Ik denk dat veganisten (geen producten afkomstig van dieren, dus ook geen zuivel en eieren) het een stuk moeilijker hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, zuivel was ik vergeten dat dat ook in je dieet kan
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk dat veganisten (geen producten afkomstig van dieren, dus ook geen zuivel en eieren) het een stuk moeilijker hebben.
Als ik degene bekijk die hier wel eens in de natuurwinkel lopen vraag ik me dat af. Hoeveel jaar kun je worden op chia-zaad alleenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijk
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.
Scooby had daar toch een stuk over? Hoewel hij gelijk door de mand viel door te beginnen dat hij ook veganist zou zijn, terwijl hij vaak genoeg gezegd heeft dat hij vlees eet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die maken het zichzelf gewoon moeilijk
Op zich kun je er vast prima mee leven, maar fatsoenlijk sporten of bodybuilden, nah.
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik degene bekijk die hier wel eens in de natuurwinkel lopen vraag ik me dat af. Hoeveel jaar kun je worden op chia-zaad alleen
Lopen er flink wat van rond waarvan ik betwijfel of ze echt oud gaan worden.
Hoe lang ben je? tenzij je in de 2m bent lijkt me dat sterk 15%quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag gewogen op een dierenweegschaal in het tuincentrum. Stond toch 109,7 kg BF rond de 15%
En te slap om hun tasje met wortelsap te dragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo
1,99 mquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? tenzij je in de 2m bent lijkt me dat sterk 15%
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Heb altijd het gevoel dat die mensen te zwak of moe zijn om ruzie te maken, ofzo
Ruzie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van cream and chocolate krijg je flaporen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denken(erg unfair misschien, maar toch)
[ afbeelding ]
Dat is Fanta-sticky over 31 jaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
Beter hadden ze deze foto gebruikt.
[ afbeelding ]
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef Hiatus het volgende:
Enkel verneukt, remedie is rust natuurlijk. Maar duty calls maandag morgen (kaolo werk). Nu aan de stolli. Vraag van vandaag; hoe kan je je enkel ondersteunen? Bandages, tips?
6 dagen per week fysiek werk ,trainen en feesten lifestyle is recipe for disaster.
als je die niet wil, dan mankeer je toch iets, what een Super MILFquote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
Beter hadden ze deze foto gebruikt.
[ afbeelding ]
Zij mag mij wel feeden met cream en chocolate.
Dit. En ze kan koken ook, wat haar automatisch aantrekkelijker maakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je die niet wil, dan mankeer je toch iets, what een Super MILF
Flaporen maken toch niks uit bij een vrouw, zolang ze geen pittig kapsel neemt zie je er toch niks van.quote:
Ik weet nog dat ik zo hard afgeknapt was op dat rechter meisje. Ze deed toen nog mee aan een of ander show - brainiac - dacht ik. Ze deed daar allemaal ingewanden eruit snijden van dieren en bereidde hiervan maaltijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij vegan/macrobiotische healthfreaks altijd hier aan denken(erg unfair misschien, maar toch)
[ afbeelding ]
True; lever, hart, nier, pens, darmen, tong, testikels. Ik blief het allemaal.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis met meer gebruiken van een beest dan spierweefsel alleen
quote:Op zondag 14 juli 2013 04:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zo hard afgeknapt was op dat rechter meisje. Ze deed toen nog mee aan een of ander show - brainiac - dacht ik. Ze deed daar allemaal ingewanden eruit snijden van dieren en bereidde hiervan maaltijden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |