no homo?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:30 schreef tetouaribo het volgende:
Dat is gewoon ronaldo in zijn plaatje. Knappe man.
Oldschool enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest hieraan denken door je username.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nope. Ik heb gewoon oog voor knappe mensen.
Tja.... Ik vind het een sukkel en door z'n uitstraling ook niet zo aantrekkelijk, maar mensenlief op deze fotoquote:
Zou je willen dat je lag te slapen, en hij zijn harde tegen je booty wreef ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja.... Ik vind het een sukkel en door z'n uitstraling ook niet zo aantrekkelijk, maar mensenlief op deze foto![]()
Oh hell yeah!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je willen dat je lag te slapen, en hij zijn harde tegen je booty wreef ja?
Gaillardo?quote:
Oh oopsquote:Op maandag 8 juli 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee jij zei EN irene, maar het is natuurlijk AND irene.
Hoezo vind je hem een sukkel? Ik weet dat de media een slechte invloed heeft op hem.. Misschien wel wat arrogant.. Heb je ze vriendin dan gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja.... Ik vind het een sukkel en door z'n uitstraling ook niet zo aantrekkelijk, maar mensenlief op deze foto![]()
Inderdaad, te arrogant.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem een sukkel? Ik weet dat de media een slechte invloed heeft op hem.. Misschien wel wat arrogant.. Heb je ze vriendin dan gezien
Mwuah.. Dan bekijk ik dit liever ditquote:Op maandag 8 juli 2013 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die haten op hem als atleet.
Gallardo btw dacht ik jaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb in een bambooplant in de tuin van die soort kleine gele vliegjes, lijken op luizen met vleugels. Wat zijn dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |