende opzet stukjes. vallen er allemaal uit als je een beetje zweet. (bij mij)quote:Aha, thanks, zoals ik net al zei heb ik ook in-ear dingen maar goed, moet je maar tegen kunnen dat gefriemel.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat was 130, wel eens een keer 140 gedaan, maar dan kan ik gelijk een week niet meer benchen, en volgens mij red ik die op het moment ook ff niet meer lol. keer deloaden zou niet verkeerd zijn mwfmfnff
'
In principe altijd m'n eigen muziek met deze inner ears:
http://static.productrevi(...)ts_4d710a4726927.jpg
en dan met die cone shaped adapter d'r op.
http://i.t.com.com/i/lumi(...)2_103008-320x240.jpg
sluit heel je oor af, beste bass zit d'r in, maar het is wel wat je zegt idd. Voor je het weet ruk je met een beweging die oortjes snoei hard uit je oren
Trouwens, als iemand zich verveeld: leuk filmpjeChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dat zeg ik niet, al leg je vastpinnen zo uit. Nouja, het komt neer op: niet je hoofd optillen!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hoofd te hard in de bank drukken zou ik niet doen. Daar kun je een fikse nel blessuere aan overhouden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik probeer nu van het fuckarounditis af te komen. Mij is aangepraat dat creatine een preworkout isquote:Op zondag 14 juli 2013 15:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dan neem je de creatine toch gewoon na je eten? Je weet dat het niets uit maakt wanneer op de dag je creatine neemt?
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zulke producten echt invloed gaan hebben. Kun je beter een bloedtest laten doen om te kijken of je een bepaald tekort hebt, en dat gaan aanvullen.Bedankt voor de reacties mannen. Ik ga denk ik toch een pot kopen en het 1 maand gebruiken en kijken of ik iets merk.
![]()
Creatine is een stof waarvan je een bepaald niveau in je lichaam onderhoud. Hiervoor moet je elke dag een gram of 5 van nemen, maar wanneer je dit doet maakt niets uit. Let erop dat je gewoon creatine monohydraat koopt, en niet de "super creatines" die ook verkocht worden en vanalles claimen te doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik probeer nu van het fuckarounditis af te komen. Mij is aangepraat dat creatine een preworkout isBedankt voor de reacties mannen. Ik ga denk ik toch een pot kopen en het 1 maand gebruiken en kijken of ik iets merk.
![]()
Over dat scheef bankdrukken: dan raad ik je aan om met dumbells te gaan werken. Gewoon dumbell press. Je deed ze wel incline maar dat kan je ook gewoon met een platte bank doen.quote:![]()
Dat doe ik ook, ik wissel het. Of incline met dumbs en bench met oly, off incl met oly en bench met dumbs.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Over dat scheef bankdrukken: dan raad ik je aan om met dumbells te gaan werken. Gewoon dumbell press. Je deed ze wel incline maar dat kan je ook gewoon met een platte bank doen.
Kan eens wat vaker dumbls doen idd.![]()
Valt me op dat ik een van de weinige ben die zijn ellebogen naar binnen houdt bij het doen van skullcrushers![]()
Of bij de seated triceps press. Met een veel te zware dumbell en dan de ellebogen naar buiten. En als je ze dan as tip geeft de ellebogen bij elkaar te houden, lukt het ze niet meer met dat gewicht. Dan gaan de ellebogen weer naar buiten, alles behalve een lager gewicht.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me op dat ik een van de weinige ben die zijn ellebogen naar binnen houdt bij het doen van skullcrushers
F.K.A. SuperwormJim![]()
Daarom als ik een nieuwe oefening doe dan pak ik altijd lichter gewicht zodra ik weet wat mijn max is, dan kan je de techniek veel beter onder de knie krijgen en corrigeer je zelf de kleine dingen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of bij de seated triceps press. Met een veel te zware dumbell en dan de ellebogen naar buiten. En als je ze dan as tip geeft de ellebogen bij elkaar te houden, lukt het ze niet meer met dat gewicht. Dan gaan de ellebogen weer naar buiten, alles behalve een lager gewicht.
Moet altijd het meest lachen om die ecto's die 10-15kg platen curlen om vervolgens het gewicht met hun hele lichaam omhoog te krijgen ipv de biceps te isoleren.
Vroeger zei ik er nog wat van maar dat is gewoon dweilen met de kraan open![]()
We begrijpen elkaar wel. Niet te hard in de bank drukken, maar ook niet omhoog komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, al leg je vastpinnen zo uit. Nouja, het komt neer op: niet je hoofd optillen!![]()
![]()
Juist.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar wel. Niet te hard in de bank drukken, maar ook niet omhoog komen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hi ik ben nieuw hier.
Ik heb wat vraagjes. Ik wil gaan cutten & bulken. Ik heb namelijk een redelijke pens gekregen van al dat stil zitten en bier zuipen door de jaartjes heen. Die wil ik er vanaf hebben en ik wil serieus werk gaan maken van mijn lichaam. Ik ben wat laat gezien mijn leeftijd, maar beter laat dan nooit zeg ik maar.
Zelf heb ik een beetje rond zitten lezen op verschillende fora maar ik heb toch nog wat vragen.
Ik ben pas weer actief gaan fitnessen en ga nu 4 dagen in de week. Ma/Di/rust/Do/Vrij en op zaterdag nog wat lichte cardio.
Wat ik wil zijn 2 dingen. Spiermassa kweken en mijn bierfust wegwerken. Cutten & Bulken dus. Nu heb ik via zo'n calculator een beetje zitten rekenen, en kom ik op bulkdagen uit op 3350 calorieën. Op cut dagen 2200.
Maar het maken van zo'n voeding schema vind ik toch lastiger dan ik in eerste instantie dacht. Met name het "wanneer eet je wat" gedeelte. Bijvoorbeeld op een cutdag moet ik dus 33/33/33 carbs/eiwit/vet eten. Geldt dat voor iedere maaltijd? Dat de verdeling 1/3e is? En is dat op bulkdagen ook? 50/30/20 per voeding? Of moet je zorgen dat je over de hele dag aan deze aantallen komt?
Ik was zelf al begonnen met het aanpassen van mijn eetpatroon sinds ik weer fitness. Tot 6 cijfers achter de komma heb ik het niet nagerekend maar momenteel eet ik doordeweeks dit :
07.00 2 boterhammen kipfilet 30gr, 400ml magere melk
09.00 2 kiwi's 500ml magere yoghurt
12.00 4 boterhammen kipfilet 30gr. 400 ml magere melk
15.00 2x roggebrood met kaas & een banaan
16.30 workout
18.00 150gr kipfilet 200gr brocolli 100 gr rijst
21.00 250 gr magere kwark 100 gr walnoten
Voor een bulkdag zou dit volstaan, maar om te cutten moet ik totaal anders gaan eten op rustdagen. Iets dat ik ook wil maar niet precies weet hoe en wat wanneer te eten. Ik hoop dat jullie me daar een beetje op weg mee kunnen helpen.
Oh, en ik heb ook whey besteld, dat moet alleen nog even binnen komen
Mijn stats zijn
Man
32 jaar
200 cm
101 kg
vetpercentage weet ik niet.
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen![]()
![]()
Heb je de OP al gelezen? Reacties dikgedrukt in de quotequote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef onlogisch het volgende:
Hi ik ben nieuw hier.
Ik heb wat vraagjes. Ik wil gaan cutten & bulken.
Je doet 1 van de 2, niet tegelijk. Of je cut of je bulkt. Cutten = een calorie tekort waardoor je gewicht zal afnemen. Bulken = een calorie overschot waardoor je gewicht zal toenemen.
Ik heb namelijk een redelijke pens gekregen van al dat stil zitten en bier zuipen door de jaartjes heen. Die wil ik er vanaf hebben en ik wil serieus werk gaan maken van mijn lichaam. Ik ben wat laat gezien mijn leeftijd, maar beter laat dan nooit zeg ik maar.
Nooit te laat om te beginnen inderdaad, goed dat je de stap maakt
Zelf heb ik een beetje rond zitten lezen op verschillende fora maar ik heb toch nog wat vragen.
Ik ben pas weer actief gaan fitnessen en ga nu 4 dagen in de week. Ma/Di/rust/Do/Vrij en op zaterdag nog wat lichte cardio.
Wat ik wil zijn 2 dingen. Spiermassa kweken en mijn bierfust wegwerken. Cutten & Bulken dus. Nu heb ik via zo'n calculator een beetje zitten rekenen, en kom ik op bulkdagen uit op 3350 calorieën. Op cut dagen 2200. Zie eerder commentaar met betrekking tot cutten en bulken
Maar het maken van zo'n voeding schema vind ik toch lastiger dan ik in eerste instantie dacht. Met name het "wanneer eet je wat" gedeelte. Bijvoorbeeld op een cutdag moet ik dus 33/33/33 carbs/eiwit/vet eten. Geldt dat voor iedere maaltijd? Dat de verdeling 1/3e is? En is dat op bulkdagen ook? 50/30/20 per voeding? Of moet je zorgen dat je over de hele dag aan deze aantallen komt? Het belangrijkst is dat het plaatje over de gehele dag klopt, maak je voorlopig nog niet druk wanneer je wat moet eten. Wel kan je je voedingsschema aanpassen op wanneer je energie nodig hebt door op de juiste tijdstippen fast of slow carbs te eten.
Ik was zelf al begonnen met het aanpassen van mijn eetpatroon sinds ik weer fitness. Tot 6 cijfers achter de komma heb ik het niet nagerekend maar momenteel eet ik doordeweeks dit :
07.00 2 boterhammen kipfilet 30gr, 400ml magere melk
09.00 2 kiwi's 500ml magere yoghurt
12.00 4 boterhammen kipfilet 30gr. 400 ml magere melk
15.00 2x roggebrood met kaas & een banaan
16.30 workout
18.00 150gr kipfilet 200gr brocolli 100 gr rijst
21.00 250 gr magere kwark 100 gr walnoten
Voor een bulkdag zou dit volstaan, maar om te cutten moet ik totaal anders gaan eten op rustdagen. Iets dat ik ook wil maar niet precies weet hoe en wat wanneer te eten. Ik hoop dat jullie me daar een beetje op weg mee kunnen helpen. Waarom alles mager? Het is niet zo dat je daadwerkelijk vet wordt van vet.
Oh, en ik heb ook whey besteld, dat moet alleen nog even binnen komen
Mijn stats zijn
Man
32 jaar
200 cm
101 kg
vetpercentage weet ik niet. Heb je een foto, de meeste mensen hier kunnen wel redelijk schatten
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpenTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Uiteraardquote:
Maar die komt niet verder dan :Vandaar mijn vraag.quote:De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.![]()
Zie editquote:Op zondag 14 juli 2013 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar die komt niet verder dan :
[..]
Vandaar mijn vraag.Wat is je trainingsschema trouwens?
Together We Will Live Forever
Maandag Borst & Tricepsquote:Op zondag 14 juli 2013 20:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie editWat is je trainingsschema trouwens?
Dinsdag Benen / Buik
Donderdag Schouders
Vrijdag Rug & Biceps
Zaterdag meestal een beetje fietsen![]()
Je begint net, waarom direct met een split? Je zal in het begin de meeste gains maken met 3 keer per week fullbody. Gangbaar zijn Starting Strenght of Stronglifts (3*5 of 5*5). Heb je dit goed overwogen? Bovendien geeft dit meer tijd om aan cardio te spenderen, gezien je post lijkt het namelijk de prioriteit om eerst je vetpercentage omlaag te brengen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maandag Borst & Triceps
Dinsdag Benen / Buik
Donderdag Schouders
Vrijdag Rug & Biceps
Zaterdag meestal een beetje fietsenTogether We Will Live Forever
Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt over na gedacht. Dacht meer in de filosofie van "the more the better". Maar jij raadt dus aan om eerst een tijd 3 keer per week fullbody te doen + meer cardio?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je begint net, waarom direct met een split? Je zal in het begin de meeste gains maken met 3 keer per week fullbody. Gangbaar zijn Starting Strenght of Stronglifts (3*5 of 5*5). Heb je dit goed overwogen? Bovendien geeft dit meer tijd om aan cardio te spenderen, gezien je post lijkt het namelijk de prioriteit om eerst je vetpercentage omlaag te brengen.![]()
Ja, pak starting strenght of stronglifts afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Meer cardio is niet eens per se nodig maar optioneel indien je naast kracht en fysiek ook je conditie wil verbeteren. Bovendien zal je wanneer je cardio doet je onderhoud voor die specifieke dag verhogen waardoor je meer mag etenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt over na gedacht. Dacht meer in de filosofie van "the more the better". Maar jij raadt dus aan om eerst een tijd 3 keer per week fullbody te doen + meer cardio?
Together We Will Live Forever
Dit is mijn eetschema momenteel (tijdens trainings-dagen):
Ontbijt
60 gr muesli + 45 gr havermout + 12 gr lijnzaad + 250 ml yoghurt
200 ml melk
Vlak voor training
Banaan
Meteen na training
30 gr whey
20 gr dextrose
250 ml melk
Lunch
130 gr linzen + 130 gr zwarte bonen (of andere bonen) + 1/2 avocado + 80 gr zilvervliesrijst (of quinoa)
Tussendoor
4 sneetjes brood + 45 gr kaas + 30 gr pindakaas + 30 gr stroop + 2 ei-eiwit + 200 ml melk
Avondeten
60 gr pasta/rijst/quinoa + 200 gr groente + (wok)saus (soja o.i.d.) + tempeh/tofu/ei-eiwit
Voor het slapen gaan
500 gr kwark
[ Bericht 1% gewijzigd door SwJ op 14-07-2013 21:42:36 ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Tempeh is heerlijk, mits goed gemarineerd (2 eetlepels stroop + 2 eetlepels sojasaus + beetje water)quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
hoeveel macro's en kcal zijn dat?
Tempeh
219 gr eiwit, 375 gr kh, 92 gr vet
Ik kom uit op 3200 kcalF.K.A. SuperwormJim![]()
Ziet er redelijk gebalanceerd uit, misschien een beetje hoog eiwit (zou evt. meer vet kunnen als je zou willen), maar er komen slechtere eetschema's voorbij. En dit is nog vegetarisch ook!
Confidence through competence![]()
Dank je. Het is dan ook voor het eerst dat ik een compleet eetschema opstel in plaats van lukraak maar wat naar binnen te gooien.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er redelijk gebalanceerd uit, misschien een beetje hoog eiwit (zou evt. meer vet kunnen als je zou willen), maar er komen slechtere eetschema's voorbij. En dit is nog vegetarisch ook!
Wellicht dat ik hier een daar een glaasje melk verwijder uit het schema en ergens een boterham met pindakaas toevoeg.
Ik kom overigens uit op 3,4 gr eiwit per kg lichaamsgewicht. Dit gedeeld door 1,2 (vanwege het feit dat het vegetarisch is): 2,8 gr eiwit per kg lichaamsgewicht 'effectief'.
[ Bericht 4% gewijzigd door SwJ op 14-07-2013 22:04:17 ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Haha nice, alleen niet zo cheaten met je pull ups. Gewoon recht omhoog en niet met je benen zwaaien.quote:![]()
![]()
Nice filmpje man.quote:
Hoe lang ben je eigenlijk?
Nog een beetje aan je form werken aan de hand van dit filmpje,ik kijk uit naar je benen dag:).No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
1,6 tot 1,8 gr eiwit per kg lichaamsgewicht is de bovengrens waarbij de positieve effecten op hun max zitten. Alles wat hierboven zit is niet wetenschappelijk aangetoond dat het extra voordelen oplevert. Als je wil dan kan je inderdaad minder eiwitten eten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dank je. Het is dan ook voor het eerst dat ik een compleet eetschema opstel in plaats van lukraak maar wat naar binnen te gooien.
Wellicht dat ik hier een daar een glaasje melk verwijder uit het schema en ergens een boterham met pindakaas toevoeg.
Ik kom overigens uit op 3,4 gr eiwit per kg lichaamsgewicht. Dit gedeeld door 1,2 (vanwege het feit dat het vegetarisch is): 2,8 gr eiwit per kg lichaamsgewicht 'effectief'.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Nice, beter rustig met je schouders bij het benchen...quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik kwam laatst deze tegen:quote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
1,6 tot 1,8 gr eiwit per kg lichaamsgewicht is de bovengrens waarbij de positieve effecten op hun max zitten. Alles wat hierboven zit is niet wetenschappelijk aangetoond dat het extra voordelen oplevert. Als je wil dan kan je inderdaad minder eiwitten eten.
http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1103993
Isocalorisch, zelfde carb niveaus, maar met 5%, 15% of 25% eiwit in het dieet, zonder krachttraining (jammer). Metabolic ward studie.
Daaruit blijkt dat de toename van vetvrije massa tussen een mid (15%) en hoog (25%) eiwitdieet met krachttraining niet echt klinisch significant is (de 300 gram gemiddeld valt nog bv. in de foutmarge van de dexa scanner, en zie ook de brede 95% CL interval).
De low-protein groep (5%) nam zelfs iets in vetvrije massa af.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 15-07-2013 00:14:15 ]Confidence through competence![]()
Wtf. Vrijdag niet eens een heel erg zware leg day gehad. Leg extensions gedaan, (sumo)deadlifts en weighted lunges en vandaag opeens ziek stekende pijn in mijn rechter quad bij alles wat ik doe.Volgens mij voor het eerst sinds dat ik serieus train dat ik een blessure heb maar ik snap in godsnaam niet hoe
Drinky is een baas![]()
ik ook nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef Drinky het volgende:
Wtf. Vrijdag niet eens een heel erg zware leg day gehad. Leg extensions gedaan, (sumo)deadlifts en weighted lunges en vandaag opeens ziek stekende pijn in mijn rechter quad bij alles wat ik doe.Volgens mij voor het eerst sinds dat ik serieus train dat ik een blessure heb maar ik snap in godsnaam niet hoe![]()
Misschien heb je in een zenuw geprikt?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef Drinky het volgende:
Wtf. Vrijdag niet eens een heel erg zware leg day gehad. Leg extensions gedaan, (sumo)deadlifts en weighted lunges en vandaag opeens ziek stekende pijn in mijn rechter quad bij alles wat ik doe.Volgens mij voor het eerst sinds dat ik serieus train dat ik een blessure heb maar ik snap in godsnaam niet hoe![]()
epische baas, feest van herkenning die sportschoolquote:![]()
![]()
Geeft wel aan dat de hoeveelheden eiwit voor de gewone mens niet eens zo gek hoog ligt voor LBM behoud. Wat ik met wel afvraag is hoe die 3 kilo verschil ontstaat in een isocalorisch dieët? Komt dit door de TEF van eiwitten die hoger ligt dan carbs en vet?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kwam laatst deze tegen:
http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1103993
Isocalorisch, zelfde carb niveaus, maar met 5%, 15% of 25% eiwit in het dieet, zonder krachttraining (jammer). Metabolic ward studie.
Daaruit blijkt dat de toename van vetvrije massa tussen een mid (15%) en hoog (25%) eiwitdieet met krachttraining niet echt klinisch significant is (de 300 gram gemiddeld valt nog bv. in de foutmarge van de dexa scanner, en zie ook de brede 95% CL interval).
De low-protein groep (5%) nam zelfs iets in vetvrije massa af.
Eiwit gehaltes lopen wel behoorlijk op moet ik zeggen, ~0,6 gr/kg eiwit naar ~1,65gr/kg en ~2,9/gr/kg respectievelijk. Wel jammer dat ze geen krachttraining hebben toegevoegd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ziet er goed uit over het algemeen. Sommige oefeningen nog wel wat cheatform erin, probeer hier op te letten. Bij je hammer curls is dit nogal erg. Wat je doet is vooral je rug/schouders erbij betrekken. Zie je door de schouder die omhoog staat/gaat en je elleboog die naar achteren staat.quote:
Zou hem zelf altijd met twee armen tegelijk uitvoeren, dit scheelt wat tijd en je kan minder cheaten. Daarnaast je armen/ellebogen iets voor je heup en recht omhoog halen i.p.v. voor je langs.
Wie weet werkt hij dan wel voor je bicep peak.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
In een zenuw geprikt? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen zonder naald, punaise, zwaarden of een wat realistischer botbreuk?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Misschien heb je in een zenuw geprikt?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Toffe video. Respectquote:
Hoe lang zit die kerel achter jou wel niet op die schommelstoel joh? Lekker de halve dag van links naar rechts die onzichtbare obliques trainen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zat nog te zoeken naar gewichthef schoenen hier in NL. Bijna geen aanbod in die krengen. Kan athleteshop en waalsport vinden hier in NL of Nerlinger in DE. Nog iemand die tips heeft waar ik meer/beter aanbod heb (eventueel import)?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Precies, zo moet het idd. Wat cheat zat dr in lol. Was ook wel een zwaarste en laatste setje die dag wat je zag daar lol. Maar doe het idd. te veel uit mn schouder halen ja. En elle boog beter bij me houdenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit over het algemeen. Sommige oefeningen nog wel wat cheatform erin, probeer hier op te letten. Bij je hammer curls is dit nogal erg. Wat je doet is vooral je rug/schouders erbij betrekken. Zie je door de schouder die omhoog staat/gaat en je elleboog die naar achteren staat.
Zou hem zelf altijd met twee armen tegelijk uitvoeren, dit scheelt wat tijd en je kan minder cheaten. Daarnaast je armen/ellebogen iets voor je heup en recht omhoog halen i.p.v. voor je langs.
Wie weet werkt hij dan wel voor je bicep peak.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 15-07-2013 07:47:55 ]![]()
Lol. Dat weet ik idd. Gewoon te zwaar die pull ups :-). Hehe. Ik zwaai juist niet. Als dat gebeurt stop ik het d.m.v. De grond even aan te raken met mn tenen, maar idd. Cheat tegen het eind door boven benen in te trekken he lol.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:54 schreef Asgard het volgende:
[..]
Haha nice, alleen niet zo cheaten met je pull ups. Gewoon recht omhoog en niet met je benen zwaaien.
Altijd goed gewoon om het zelf eens terug te zien![]()
Hahaja ik had 4'setjes zo gedaan, en elke keer zat i te draaien daar lol.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Toffe video. Respect
Hoe lang zit die kerel achter jou wel niet op die schommelstoel joh? Lekker de halve dag van links naar rechts die onzichtbare obliques trainen
Sowiezo merk je met het terug kijken van die filmpjes dat er heel veel aan je voorbij gaat gewoon met die plugs in je oren
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 15-07-2013 05:28:27 ]![]()
184cm . Thanks dude. Idd. Goed om jezelf terug te zien soms ;-)quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice filmpje man.
Hoe lang ben je eigenlijk?
Nog een beetje aan je form werken aan de hand van dit filmpje,ik kijk uit naar je benen dag:).![]()
1517 weet waar je ze kan kopen. Zn exacte username ben ik ff kwijt. Die jongen hier die weightlifting doetquote:Op maandag 15 juli 2013 02:47 schreef Verbosity het volgende:
Zat nog te zoeken naar gewichthef schoenen hier in NL. Bijna geen aanbod in die krengen. Kan athleteshop en waalsport vinden hier in NL of Nerlinger in DE. Nog iemand die tips heeft waar ik meer/beter aanbod heb (eventueel import)?
Ik kocht ze bij Rogue in america.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 15-07-2013 07:21:47 ]![]()
Ik heb zojuist mijn Do-Win lifting shoes binnen gekregenIk heb ze op advies een maatje kleiner besteld en ze passen prima
Ze zijn zelfs een beetje ruim bij de tenen.
Heb gelijk gruwelijk veel zin om te squatten vanavond
-
cewl.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb zojuist mijn Do-Win lifting shoes binnen gekregenIk heb ze op advies een maatje kleiner besteld en ze passen prima
Heb gelijk gruwelijk veel zin om te squatten vanavond![]()
goed dat ze passen
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 15-07-2013 07:22:10 ]![]()
Waar heb je ze besteld en wat heb je ervoor betaald? Wil ze nu ook wel gaan proberen.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:06 schreef star_gazer het volgende:
Heb gelijk gruwelijk veel zin om te squatten vanavond![]()
Nog meer mensen die flys als raymondk doen? Ik doe ze veel anders. Vind divan Raymond meer press dan fly.
En waarom zet je je voeten op het bankje tijdens dumbell press.![]()
ironedge.com.au, maar denk dat dat voor jou vrij lastig gaat wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 07:33 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld en wat heb je ervoor betaald? Wil ze nu ook wel gaan proberen.
Zal in NL vast toch wel een distributeur zijn?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja dat met je benen bedoelde ik met zwaaien, lijkt alsof je een zwieper maakt met je bovenbenen voor de laatste eindjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 05:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol. Dat weet ik idd. Gewoon te zwaar die pull ups :-). Hehe. Ik zwaai juist niet. Als dat gebeurt stop ik het d.m.v. De grond even aan te raken met mn tenen, maar idd. Cheat tegen het eind door boven benen in te trekken he lol.
Altijd goed gewoon om het zelf eens terug te zien![]()
Dat doe ik ook met bankdrukken, anders krijg ik te snel last van mn onderrug.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:15 schreef Hiatus het volgende:
En waarom zet je je voeten op het bankje tijdens dumbell press.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ga ook altijd schommelen tijdens mijn pull-ups. Overigens vind ik wide grips sowieso lastig, omdat er dan veel stress op mijn borstbeen komt te staan. Ik doe liever shoulder width grip of iets wijder dan dat."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Thanks SG, heb al een zaak gevonden. Ben heel nieuwsgierig naar het verschil.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:23 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga ook altijd schommelen tijdens mijn pull-ups. Overigens vind ik wide grips sowieso lastig, omdat er dan veel stress op mijn borstbeen komt te staan. Ik doe liever shoulder width grip of iets wijder dan dat.
Wb die pull ups, ik doe ze ook op schouderbreedte, grotere rom, benen naar achter en tegelijkertijd buikspieren aanspannen en je bent zo stijf als een plank.![]()
Ik trek ze in idd. Niet goed, i knowquote:Op maandag 15 juli 2013 08:21 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja dat met je benen bedoelde ik met zwaaien, lijkt alsof je een zwieper maakt met je bovenbenen voor de laatste eindjes.just to heavy lol. En dan kan ik d'r door dat te doen nog net aan 8 van maken op een goeie dag
ik heb ze daar niet wijd toch? volgens mij ook gewoon schouderbreedte. Smaller en dan gaan je polsen schuin volgens mijquote:Op maandag 15 juli 2013 08:23 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga ook altijd schommelen tijdens mijn pull-ups. Overigens vind ik wide grips sowieso lastig, omdat er dan veel stress op mijn borstbeen komt te staan. Ik doe liever shoulder width grip of iets wijder dan dat.
'k voel het ook altijd in m'n onderarmen de eerste set.
Nadeel is gewoon dat je niet een setje heel licht kunt doen zo. Ja je kunt ff een paar keer latt pull down doen om beter op te warmen misschien.Ik doe m'n core niet aan spannen idd. Goeie thnx.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Thanks SG, heb al een zaak gevonden. Ben heel nieuwsgierig naar het verschil.
Wb die pull ups, ik doe ze ook op schouderbreedte, grotere rom, benen naar achter en tegelijkertijd buikspieren aanspannen en je bent zo stijf als een plank.![]()
Linkje? Misschien nuttig voor de rest hier.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Thanks SG, heb al een zaak gevonden. Ben heel nieuwsgierig naar het verschil.
Wb die pull ups, ik doe ze ook op schouderbreedte, grotere rom, benen naar achter en tegelijkertijd buikspieren aanspannen en je bent zo stijf als een plank.
Sowieso een 'shop' sectie in de OP kan geen kwaad? Ook zijn de olympia foto's uit de OP nog van 2011
-
Oja ik bedoelde ook niet te zeggen dat je ze niet goed pakte hoor, ging meer mee met SG. Pull ups blijft een lekkere oefening, bij de eerste rep denk ik altijd' fuck die setjes ga ik nooit volmaken vandaag'.![]()
Ik vertel mezelf altijd "ga voor de (doel + 1)", dan lukt het me meestal met heel veel pijn en moeite (lees: cheaten op de laatste 1 a 2 reps) om mijn doel te halenquote:Op maandag 15 juli 2013 08:46 schreef H1N1 het volgende:
Oja ik bedoelde ook niet te zeggen dat je ze niet goed pakte hoor, ging meer mee met SG. Pull ups blijft een lekkere oefening, bij de eerste rep denk ik altijd' fuck die setjes ga ik nooit volmaken vandaag'.
-
lol idd. alsof er dieplood in je schoenen zit lolquote:Op maandag 15 juli 2013 08:46 schreef H1N1 het volgende:
Oja ik bedoelde ook niet te zeggen dat je ze niet goed pakte hoor, ging meer mee met SG. Pull ups blijft een lekkere oefening, bij de eerste rep denk ik altijd' fuck die setjes ga ik nooit volmaken vandaag'.![]()
http://www.tammingasports.nl/product/do-win-weightliftingquote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Linkje? Misschien nuttig voor de rest hier.
Sowieso een 'shop' sectie in de OP kan geen kwaad? Ook zijn de olympia foto's uit de OP nog van 2011
96e incl btw. Prima prijs als ik naar die adidasjes kijk bv.![]()
Ach, als je in gewicht toeneemt en je reps blijven gelijk, ga je vooruit (meer massa om op te trekken). Pull ups zijn sowieso kut met bulken; in de cut ga ik er altijd veel harder op.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol idd. alsof er dieplood in je schoenen zit lol"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Mooi prijsje ja. hier betaal ik er dus 140 dollar voor en nog eens 20 verzendkosten erbijquote:Op maandag 15 juli 2013 08:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
http://www.tammingasports.nl/product/do-win-weightlifting
96e incl btw. Prima prijs als ik naar die adidasjes kijk bv.
-
Deed ik nu toevallig die voeten, maar niet altijd. Boeit niet zo volgens mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:15 schreef Hiatus het volgende:
Nog meer mensen die flys als raymondk doen? Ik doe ze veel anders. Vind divan Raymond meer press dan fly.
En waarom zet je je voeten op het bankje tijdens dumbell press.![]()
Het waren ook cable presses, en geen flys.![]()
http://www.gymprofessor.c(...)s-major/cable-press/
Ik doe ze al jaren zo, en je hit echt je borst wel.
Maar idd. die flyes zo als al eerder werd gepost ga ik ook eens doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 15-07-2013 09:08:05 ]![]()
Zo heel belangrijk zijn de macro verhoudingen niet. Wanneer je op een dag eet en hoe je het verdeeld maakt ook niets uit. Je moet het jezelf zo eenvoudig mogelijk maken, dan houd je je er ook makkelijker aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar die komt niet verder dan :
[..]
Vandaar mijn vraag.![]()
![]()
lol had nooit van cablepresses gehoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Deed ik nu toevallig die voeten, maar niet altijd. Boeit niet zo volgens mij.![]()
Het waren ook cable presses, en geen flys.![]()
http://www.gymprofessor.c(...)s-major/cable-press/
Ik doe ze al jaren zo, en je hit echt je borst wel.
Maar idd. die flyes zo als al eerder werd gepost ga ik ook eens doen.![]()
![]()
Ik kan helemaal geen pull ups/chin ups en dacht bij het bekijken van het filmpje: hey, dat ziet er zo al iets makkelijker uit, wat handig!en ik heb het voor idioot bungelen + proberen in de gym opgegeven, oefen nu elke ochtend bij de rekstokken in de speeltuin bij mij in de buurt
En toch, moet je daar schijt aan hebben. Iedereen is begonnen bij 0. Nou ik niet dan, ik deed anderhalve pull up in het beginquote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan helemaal geen pull ups/chin ups en dacht bij het bekijken van het filmpje: hey, dat ziet er zo al iets makkelijker uit, wat handig!en ik heb het voor idioot bungelen + proberen in de gym opgegeven, oefen nu elke ochtend bij de rekstokken in de speeltuin bij mij in de buurt
![]()
.
![]()
Nah, ik vind dit een elegantere oplossingquote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef H1N1 het volgende:
En toch, moet je daar schijt aan hebben. Iedereen is begonnen bij 0. Nou ik niet dan, ik deed anderhalve pull up in het begin.
Als ik het in de speeltuin kan dan ga ik het in de gym proberen
Ondertussen doe ik wel lateral pull downs.
Maar ik doe de lat pull downs ook niet om chin ups te 'leren'! Ik doe ze als vervanging voor rug/biceps training.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:18 schreef seto het volgende:
Lat pulldowns doen echt bijzonder weinig voor chin ups in mijn ervaring."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
oh okquote:Op maandag 15 juli 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik doe de lat pull downs ook niet om chin ups te 'leren'! Ik doe ze als vervanging voor rug/biceps training.![]()
maar gewoon de latt pull down als oefening voor latt pull up zou toch ongeveer de zelfde beweging zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:18 schreef seto het volgende:
Lat pulldowns doen echt bijzonder weinig voor chin ups in mijn ervaring.
Bij latt pull down haal je toch (ongewild) veel uit je core...![]()
Laat die jongen eens met rust allemaal, hij is groter dan de meesten hier
-
Zo, lekker voor het eerst getrained op mijn nieuwe lifting schoenen. Wat een verschil! Je staat echt als een huis op die dingen; veel grip, stabiliteit en dankzij de verhoogde hiel een veel natuurlijkere houding voor het liften.
Ik heb hier al vaker verteld dat ik vanwege mijn anatomie (relatief korte romp tov bovenbenen) wat moeite heb met het overeind blijven in de squat, maar deze schoenen maken dat een stuk makkelijker. Ik moet mezelf nu wel aanleren om lekker naar achteren te zitten en vanuit mijn hielen te duwen, omdat ik dat nu zwaar kan zonder achterover te flikkeren. Mijn form is echt stukken vooruit gegaan dankzij deze schoenen.
Blij mee
-
Kon je ook al meer pakken of was het nog gewenning?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:28 schreef star_gazer het volgende:
Zo, lekker voor het eerst getrained op mijn nieuwe lifting schoenen. Wat een verschil! Je staat echt als een huis op die dingen; veel grip, stabiliteit en dankzij de verhoogde hiel een veel natuurlijkere houding voor het liften.
Ik heb hier al vaker verteld dat ik vanwege mijn anatomie (relatief korte romp tov bovenbenen) wat moeite heb met het overeind blijven in de squat, maar deze schoenen maken dat een stuk makkelijker. Ik moet mezelf nu wel aanleren om lekker naar achteren te zitten en vanuit mijn hielen te duwen, omdat ik dat nu zwaar kan zonder achterover te flikkeren. Mijn form is echt stukken vooruit gegaan dankzij deze schoenen.
Blij mee![]()
Zou in theorie wel kunnen ja, maar ik houd me liever aan mijn schema (lineaire progressie)quote:Op maandag 15 juli 2013 12:51 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kon je ook al meer pakken of was het nog gewenning?Heb ook nog wel een buttwink waar ik aan moet werken, maar dat is een kwestie van knieën naar buiten zover ik weet.
-
Ik heb m'n kleine teen flink gekneusd gister, nu wil ik 'm tapen, maar heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan doen?![]()
Eerste hit op google 'teen intapen'. Kan je wel wat mee denk ik. En op youtube is zelfs een tutorial te vinden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb m'n kleine teen flink gekneusd gister, nu wil ik 'm tapen, maar heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan doen?![]()
Post workout hapje
-
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Toffe video. Respect
zoveel mensen die dat ding pakken joh.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
lol, meestal gaan ze dan zitten "Heien"quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zoveel mensen die dat ding pakken joh.
Dus van links naar rechts, met het gewicht met een klap in het midden![]()
![]()
Mijn gym heeft net een prowler/sled hybride aangeschaft....
Im a happy manIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dan kan je met Dave Tate's programma 'Strong(er)' beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:48 schreef kidkash19 het volgende:
Mijn gym heeft net een prowler/sled hybride aangeschaft....
Im a happy man![]()
![]()
Mwah heb al aardig wat ervaring met een Prowler aangezien wij er ook 1 hebben op de club, heb al meerdere personen aan de Prowler flu gekregen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan je met Dave Tate's programma 'Strong(er)' beginnen.
Geeft mij gewoon meer mogelijkheden in de gym, fijn!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hoe werkt zo'n ding precies? gewoon over de grond sleuren met een paar plates erop? Dit klintk erg noob, maar de grons id nogal ruw. Gaat dat ding dan niet kapot?
-
Welke schijven gebruik je dan als die hulpset banken 130 zou zijn? Die grote waar je mee begint lijken me gewoon 20s. En dan 15, 10 en 5 ofzo?quote:![]()
het is 25 15 10 en 5quote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke schijven gebruik je dan als die hulpset banken 130 zou zijn? Die grote waar je mee begint lijken me gewoon 20s. En dan 15, 10 en 5 ofzo?
edit: en 2,5 dus het was 125![]()
![]()
Was wel aardig doorbikken, maar hij zit erinquote:
Wel relaxed dat mijn vriendin gewoon meedoet. No lifting? No carbs. We shoppen altijd samen en kopen eigenlijk altijd een berg vlees (kiloknallers met kippenborst, megaverpakkingen met gehakt enz.) en wat pasta en rijst erbij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.quote:
/onzin![]()
Geen vleesquote:
-
Ik doe mijn chins altijd met handpalmen naar elkaar toe. Zo'n wide grip pull up kan ik niet eens 1x doen.![]()
![]()
15, 10, 8 ongeveer. Hangt beetje van de vorm van de dag af. Maar ik ben ook vrij licht, dus tegenover de 100 kg beesten is het niet helemaal eerlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomode.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Voor de mensen die het leuk vinden:
https://www.coursera.org/course/nutritionforhealth
https://www.coursera.org/course/exphysIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomodeez
Niet eens 1x nog? Probeer je het wel? Je kan evt. pull-downs doen tot je aan je lichaamsgewicht zit. Dan moet het makkelijk lukken.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe mijn chins altijd met handpalmen naar elkaar toe. Zo'n wide grip pull up kan ik niet eens 1x doen.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Dit, met 67kg doe ik ze 3x8-12 na mijn barbell rows. Hoef ik met 100kg ook niet te proberen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
15, 10, 8 ongeveer. Hangt beetje van de vorm van de dag af. Maar ik ben ook vrij licht, dus tegenover de 100 kg beesten is het niet helemaal eerlijk.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Meer massa is meer kracht toch? Relatief aan lichaamsgewicht zijn veel van die grote gasten dus gewoon niet zo sterk. Even aangenomen dat ze aan het zelfde vetpercentage zitten dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dit, met 67kg doe ik ze 3x8-12 na mijn barbell rows. Hoef ik met 100kg ook niet te proberen.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
didn't read, lolquote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
/onzinF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja, tijdje terug een keer geprobeerd. Ik kon mezelf vasthouden en naar gecontroleerd naar beneden maar daarna omhoog lukte niet, was meer aan het spartelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]ez
[..]
Niet eens 1x nog? Probeer je het wel? Je kan evt. pull-downs doen tot je aan je lichaamsgewicht zit. Dan moet het makkelijk lukken.![]()
Gewoon elke training wat negatives doen of een paar setjes pull-downs in je schema gooien voor na je deadlift. Als je niet blijft proberen dan word je er nooit beter in.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug een keer geprobeerd. Ik kon mezelf vasthouden en naar gecontroleerd naar beneden maar daarna omhoog lukte niet, was meer aan het spartelen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Er is geen excuus om ze niet te doen, ook al ben je zwaarder. Als je een halve kan doe je een halve, even rusten, nog een keer een halve, enz. Na een week doe je een volle rep, misschien zelf twee. Maar gewoon door blijven gaan. Zodra je er 1 kan doe je die, even rusten, nog 1, enz.
Zo heb ik het ook geleerd toen ik nog 100 kilo woog.![]()
Godver, wat ik dacht dat een spierverrekking in m'n schouders was is toch wat anders. Ik heb er nu nog steeds last van![]()
Als het niet weggaat aan het einde van de week maar even langs dokter/fysio. Vooralsnog maar even niet trainen, ik doe wel wat cardio (mini cut)
![]()
Baas, ik heb de hele middag rond kunnen lopen zonder al te veel moeite. Had al gegoogled maar toch gewoon maar geprobeerd en gelukt.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Eerste hit op google 'teen intapen'. Kan je wel wat mee denk ik. En op youtube is zelfs een tutorial te vinden.![]()
![]()
Nice!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Baas, ik heb de hele middag rond kunnen lopen zonder al te veel moeite. Had al gegoogled maar toch gewoon maar geprobeerd en gelukt.![]()
Wide grip pull ups 4x tot failure (meestal 12-10-8-8) vervolgens chin ups 4x tot failure (meestal 8-8-6-5).quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomode
90 kg bij 1m78 (~25-30% bodyfat) (dik dus).
![]()
Zal je wel een verneukte ROM hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wide grip pull ups 4x tot failure (meestal 12-10-8-8) vervolgens chin ups 4x tot failure (meestal 8-8-6-5).
90 kg bij 1m78 (~25-30% bodyfat) (dik dus).
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zal je wel een verneukte ROM hebben![]()
Nou, kwam er via de keukenweegschaal achter dat mijn 2800kcal toch eerder een goede 2950 waren, verklaart ook waarom ik zoveel vet aanzet de laatste paar weken. Teruggeschroeft naar 2700 aangezien ik met 2600kcal stabiel bleef qua gewicht maar wel droger werd.
Ik ben me bewust dat je bij een bulk altijd wel vet zal aanzetten maar het ging mij toch even iets te snel.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Zijn er hier mensen die wel eens rijst koken voor meerdere dagen? Zoja, hoe bewaren jullie het etc.?![]()
Ja, bedekt in de koelkast.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef MrGuma het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens rijst koken voor meerdere dagen? Zoja, hoe bewaren jullie het etc.?![]()
Verdelen over plastic bakjes die goed sluiten en in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef MrGuma het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens rijst koken voor meerdere dagen? Zoja, hoe bewaren jullie het etc.?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:
-
opwarmen in de micro?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:00 schreef esv7 het volgende:
[..]
Verdelen over plastic bakjes die goed sluiten en in de koelkast zetten.![]()
Is rijst niet relatief 'gevaarlijk' om te bewaren qua bacteriën enzo?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
idd, is ideaal voor bacteriën, vochtig, zacht, poreus e.d.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Is rijst niet relatief 'gevaarlijk' om te bewaren qua bacteriën enzo?
Ik zou de rijst (en ook bijv pasta) altijd zo vers mogelijk koken. En anders invriezen, maar dat is ranzig
voedselvergiftiging is slecht voor je gains bro![]()
![]()
Liep een van jullie gister door roermond? Echt een kanon was dat!Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Hoge kans op voedselvergiftiging ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Is rijst niet relatief 'gevaarlijk' om te bewaren qua bacteriën enzo?![]()
Wat een gemierenneuk. Bulk is >>500Kcal boven onderhoud IMHO. Ik ben wel benieuwd wat jij dan onder vet verstaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Drinky het volgende:
Nou, kwam er via de keukenweegschaal achter dat mijn 2800kcal toch eerder een goede 2950 waren, verklaart ook waarom ik zoveel vet aanzet de laatste paar weken. Teruggeschroeft naar 2700 aangezien ik met 2600kcal stabiel bleef qua gewicht maar wel droger werd.
Ik ben me bewust dat je bij een bulk altijd wel vet zal aanzetten maar het ging mij toch even iets te snel.![]()
Hoe kom ik achter mijn dagelijkse behoefte?quote:Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte.wat is clean food?quote:Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolismeThe purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.![]()
Nooit last van gehad. Ik bewaar 't altijd in de koelkast voor een dag of 3. Gaat prima. Of ik heb ondertussen een flinke weerstand opgebouwd, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Is rijst niet relatief 'gevaarlijk' om te bewaren qua bacteriën enzo?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Doe anders eens een paar pics.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Drinky het volgende:
Ik ben me bewust dat je bij een bulk altijd wel vet zal aanzetten maar het ging mij toch even iets te snel.![]()
Buttwink kan ook veroorzaakt worden door lack aan flexibiliteit. Probeer niet zo diep te gaan en eerst je rugspanning goed vast te zetten en te houden, Diepte kan later welquote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou in theorie wel kunnen ja, maar ik houd me liever aan mijn schema (lineaire progressie)Heb ook nog wel een buttwink waar ik aan moet werken, maar dat is een kwestie van knieën naar buiten zover ik weet.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Hier bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
Hoe kom ik achter mijn dagelijkse behoefte?
http://www.eclecticsite.be/calc/bmr.htmF.K.A. SuperwormJim![]()
deed dat ook altijd voorheen. Koken, aflaten koelen en in die zelfde pan met deksel weg zetten in koelkast. Prima te doen nog idd. tot een dag of 3 a 4.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Ik bewaar 't altijd in de koelkast voor een dag of 3. Gaat prima. Of ik heb ondertussen een flinke weerstand opgebouwd, dat kan natuurlijk ook.
't is verder wel zo dat er (een bepaalde bacterie in rijst zit) snel bacterieen groeien in rijst...
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 16-07-2013 11:24:38 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: