Ik heb nergens last van. En "mijn wijf"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waar heb jij last van lately? Ben jij ongesteld of je wijf
Ne geeft weinig om inhoudelijk op in te gaan. Vind je het heel erg dat ik me dan de moeite bespaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt niet echt inhoudelijke antwoorden, vind je niet?
Klopt, maar plantaardige eiwitten zijn over het algemeen van lagere kwaliteit dan dierlijke: ze bevatten de essentiële aminozuren in een minder handige verhouding dan dierlijke eiwitbronnen. De eiwitaanbeveling voor vegetariërs ligt daarom een factor 1,2 hoger dan voor mensen die vlees eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een hardnekkige mythe dat je geen gains zou maken als je niet op een optimale dosis eiwit voor een dag zit. 4g/kg is belachelijk; onnodige stress op je nieren en lever, en totaal geen functionele toevoeging op lichaamsprocessen, waaronder spiergroei.
Gek ventje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ne geeft weinig om inhoudelijk op in te gaan. Vind je het heel erg dat ik me dan de moeite bespaar?
4/1.2 = 3.3quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, maar plantaardige eiwitten zijn over het algemeen van lagere kwaliteit dan dierlijke: ze bevatten de essentiële aminozuren in een minder handige verhouding dan dierlijke eiwitbronnen. De eiwitaanbeveling voor vegetariërs ligt daarom een factor 1,2 hoger dan voor mensen die vlees eten.
http://www.vegetariers.nl/voeding/voedingsrichtlijnen/eiwitten
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4/1.2 = 3.3
Bijna 3.5 gram complete eiwitten per kg lichaamsgewicht is excessief. Alle voordelen die je daarvan hebt, heb je ondanks, niet dankzij zoveel inname.
ik zit op 2,9g/kgquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4/1.2 = 3.3
Bijna 3.5 gram complete eiwitten per kg lichaamsgewicht is excessief. Alle voordelen die je daarvan hebt, heb je ondanks, niet dankzij zoveel inname.
Je hebt gelijk knul, deze week een 100% bullshit score. Niets ontsnapt jouw scherpe blik en gevatte meningquote:
is panzer nog steeds overtrained of op vakantie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan je workouts is net zo slecht als verslaafd raken aan coke ofzo. Je gaat dan over the top, wat gewoon nergens op slaat.
Vooral BB komt neer op een short hard hit, en dan rust.
de grens ligt wanneer ze je in het zkh zeggen dat je nieuwe nieren nodig hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?
Behalve als je aan de celltech zitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4/1.2 = 3.3
Ah, kijk. Daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de grens ligt wanneer ze je in het zkh zeggen dat je nieuwe nieren nodig hebt
Overschot werkt spiergroei niet tegen. Helpt alleen niks, en is dus zinloos. Kan je beter wat carbs nemen. Meer energie, meer kcal per 100gram en goedkoper.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus een 'overschot' werkt spiergroei zelfs tegen? Waar ligt de grens dan; tussen welke waardes is optimaal voor spiergroei?
Er is een reden waarom mensen het niet overleven als ze 80% van hun energiebehoefte uit eiwitten halen. In tegenstelling tot mensen die prima gezond kunnen leven van 80% koolhydraten of 80% vetten, aangezien het lichaam die stoffen veruit prefereert als brandstof. Alle overschot aan eiwitten wordt met moeite toch weer omgezet in glucose.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omdat het nu eenmaal in de mensen zit, hoe meer, hoe beter, ook die eiwitverkopers doen daar graag aan mee, lekker de business draaiende houden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is een reden waarom mensen het niet overleven als ze 80% van hun energiebehoefte uit eiwitten halen. In tegenstelling tot mensen die prima gezond kunnen leven van 80% koolhydraten of 80% vetten, aangezien het lichaam die stoffen veruit prefereert als brandstof. Alle overschot aan eiwitten wordt met moeite toch weer omgezet in glucose.
Ik zie hier ook nooit iemand 3 uur achter elkaar trainen. Waarom dan wel krankzinnige hoeveelheden eiwitten nuttigen als je niet aan de AAS zit?
Ongeveer 2 tot 3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht, genoeg (goede) vetten en de rest aanvullen met koolhydraten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:18 schreef Push. het volgende:
[..]
Overschot werkt spiergroei niet tegen. Helpt alleen niks, en is dus zinloos. Kan je beter wat carbs nemen. Meer energie, meer kcal per 100gram en goedkoper.
Mwa, hoeft niet. Je kan ook wat meer vetten pakken, of combinatie van. Te veel brood is niet aan te raden, want veel zout. Heb er zelf ook last van.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef stinkie het volgende:
Toe aan vakantie. Laatste weken schema niet kunnen volgen, te veel gegeten en slecht getrained. Alleen benen hebbn wat progressie gemaakt.
Tijd voor paar weekjes rust
Ik bedoel, komop zeg. Ben je van suiker ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Motivatie is ook flink minder. Dus ik doe komende week alleen huisvrouwenfitness, dan op vakantie en als ik terug is alle shit met werk en werkreizen ook voorbij
Nou, bijvoorbeeld. De verhouding koolhydraten en vetten is persoonlijk, daar kan iedereen voor zichzelf in varieren. (Kracht)sporters hebben doorgaans meer koolhydraten nodig dan couch potatoes voor de beste prestaties in de gym.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ongeveer 2 tot 3 gr eiwit per kg lichaamsgewicht, genoeg (goede) vetten en de rest aanvullen met koolhydraten?
Meer brood dus.
Dat is jouw hele tijd? Ik mag dan van suiker zijn, jij lijkt al gesmolten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel, komop zeg. Ben je van suiker ofzo?
Sojaproducten ben ik geen fan van, oestrogeen en zo. Ik haal mn eiwitten uit zuivel, eieren en bonen (quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld. De verhouding koolhydraten en vetten is persoonlijk, daar kan iedereen voor zichzelf in varieren. Kracht(sporters) hebben doorgaans meer koolhydraten nodig dan couch potatoes voor de beste prestaties in de gym.
Maar je bent vegetarier dus?Vul je aan met sojaproducten, of andere complete plantaardige eiwitbronnen? Of leun je veel op gluten? Ik ben wel benieuwd wat vegetarische krachtsporters allemaal naar binnen schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |