Viezerikquote:Op maandag 8 juli 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
dwc zijn tandarts
dwc heeft hepatitis b
Vieze tandarts moet dicht
Nee. Hoezo? Heb ik een optreden van Taylor Swift gemist?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was jij toevallig in rotterdam zaterdagavond?
nee ik dacht misschien heb ik je gespotquote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Heb ik een optreden van Taylor Swift gemist?
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
Huh nu doet.die foto het niet meer? Beter ook wel misschien
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
Huh nu doet.die foto het niet meer? Beter ook wel misschien
Nee het is een nette manquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft die ook altijd als tip om gewoon die gouden tand te nemen?
Ik heb geen witte met zwarte velgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ik dacht misschien heb ik je gespot
Nu wel?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, kan hem niet meer editen nu door Mort z'n edit.
Heb al TR voor je gemaakt, vriend.quote:
Ook nog de inhoud van DM delen. Dat moet wel een ban worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
MODS HIJ VROEG OF IK WILDE OPENEN IN DM HOOR BAN ME NIET!
Thanks maatje.quote:
Er zijn ook nette mensen met gouden tanden hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het is een nette manWel met een ekt Surinaams accent.
Nootjes z'n chick heeft een gouden tandquote:Op maandag 8 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook nette mensen met gouden tanden hoor.
Hahaha echt?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nootjes z'n chick heeft een gouden tand
Nee, gouden grill.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nootjes z'n chick heeft een gouden tand
En voor verdoving gewoon een vaporizerquote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
shit hey een surinaamse tandarts... moet er niet aan denken.. zit je nog langer in de wachtkamer
meestal ben ik te laatquote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
shit hey een surinaamse tandarts... moet er niet aan denken.. zit je nog langer in de wachtkamer
"Inhaleer deze zakje maar even mi mang."quote:
Precies.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan die tandarts zo van:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiel verwerkt in definitieve OP-versie.
Wow zondequote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Mensen, ik ga broodje gebakken panga eten. Is dat lekker met een gebakken eitje erop en (gesmolten?) kaas denken jullie?
Ik zou even op het panga lijstje kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Mensen, ik ga broodje gebakken panga eten. Is dat lekker met een gebakken eitje erop en (gesmolten?) kaas denken jullie?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou even op het panga lijstje kijken.
Gr gr
Nee. Waarom zou je zo'n idiote combinatie doen? Vis met ei, the fuck danquote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Panga met kaas en ei?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Geef me je smaakpapillen (hier stond eerst pupillen) en dan hoor je het van mequote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Veer wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Je gaat biefstuk toch ook niet insmeren met pindakaas en daarna opeten met ananas erbij?
Zou mij niets verbazen na deze, wel heel slechte, culinaire idee.quote:
Ik zeg het nog 1x.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha ja weet ik veeldaarom vraag ik het.
Heb niks anders om erbij te doen en alleen bolletjes met panga is zo karig
sausquote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha ja weet ik veeldaarom vraag ik het.
Heb niks anders om erbij te doen en alleen bolletjes met panga is zo karig
wise ben jij dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x.
Filet in een kom met olijfolie, citroensap, veel knoflook en dille.
Goed door elkaar hutselen... even laten staan en daarna op een zacht vuurtje bakken en goed omdraaien. Doe dat maar op brood.
Lieverd... Vertel mij niet hoe een panga te bakken, ik master die shit. Maar normaal eet ik het met groente en aardappelen, maar ik heb geen zin om te koken dus wil het op broodquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x.
Filet in een kom met olijfolie, citroensap, veel knoflook en dille.
Goed door elkaar hutselen... even laten staan en daarna op een zacht vuurtje bakken en goed omdraaien. Doe dat maar op brood.
Ik zie nergens het woord 'oven', 'pijnboompit' of 'ciabatta'.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou even op het panga lijstje kijken.
Gr gr
Wauwquote:
Je mastert het maar vraagt of het smaakt met ei en kaas... gtfoquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd... Vertel mij niet hoe een panga te bakken, ik master die shit. Maar normaal eet ik het met groente en aardappelen, maar ik heb geen zin om te koken dus wil het op brood
Ik geloof je. Zou jouw mossel eten.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd... Vertel mij niet hoe een panga te bakken, ik master die shit. Maar normaal eet ik het met groente en aardappelen, maar ik heb geen zin om te koken dus wil het op brood
Plakjes tomaat ofzo erbij?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan juist, denk ikquote:
Stfu, dat ik een goeie combi niet kan bedenken omdat ik geen fuck in huis heb betekent niet dat ik geen meesterlijke panga klaar kan makenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je mastert het maar vraagt of het smaakt met ei en kaas... gtfo
Ik weet dat jij vertrouwen in mij hebt, lief. Mijn mossel is ook heerlijk btwquote:
Maar het geeft wel weer een indicatie in jouw gedachtengang.. al was dat al langer bekend.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stfu, dat ik een goeie combi niet kan bedenken omdat ik geen fuck in huis heb betekent niet dat ik geen meesterlijke panga klaar kan maken
Niet luisteren. Ik zou het proberenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter verander je dat toontje even, meneerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar het geeft wel weer een indicatie in jouw gedachtengang.. al was dat al langer bekend.
Verder bedoelde ik het alleen goed maar fak jou dan maar met je ego
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter verander je dat toontje even, meneer
Hoop dat je opstopping krijgt na het eten van een iets te groot plak ontbijtkoekquote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
suiker suiker, hoe kom je zo vlieg
Watquote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je opstopping krijgt na het eten van een iets te groot plak ontbijtkoek
Wederzijds.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je opstopping krijgt na het eten van een iets te groot plak ontbijtkoek
Gewoon, letterlijkquote:
Is dat Jim?quote:
Eens.quote:
Ik zat echt zo van 'huh, yes by?quote:
Wow, gay.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zat echt zo van 'huh yes by?'
En toen zag ik de live edit, en zat ik zo van 'awww'
Waarom? vind het wel lief als men bby zegtquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? vind het wel lief als men bby zegt
Of ben je jelly? :S
Komt uit Yes man, en je weet dat ik je luf toch, bby ja ok byquote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zat echt zo van 'huh, yes by?'
En toen zag ik de live edit, en zat ik zo van 'awww'
Welke film?
Oh die... beetje domme filmquote:Op maandag 8 juli 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt uit Yes man, en je weet dat ik je luf toch, bby ja ok by
Ik vond hem wel grappig.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die... beetje domme film
luv u 2 by ;D
Dat is ook prima hoor, dat mag. Wie ben ik om te zeggen dat jij dat niet vind :Squote:
2nootjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook prima hoor, dat mag. Wie ben ik om te zeggen dat jij dat niet vind :S
Vind persoon lijk my myself and Irene het bestquote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die... beetje domme film
luv u 2 by ;D
ik, persoon, lijk ook, welquote:Op maandag 8 juli 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind persoon lijk my myself and Irene het best
quote:
eet het zonder bestek alleen met je mond je vriendin zal je later dankbaar zynquote:
haha wow jy ben beswel fies of nie haha xdquote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
eet het zonder bestek alleen met je mond je vriendin zal je later dankbaar zyn
Waarom typ ik datquote:Op maandag 8 juli 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik, persoon, lijk ook, welblijft, leuk, vooral met, die neger,s.
EN het is 'me, myself en irene'
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
eet het zonder bestek alleen met je mond je vriendin zal je later dankbaar zyn
succes byquote:Op maandag 8 juli 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom typ ik datpersoon lijk en my
.
Overigens is het 'Me, myself and Irene'![]()
Even mezelf slaan brb.
quote:
Leuk altijd he?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]Thanks. Krijg echt ineens van alle kanten complimenten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk altijd he?
Ik kreeg gisteren ook een compliment over dat ik goede schouders heb gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk altijd he?
Ik kreeg gisteren ook een compliment over dat ik goede schouders heb gekregen.MwuahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Is that so?? Nat geworden van die gedachtequote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio zou je buik nu wel moeilijk hard diggen veer.
Flikker op met je hoofdletters. Trut.quote:
Goed dat je die foto van afstandje gemaakt hebt, mensen zouden haast denken dat je een theft aan het voorbereiden was..quote:
ow god..12275173651357232 in een dozijn rok..de zoveelstequote:Op maandag 8 juli 2013 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of niet doen? (De rok)
Lol, wel een halve seconde over nagedacht, maar vond dat weer te overdreven groupie.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goed dat je die foto van afstandje gemaakt hebt, mensen zouden haast denken dat je een theft aan het voorbereiden was..
#neger #stelen #nikstezoekeninoudzuid
Maxi rok hequote:Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7,99/10.
[..]
Oh. Wel iets te lang, maar staat niet verkeerd
.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, wel een halve seconde over nagedacht, maar vond dat weer de overdreven groupie.
#woonerookhoor
Vind je? Kom ze weinig tegen anders. En vind dit persoonlijk mooier dan zo'n lange rok met een drukke print oid.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow god..12275173651357232 in een dozijn rok..de zoveelste
jij hebt er lichaam voor, je moet meer dit rocken.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je? Kom ze weinig tegen anders. En vind dit persoonlijk mooier dan zo'n lange rok met een drukke print oid.
snap je, je ziet hem al stiekem eyeballen door zn zonnebril ahahahhaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ook bang dat hij van die gast was die er zit te chillen.
Pls, ik ben geen 16 meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij hebt er lichaam voor, je moet meer dit rocken.
[ afbeelding ]
dit..quote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij 16 was had ik je niet in zoiets willen zien.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij 16 was had ik je niet in zoiets willen zien.
Niet?quote:
zeker mooi veer, maar nog te huppelerigquote:
Mwhaahha jullie dachten zeker dat ik toen nog gothic/punker was he. Had ik jullie toch even te pakken.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
zeker mooi veer, maar nog te huppelerig
Vanaf mijn 15e begon ik alweer normaal te worden, de fase heeft maar van ong. m'n 12e t/m 14e geduurd ofzoquote:
inb4 Ambipur pics..quote:
waarom lieg je? Dat ben jij nietquote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e begon ik alweer normaal te worden, de fase heeft maar van ong. m'n 12e t/m 14e geduurd ofzoOp deze foto was ik 15 of 16.
De KLB SC-commissie Swag (plotjaar 2009) heeft uw swag van vóór 2009 bevonden, welkom bij de clubquote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e begon ik alweer normaal te worden, de fase heeft maar van ong. m'n 12e t/m 14e geduurd ofzoOp deze foto was ik 15 of 16.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De KLB SC-commissie Swag (plotjaar 2009) heeft uw swag van vóór 2009 bevonden, welkom bij de club.
Pls.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De KLB SC-commissie Swag (plotjaar 2009) heeft uw swag van vóór 2009 bevonden, welkom bij de club.
Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Je moest d'r nu eens zien, goed opgedroogd alles.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Dan ben je wel mooi meisje. Mooi meisje...
omg ben jy dat van je UI? ;$ laat me chanting zetten op je als channing tatumquote:
Ik hou juist van vetjes, zonde.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moest d'r nu eens zien, goed opgedroogd alles.
Als ik ja zeg wat gebeurt er danquote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
omg ben jy dat van je UI? ;$ laat me chanting zetten op je als channing tatum
no homo?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:30 schreef tetouaribo het volgende:
Dat is gewoon ronaldo in zijn plaatje. Knappe man.
Oldschool enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest hieraan denken door je username.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nope. Ik heb gewoon oog voor knappe mensen.
Tja.... Ik vind het een sukkel en door z'n uitstraling ook niet zo aantrekkelijk, maar mensenlief op deze fotoquote:
Zou je willen dat je lag te slapen, en hij zijn harde tegen je booty wreef ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja.... Ik vind het een sukkel en door z'n uitstraling ook niet zo aantrekkelijk, maar mensenlief op deze foto![]()
Oh hell yeah!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je willen dat je lag te slapen, en hij zijn harde tegen je booty wreef ja?
Gaillardo?quote:
Oh oopsquote:Op maandag 8 juli 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee jij zei EN irene, maar het is natuurlijk AND irene.
Hoezo vind je hem een sukkel? Ik weet dat de media een slechte invloed heeft op hem.. Misschien wel wat arrogant.. Heb je ze vriendin dan gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja.... Ik vind het een sukkel en door z'n uitstraling ook niet zo aantrekkelijk, maar mensenlief op deze foto![]()
Inderdaad, te arrogant.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem een sukkel? Ik weet dat de media een slechte invloed heeft op hem.. Misschien wel wat arrogant.. Heb je ze vriendin dan gezien
Mwuah.. Dan bekijk ik dit liever ditquote:Op maandag 8 juli 2013 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die haten op hem als atleet.
Gallardo btw dacht ik jaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb in een bambooplant in de tuin van die soort kleine gele vliegjes, lijken op luizen met vleugels. Wat zijn dat?
Ja. Het is ook nog de kleine die dat heeftquote:
Lijkt op fruitvliegje. Zo klein. En gewoon vorm van een liggend ei zeg maarquote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gallardo btw dacht ik ja.
[ afbeelding ]
Yellow mayfly?
Misschien komen ze uit het tropische milieu van de kut van je Anti-chick.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt op fruitvliegje. Zo klein. En gewoon vorm van een liggend ei zeg maar
Pepe wordt in Spanje een moordenaar genoemd en terecht..quote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef tetouaribo het volgende:
Weet je wie mij pas een tering lijer lijkt. Pepe van real. Ronaldo valt denk ik wel mee.
Heb ik al lang niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien komen ze uit het tropische milieu van de kut van je Anti-chick.
(sorry als ik te ver ga).
Nee, dat was maar evenquote:
Meer chicks in roulatie dan baas durr deze manquote:Op maandag 8 juli 2013 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was maar even
Huidige is witje met licht indische trekjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer chicks in roulatie dan baas durr deze man.
Die apps werken sowieso voor geen meterquote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge, Telfort stelletje teringhonden. Heb zo'n kut app van 'belstatus', staat gewoon op dat ik nog binnen m'n bundel zit met alles en dat er geen extra verbruikerskosten zijn. Dus zou ik 40 eur moeten dokken (das m'n abonnement). Bel ik op voor iets, zegt zij tegen me dat er staat dat de komende factuur (over 7 dagen) momenteel op 56 euro staat. Like, what the hell?
Moet ik gewoon afwachten tot die factuur wordt afgeschreven voordat ik er wat aan kan doen, om te kijken 'of het niet klopt'. ??????![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge, Telfort stelletje teringhonden. Heb zo'n kut app van 'belstatus', staat gewoon op dat ik nog binnen m'n bundel zit met alles en dat er geen extra verbruikerskosten zijn. Dus zou ik 40 eur moeten dokken (das m'n abonnement). Bel ik op voor iets, zegt zij tegen me dat er staat dat de komende factuur (over 7 dagen) momenteel op 56 euro staat. Like, what the hell?
Moet ik gewoon afwachten tot die factuur wordt afgeschreven voordat ik er wat aan kan doen, om te kijken 'of het niet klopt'. ??????![]()
![]()
Heb je niet een nummer gebeld dat extra kost?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Ach man, ik kap hem zo voorbij. Schaartje hier schaartje daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is wel een echte flikker maar een hele goeie verdediger
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ach man, ik kap hem zo voorbij. Schaartje hier schaartje daar.
Ja dat is lekker, hoe de fuck kan ik anders controleren hoeveel ik verbruikt heb? Daar is die hele verdome kutapp toch gewoon voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die apps werken sowieso voor geen meter
Ik bel heel sporadisch met m'n pa die in Duitsland zit doordeweeks, maar never zoveel dat dat 16 euro kost en dat doe ik al maanden lang, en dit is de eerste keer dat dit voorkomt. (Ook per toeval dus achtergekomen omdat die chick aan de telefoon het zei)quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je niet een nummer gebeld dat extra kost?
Ik was 12 euro kwijt omdat ik een paar keer een klantenservice had moeten bellen. Dat gaat bijzonder snel. Kan het niet zoiets zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
Ik bel heel sporadisch met m'n pa die in Duitsland zit doordeweeks, maar never zoveel dat dat 16 euro kost en dat doe ik al maanden lang, en dit is de eerste keer dat dit voorkomt. (Ook per toeval dus achtergekomen omdat die chick aan de telefoon het zei)
Mensen met een normaal abo doen dat gewoon via Mijn Hi online.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, hoe de fuck kan ik anders controleren hoeveel ik verbruikt heb?
Ik bel klantenservice of andere betaalde nummers altijd met de huistelefoonquote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was 12 euro kwijt omdat ik een paar keer een klantenservice had moeten bellen. Dat gaat bijzonder snel. Kan het niet zoiets zijn?
kijk even op "mijn telfort" andersquote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bel klantenservice of andere betaalde nummers altijd met de huistelefoon
Meestal kan je zoiets toch checken door een (gratis) smsje te sturen naar een nummer van die telefoonmaatschappij?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
Ja dat is lekker, hoe de fuck kan ik anders controleren hoeveel ik verbruikt heb? Daar is die hele verdome kutapp toch gewoon voor?
Lekker is dat, staat daar gewoon 0,00 bij extra verbruikerskosten en dat ik nog vet veel minuten, smsjes en MB's heb, maar ondertussen gewoon 16 euro over m'n bundel heen, en nog een volle week te gaan? Wtf man.
https://www.telfort.nl/ca(...)atie%2F&loginType=CTquote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bel klantenservice of andere betaalde nummers altijd met de huistelefoon
Verdomd! Die kreeg ik altijd ja, maar sinds m'n nieuwe abbo ingegaan is niet meer, kennelijk. Flikkers! Ga het gelijk weer instellen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal kan je zoiets toch checken door een (gratis) smsje te sturen naar een nummer van die telefoonmaatschappij?
Ook online geeft dezelfde belstatus aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
https://www.telfort.nl/ca(...)atie%2F&loginType=CT
Verdomd!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verdomd! Die kreeg ik altijd ja, maar sinds m'n nieuwe abbo ingegaan is niet meer, kennelijk. Flikkers! Ga het gelijk weer instellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4 dWc die stuk gaat.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Panzer in 2009.Hijs toch nog gebanned?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4 dWc die stuk gaat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Panzer in 2009.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4 dWc die stuk gaat.![]()
.
heb goed gelachen. Slecht acteerwerk, heel ongeloofwaardige actie.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier Arrow gecheckt trouwens? Wil er aan beginnen, ben benieuwd of ie goed is.
Wow, zo dubbelzinnig....quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n goede cumbek als jij heb hoor.
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hemquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb goed gelachen. Slecht acteerwerk, heel ongeloofwaardige actie.Leuk om een keer te kijken.
probeer maar een aflevering, je ziet snel genoeg wat ik bedoel.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hem
2 luther seizoenen al af?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hem
Ja joh, die 4 afleveringen. Heb de 1e aflevering van seizoen 3 gedownload, maar wil even wachten tot de andere 3 ook uit zijn, zodat ik ze in één keer kan kijkenquote:
hehe same here.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, die 4 afleveringen. Heb de 1e aflevering van seizoen 3 gedownload, maar wil even wachten tot de andere 3 ook uit zijn, zodat ik ze in één keer kan kijken
quote:
Jammiequote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb er vissticks in, mag dat ook?
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb er vissticks in, mag dat ook?
Trouwens, je had me allang pics beloofd van je huidige fysiek maar heb ze nog steeds niet gezien, waarom?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.
nog gespeeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.
Omdat jij mij toen pics beloofd had van je boobies, en ik die ook nog niet gezien heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Trouwens, je had me allang pics beloofd van je huidige fysiek maar heb ze nog steeds niet gezien, waarom?
Nee bro. Ga nu een potje doen.quote:
Wel een full body picquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat jij mij toen pics beloofd had van je boobies, en ik die ook nog niet gezien heb.
Geen idee, dat zei je toen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een full body picje denkt ik ga naakter ofzo.
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was dan zeker onder invloed want ik weet er niks meer van.
FYPquote:
Oh? Pics dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio zou je buik nu wel moeilijk hard diggen veer.
Alvast hard geworden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is that so?? Nat geworden van die gedachte
Beslis ik zelf wel jah? :$quote:
Goed zo, meisje.quote:
Dank je :$.. Ik ben een zelfstandige, jonge vrouw en ik heb geen alcohol en kutconducteurtjes nodig om me gelukkig te voelen.. Ben blij dat jij mij begrijptquote:
Zo is het maar net. 't Is jouw leven.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je :$.. Ik ben een zelfstandige, jonge vrouw en ik heb geen alcohol en kutconducteurtjes nodig om me gelukkig te voelen.. Ben blij dat jij mij begrijpt
Hitsig gewordenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het maar net. 't Is jouw leven.
Enjoy your lesboporn.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik toch weer, want ik ga nog even wat kijken.. Lekker slapen straks, bisjes :$![]()
Vinger ze.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik toch weer, want ik ga nog even wat kijken.. Lekker slapen straks, bisjes :$![]()
Veer, wat doe je... Ben nu al 40 gore dansfilmpjes kijkende hierdoor.quote:
Eh, nee.quote:
Ging weer kijken, moest weer lachenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Veer, wat doe je... Ben nu al 40 gore dansfilmpjes kijkende hierdoor.
Hahaha the fuck.quote:
Ik zie haar wel eens op de Meent. Wanneer de stratenmakers straattegels hebben gelegd komt ze langs en zorgt ze dat alles gelijkvloers is.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zie haar wel eens op de Meent. Wanneer de stratenmakers straattegels hebben gelegd komt ze langs en zorgt ze dat alles gelijkvloers is.
Ja, heb idd zo'n Bosnische gozer in m'n vriendenkring die altijd tussen ons allochtonen zit hahahaha.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
krio, voelt dit bekend broer
[ afbeelding ]
Aparte zin man.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, heb idd zo'n Bosnische gozer in m'n vriendenkring die altijd tussen ons allochtonen zit hahahaha.
Je weet waar je ze kunt vindenquote:
Ik heb hem ook al 5x bekeken ofzo en ga ook nog steeds stukquote:
quote:
Zo uit het niets ook gewoon, wtfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je weet waar je ze kunt vinden![]()
[..]
Ik heb hem ook al 5x bekeken ofzo en ga ook nog steeds stuk
kneusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Kkslechte grap, moest zelf niet eens lachen. Wel goed nummer though.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Kkslechte grap, moest zelf niet eens lachen. Wel goed nummer though.
Oh, heb je weer je Chloro-haat-bui ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij elke keer je slechte grappen gaat aankondigen blijf je bezig.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, heb je weer je Chloro-haat-bui ja?
Doe maar niet alsof het niet waar is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |