lol, meestal gaan ze dan zitten "Heien"quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zoveel mensen die dat ding pakken joh.
Dan kan je met Dave Tate's programma 'Strong(er)' beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:48 schreef kidkash19 het volgende:
Mijn gym heeft net een prowler/sled hybride aangeschaft....
Im a happy man
Mwah heb al aardig wat ervaring met een Prowler aangezien wij er ook 1 hebben op de club, heb al meerdere personen aan de Prowler flu gekregen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan je met Dave Tate's programma 'Strong(er)' beginnen.
Welke schijven gebruik je dan als die hulpset banken 130 zou zijn? Die grote waar je mee begint lijken me gewoon 20s. En dan 15, 10 en 5 ofzo?quote:
het is 25 15 10 en 5quote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke schijven gebruik je dan als die hulpset banken 130 zou zijn? Die grote waar je mee begint lijken me gewoon 20s. En dan 15, 10 en 5 ofzo?
Was wel aardig doorbikken, maar hij zit erinquote:
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.quote:
Geen vleesquote:
15, 10, 8 ongeveer. Hangt beetje van de vorm van de dag af. Maar ik ben ook vrij licht, dus tegenover de 100 kg beesten is het niet helemaal eerlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomode
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomode
Niet eens 1x nog? Probeer je het wel? Je kan evt. pull-downs doen tot je aan je lichaamsgewicht zit. Dan moet het makkelijk lukken.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe mijn chins altijd met handpalmen naar elkaar toe. Zo'n wide grip pull up kan ik niet eens 1x doen.
Dit, met 67kg doe ik ze 3x8-12 na mijn barbell rows. Hoef ik met 100kg ook niet te proberen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
15, 10, 8 ongeveer. Hangt beetje van de vorm van de dag af. Maar ik ben ook vrij licht, dus tegenover de 100 kg beesten is het niet helemaal eerlijk.
Meer massa is meer kracht toch? Relatief aan lichaamsgewicht zijn veel van die grote gasten dus gewoon niet zo sterk. Even aangenomen dat ze aan het zelfde vetpercentage zitten dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dit, met 67kg doe ik ze 3x8-12 na mijn barbell rows. Hoef ik met 100kg ook niet te proberen.
didn't read, lolquote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
/onzin
Ja, tijdje terug een keer geprobeerd. Ik kon mezelf vasthouden en naar gecontroleerd naar beneden maar daarna omhoog lukte niet, was meer aan het spartelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]ez
[..]
Niet eens 1x nog? Probeer je het wel? Je kan evt. pull-downs doen tot je aan je lichaamsgewicht zit. Dan moet het makkelijk lukken.
Gewoon elke training wat negatives doen of een paar setjes pull-downs in je schema gooien voor na je deadlift. Als je niet blijft proberen dan word je er nooit beter in.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug een keer geprobeerd. Ik kon mezelf vasthouden en naar gecontroleerd naar beneden maar daarna omhoog lukte niet, was meer aan het spartelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |