Katholiek Nieuwsblad, daarom wordt dat homozijn steeds benadrukt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat de geaardheid van de ouders te maken heeft met het zieke gedrag van eerdergenoemden. Zodra je iemand misbruikt ben je een walgelijk stuk wandelend kankergezwel, dan boeit het me niet meer met wie je een relatie hebt.
Oh ik keek even niet naar de bronquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Katholiek Nieuwsblad, daarom wordt dat homozijn steeds benadrukt.
Wel met politiek correct wegwuiven van vroege bedenkingen rond dit koppel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat de geaardheid van de ouders te maken heeft met het zieke gedrag van eerdergenoemden. Zodra je iemand misbruikt ben je een walgelijk stuk wandelend kankergezwel, dan boeit het me niet meer met wie je een relatie hebt.
Ik heb die hoofdredactrice eens gesproken, man man, wat een figuur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen heiligen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:35 schreef Veldkamp het volgende:
Dit is door Rusland voorspeld overigens.
Ja, hetero's doen zoiets niet gelukkig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:53 schreef Meki het volgende:
Alleen hierom moet de kinderen adoptie bij homo's per direct verboden worden en alle kinderen per direct overplaatsen naar normale gezinnen
Lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:53 schreef Meki het volgende:
Alleen hierom moet de kinderen adoptie bij homo's per direct verboden worden en alle kinderen per direct overplaatsen naar normale gezinnen
Nee dat zeg ik niet maar bij homo's is de kans duizenden malen groter dan bij normale families.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, hetero's doen zoiets niet gelukkig.
Jammer, nu draaf je weer door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar bij homo's is de kans duizenden malen groter dan bij normale families.
Kijk alleen maar Mark van kinderopvang in Amsterdam en alle duizenden Nederlandse pedofielen die Thaise kinderen hun levens verwoesten.
Waarom zou je haar willen spreken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb die hoofdredactrice eens gesproken, man man, wat een figuur.
Was via een opleiding, ze kwam een lezing geven.quote:
Je weet dat in Pakistan op zeer grote schaal kinderen misbruikt worden ,Meki ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar bij homo's is de kans duizenden malen groter dan bij normale families.
Kijk alleen maar Mark van kinderopvang in Amsterdam en alle duizenden Nederlandse pedofielen die Thaise kinderen hun levens verwoesten.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:13 schreef Paxcon het volgende:
Katholiek nieuwsblad en dan schande spreken over homofilie en pedofilie.
Lekker hypocriet
Afganistan bedoel jequote:Op woensdag 10 juli 2013 02:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je weet dat in Pakistan op zeer grote schaal kinderen misbruikt worden ,Meki ?
Of wonen daar alleen maar homo's ?
Zolang kinderen doktertje spelen onder elkaar is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:29 schreef Taurus het volgende:
Raar eigenlijk he, dat we seks an sich lekker en plezierig vinden maar zodra kinderen ermee in aanraking komen vinden we het smerig, of ziek zelfs.
Mensen.
Wie is Mark?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb je daarin dan ook nog onderscheid tussen homo-pedo's en hetero-pedo's?quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:19 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Mensen met een seksuel voorkeur voor kinderen zijn toch pedo's? Geen homo's?
Nee, dat is helemaal niet taboe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:34 schreef Veldkamp het volgende:
Want kritiek op homoseksuelen en homoseksualiteit is het nieuwe taboe nu. Daarop doelt men bij KN.
Blabla, jadda jadda.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:53 schreef Meki het volgende:
En dan zeggen dat je niet generaliseertquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:58 schreef Meki het volgende:
Ik denk dat de kinderen in kwestie het niet zo lekker en plezierig vonden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:29 schreef Taurus het volgende:
Raar eigenlijk he, dat we seks an sich lekker en plezierig vinden maar zodra kinderen ermee in aanraking komen vinden we het smerig, of ziek zelfs.
Toch maar niet, bedankt TSquote:4 weken gratis KN:Vier weken GRATIS KN lezen? Neem snel de proef op de som >>
en hoe zou je zoiets dan visualiseren, een baby van 30 cm groot die wordt verkracht.... da's gewoon ziekquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:29 schreef Taurus het volgende:
Mensen.
Haatuitspraak. Wįt is door Rusland voorspeld?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:35 schreef Veldkamp het volgende:
Dat is ook niet correct, jongens worden vaker misbruikt dan meisjes. Maar dat heeft niets te maken met homoseksualiteit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:34 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nergens staat dat homoseksuelen altijd minderjarigen zouden misbruiken. Dat is onjuist. Meestal worden namelijk meisjes misbruikt door heteropedofiele mannen. Helaas.
De domheid in dit soort post is stuitend. Net zoiets als roepen dat alle priesters pedo zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:45 schreef Confetti het volgende:
Homoseksuelen zijn qua gedrag al niet gemiddeld en doorsnee dus je zult altijd een verhoogd risico hebben.
Het is overdreven politiek-correct om te stellen dat geaardheid hier geen rol speelt. Die pedo's van dat kinderdagverblijf in Amsterdam wilden ook al een kind adopteren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Inderdaad. Dit is gewoon een feit. Alleen strookt dit feit niet met het ideaalbeeld dat de progressieven ons voor willen houden, dus mag het niet benoemd worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:58 schreef Meki het volgende:
[..]
feit?, oh, dat zal dan vast wel te onderbouwen zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is overdreven politiek-correct om te stellen dat geaardheid hier geen rol speelt. Die pedo's van dat kinderdagverblijf in Amsterdam wilden ook al een kind adopteren.
Het is gewoon een keihard feit dat homo's vaker pedofiel zijn. Dus is de kans op misbruik ook veel hoger.
Het verband is een katholieke krant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Ja, dit is natuurlijk ook gewoon kerkelijke propaganda, das overduidelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe je dit ook wendt of keert, zo'n bericht is koren op de molen voor al die mensen die niet willen dat homo-paren een kind kunnen adopteren(en ook voor al die mensen die denken dat homoseksueel = pedofiel)
Uiteraard, maar niet voor de mensen die tegen homo's + kinderen zijn! Vandaar dit soort berichtgeving.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig gaan heteroseksuele adoptieouders wél įltijd goed met hun kinderen om.
Kortom: het ontgaat me totaal waarom er in de titel expliciet moet worden gemeld dat het om een homostel gaat. Dat is namelijk volkomen irrelevant.
Daarom staat zo'n Katholiek blad ook te springen om zo'n artikel te publiceren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe je dit ook wendt of keert, zo'n bericht is koren op de molen voor al die mensen die niet willen dat homo-paren een kind kunnen adopteren(en ook voor al die mensen die denken dat homoseksueel = pedofiel)
En helaas sorteert dit soort propaganda inderdaad wel dit ongewenste effect.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet voor de mensen die tegen homo's + kinderen zijn! Vandaar dit soort berichtgeving.
Ik begrijp wel dat het vermeld wordt, die mannen hebben namelijk wel steeds de publiciteit opgezocht i.v.m. hun homoseksualiteit i.c.m. adoptie. Maar de motieven van de bron zijn natuurlijk gewoon het in het kwaad daglicht zetten van homo's en adoptie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig gaan heteroseksuele adoptieouders wél įltijd goed met hun kinderen om.
Kortom: het ontgaat me totaal waarom er in de titel expliciet moet worden gemeld dat het om een homostel gaat. Dat is namelijk volkomen irrelevant.
Straight from the source...quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef Re het volgende:
[..]
feit?, oh, dat zal dan vast wel te onderbouwen zijn
http://www.pedofilie.nl/faqquote:Vallen pedofielen vaker op meisjes of op jongens?
Naar deze vraag is evenmin grootschalig betrouwbaar onderzoek gedaan. Vanuit onze eigen ervaring houden wij het erop dat een voorkeur voor jongens vaker voorkomt.
Ik vind jouw opmerking "smerig en ziek zelfs".quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:29 schreef Taurus het volgende:
Mensen.
Dat zonder meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het vermeld wordt, die mannen hebben namelijk wel steeds de publiciteit opgezocht i.v.m. hun homoseksualiteit i.c.m. adoptie. Maar de motieven van de bron zijn natuurlijk gewoon het in het kwaad daglicht zetten van homo's en adoptie.
Nee, correct, maar voor veel katholieken komt het beter uit als je homo's op één hoop gooit met pedofielen.quote:Sowieso zijn pedo's toch geen homo's? Je bent of pedo, of hetero, of homo? Of zie ik dat verkeerd?
Eh...uiterįįrd...quote:En is er bewijs voor de bewering dat homo's (af mannen die zich voordoen al homo's) vaker kinderen misbruiken dan hetero's?
Veel pedo's zijn homo ja. Maar niet veel homo's zijn pedo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef Stezo het volgende:
[..]
Straight from the source...
[..]
http://www.pedofilie.nl/faq
KN publiceert ook volop, als één van de weinige bladen, over de oppermachtige justitiėle topambtenaar mr. Joris D. die verdacht wordt van kindermisbruik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom staat zo'n Katholiek blad ook te springen om zo'n artikel te publiceren.
Absolute onzin. Het artikel van KN thematiseert de gevolgen binnen een model-"gezin" van de Social Engineering- en genderideologie van de vrijzinnigen en linkse partijen in het Westen.quote:
Waar staat dat in dit artikel? De katholieke Kerk leert helemaal niet dat homoseksuelen allemaal pedoseksuelen zijn.quote:Nee, correct, maar voor veel katholieken komt het beter uit als je homo's op één hoop gooit met pedofielen.
Dat is niet waar.quote:Eh...uiterįįrd...
Er zijn meer pedoseksuelen binnen de groep homoseksuelen dan binnen de groep heteroseksuelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel pedo's zijn homo ja. Maar niet veel homo's zijn pedo.
Net zoals alle Fokkers autisten zijn maar niet alle autisten Fokkers.
Dan moet dat maar in een eerlijke gerechtelijk onderzoek met volledige transparantie worden aangetoond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
Niet weer die Demmink-gossip die van hearsay, insinuaties en valse bronnen aan elkaar hangt.
Hoezo politiek-correct? De geaardheid is hier gewoon niet relevant. Is en blijft een feit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Er zijn meer pedoseksuelen binnen de groep homoseksuelen dan binnen de groep heteroseksuelen.
Vaak gaat het overigens om machtsmisbruikende efebofielen, geen strikte pedoseksuelen (zoals in dit gruwelijke geval helaas wel).
Laten we ophouden over homoseksualiteit en spreken over deze criminele "vaders" en de politiek-correcte vernietiging van een kinderleven.
Het is wel taboe. Dit gruwelijk misbruik wordt nu actief uit de massamedia gehouden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet taboe.
Waarom kan er niet gewoon naar de strafbare feiten gekeken worden zónder de daderachtergrond meteen aan te grijpen voor promotie van je eigen gedachtegoed?
Dat is juist niet waar. Prof. Dr. Dr. Mark Regnerus heeft het tegendeel bewezen, terwijl hij ideologisch geen tegenstander van het homo-"huwelijk" was.quote:Blabla, jadda jadda.
Er is allang uit onderzoek gebleken dat kinderen in een homogezin niet slechter af zijn dan in een heterogezin.
Goed geformuleerd. Hier zijn we het dan weer eens.quote:Ik denk dat de kinderen in kwestie het niet zo lekker en plezierig vonden.
Alles staat of valt natuurlijk met iets a;s mutual consent en dan op een wijze dat er geen sprake is van een partij die in een 'onderdukte' positie is (wat het geval is bij kind vs. ouder) of waarvan een partij de gevolgen niet van kan overzien (wat ook het geval is bij kinderen, bijvoorbeeld ook bij geestelijk gehandicapten).
Ik weet prima waarover ik spreek. Over dubbele agenda's van veel aanklagers, met name. Wiens verhalen ook allemaal steeds weer weerlegd worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Veldkamp het volgende:
Dan moet dat maar in een eerlijke gerechtelijk onderzoek met volledige transparantie worden aangetoond.
Er zijn talloze aangiftes en slachtofferverklaringen onafhankelijk van elkaar.
Dat is niet alleen roddel en achterklap. Jij hebt duidelijk geen idee waarover je spreekt, of je wilt het niet weten wegens de gevolgen voor je vertrouwen in moedertje Staat.
Lijkt me gezien hun rol in de homobeweging en hun naar buiten treden als "ideaal homogezinnetje" wel degelijk relevant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo politiek-correct? De geaardheid is hier gewoon niet relevant. Is en blijft een feit.
Daar denken de gristenbroeders toch anders over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo politiek-correct? De geaardheid is hier gewoon niet relevant. Is en blijft een feit.
Bron?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Veldkamp het volgende:
Er zijn meer pedoseksuelen binnen de groep homoseksuelen dan binnen de groep heteroseksuelen.
Helaas, je hebt ongelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef Veldkamp het volgende:
Dat is juist niet waar. Prof. Dr. Dr. Mark Regnerus heeft het tegendeel bewezen, terwijl hij ideologisch geen tegenstander van het homo-"huwelijk" was.
Ja, dat hebben we. Dat zie je aan de mensen die beweren dat er geen enkel verband zou zijn tussen homoseksuele ouderparen en misbruik. Dat je dat compleet buiten beschouwing moet laten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:43 schreef Veldkamp het volgende:
Of hebben wij nu nieuwe taboes en nieuwe denkverboden ingevoerd?
WTF?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:29 schreef Taurus het volgende:
Mensen.
O.a. http://www.wnd.com/2002/04/13722/quote:
Lekkere misleadende claims in dat artikel door de supporters van de gay community:"And Gary Schoener, a clinical psychologist who has been diagnosing and treating clergy abuse for 28 years, told Salon.com, “There are far more heterosexual cases than homosexual.” "quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
O.a. http://www.wnd.com/2002/04/13722/
Ook bleek het uit onderzoek van Mark Regnerus (hoogleraar sociologie).
Niet įlle erge dingen halen de krant.. Dat wil niet zeggen dat het daarom actief uit de massamedia wordt gehouden. Het taboe zie ik ook niet zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef Veldkamp het volgende:
Het is wel taboe. Dit gruwelijk misbruik wordt nu actief uit de massamedia gehouden.
...
http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_molestation.htmlquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef Stezo het volgende:
[..]
Straight from the source...
[..]
http://www.pedofilie.nl/faq
Ze mogen van mij alles publiceren wat ze maar willen. En ik mag er alles over zeggen wat ik maar wil. Zoals bijvoorbeeld dat ik moet kotsen van een "morele waarschuwing" tegen homoseksualiteit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:43 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Daar mag KN toch wel iets tegenover stellen, als morele waarschuwing? We leven toch in een vrij land in Nederland? Of hebben wij nu nieuwe taboes en nieuwe denkverboden ingevoerd?
Ik werk met jongeren met gedragsproblemen en ontwikkelingsstoornissen... van de 10 kinderen hebben er 10 hetero-ouders....zijn nu opeens alle hetero-ouders slecht?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:53 schreef Meki het volgende:
Los van de stuitende mate waarin dat artikel een politieke agenda propageert begrijp ik hieruit dat ze iemand als homo neerzetten als een man een jongetje misbruikt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef Veldkamp het volgende:
O.a. http://www.wnd.com/2002/04/13722/
Ook bleek het uit onderzoek van Mark Regnerus (hoogleraar sociologie).
Relatief meer homoseksuelen onder pedoseksuelen, maar in absolute zin nog steeds meer heteroseksuelen onder pedoseksuelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Los van de stuitende mate waarin dat artikel een politieke agenda propageert begrijp ik hieruit dat ze iemand als homo neerzetten als een man een jongetje misbruikt.
Dat wil niet zeggen dat homo's vaker kinderen misbruiken. Dat wil zeggen dat pedofiele mannen die voor het overige een heteroseksuele of aseksuele levensstijl hebben, als ze een kind misbruiken kiezen voor een jongetje. Wat een heel andere situatie is dan 1 op de 100 homo's is pedo tegenover 1 op de 10.000 hetero's, om maar iets te noemen.
Maar zelfs dat klopt niet, want er staat in jouw artikel dat als je per pedo kijkt, het vaker voorkomt dat een pedo hetero is - waarmee ze hier bedoelen: een man vergrijpt zich aan een meisje. Er zijn meer mannen die dat doen dan mannen die jongetjes verkrachten. Ze komen op dit foei vieze homo's stukje uit door te kijken naar het aantal slachtoffertjes. De mannen die meisjes verkrachten hebben per pedo een lager aantal slachtoffers, de mannen die jongetjes verkrachten verkrachten ieder méér kinderen.
Het is een artikel wat ieder cijfertje maximaal verdraait om maar homo's te kunnen beschuldigen. Ze halen er van alles bij, van een uitspraak van één homo dat kinderen seksueel zijn tot het feit dat in reclames voor vakanties in gay tijdschriften vaak thailand wordt aangeprezen. Thailand wordt ook in de viva aangeprezendit artikel is je reinste propaganda.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen van mij alles publiceren wat ze maar willen. En ik mag er alles over zeggen wat ik maar wil. Zoals bijvoorbeeld dat ik moet kotsen van een "morele waarschuwing" tegen homoseksualiteit.
In absolute zin zijn er ook meer heteroseksuele gevallen van kindermisbruik dan homoseksuele gevallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:23 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lekkere misleadende claims in dat artikel door de supporters van de gay community:"And Gary Schoener, a clinical psychologist who has been diagnosing and treating clergy abuse for 28 years, told Salon.com, “There are far more heterosexual cases than homosexual.” "
Lijkt me logisch gezien er veel meer hetero's dan homo's zijn. Echt totaal nietszeggende stemmingmakerij. Verder lijkt "clergy" me een hele beperkte groep en geen goede afspiegeling van de samenleving.
Noem jij een man die getrouwd is met een vrouw en in zijn relaties met volwassenen altijd voor vrouwen kiest, maar daarnaast kleine jongetjes misbruikt een homoseksuele of een heteroseksuele pedofiel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:33 schreef Veldkamp het volgende:
Relatief meer homoseksuelen onder pedoseksuelen, maar in absolute zin nog steeds meer heteroseksuelen onder pedoseksuelen.
Dat heb ik ook geschreven boven.
Een biseksuele gelegenheidspedofiel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Noem jij een man die getrouwd is met een vrouw en in zijn relaties met volwassenen altijd voor vrouwen kiest, maar daarnaast kleine jongetjes misbruikt een homoseksuele of een heteroseksuele pedofiel?
Die komen in jouw artikel niet voor, daar hebben ze het over homoseksuelen als de die situatie bedoelen.quote:
Waarom zou daar een kanttekening bij nodig zijn? Is er een reden om te denken dat in traditionele gezinnen minder kindermisbruik voorkomt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Als kanttekening bij social engineering en de "nieuwe huwelijken" en "nieuwe gezinnen".
Ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou daar een kanttekening bij nodig zijn? Is er een reden om te denken dat in traditionele gezinnen minder kindermisbruik voorkomt?
Ik visualiseer niks, ik vind dat ook niks. Maar het is best iets om over na te denken, het is goed om te weten waarom je iets verafschuwt. We reageren altijd nogal 'ik heb geen idee waarom maar 'gatver!' en 'ziek!' op dit soort artikelen, en dat was het dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:04 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe zou je zoiets dan visualiseren, een baby van 30 cm groot die wordt verkracht.... da's gewoon ziek
De geaardheid zegt niks over leeftijd. Zoek het woord "homoseksualiteit" maar eens op in het woordenboek. Als iemand op beide geslachten valt is diegene biseksueel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die komen in jouw artikel niet voor, daar hebben ze het over homoseksuelen als de die situatie bedoelen.
Oftewel: of een kind misbruikt gaat worden door ouders, heeft geen donder te maken met de geaardheid van de ouders. Een heterovader die zijn zoon misbruikt of een homovader die zijn zoon misbruikt, dat is in jouw artikel dezelfde groep mannen.
die mogen eerst weleens in hun eigen nest kijken, hoeveel kinderen zijn er wel niet misbruikt door die lieve kerkgangersquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
true, onterecht mijnziens maar ja wie ben ik...quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof meer in wetenschappelijke artikelen dan in dat soort websitesquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:10 schreef Stezo het volgende:
De geaardheid zegt niks over leeftijd. Zoek het woord "homoseksualiteit" maar eens op in het woordenboek. Als iemand op beide geslachten valt is diegene biseksueel.
Volgens pedofilie.nl (een website voor en door pedofielen) komt biseksuele pedofilie weinig voor. Het is dus vergelijkbaar met biseksualiteit onder volwassenen.
Misschien heeft het in het geval van pedofilie meer met het eigen geslacht te maken. Ik geloof dat vrouwen, als ze pedofiel zijn, eerder meisjes misbruiken en mannen jongetjes. Ooit gelezen maar eigenlijk kan ik geen bron vinden nu. In dat geval hoeft het inderdaad niets te zeggen over je geaardheid, in die zin, waar je mee getrouwd bent en een volwassen relatie mee hebt (de pedofiel met vrouw, bijv., maar die wel jongetjes misbruikt).quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik geloof meer in wetenschappelijke artikelen dan in dat soort websites![]()
En ik denk dat geaardheid en wie je verkracht zeker wel los van elkaar kunnen staan. Verkrachting bijvoorbeeld in de gevangenis, is vaak meer een gewelddadig vertoon van macht. Niet zozeer een uiting van eigenlijk homo zijn.
Er van uitgaan dat als je kleine jongetjes misbruikt je dśs homo bent en dat dśs homo's vaker misbruiken is nogal een cirkelredenatie.
Dan ben je per definitie homoseksueel of biseksueel. Alleen denk ik dat homoseksuele pedofielen die getrouwd zijn met een vrouw hun relatie eerder gebruiken als dekmantel dan voor seksueel genot.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:15 schreef Dipkip het volgende:
Er van uitgaan dat als je kleine jongetjes misbruikt je dśs homo bent en dat dśs homo's vaker misbruiken is nogal een cirkelredenatie.
Erg vervelend dat die claims al min of meer weerlegd zijn maar je ermee op de proppen blijft komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Veldkamp het volgende:
http://www.frc.org/issueb(...)-summary-of-findings
Inderdaad en de media doet daar maar al te graag aan mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:22 schreef Isabeau het volgende:
zonder bron naar dat weerleggen zal hij het er wel niet mee eens zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Erg vervelend dat die claims al min of meer weerlegd zijn maar je ermee op de proppen blijft komen.
Dat is niet 'per definitie', dat is een kwestie van meningen. Er zijn ook mensen die pedoseksualiteit nįįst hetero / bi / homoseksualiteit stellen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Stezo het volgende:
Dan ben je per definitie homoseksueel of biseksueel. Alleen denk ik dat homoseksuele pedofielen die getrouwd zijn met een vrouw hun relatie eerder gebruiken als dekmantel dan voor seksueel genot.
Die zijn eerder al gegeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder bron naar dat weerleggen zal hij het er wel niet mee eens zijn
Heeft het niet te maken met het feit dat mannen die jongens misbruiken vroeger ook misbruikt zijn, en dus een nogal verstoord beeld hebben van alles?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien heeft het in het geval van pedofilie meer met het eigen geslacht te maken. Ik geloof dat vrouwen, als ze pedofiel zijn, eerder meisjes misbruiken en mannen jongetjes. Ooit gelezen maar eigenlijk kan ik geen bron vinden nu. In dat geval hoeft het inderdaad niets te zeggen over je geaardheid, in die zin, waar je mee getrouwd bent en een volwassen relatie mee hebt (de pedofiel met vrouw, bijv., maar die wel jongetjes misbruikt).
ik zie alleen een linkje van Requote:
Maar waarom zouden ze dan eerder jongetjes willen misbruiken? Ik denk ook dat wanneer het slechts om misbruik gaat (en niet om een pedofiel die claimt 'op kinderen te vallen') dit dus los staat van de geaardheid, dat het inderdaad wellicht eerder om het misbruik of de 'fetish' gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met het feit dat mannen die jongens misbruiken vroeger ook misbruikt zijn, en dus een nogal verstoord beeld hebben van alles?
Sowieso heeft misbruik weinig met puur seksueel genot te maken, het is meer een soort fetish, een bepaald verlangen (bijvoorbeeld naar kind zijn) dat gekoppeld is aan seks.
Eens. Zo'n zelfde risicoanalyse zou je immers kunnen maken over zaken als leeftijd, afkomst of haarkleur. Zolang het causale verband niet is aangetoond tussen zo'n kenmerk en het kindermisbruik is elke "waarschuwing" of "kanttekening" gewoonweg onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is niet 'per definitie', dat is een kwestie van meningen. Er zijn ook mensen die pedoseksualiteit nįįst hetero / bi / homoseksualiteit stellen.
Maar waar het hier om ging is of een stel homo's meer kans heeft hun kind te misbruiken dan een stel hetero's. Dus we gaan hier uit van de relatie met volwassenen als basis van de risicoschatting. Iemand als homo labelen omdat hij met een vrouw getrouwd is en kleine jongens misbruikt en vervolgens zeggen dat daarom homostellen niet zouden moeten kunnen adopteren is je reinste kolder. Los van welke mening je hebt over homo's, de logica faalt.
Omdat dat is wat ze kennen en hebben leren koppelen aan wat seks is voor hun. Zonder al te grafisch te willen worden, ze zijn door hun eigen verleden bekend geraakt met bepaalde handelingen die ze willen (moeten?) herhalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan eerder jongetjes willen misbruiken? Ik denk ook dat wanneer het slechts om misbruik gaat (en niet om een pedofiel die claimt 'op kinderen te vallen') dit dus los staat van de geaardheid, dat het inderdaad wellicht eerder om het misbruik of de 'fetish' gaat.
Maar dat wijst nog niet op de reden waarom eerder voor het eigen geslacht gekozen zou worden.
Waarom?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:41 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij dat het voor mannen gemakkelijker is om in contact te komen met jongetjes
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie alleen een linkje van Re
simpelweg roepen dat het niet klopt is te makkelijk
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:23 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lekkere misleadende claims in dat artikel door de supporters van de gay community:"And Gary Schoener, a clinical psychologist who has been diagnosing and treating clergy abuse for 28 years, told Salon.com, “There are far more heterosexual cases than homosexual.” "
Lijkt me logisch gezien er veel meer hetero's dan homo's zijn. Echt totaal nietszeggende stemmingmakerij. Verder lijkt "clergy" me een hele beperkte groep en geen goede afspiegeling van de samenleving.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Helaas, je hebt ongelijk.
Voor zover uit grote meta-studies blijkt dįt er al een negatief effect is voor wat betreft het functioneren en geluk binnen het gezin, is dat volledig toe te schrijven aan de negativiteit van įnderen jegens het feit dat het kind in kwestie een homo-ouderpaar heeft.
Eigenlijk is dus gewoon aangetoond dat de gezinnen last hebben van de intolerantie van een ander, en dat diezelfde ander dat aangrijpt als bewijs om aan te tonen dat dat soort gezinnen slechter functioneren.
Dat, en het heeft ook te maken met toegankelijkheid. Priesters die jongetjes misbruikten waren niet allemaal homo, ze hadden simpelweg geen toegang tot meisjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met het feit dat mannen die jongens misbruiken vroeger ook misbruikt zijn, en dus een nogal verstoord beeld hebben van alles?
Sowieso heeft misbruik weinig met puur seksueel genot te maken, het is meer een soort fetish, een bepaald verlangen (bijvoorbeeld naar kind zijn) dat gekoppeld is aan seks.
ik vroeg dus om een bronquote:
http://dare.uva.nl/document/459934quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vroeg dus om een bron
misschien was het niet duidelijk
Jij herhaalt nu alleen maar mijn statement.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:36 schreef Veldkamp het volgende:
In absolute zin zijn er ook meer heteroseksuele gevallen van kindermisbruik dan homoseksuele gevallen.
In relatieve zin echter veel meer homoseksuele gevallen van kindermisbruik dan heteroseksuele.
Het gaat om de verhoudingen.
Er wordt ook door de kritische professoren enz. niet gezegd dat de meerderheid van de pedofielen uit homoseksuelen bestaat.
Het is immers zo dat pedofilie en ook efebofilie onder heteroseksuelen ook voorkomt. Heteroseksueel georiėnteerden vormen 98 % van de mensheid (en van de mannen). Dus logisch dat er veel meer zijn.
Het is ook niet zo dat de heteroseksuele meerderheid van pedofielen maar geėxcuseerd of goedgepraat wordt. Integendeel.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:
ik vroeg dus om een bron
misschien was het niet duidelijk
Slecht vertaald door Google:quote:Letztendlich, so Rupp, ist die individuelle Biographie der Kinder und ihre Familieneinbindung weitaus entscheidender als die Tatsache, dass die Familie aus zwei Vätern oder zwei Müttern besteht. Die Risikofaktoren, die das spätere Bindungsverhalten und die Bewältigung bestimmter Entwicklungsaufgaben negativ beeinflussen würden, seien im Wesentlichen identisch mit denen in anderen Familien.
Niet de samenstelling van het gezin, maar andere factoren zijn bepalend voor de (sociale) ontwikkeling van een kind, en die factoren zijn gelijk in geval van homo- en heteroouderkoppels.quote:"Uiteindelijk," zei Rupp, "is de individuele biografie van de kinderen en hun familie betrekken veel belangrijker dan het feit dat het gezin bestaat uit twee vaders of twee moeders." Risicofactoren die nadelig de daaropvolgende binding gedrag en het beheer van bepaalde ontwikkelingstaken zou beļnvloeden gelijk zijn aan die van andere families aanzienlijk.
Dat wel ja. Maar vindt misbruik meestal in zo'n situatie plaats?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef sp3c het volgende:
als ik een stel jongetjes ga coachen dan vind iedereen het top van mij dat ik de jeugd al mijn wijsheid bij probeer te brengen, sommige vrouwen vinden het zelfs schattig enmaar als ik een stel meisjes ga coachen dan moet ik maken dat ik weg ben na de training want de hooivorken staan ongetwijfeld al klaar
das al beter iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Kijk bijvoorbeeld eens naar mijn post hier: NWS / Geen Adoptie franse Homoparen
ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar vindt misbruik meestal in zo'n situatie plaats?
Ik denk dat situaties zoals 'een huisvriend' of 'ome Hans' die aan een kind zitten en kinderen die door een onbekende van straat worden gesnatcht juist makkelijker bij meisjes gebeuren omdat meisjes meer worden opgevoed met het idee dat je netjes en lief hoort te zijn. Maar misschien is dat gedeelte meer van toepassing op oudere kinderen.
Natuurlijk zijn er mensen die een definitie verdraaien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is niet 'per definitie', dat is een kwestie van meningen. Er zijn ook mensen die pedoseksualiteit nįįst hetero / bi / homoseksualiteit stellen.
Maar waar het hier om ging is of een stel homo's meer kans heeft hun kind te misbruiken dan een stel hetero's. Dus we gaan hier uit van de relatie met volwassenen als basis van de risicoschatting. Iemand als homo labelen omdat hij met een vrouw getrouwd is en kleine jongens misbruikt en vervolgens zeggen dat daarom homostellen niet zouden moeten kunnen adopteren is je reinste kolder. Los van welke mening je hebt over homo's, de logica faalt.
dat is dus niet zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:05 schreef n00b13 het volgende:
Dat pedofielen eerder jongetjes misbruiken, waarom is dat?
Hokjesdenken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:07 schreef Stezo het volgende:
Verder ben ik tegen adoptie door homo's omdat ik vind dat een kind recht heeft op een vader čn een moeder, en niet omdat de kans op misbruik groter is.
Je hebt nog steeds een mannetje en vrouwtje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:07 schreef Stezo het volgende:
Verder ben ik eerder tegen adoptie door homo's omdat ik vind dat een kind recht heeft op een vader čn een moeder, en niet omdat de kans op misbruik groter is.
Ging dit topic niet over seksueel misbruik? Ik denk niet dat liefde en stabiliteit onder discussie staat hier.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hokjesdenken.
Wat is belangrijk voor een kind? Liefde, stabiliteit, en een goede ontwikkeling op sociaal gebied.
Uit allerlei onderzoeken blijkt dat een homopaar dat evengoed biedt als een heteropaar.
Waarom dan toch dat krampachtige vasthouden aan een idee dat niet ondersteund wordt door onderzoek?
Ga je nu ook alle éénoudergezinnen verplichten een vader/moeder erbij te nemen omdat kinderen recht hebben op een vader én een moeder?
Ik twijfel er ook nog over omdat een kind in tehuis waarschijnlijk slechter af is, maar ik heb er persoonlijk wel moeite mee. En nee, éénoudergezinnen hebben er niet bewust voor gekozen om hun kind zonder een vader of moeder te laten opgroeien. Dat is slechts een gevolg van de omstandigheden. Bommoeders zijn de uitzondering, en daar ben ik dan ook tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hokjesdenken.
Wat is belangrijk voor een kind? Liefde, stabiliteit, en een goede ontwikkeling op sociaal gebied.
Uit allerlei onderzoeken blijkt dat een homopaar dat evengoed biedt als een heteropaar.
Waarom dan toch dat krampachtige vasthouden aan een idee dat niet ondersteund wordt door onderzoek?
Ga je nu ook alle éénoudergezinnen verplichten een vader/moeder erbij te nemen omdat kinderen recht hebben op een vader én een moeder?
ja leuk... enige wat je aantoont is dat er meer heteroseksuelen kinderen verkrachten, (of wilde je stellen dat 100% van de verkrachtingen van jongetjes per definitie gedaan worden door homoseksuelen?) naast het feit dat pedofilie zelf een seksuele oriėntatie is, maar dat zal wel te moeilijk zijn om te begrijpenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:07 schreef Stezo het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er mensen die een definitie verdraaien.
De cijfers* wijzen uit dat misbruik bij meisjes en jongetjes onder de 12 jaar op z'n minst 50/50 is. Als je dan kijkt naar het aantal hetereoseksuelen ten op zichte van het aantal homoseksuelen (95/5), dan kan je niet anders concluderen dat bij homoseksuelen de kans groter is dat ze een kind gaan misbruiken.
Verder ben ik eerder tegen adoptie door homo's omdat ik vind dat een kind recht heeft op een vader čn een moeder, en niet omdat de kans op misbruik groter is.
*Ik kan de cijfers voor kinderen onder de 12 jaar nu even niet vinden. De meeste cijfers over misbruik hebben betrekking op kinderen tot 16 jaar, en zijn dus niet beperkt tot pedofilie.
Ik zet het niet ter discussie hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:12 schreef Pharmacist het volgende:
Ging dit topic niet over seksueel misbruik? Ik denk niet dat liefde en stabiliteit onder discussie staat hier.
Hoewel enigszins offtopic, zou het interessant zijn eens te kijken naar de 'gewenstheid' en daaruit vloeiende effecten op het kind in het geval van biologische ouders (waar 'ongepland zwanger' nog wel eens voorkomt) en adoptie door homo-ouders (waarbij je ervan uit kunt gaan dat het kind 100% gewild en gewenst is).quote:Verder kan je natuurlijk ook niet zo maar homoseksuele adoptieouders vergelijken met heteroseksuele biologische ouders omdat mensen die kinderen adopteren aan bepaalde eisen moeten voldoen. Je zal dus homoseksuele mensen die kinderen adopteren moeten vergelijken met heteroseksuele mensen die kinderen adopteren.
Dan nogmaals:quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:16 schreef Stezo het volgende:
Ik twijfel er ook nog over omdat een kind in tehuis waarschijnlijk slechter af is, maar ik heb er persoonlijk wel moeite mee. En nee, éénoudergezinnen hebben er niet bewust voor gekozen om hun kind zonder een vader of moeder te laten opgroeien. Dat is slechts een gevolg van de omstandigheden. Bommoeders zijn de uitzondering, en daar ben ik dan ook tegen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
Vroeger werd ook gedacht dat aderlaten dé behandeling naar keuze was voor vrijwel elke aandoening, maar door onderzoek te doen is op een moment éindelijk dat middeleeuwse idee losgelaten.
Wordt het niet eens tijd om je mening te baseren op feiten en niet op onderbuikgevoelens?
Ik kan wel anders concluderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:07 schreef Stezo het volgende:
Natuurlijk zijn er mensen die een definitie verdraaien.
De cijfers* wijzen uit dat misbruik bij meisjes en jongetjes onder de 12 jaar op z'n minst 50/50 is. Als je dan kijkt naar het aantal hetereoseksuelen ten op zichte van het aantal homoseksuelen (95/5), dan kan je niet anders concluderen dat bij homoseksuelen de kans groter is dat ze een kind gaan misbruiken.
Rusland is het nieuwe Jomanda.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:35 schreef Veldkamp het volgende:
Daarom reageerde ik ook. Kinderen die bij hun biologische ouders zijn, zijn niet geadopteerd. Omdat die ouders dat kind niet geadopteerd hebben is het irrelevant vergelijkingsmateriaal. Immers, die ouders wilden op dat moment geen kind adopteren en waren dus geen optie om kinderen bij onder te brengen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hoewel enigszins offtopic, zou het interessant zijn eens te kijken naar de 'gewenstheid' en daaruit vloeiende effecten op het kind in het geval van biologische ouders (waar 'ongepland zwanger' nog wel eens voorkomt) en adoptie door homo-ouders (waarbij je ervan uit kunt gaan dat het kind 100% gewild en gewenst is).
Wat een quatschquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik denk dat het beter niet over homo's en hetero's kan gaan maar over mannen en vrouwen. Rot om te zeggen over mijn eigen geslacht, maar iha vind ik dat er altijd een vrouw bij moet zijn, tenzij die overleden is en de vader alleen achterblijft als weduwnaar.
Twee lesbische moeders is ok, twee homovaders niet. Heb professioneel eenzelfde verhaal aangehoord als uit de OP.
Dit omdat de emotionele band van vaders met kinderen anders is, niet per se slechter, maar alleen zinvol als er door een vrouw richting aan gegeven wordt (of werd). Mannen op zichzelf zijn te emotioneel beperkt om kinderen op te kunnen voeden als ze in hun eigen denkpatroon en gedrag blijven zitten.
Heel generaliserend en onaardig, de goeden lijden onder de kwaden etc. maar het is grosso modo wel waar.
Alleenstaand moederschap ook maar verbieden dan? Had je maar een man moeten zoeken voor dat kind van je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:07 schreef Stezo het volgende:
[..]
Verder ben ik eerder tegen adoptie door homo's omdat ik vind dat een kind recht heeft op een vader čn een moeder,
Want die misbruiken nooit kinderenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:53 schreef Meki het volgende:
Want er waren lesbische stellen met kinderen of alleenstaande moeders in de jaren vijftig?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Wat een quatschde jaren '50 zeuren, ze willen hun mentaliteit terug.
Relatief gezien niet. Ik vergat erbij te vermelden dat het overgrote deel van het misbruik door mannen wordt gepleegd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja leuk... enige wat je aantoont is dat er meer heteroseksuelen kinderen verkrachten, (of wilde je stellen dat 100% van de verkrachtingen van jongetjes per definitie gedaan worden door homoseksuelen?) naast het feit dat pedofilie zelf een seksuele oriėntatie is, maar dat zal wel te moeilijk zijn om te begrijpen
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Want er waren lesbische stellen met kinderen of alleenstaande moeders in de jaren vijftig?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Want er waren lesbische stellen met kinderen of alleenstaande moeders in de jaren vijftig?
Geef nou maar gewoon toe dat je homofoob bent, hebben we dat ook weer gehad en hoef je je niet achter onzin als dit te verschuilen:quote:Twee lesbische moeders is ok, twee homovaders niet. Heb professioneel eenzelfde verhaal aangehoord als uit de OP.
quote:Dit omdat de emotionele band van vaders met kinderen anders is, niet per se slechter, maar alleen zinvol als er door een vrouw richting aan gegeven wordt (of werd). Mannen op zichzelf zijn te emotioneel beperkt om kinderen op te kunnen voeden als ze in hun eigen denkpatroon en gedrag blijven zitten.
Ik denk dat je teveel uitgaan van de heteroman. Die laten een beetje "van nature" het emotionele aan de moeder over, maar zelfs bij heteromannen zijn die meer of gelijkwaardig om de kinderen geven dan de moeder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik denk dat het beter niet over homo's en hetero's kan gaan maar over mannen en vrouwen. Rot om te zeggen over mijn eigen geslacht, maar iha vind ik dat er altijd een vrouw bij moet zijn, tenzij die overleden is en de vader alleen achterblijft als weduwnaar.
Twee lesbische moeders is ok, twee homovaders niet. Heb professioneel eenzelfde verhaal aangehoord als uit de OP.
Dit omdat de emotionele band van vaders met kinderen anders is, niet per se slechter, maar alleen zinvol als er door een vrouw richting aan gegeven wordt (of werd). Mannen op zichzelf zijn te emotioneel beperkt om kinderen op te kunnen voeden als ze in hun eigen denkpatroon en gedrag blijven zitten.
Heel generaliserend en onaardig, de goeden lijden onder de kwaden etc. maar het is grosso modo wel waar.
en de priester is ook homo, toch... en wat voor soort seksueel misbruik kijk je naar, niet elk misbruik wordt door een pedofiel gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:36 schreef Stezo het volgende:
[..]
Relatief gezien niet. Ik vergat erbij te vermelden dat het overgrote deel van het misbruik door mannen wordt gepleegd.
Pedofilie is trouwens geen geaardheid, slechts een voorkeur.
Misschien is dat wel zo, ik ben ook alleen door mijn moeder opgevoed dus dat kan ook een reden zijn voor mijn negativiteit. Toch denk ik, los van mijn achtergrond, dat mannen een andere band met kinderen hebben die niet bepaald is door de sociale omgeving. Ik chargeer door dat emotioneel beperkt te noemen, maar je ziet toch wel enorme verschillen waar ik aan twijfel of dat een vanuit de samenleving opgedrongen iets is (zie verschillen in plegen misbruik versus sociaal werk en met kinderen). Misschien heb ik niet genoeg levenservaring om erover te oordelen, maar dat is zeker hoe ik het instinctief begrijp.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel uitgaan van de heteroman. Die laten een beetje "van nature" het emotionele aan de moeder over, maar zelfs bij heteromannen zijn die meer of gelijkwaardig om de kinderen geven dan de moeder.
Homostellen die kinderen willen (want niet elke homo wil kinderen) zijn per definitie mannen die erg van kinderen houden en wel degelijk een heel stevige emotionele band kunnen leggen. Ze hebben gewoon een moeder instinkt. In elk geval tenminste 1 van hen.
Alleen als het kind een jongetje is wordt 'ie homo, dus dat is ook niet echt een optie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
...
Ik kan alleen benadrukken dat er genoeg homo mannen zijn die worden aangevallen op het feit dat ze zo vrouwelijk zijn....quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo, ik ben ook alleen door mijn moeder opgevoed dus dat kan ook een reden zijn voor mijn negativiteit. Toch denk ik, los van mijn achtergrond, dat mannen een andere band met kinderen hebben die niet bepaald is door de sociale omgeving. Ik chargeer door dat emotioneel beperkt te noemen, maar je ziet toch wel enorme verschillen waar ik aan twijfel of dat een vanuit de samenleving opgedrongen iets is (zie verschillen in plegen misbruik versus sociaal werk en met kinderen). Misschien heb ik niet genoeg levenservaring om erover te oordelen, maar dat is zeker hoe ik het instinctief begrijp.
Dat is helemaal geen feit; zie bovenstaand artikel dat ik geplaatst heb. Er is niks op tegen om kinderen te laten opgroeien bij twee vaders of twee moeders. Ook in 'normale' heteroseksuele gezinnen komt soms kindermisbruik voor. Er is geen enkele bron die ook maar in de richting wijst van een veel grotere hoeveelheid misstanden in gezinnen van homokoppels.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is gewoon een feit. Alleen strookt dit feit niet met het ideaalbeeld dat de progressieven ons voor willen houden, dus mag het niet benoemd worden.
Ja, helaas... helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas zijn er altijd uitzonderingen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Veldkamp het volgende:
http://www.frc.org/issueb(...)-summary-of-findings
Kortom: totaal niet serieus te nemen, die link van je. Christen-propaganda. Onderzoek van een universiteit is een stuk neutraler en dus betrouwbaarder. En wat ik aanhaal, is niet de eerste universitaire studie:quote:Vision Statement:
Family Research Council's vision is a culture in which human life is valued, families flourish and religious liberty thrives.
Mission of Organization:
Family Research Council's mission is to advance faith, family and freedom in public policy and the culture from a Christian worldview.
Religieuze fabeltjes dus.quote:Uit een eerdere studie van de Universiteit van Cambridge bleek al dat kinderen met ouders van hetzelfde geslacht geen nadelige gevolgen ondervinden van de geaardheid van hun ouders.
Mark Regnerus is hoogleraar sociologie. Is dat een propagandist, met zijn onderzoeksteams (uit verschillende groepen)?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Kortom: totaal niet serieus te nemen, die link van je. Christen-propaganda. Onderzoek van een universiteit is een stuk neutraler en dus betrouwbaarder. En wat ik aanhaal, is niet de eerste universitaire studie:
[..]
Religieuze fabeltjes dus.
Op zich een duidelijk verhaal, maar geloof je echt puur dat sommige homo's vrouwelijk gedrag vertonen dat ze dan een moederinstinct hebben? Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ook al doen vrouwen ook aan misbruik, dat is zoveel minder dat discriminatie in het belang van het kind geoorloofd is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:11 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik kan alleen benadrukken dat er genoeg homo mannen zijn die worden aangevallen op het feit dat ze zo vrouwelijk zijn....
Hoe sterk je moederinstinkt is, wordt niet echt door je geslacht bepaald.
Hoe goed je een kind naar volwassenheid kunt begeleiden en hoeveel je van je kind houdt, ook niet.
Ik kan zat voorbeelden aanhalen van totaal koude moeders die hun kinderen vermoorden of laten misbruiken, zoals bv het eerder door mij aangehaalde kind dat door zijn hetero ouders van baby af aan is geexploiteerd.
Er zijn ook genoeg vrouwen die openlijk toegeven dat ze kinderen haten en niet wensen.
Ga er maar vanuit dat als een homostel kinderen wil, ze echt nietover een nacht ijs (kunnen) gaan en dus beter weten waar ze aan beginnen dan een willekeurig heterostel waarvan de vrouw toevallig zwanger van wordt.... en dat ze echt wel een hoop liefde te bieden hebben en meestal ook stabiliteit omdat ze pas aan kinderen gaan denken als er een bepaald punt in de realtie is bereikt.
Daarbij worden ze ook nog eens gescreened door het adoptie bureau.
Het geval van de OP , om dat er maar even weer bij te halen, gaat om een gekocht kind dat waarschijnlijk door een van de twee verwekt is en is dus niet echt een goede vergelijking met normale adoptie.
Je hebt het dan over draagmoederschap.
Regnerus is tevens conservatief christen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mark Regnerus is hoogleraar sociologie. Is dat een propagandist, met zijn onderzoeksteams (uit verschillende groepen)?
Het gaat om een homostel, dat lijkt me dan gewoon de feiten benoemen? Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Hij is geen hoogleraar hoor:') Hij is Associate Prof. en dat is iets als universitair hoofddocent. Daarnaast is het toch vrij duidelijk dat hij een Christenfundi is en dat maakt zijn onderzoek iets minder betrouwbaar. Net als dat wetenschappers die bij de Bond voor Vegetariers in het bestuur zitten geen onderzoek moeten doen over de effecten van het eten van vleesquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mark Regnerus is hoogleraar sociologie. Is dat een propagandist, met zijn onderzoeksteams (uit verschillende groepen)?
Kort antwoord: jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Witherspoon_Institutequote:The Witherspoon Institute is a conservative think tank in Princeton, New Jersey. Founded on religious principles, the group is opposed to same-sex marriage, embryonic stem cell research, and abortion.
(...) In 2012, the Witherspoon Institute drew public attention for having funded a controversial study—called the "New Family Structures Study" (NFSS)—concerning LGBT parenting, conducted by Mark Regnerus, an associate professor of sociology at the University of Texas at Austin. The study was later declared to be flawed in an audit conducted by the publisher of the study, Social Science Research, and was criticized by major professional scientific institutions and associations as well as other sociologists at the University of Texas.
Heb je enig idee hoe wetenschap werkt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Veldkamp het volgende:
En dat nog los van het feit dat Bijbel en Koran bol staan van de tegenstrijdigheden, waaruit overduidelijk blijkt dat de inhoud door mensen is verzonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:38 schreef Alentejana het volgende:
Het hele "homo zijn mag niet want dat staat in de bijbel", klopt al niet. In de vrije vertalingen is dat er in geslopen.
Waar komt jouw usericon vandaan?quote:
Super-handig. Vooral om religieuze propaganda te ontmaskeren. Vroeger konden ze dat soort bullshit ongestoord de huiskamers in sturen, tegenwoordig is met één klik op de knop ontkracht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:42 schreef Alentejana het volgende:
En het onderzoek is dus gefaald bevonden. Handig, google.
Nee, ThinkProgress (links-vrijzinnig) en holebi-bewegingen en politiek-correcte "coaching" bij ongewenste wetenschappelijke resultaten van lange termijnonderzoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kort antwoord: ja
Ik heb geen idee wie Mark Regnerus is, maar gelukkig bestaat Google. Het wordt al snel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben:
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Witherspoon_Institute
Ook leuk: Mark Regnerus Was Coached How To Discuss How His Study Condemns Marriage Equality
Lovend wordt alleen over deze man gesproken op de ge-eikte pro-life / christen-websites. Dus ja, een propagandist van de hoogste orde.
Ontkracht met "ThinkProgress" en andere links-vrijzinnige bronnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Super-handig. Vooral om religieuze propaganda te ontmaskeren. Vroeger konden ze dat soort bullshit ongestoord de huiskamers in sturen, tegenwoordig is met één klik op de knop ontkracht.
Het is niet kinderachtig om Regnerus af te doen als een propagandist; het zijn de feiten. De kwalificatie kinderachtig is van toepassing op jou, omdat je weigert te erkennen dat je een dubieus en breed veroordeeld, ondeugdelijk onderzoek citeerde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nee, ThinkProgress (links-vrijzinnig) en holebi-bewegingen en politiek-correcte "coaching" bij ongewenste wetenschappelijke resultaten van lange termijnonderzoeken.
Dat is "wetenschappelijk".
Het is erg kinderachtig om prof. dr. dr. Regnerus af te doen als propagandist. Hij komt geheel niet uit kringen van bijv. bewegingen voor het beschermen van het traditioneel huwelijk en gezin.
Daarom verbaasde zijn onderzoek hem zelf ook.
Maar nu slaat de politiek-correcte censuur toe, zeker ook in Obama-land nu.
Het ontbreekt nog net aan een verbod. Wetenschappelijke weerlegging en vergelijkbaar onderzoek bestaan (nog) niet.
Aluhoedjesretoriek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ontkracht met "ThinkProgress" en andere links-vrijzinnige bronnen.
Dat is volledige onzin.
Lees dan ook de andere zijde.
http://www.lifesitenews.c(...)ark-regnerus-report/
Waarom denken jullie dat New York Times, ThinkProgress en de vrijzinnig-linkse kliek binnen sommige universiteiten een heksenjacht op de socioloog hebben geopend.
Niet wegens inhoudelijke weerlegbaarheid.
"Breed veroordeeld" "Ondeugdelijk"....quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet kinderachtig om Regnerus af te doen als een propagandist; het zijn de feiten. De kwalificatie kinderachtig is van toepassing op jou, omdat je weigert te erkennen dat je een dubieus en breed veroordeeld, ondeugdelijk onderzoek citeerde.
Meerdere universitaire onderzoeken - waarover niet dat soort twijfels bestaan - laten zien dat kinderen in homogezinnen daar geen enkele schade van ondervinden. Ze doen het zelfs beter. Natuurlijk past dat niet in jouw religieuze, bekrompen straatje. Want je doet wat gelovigen zo graag doen: alleen lezen wat je wilt lezen.
Hij wordt gecensureerd en aan de schandpaal genageld omdat zijn onderzoeken niet in het straatje passen van de gevestigde orde, terwijl het wetenschappelijk gezien een heel degelijk onderzoek is! Jaja...quote:
Ik denk dat jij al verloor toen je 'kinderachtig' prefereerde boven inhoud.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Heb je enig idee hoe wetenschap werkt?
Er is een verschil tussen de resultaten van één studie en consensus over een heel onderwerp.
Daarnaast is de grootste publicatie van zijn hand... alléén van zijn hand. Enige auteur.
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0049089X12000610
Dat is geen wetenschap bedrijven.
Over de vraag of hij überhaupt een objectieve wetenschapper is met zijn achtergrond, is weer een andere discussie.
1 "knakker" of "tig andere onderzoeken" gefinancierd door staten die pro-homohuwelijk zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Alentejana het volgende:
Wie is er nu belangrijker 1 knakker of tig andere onderzoeken die allemaal bewijzen dat kinderen het prima doen bij homostellen?
Natuurlijk worden mensen die tegen homosexualiteit in het algemeen zijn aangevallen!
Dan zijn de aanvallers niet de slechterikken hoor.
Hij heeft talloze publicaties op zijn naam staan. Zie Univ. Austin. Jouw beweringen slaan als een tang op een varken. Gewoon omdat dit ene onderzoek met haar resultaten jouw niet aanstaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al verloor toen je 'kinderachtig' prefereerde boven inhoud.
Ga eens in op mijn eerdere post?
[..]
Ik heb er wellicht overheen gelezen, maar door wie precies is de peer review gedaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
1 "knakker" of "tig andere onderzoeken" gefinancierd door staten die pro-homohuwelijk zijn.
Regnerus heeft het enige longitudinal research uitgevoerd en zijn werk is peer-reviewed. Hij is een gerenommeerd socioloog in de VS.
Heel anders dan de "onderzoeken" van homoverenigingen.
Mark Regnerus werd aangevallen wegens zijn onderzoek, omdat de wetenschappelijke resultaten niet in het straatje van 'gay community' en politici pasten. Dus dan moet de boodschapper "dood".
Life Site News is geen objectieve bron, maar net zo gekleurd als de eerste bron die je aanhaalde. Ik citeerde ThinkProgress slechts om een inkijkje te geven in de werkwijze van zulke christelijke lobbyclubs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ontkracht met "ThinkProgress" en andere links-vrijzinnige bronnen.
Dat is volledige onzin.
Lees dan ook de andere zijde.
http://www.lifesitenews.c(...)ark-regnerus-report/
Waarom denken jullie dat New York Times, ThinkProgress en de vrijzinnig-linkse kliek binnen sommige universiteiten een heksenjacht op de socioloog hebben geopend.
Niet wegens inhoudelijke weerlegbaarheid.
Objectief, onwrikbaar feit:quote:The study was later declared to be flawed in an audit conducted by the publisher of the study, Social Science Research
Aan alle kanten is de vloer aangeveegd met dat onderzoek. Ik vind het eigenlijk bizar om er verder nog tijd aan te verspillen.quote:Regnerus admits that just two of his respondents were actually raised by a same-sex couple, though I doubt that he can even know that, given his limited data. Since only two respondents were actually raised in gay or lesbian households, this study has absolutely nothing to say about gay parenting outcomes.
Ja, en die hebben de vloer ermee aangeveegd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:52 schreef Veldkamp het volgende:
Overigens was het onderzoek peer-reviewed door leidende wetenschappers op zijn gebied.
Nouja, ik heb het even snel doorgelezen, en zijn methode om te meten wie "slachtoffer" is van "same-sex parenting" slaat werkelijk nergens op. Hij vraagt aan de respondenten of hij/zij denkt dat zijn/haar moeder ooit een relatie heeft gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Er wordt helemaal niets (!!!) gevraagd over het daadwerkelijk opgroeien met 2 ouders van hetzelfde geslacht. Kak-onderzoek. Next.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Veldkamp het volgende:
[Wetenschappelijk onderzoek bevalt niet.]
'Homofoob! Haatprediker! We gaan je baan afpakken! We gaan je carričre kapotmaken! Vooroordelenverspreider!'
Zoveel over de rationaliteit en wetenschappelijkheid van de tegenstanders.
Overigens is Mark Regnerus zelf helemaal niet als "propagandist" ergens bij betrokken.
Het is logisch dat zijn omvangrijke onderzoek (van zijn onderzoeksteam) geciteerd en gebruikt wordt door verenigingen en lobby-organisaties die het traditionele huwelijk tussen man en vrouw en het traditionele gezin willen beschermen. Dat is logisch en verraadt helemaal geen wetenschappelijke "bias".
Daarvoor zal men dan toch methodologische kritiek moeten uiten of citeren uit het onderzoek.
Zoek het zelf op. Het originele onderzoek staat overal, ook op Regnerus' eigen website.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb er wellicht overheen gelezen, maar door wie precies is de peer review gedaan?
Absoluut niet. Integendeel. Het onderzoek is pas gepubliceerd na uitgebreide peer-reviews. Zie bron.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, en die hebben de vloer ermee aangeveegd.
Absolute onzin. "Even snel" zelf iets verzonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:02 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het even snel doorgelezen, en zijn methode om te meten wie "slachtoffer" is van "same-sex parenting" slaat werkelijk nergens op. Hij vraagt aan de respondenten of hij/zij denkt dat zijn/haar moeder ooit een relatie heeft gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Er wordt helemaal niets (!!!) gevraagd over het daadwerkelijk opgroeien met 2 ouders van hetzelfde geslacht. Kak-onderzoek. Next.
Omdat de acceptatie van homoseksuelen te ver gaat in de VS. Eerst het huwelijk, straks ook kinderen adopteren. Daar moeten de conservatieven een stokje voor steken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Zie hier.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Absolute onzin. "Even snel" zelf iets verzonnen.
Geef maar de referentie van de "methode" die jij zogenaamd ontwaart. Of kun je geen academisch Engels lezen toevallig?
Wetenschappelijk onderzoek deugt van geen kanten, is duidelijk vooringenomen en volledig bekostigd door conservatieve denktanks die belang hebben bij een bepaalde, gewenste uitkomst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Veldkamp het volgende:
[Wetenschappelijk onderzoek bevalt niet.]
'Homofoob! Haatprediker! We gaan je baan afpakken! We gaan je carričre kapotmaken! Vooroordelenverspreider!'
Zoveel over de rationaliteit en wetenschappelijkheid van de tegenstanders.
Overigens is Mark Regnerus zelf helemaal niet als "propagandist" ergens bij betrokken.
Het is logisch dat zijn omvangrijke onderzoek (van zijn onderzoeksteam) geciteerd en gebruikt wordt door verenigingen en lobby-organisaties die het traditionele huwelijk tussen man en vrouw en het traditionele gezin willen beschermen. Dat is logisch en verraadt helemaal geen wetenschappelijke "bias".
Daarvoor zal men dan toch methodologische kritiek moeten uiten of citeren uit het onderzoek.
Lees het zelf dan, onder kopje 2.3 in dit artikel: http://www.sciencedirect.(...)ii/S0049089X12000610quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Absolute onzin. "Even snel" zelf iets verzonnen.
Geef maar de referentie van de "methode" die jij zogenaamd ontwaart. Of kun je geen academisch Engels lezen toevallig?
Het is JOUW argument!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:02 schreef Veldkamp het volgende:
Zoek het zelf op. Het originele onderzoek staat overal, ook op Regnerus' eigen website.
Aluhoejesretoriek, wederom. Kan je wel hard "ad hominem" gaan roepen, maar dat is het gewoonweg niet. Ik zeg niet dat jij een aluhoedje bent. Ik zeg alleen dat je van dezelfde pseudo-argumenten gebruikt maakt.quote:...
Helaas is de westerse wereld steeds onvrijer aan het worden voor wetenschappers. Door de vrijzinnige en linkse politieke correctheid. Een neo-marxistische cultuuroorlog.
Mja, de mate waarin iemand z'n leven vervolgens voor de leeuwen wordt gegooid alsof het een klokkenluider betreft mag wel iets minder natuurlijk. Dit debat zou gewoon op een open en volwassen manier gevoerd moeten kunnen worden en als je er van overtuigd bent dat het onderzoek niet deugt kun je daar ook zonder daar heel veel moeite voor te doen de vloer mee aan vegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien is het label "homohater" of "haatprediker" helemaal niet zo verkeerd om te plakken op mensen die willens en wetens een verkeerde voorstelling van zaken geven en daarmee haat aanwakkeren. Aan de schandpaal met dat soort religieuze gekken, graag.
Omdat dit niet in het straatje van de links-vrijzinnige elitaire kliek past. Wat zeg ik? Mogelijk doen ze er zelf net zo hard aan mee!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Veldkamp het volgende:
Een uitgebreider artikel over deze twee criminele mannen ("vaders") van dit misbruikte onschuldige kind:
http://au.news.yahoo.com/(...)obal-pedophile-ring/
Er zit een heel netwerk van hooggeplaatste ict'ers en geheim communicatienetwerk achter.
Waarom wordt dit niet opgerold?
quote:The study was criticized for not examining the lives of adult children of stable lesbian parents. Many of the study's children considered to be raised in gay households were not being raised by parents in a committed same-sex relationship, whereas many of the children in heterosexual households had two married parents. Children of parents who had at one time in their lives been in a same-sex relationship were considered to be part of a "gay household."
Dat lukt niet. Dat bewijst ook het uitblijven van een methodologische weerlegging van de hand van een gerenommeerd wetenschapper.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, de mate waarin iemand z'n leven vervolgens voor de leeuwen wordt gegooid alsof het een klokkenluider betreft mag wel iets minder natuurlijk. Dit debat zou gewoon op een open en volwassen manier gevoerd moeten kunnen worden en als je er van overtuigd bent dat het onderzoek niet deugt kun je daar ook zonder heel veel moeite de vloer mee aan kunnen vegen.
Houd eens op dit klote-opmerkingen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Dat kind vroeg er gewoon om, moest hij maar niet zo sexy zijn.
Dit opmerkingen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Houd eens op dit klote-opmerkingen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef Alentejana het volgende:
Het gaat niet om onderzoek dat niet bevalt, maar een onderzoek dat faalt.
Een onderzoek moet gedaan worden op een grote groep en er moet een controle groep zijn.
Sexueel aangeraakt? Denk je niet dat religieuze mensen dat al snel vinden? Daar die naakt al meteen verbinden met erotiek?
Want wat is dat dan exact? Heb je daar een voorbeeld van?
Regnerus heeft helemaal geen "fouten" erkend. Dat is pure desinformatie. Hij heeft gezegd dat zijn onderzoeksteam niet een volkomen beeld van alle homogezinnetjes ook buiten de VS heeft kunnen verzamelen qua data. Dat het resultaat daarom aanwijzing moet zijn, maar niet dienen voor totale generalisatie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht al waar ken ik TS ook alweer van, maar dat is die knettergekke, fundamentalistische malloot.
Onze vriend Regnerus was zelf overigens ook niet bijster onder de indruk van zijn eigen studie.
Met name dit is nogal een relevant gebrek:
[..]
Er zijn al diverse posts geplaatst die dit onderzoek weerleggen of linken naar een weerlegging die gedaan wordt door anderen. Daar reageer je echter niet op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat lukt niet. Dat bewijst ook het uitblijven van een methodologische weerlegging van de hand van een gerenommeerd wetenschapper.
Ik betwijfel het. Maar wie precies hebben de peer-reviews gedaan?quote:Het gaat om een ideologische strijd.
Ik betwijfel het. Hij is er notabene door gefinancieerd.quote:Overigens is Regnerus (misschien tegen wil en dank) geciteerd door conservatieve en pro-gezinsbewegingen en -verenigingen.
Absoluut niet waar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:22 schreef WH141 het volgende:
In ieder land worden kinderen op grote schaal misbruikt. Niks nieuws aan.
Waarom ga je nu ineens de redelijkheid van die onderzoeker zitten verdedigen, terwijl je op de proppen kwam met de conservatieve bronnen die (zelfs tegen de wil van Regnerus zelf) met zijn onderzoek aan de haal zijn gegaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Regnerus heeft helemaal geen "fouten" erkend. Dat is pure desinformatie. Hij heeft gezegd dat zijn onderzoeksteam niet een volkomen beeld van alle homogezinnetjes ook buiten de VS heeft kunnen verzamelen qua data. Dat het resultaat daarom aanwijzing moet zijn, maar niet dienen voor totale generalisatie.
Verder gaan heteroseksuele huwelijken tegenwoordig ook stuk, breken ook die gezinnen op. Dus wat dat betreft is er weinig verschil.
Het is niet de fout van Mark Regnerus of zijn onderzoeksteam (of peerreviewers) dat homokoppels en homorelaties veelal in grote meerderheid uiteenvallen, terwijl dit bij hetero-huwelijken en gereg. partnerschappen bijv. in "progressief" Nederland "slechts" 32 % is - tot nog toe.
Je kunt alles "betwijfelen".quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:25 schreef Xa1pt het volgende:
Ik betwijfel het. Maar wie precies hebben de peer-reviews gedaan?
Het onderzoek is niet door anti-homo-organisaties gefinancierd, maar door de staat Texas en talloze andere organisaties en de universiteit zelf. Regnerus is bovendien zelf niet bekend als anti-homohuwelijk.quote:Ik betwijfel het. Hij is er notabene door gefinancieerd.
Oh ja, discussiėren op basis van informatie is niet mogelijk met mensen die er hun eigen versie van de werkelijkheid op nahouden. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Regnerus heeft helemaal geen "fouten" erkend. Dat is pure desinformatie. Hij heeft gezegd dat zijn onderzoeksteam niet een volkomen beeld van alle homogezinnetjes ook buiten de VS heeft kunnen verzamelen qua data. Dat het resultaat daarom aanwijzing moet zijn, maar niet dienen voor totale generalisatie.
Heteroseksuele huwelijken gaan ook stuk? Heteroseksuele huwelijke lopen behoorlijk vaak op de klippen. Sterker nog, ik heb de cijfers niet maar het zou me niet verbazen als dat percentage hoger ligt dan bij homoseksuele huwelijk. Al was het maar omdat het huwelijk daar voor zover het is toegestaan nog een leuke noviteit is en geen achterhaald, suf concept. Als we horrorland Nederland pakken, dan zijn de cijfers als volgt:quote:Verder gaan heteroseksuele huwelijken tegenwoordig ook stuk, breken ook die gezinnen op. Dus wat dat betreft is er weinig verschil.
quote:In 2005 tot 2009 werden jaarlijks gemiddeld 610 homohuwelijken tussen mannen gesloten en 690 tussen vrouwen. In die jaren scheidden gemiddeld 45 mannelijke homostellen per jaar en 100 vrouwelijke homostellen.
Dat zijn natuurlijk wel wat vertekende cijfers omdat hetero's al langer het recht hebben om te trouwen, maar het geeft wel een indicatie.quote:In de periode 2005-2009 werden er jaarlijks gemiddeld 72.000 huwelijken tussen heteroseksuele paren gesloten. Het aantal scheidingen lag in die jaren op gemiddeld 32.000.
Daar heeft het geen zak mee te maken. Het heeft te maken met een waardeloze controlegroep. Ik heb niet het idee dat je echt begrepen hebt wat hij zelf stelt in het citaat dat ik aanhaalde in mijn vorige post.quote:Het is niet de fout van Mark Regnerus of zijn onderzoeksteam (of peerreviewers) dat homokoppels en homorelaties veelal in grote meerderheid uiteenvallen, terwijl dit bij hetero-huwelijken en gereg. partnerschappen bijv. in "progressief" Nederland "slechts" 32 % is - tot nog toe.
Ik moet maar van jou aannemen dat het hier om een idealogische strijd gaat? Zonder enige verdere onderbouwing? Misschien als je er "MENSEN OPEN JE OGEN" bij had gezet..quote:
Geheim wil zeggen dat het niet zo makkelijk toegankelijk is....quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Veldkamp het volgende:
Er zit een heel netwerk van hooggeplaatste ict'ers en geheim communicatienetwerk achter.
Waarom wordt dit niet opgerold?
Lijkt me redelijk gezonde instelling, zeker wanneer het wetenschappelijk onderzoek betreft en er figuren zijn die zo'n onderzoek met één oog dicht lezen.quote:
Nogmaals dan: die inhoudelijke weerleggingen zijn al talloze keren gegeven. Jij reageert hier echter niet op. Prima, maar wil je dan ophouden met de leugen dat het ontbreekt aan 'inhoudelijk-methodologische motivatie'? Het ontbreekt aan jouw reacties of weerleggingen hierop.quote:Daarom lanceert men hier enorme aanvallen op de "geloofwaardigheid" zonder enige inhoudelijk-methodologische motivatie.
Dat dacht ik al.quote:Peer-reviews staan erbij. Ik ga ze hier niet opsommen.
Instanties en organisaties met een christelijke grondslag, ja.quote:Het onderzoek is niet door anti-homo-organisaties gefinancierd, maar door de staat Texas en talloze andere organisaties en de universiteit zelf. Regnerus is bovendien zelf niet bekend als anti-homohuwelijk.
Rot, seksistisch en compleet uit de lucht gegrepen. Er zijn hele boeken geschreven over seksueel misbruik door vrouwen, met name nonnen, maar ook gewoon buurvrouwen, kinderoppas, etc. Je hoeft je echt geen illusies te maken over het vrouwelijk geslacht, ze zijn net zo goed in staat tot gruwelijke misdrijven als de mannen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Dat staat er niet. De advocaat claimt dat 'ie strafkorting zou moeten krijgen. En niet omdat Truong Australiėr is, maar omdat Truong zelf misbruikt is (claimt 'ie). Als je al die wetenschappelijke onderzoeken net zo goed hebt gelezen als dit krantenartikel snap ik wel hoe je bij jouw nogal afwijkende opvattingen komt, trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef Veldkamp het volgende:
Belachelijk dat de Viėtnamese Australische pedo-homoseksueel Peter Truong nu ook nog eens strafverkorting in de VS kan krijgen, omdat hij Australiėr is! Schande!
http://www.theaustralian.(...)frg6so-1226675958596
...
Peer reviews door Diederik Stapel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:52 schreef Veldkamp het volgende:
Meer over de linkse en holebi vrijzinnige heksenjacht tegen de Prof. Dr. Dr. Mark Regnerus, MBA van Universiteit van Austin (Texas).
http://www.dailymail.co.u(...)y-depressed-job.html
Een hele poging en campagne om zijn wetenschappelijke carričre te vernietigen.
Overigens was het onderzoek peer-reviewed door leidende wetenschappers op zijn gebied.
Ik weet niet wie er achter de website zit en vertrouwen doe ik het zeker niet. Hell, ik heb al spijt dat ik uberhaupt op de website geweest ben (met de huidige NSA praktijkenquote:
Ik vroeg me af of iemand wist hoe dat kwam.quote:Vallen pedofielen vaker op meisjes of op jongens?
Naar deze vraag is evenmin grootschalig betrouwbaar onderzoek gedaan. Vanuit onze eigen ervaring houden wij het erop dat een voorkeur voor jongens vaker voorkomt.
Ik gok zo maar dat je doelt op die ene passage waarin verbod op adoptie van same sex ouders wordt genoemd, daar dat je stokpaardje is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef Veldkamp het volgende:
Interessante Russische opinie bij RussiaToday:
http://rt.com/news/pedophile-syndicate-russian-boy-481/ (Ook interview met de Russische Ombudsman voor Kinderrechten Dr. Pavel Astakhov.)
Inderdaad een verstandige zet. Rusland wil haar eigen jeugd (hard nodig door vergrijzing) zelf opvoeden in goede omstandigheden. Poetin steunt het gezin steeds vaker, ook met financiėle toelages. Hij ziet de belangen voor de toekomst van Rusland en haar macht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat je doelt op die ene passage waarin verbod op adoptie van same sex ouders wordt genoemd, daar dat je stokpaardje is.
Dat is een logische reactie van Rusland, waar ze nog moeite hebben met homosexualiteit in het algemeen, maar in de eerste plaats willen ze gewoon eigenlijk geen buitenlandse adopties meer omdat de kinderen dus zo gemakkelijk ten prooi vallen aan monsters. Een goede zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |