Micromanagement zal vooral goed zijn voor je gezondheid. Veel micro's van verschillende bronnen binnen krijgen is goed voor je. Voor je gains maakt het bijna geen drol uit. Tate is 1 van de sterkste powerlifters in de wereld geworden op 10.000kcal per dag in hamburgers en in general slecht eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
dit. Je moet gewoon veel en goed eten, dan komen de gains heus wel. Micromanagement van je inname zal ongetwijfeld wel helpen, maar enorm veel zal het niet uitmaken.
Ow.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah ik denk dat er twee soorten micromanagement nu door elkaar worden gemengd
Derek Poundstone eet iets van 5kg kip per dag en maakt er shakes vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Micromanagement zal vooral goed zijn voor je gezondheid. Veel micro's van verschillende bronnen binnen krijgen is goed voor je. Voor je gains maakt het bijna geen drol uit. Tate is 1 van de sterkste powerlifters in de wereld geworden op 10.000kcal per dag in hamburgers en in general slecht eten.
Ik bedoel, we weten wel beter ondertussen dat dat niet nodig is. Maar als je groot wil zijn moet je veel eten. En dat lukt nou eenmaal niet met 15 appels, 4 stronken broccoli en 3 kippen per dag.
Hoewel die kippen discutabel zijn. Wie was het ook alweer die drie kippen per dag at voor een BB competitie?
Koop gewoon een body shaver en maak het af met een scheermesje, veel sneller.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ontharen jullie je ook heren (bedoel ik niet het gezicht)? Ik gebruik harsstrips van Veet en dit is best pijnlijk
Dat is zeker waar. Je moet onderscheid kunnen maken tussen de echt belangrijke zaken en het gemierenneuk, anders word je knettergek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:28 schreef Snakey het volgende:
Ik begin sowieso steeds meer een afkeer te krijgen van dat wetenschapplijke gemierenneuk in de marge. Zit je een hele studie te lezen waarvan de uitkomst dan is dat het overall 2% verschil maakt. Dan denk ik, echt, tief toch op met je pestonderzoek idioot. Er is niemand die daar wat aan heeft.
Precies. En gewoon dingen experimenteren voor jezelf. Als je wil weten of een bepaalde voeding, of voedingspatroon voor je werkt; doe het drie maanden. Dan weet je iets, en dan weet je iets voor jezelf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Je moet onderscheid kunnen maken tussen de echt belangrijke zaken en het gemierenneuk, anders word je knettergek.
Jezus man, ga dan wat anders doen. Ik zou ook het liefst elke dag een workout doen, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk toch dat ik enigszins verslaafd ben geworden aan de gym. op rustdagen voel ik mij zo leeg en zielloos![]()
Ik zat te denken aan een 7 day split maar volgens mij werkt dat averechts
Studie begint pas weer in september en ik heb geen tuin,auto of werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus man, ga dan wat anders doen. Ik zou ook het liefst elke dag een workout doen, maar dat werkt gewoon niet.
Ik ga dan in m'n tuin werken, of de auto wassen. In ieder geval iets waarmee ik m'n energie kwijt kan.
Zoek dan een vakantiebaantje ofzo. Het is niet goed als je leven alleen nog om je workout draait.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Studie begint pas weer in september en ik heb geen tuin,auto of werk.
Speel nu alleen maar Fifa en kijk films
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkijequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoek dan een vakantiebaantje ofzo. Het is niet goed als je leven alleen nog om je workout draait.
serieusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkije
Nou en? Ga wat doen. Op je reet zitten wordt je echt niet beter van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn vriendin kwijtgeraakt omdat ik niet voor 6 weken mee wou naar Turkije
Dat is juist wel goed vriend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoek dan een vakantiebaantje ofzo. Het is niet goed als je leven alleen nog om je workout draait.
nah, eckte Alpha hieroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ontharen jullie je ook heren (bedoel ik niet het gezicht)? Ik gebruik harsstrips van Veet en dit is best pijnlijk
Get a lifequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk toch dat ik enigszins verslaafd ben geworden aan de gym. op rustdagen voel ik mij zo leeg en zielloos![]()
Ik zat te denken aan een 7 day split maar volgens mij werkt dat averechts
Ja, leuk. Maar je moet hier zijn met dat soort shit. SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobsquote:
Verslaafd raken aan je workouts is net zo slecht als verslaafd raken aan coke ofzo. Je gaat dan over the top, wat gewoon nergens op slaat.quote:
Waar heb jij last van lately? Ben jij ongesteld of je wijfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar je moet hier zijn met dat soort shit. SPT / [Fitness] (#24) - Tetten en manboobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |