Ik denk dat veganisten (geen producten afkomstig van dieren, dus ook geen zuivel en eieren) het een stuk moeilijker hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, zuivel was ik vergeten dat dat ook in je dieet kan
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk dat veganisten (geen producten afkomstig van dieren, dus ook geen zuivel en eieren) het een stuk moeilijker hebben.
Als ik degene bekijk die hier wel eens in de natuurwinkel lopen vraag ik me dat af. Hoeveel jaar kun je worden op chia-zaad alleenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijk
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.
Scooby had daar toch een stuk over? Hoewel hij gelijk door de mand viel door te beginnen dat hij ook veganist zou zijn, terwijl hij vaak genoeg gezegd heeft dat hij vlees eet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijk
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik degene bekijk die hier wel eens in de natuurwinkel lopen vraag ik me dat af. Hoeveel jaar kun je worden op chia-zaad alleen
Lopen er flink wat van rond waarvan ik betwijfel of ze echt oud gaan worden.
Hoe lang ben je? tenzij je in de 2m bent lijkt me dat sterk 15%quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag gewogen op een dierenweegschaal in het tuincentrum. Stond toch 109,7 kg BF rond de 15%
En te slap om hun tasje met wortelsap te dragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo
1,99 mquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? tenzij je in de 2m bent lijkt me dat sterk 15%
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo
Ruzie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van cream and chocolate krijg je flaporen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denken(erg unfair misschien, maar toch)
[ afbeelding ]
Dat is Fanta-sticky over 31 jaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
Beter hadden ze deze foto gebruikt.
[ afbeelding ]
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef Hiatus het volgende:
Enkel verneukt, remedie is rust natuurlijk. Maar duty calls maandag morgen (kaolo werk). Nu aan de stolli. Vraag van vandaag; hoe kan je je enkel ondersteunen? Bandages, tips?
6 dagen per week fysiek werk ,trainen en feesten lifestyle is recipe for disaster.
als je die niet wil, dan mankeer je toch iets, what een Super MILFquote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
Beter hadden ze deze foto gebruikt.
[ afbeelding ]
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.
Dit. En ze kan koken ook, wat haar automatisch aantrekkelijker maakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je die niet wil, dan mankeer je toch iets, what een Super MILF
Flaporen maken toch niks uit bij een vrouw, zolang ze geen pittig kapsel neemt zie je er toch niks van.quote:
Ik weet nog dat ik zo hard afgeknapt was op dat rechter meisje. Ze deed toen nog mee aan een of ander show - brainiac - dacht ik. Ze deed daar allemaal ingewanden eruit snijden van dieren en bereidde hiervan maaltijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denken(erg unfair misschien, maar toch)
[ afbeelding ]
True; lever, hart, nier, pens, darmen, tong, testikels. Ik blief het allemaal.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis met meer gebruiken van een beest dan spierweefsel alleen
quote:Op zondag 14 juli 2013 04:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zo hard afgeknapt was op dat rechter meisje. Ze deed toen nog mee aan een of ander show - brainiac - dacht ik. Ze deed daar allemaal ingewanden eruit snijden van dieren en bereidde hiervan maaltijden.![]()
Over het algemeen geldverspilling. Tenzij je een tekort hebt van een bepaalde stof (bijv. zinc of Vit D) en daardoor ongewoon lage test waardes hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 06:28 schreef vault_tec het volgende:
Een collega zweert bij testo boosters van bodyenfit/de tuinen. Werkt dit of is dit geld verspilling?
Ja grote ramp! Niet doen dit kan je je leven kosten.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
Is het echt een ramp als ik om 15:00 ga trainen en om 21:45 ga eten? Gym sluit om 16:30 dus ik kan niet later gaan.
Ja heb testobooster van Generic Supplements en die werkt echt goedquote:Op zondag 14 juli 2013 06:28 schreef vault_tec het volgende:
Een collega zweert bij testo boosters van bodyenfit/de tuinen. Werkt dit of is dit geld verspilling?
Ja werkt dat net als Horny Goat Weed????quote:Op zondag 14 juli 2013 11:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja heb testobooster van Generic Supplements en die werkt echt goed
24/7 boner mattiequote:Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja werkt dat net als Horny Goat Weed????
Wil net zeggen "als die kwakzalver maar niet denk dat ie dit wel even kan recht buigen"!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:45 schreef star_gazer het volgende:
Oeps, even photoshoppen
En inderdaad, mijn nek staat niet helemaal lekker. Waarschijnlijk het gevolg van een nogal ruwe geboorte. Tja, daar is weinig tot niks aan te doen, maar het geeft wel af en toe gedonder (weekendje stijve nek enz). Ook heeft het een negatieve invloed op mijn postuur en in zekere mate op de symmetrie (oneven belasting), maar er is vrij weinig aan te doen. Gewoon liften dus; mijn lichaam is al 30 jaar zo, dus de spieren zijn er wel op aangepast
not sure if srs?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja heb testobooster van Generic Supplements en die werkt echt goed
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkije
Whehe, je liep binnen voor komedie, komedie is wat je kreeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:
Jezus. een vriendin van mij nodigde me vandaag uit voor de lancering van haar "health and wellness" business. Ik dacht dat ze supps ging verkopen ofzo, dus ik ging langs om even te kijken.
En jawel... Herbalife stickers op de deur... Het bleek een veredelde herbalife party te zijnNouja, ik had eigenlijk niks te doen en had wel zin in wat comedy, dus hup naar binnen.
En jawel, de verhalen waren niet van de lucht... 'Shakes die vet wegsmelten' en overtuigende 'bewijs' dat aloe vera je vijfvingerige darm tot een soort van hyperefficiente kernreactor omtovert ofzo. Met name de 'nutrition shake' die volgens het label voor zo'n 35% uit suiker bestaat was volgens hun echt een geweldige meal replacement. GTFO trut, als ik een weight gainer wil, pleur ik wel brinta in m'n whey. Hiervoor heb ik je niet leren squatten (srs).
Maar het leukste moest nog komen... Er was daar een gozer (best buff, daarniet van) die me op zo'n impendantie weegschaal pleurde en op basis daarvan me wist te vertellen dat ik 'obees' was. Wel grappig, want een half uurtje eerder complimenteerde hij me nog op het feit dat ik overduidelijk wel iets aan m'n lijf deed. Goeie armen ofzo, zei hij. Ik zei nog "gast, ik ben aan het bulken, ben net terug van 2 maanden blessure en train op kracht, dus het is voorlopig nog kut", maar de eerste product-aanbeveling werd me al in m'n smoel gegooid: een soy protein shake. Hij was er overduidelijk niet op voorbereid dat ik wist dat soja oestrogenen bevat en na mijn opmerking dat ik zonder soja al een milde gyno heb, was zijn overtuigende argument "het voelt gewoon lekkerder". Cool story, bro![]()
Pleur op met je herbalife multi level marketing pyramidespel cultus. Wat een zielig gedoe...
Jammer dat ik er niet bij was...dan was het Epic geworden.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:
Jezus. een vriendin van mij nodigde me vandaag uit voor de lancering van haar "health and wellness" business. Ik dacht dat ze supps ging verkopen ofzo, dus ik ging langs om even te kijken.
En jawel... Herbalife stickers op de deur... Het bleek een veredelde herbalife party te zijnNouja, ik had eigenlijk niks te doen en had wel zin in wat comedy, dus hup naar binnen.
En jawel, de verhalen waren niet van de lucht... 'Shakes die vet wegsmelten' en overtuigende 'bewijs' dat aloe vera je vijfvingerige darm tot een soort van hyperefficiente kernreactor omtovert ofzo. Met name de 'nutrition shake' die volgens het label voor zo'n 35% uit suiker bestaat was volgens hun echt een geweldige meal replacement. GTFO trut, als ik een weight gainer wil, pleur ik wel brinta in m'n whey. Hiervoor heb ik je niet leren squatten (srs).
Maar het leukste moest nog komen... Er was daar een gozer (best buff, daarniet van) die me op zo'n impendantie weegschaal pleurde en op basis daarvan me wist te vertellen dat ik 'obees' was. Wel grappig, want een half uurtje eerder complimenteerde hij me nog op het feit dat ik overduidelijk wel iets aan m'n lijf deed. Goeie armen ofzo, zei hij. Ik zei nog "gast, ik ben aan het bulken, ben net terug van 2 maanden blessure en train op kracht, dus het is voorlopig nog kut", maar de eerste product-aanbeveling werd me al in m'n smoel gegooid: een soy protein shake. Hij was er overduidelijk niet op voorbereid dat ik wist dat soja oestrogenen bevat en na mijn opmerking dat ik zonder soja al een milde gyno heb, was zijn overtuigende argument "het voelt gewoon lekkerder". Cool story, bro![]()
Pleur op met je herbalife multi level marketing pyramidespel cultus. Wat een zielig gedoe...
Doet 't niet bij mij.quote:
huh? probeer de link eens te plakken in je browers gewoon? minus de quotes uiteaardquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://aje.oxfordjournals.org/content/173/12/1429
Zijn hier toch mensen die bijna verslaafd zijn aan de Omega 3? Zeg maar dag tegen je prostaat
nice filmpje Raymond, doet het hier trouwens prima.quote:
denk dat H1N1 iets met z'n pc heeft dan idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice filmpje Raymond, doet het hier trouwens prima.
Hoeveel deed je met de bench press eigenlijk? Kon de platen niet goed inschatten.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
denk dat H1N1 iets met z'n pc heeft dan idd.
Had hier wel dat i in het begin enorm grof gepixeld das, maar dat is al bijgetrokken. moest denk nog ff gerendered worden bij yt.
Je moet ook in-ears halenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoeveel deed je met de bench press eigenlijk? Kon de platen niet goed inschatten.
Op een gegeven moment zei je dat de muziek wel lekker was, heb je dan daarnaast nog muziek in je oortjes? moet zeggen dat ik me totaal niet kan concentreren als ik oortjes in heb, die dingen vallen telkens uit.
dat tv programma is wel baas idd.
dat was 130, wel eens een keer 140 gedaan, maar dan kan ik gelijk een week niet meer benchen, en volgens mij red ik die op het moment ook ff niet meer lol. keer deloaden zou niet verkeerd zijn mwfmfnffquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoeveel deed je met de bench press eigenlijk? Kon de platen niet goed inschatten.
Op een gegeven moment zei je dat de muziek wel lekker was, heb je dan daarnaast nog muziek in je oortjes? moet zeggen dat ik me totaal niet kan concentreren als ik oortjes in heb, die dingen vallen telkens uit.
dat tv programma is wel baas idd.
Goed filmpje bra! Waiting for legday with RamondKay. Do not skip legday!quote:
Je moet ze ook onder je shirt laten lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:25 schreef RaymondK het volgende:
sluit heel je oor af, beste bass zit d'r in, maar het is wel wat je zegt idd. Voor je het weet ruk je met een beweging die oortjes snoei hard uit je oren
dat is idd. wel een goeie jaquote:Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet ze ook onder je shirt laten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |