quote:
Leuk altijd he?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]Thanks. Krijg echt ineens van alle kanten complimenten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk altijd he?
Ik kreeg gisteren ook een compliment over dat ik goede schouders heb gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk altijd he?
Ik kreeg gisteren ook een compliment over dat ik goede schouders heb gekregen.MwuahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Is that so?? Nat geworden van die gedachtequote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio zou je buik nu wel moeilijk hard diggen veer.
Flikker op met je hoofdletters. Trut.quote:
Goed dat je die foto van afstandje gemaakt hebt, mensen zouden haast denken dat je een theft aan het voorbereiden was..quote:
ow god..12275173651357232 in een dozijn rok..de zoveelstequote:Op maandag 8 juli 2013 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Doen of niet doen? (De rok)
Lol, wel een halve seconde over nagedacht, maar vond dat weer te overdreven groupie.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goed dat je die foto van afstandje gemaakt hebt, mensen zouden haast denken dat je een theft aan het voorbereiden was..
#neger #stelen #nikstezoekeninoudzuid
Maxi rok hequote:Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7,99/10.
[..]
Oh. Wel iets te lang, maar staat niet verkeerd
.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, wel een halve seconde over nagedacht, maar vond dat weer de overdreven groupie.
#woonerookhoor
Vind je? Kom ze weinig tegen anders. En vind dit persoonlijk mooier dan zo'n lange rok met een drukke print oid.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow god..12275173651357232 in een dozijn rok..de zoveelste
jij hebt er lichaam voor, je moet meer dit rocken.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je? Kom ze weinig tegen anders. En vind dit persoonlijk mooier dan zo'n lange rok met een drukke print oid.
snap je, je ziet hem al stiekem eyeballen door zn zonnebril ahahahhaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ook bang dat hij van die gast was die er zit te chillen.
Pls, ik ben geen 16 meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij hebt er lichaam voor, je moet meer dit rocken.
[ afbeelding ]
dit..quote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij 16 was had ik je niet in zoiets willen zien.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen jij 16 was had ik je niet in zoiets willen zien.
Niet?quote:
zeker mooi veer, maar nog te huppelerigquote:
Mwhaahha jullie dachten zeker dat ik toen nog gothic/punker was he. Had ik jullie toch even te pakken.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
zeker mooi veer, maar nog te huppelerig
Vanaf mijn 15e begon ik alweer normaal te worden, de fase heeft maar van ong. m'n 12e t/m 14e geduurd ofzoquote:
inb4 Ambipur pics..quote:
waarom lieg je? Dat ben jij nietquote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e begon ik alweer normaal te worden, de fase heeft maar van ong. m'n 12e t/m 14e geduurd ofzoOp deze foto was ik 15 of 16.
De KLB SC-commissie Swag (plotjaar 2009) heeft uw swag van vóór 2009 bevonden, welkom bij de clubquote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e begon ik alweer normaal te worden, de fase heeft maar van ong. m'n 12e t/m 14e geduurd ofzoOp deze foto was ik 15 of 16.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De KLB SC-commissie Swag (plotjaar 2009) heeft uw swag van vóór 2009 bevonden, welkom bij de club.
Pls.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De KLB SC-commissie Swag (plotjaar 2009) heeft uw swag van vóór 2009 bevonden, welkom bij de club.
Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Je moest d'r nu eens zien, goed opgedroogd alles.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Dan ben je wel mooi meisje. Mooi meisje...
omg ben jy dat van je UI? ;$ laat me chanting zetten op je als channing tatumquote:
Ik hou juist van vetjes, zonde.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moest d'r nu eens zien, goed opgedroogd alles.
Als ik ja zeg wat gebeurt er danquote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
omg ben jy dat van je UI? ;$ laat me chanting zetten op je als channing tatum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |