lol, meestal gaan ze dan zitten "Heien"quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zoveel mensen die dat ding pakken joh.
Dan kan je met Dave Tate's programma 'Strong(er)' beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:48 schreef kidkash19 het volgende:
Mijn gym heeft net een prowler/sled hybride aangeschaft....
Im a happy man
Mwah heb al aardig wat ervaring met een Prowler aangezien wij er ook 1 hebben op de club, heb al meerdere personen aan de Prowler flu gekregen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan je met Dave Tate's programma 'Strong(er)' beginnen.
Welke schijven gebruik je dan als die hulpset banken 130 zou zijn? Die grote waar je mee begint lijken me gewoon 20s. En dan 15, 10 en 5 ofzo?quote:
het is 25 15 10 en 5quote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke schijven gebruik je dan als die hulpset banken 130 zou zijn? Die grote waar je mee begint lijken me gewoon 20s. En dan 15, 10 en 5 ofzo?
Was wel aardig doorbikken, maar hij zit erinquote:
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.quote:
Geen vleesquote:
15, 10, 8 ongeveer. Hangt beetje van de vorm van de dag af. Maar ik ben ook vrij licht, dus tegenover de 100 kg beesten is het niet helemaal eerlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomode
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Ik klap makkelijk 3x 10 pullups en chinups eruit. Ben ik de enigste ofzo /egomode
Niet eens 1x nog? Probeer je het wel? Je kan evt. pull-downs doen tot je aan je lichaamsgewicht zit. Dan moet het makkelijk lukken.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe mijn chins altijd met handpalmen naar elkaar toe. Zo'n wide grip pull up kan ik niet eens 1x doen.
Dit, met 67kg doe ik ze 3x8-12 na mijn barbell rows. Hoef ik met 100kg ook niet te proberen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
15, 10, 8 ongeveer. Hangt beetje van de vorm van de dag af. Maar ik ben ook vrij licht, dus tegenover de 100 kg beesten is het niet helemaal eerlijk.
Meer massa is meer kracht toch? Relatief aan lichaamsgewicht zijn veel van die grote gasten dus gewoon niet zo sterk. Even aangenomen dat ze aan het zelfde vetpercentage zitten dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Dit, met 67kg doe ik ze 3x8-12 na mijn barbell rows. Hoef ik met 100kg ook niet te proberen.
didn't read, lolquote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was perviously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.
/onzin
Ja, tijdje terug een keer geprobeerd. Ik kon mezelf vasthouden en naar gecontroleerd naar beneden maar daarna omhoog lukte niet, was meer aan het spartelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]ez
[..]
Niet eens 1x nog? Probeer je het wel? Je kan evt. pull-downs doen tot je aan je lichaamsgewicht zit. Dan moet het makkelijk lukken.
Gewoon elke training wat negatives doen of een paar setjes pull-downs in je schema gooien voor na je deadlift. Als je niet blijft proberen dan word je er nooit beter in.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, tijdje terug een keer geprobeerd. Ik kon mezelf vasthouden en naar gecontroleerd naar beneden maar daarna omhoog lukte niet, was meer aan het spartelen.
Baas, ik heb de hele middag rond kunnen lopen zonder al te veel moeite. Had al gegoogled maar toch gewoon maar geprobeerd en gelukt.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Eerste hit op google 'teen intapen'. Kan je wel wat mee denk ik. En op youtube is zelfs een tutorial te vinden.
Nice!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Baas, ik heb de hele middag rond kunnen lopen zonder al te veel moeite. Had al gegoogled maar toch gewoon maar geprobeerd en gelukt.
Wide grip pull ups 4x tot failure (meestal 12-10-8-8) vervolgens chin ups 4x tot failure (meestal 8-8-6-5).quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Hiatus het volgende:
Zal je wel een verneukte ROM hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wide grip pull ups 4x tot failure (meestal 12-10-8-8) vervolgens chin ups 4x tot failure (meestal 8-8-6-5).
90 kg bij 1m78 (~25-30% bodyfat) (dik dus).
Uiteraard.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zal je wel een verneukte ROM hebben
Ja, bedekt in de koelkast.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef MrGuma het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens rijst koken voor meerdere dagen? Zoja, hoe bewaren jullie het etc.?
Verdelen over plastic bakjes die goed sluiten en in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef MrGuma het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens rijst koken voor meerdere dagen? Zoja, hoe bewaren jullie het etc.?
quote:
opwarmen in de micro?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:00 schreef esv7 het volgende:
[..]
Verdelen over plastic bakjes die goed sluiten en in de koelkast zetten.
idd, is ideaal voor bacteriën, vochtig, zacht, poreus e.d.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Is rijst niet relatief 'gevaarlijk' om te bewaren qua bacteriën enzo?
Hoge kans op voedselvergiftiging ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Wat een gemierenneuk. Bulk is >>500Kcal boven onderhoud IMHO. Ik ben wel benieuwd wat jij dan onder vet verstaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Drinky het volgende:
Nou, kwam er via de keukenweegschaal achter dat mijn 2800kcal toch eerder een goede 2950 waren, verklaart ook waarom ik zoveel vet aanzet de laatste paar weken. Teruggeschroeft naar 2700 aangezien ik met 2600kcal stabiel bleef qua gewicht maar wel droger werd.
Ik ben me bewust dat je bij een bulk altijd wel vet zal aanzetten maar het ging mij toch even iets te snel.
Hoe kom ik achter mijn dagelijkse behoefte?quote:Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte.
wat is clean food?quote:Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme
Nooit last van gehad. Ik bewaar 't altijd in de koelkast voor een dag of 3. Gaat prima. Of ik heb ondertussen een flinke weerstand opgebouwd, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef star_gazer het volgende:
Doe anders eens een paar pics.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef Drinky het volgende:
Nou, kwam er via de keukenweegschaal achter dat mijn 2800kcal toch eerder een goede 2950 waren, verklaart ook waarom ik zoveel vet aanzet de laatste paar weken. Teruggeschroeft naar 2700 aangezien ik met 2600kcal stabiel bleef qua gewicht maar wel droger werd.
Ik ben me bewust dat je bij een bulk altijd wel vet zal aanzetten maar het ging mij toch even iets te snel.
Buttwink kan ook veroorzaakt worden door lack aan flexibiliteit. Probeer niet zo diep te gaan en eerst je rugspanning goed vast te zetten en te houden, Diepte kan later welquote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou in theorie wel kunnen ja, maar ik houd me liever aan mijn schema (lineaire progressie)Heb ook nog wel een buttwink waar ik aan moet werken, maar dat is een kwestie van knieën naar buiten zover ik weet.
Hier bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
Hoe kom ik achter mijn dagelijkse behoefte?
deed dat ook altijd voorheen. Koken, aflaten koelen en in die zelfde pan met deksel weg zetten in koelkast. Prima te doen nog idd. tot een dag of 3 a 4.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Ik bewaar 't altijd in de koelkast voor een dag of 3. Gaat prima. Of ik heb ondertussen een flinke weerstand opgebouwd, dat kan natuurlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |