Lieverd... Vertel mij niet hoe een panga te bakken, ik master die shit. Maar normaal eet ik het met groente en aardappelen, maar ik heb geen zin om te koken dus wil het op broodquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x.
Filet in een kom met olijfolie, citroensap, veel knoflook en dille.
Goed door elkaar hutselen... even laten staan en daarna op een zacht vuurtje bakken en goed omdraaien. Doe dat maar op brood.
Ik zie nergens het woord 'oven', 'pijnboompit' of 'ciabatta'.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou even op het panga lijstje kijken.
Gr gr
Wauwquote:
Je mastert het maar vraagt of het smaakt met ei en kaas... gtfoquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd... Vertel mij niet hoe een panga te bakken, ik master die shit. Maar normaal eet ik het met groente en aardappelen, maar ik heb geen zin om te koken dus wil het op brood
Ik geloof je. Zou jouw mossel eten.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd... Vertel mij niet hoe een panga te bakken, ik master die shit. Maar normaal eet ik het met groente en aardappelen, maar ik heb geen zin om te koken dus wil het op brood
Plakjes tomaat ofzo erbij?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan juist, denk ikquote:
Stfu, dat ik een goeie combi niet kan bedenken omdat ik geen fuck in huis heb betekent niet dat ik geen meesterlijke panga klaar kan makenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je mastert het maar vraagt of het smaakt met ei en kaas... gtfo
Ik weet dat jij vertrouwen in mij hebt, lief. Mijn mossel is ook heerlijk btwquote:
Maar het geeft wel weer een indicatie in jouw gedachtengang.. al was dat al langer bekend.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stfu, dat ik een goeie combi niet kan bedenken omdat ik geen fuck in huis heb betekent niet dat ik geen meesterlijke panga klaar kan maken
Niet luisteren. Ik zou het proberenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter verander je dat toontje even, meneerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar het geeft wel weer een indicatie in jouw gedachtengang.. al was dat al langer bekend.
Verder bedoelde ik het alleen goed maar fak jou dan maar met je ego
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter verander je dat toontje even, meneer
Hoop dat je opstopping krijgt na het eten van een iets te groot plak ontbijtkoekquote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
suiker suiker, hoe kom je zo vlieg
Watquote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je opstopping krijgt na het eten van een iets te groot plak ontbijtkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |