En voor verdoving gewoon een vaporizerquote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
shit hey een surinaamse tandarts... moet er niet aan denken.. zit je nog langer in de wachtkamer
meestal ben ik te laatquote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Salatrel het volgende:
shit hey een surinaamse tandarts... moet er niet aan denken.. zit je nog langer in de wachtkamer
"Inhaleer deze zakje maar even mi mang."quote:
Precies.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan die tandarts zo van:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiel verwerkt in definitieve OP-versie.
Wow zondequote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Mensen, ik ga broodje gebakken panga eten. Is dat lekker met een gebakken eitje erop en (gesmolten?) kaas denken jullie?
Ik zou even op het panga lijstje kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Mensen, ik ga broodje gebakken panga eten. Is dat lekker met een gebakken eitje erop en (gesmolten?) kaas denken jullie?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou even op het panga lijstje kijken.
Gr gr
Nee. Waarom zou je zo'n idiote combinatie doen? Vis met ei, the fuck danquote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Panga met kaas en ei?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Geef me je smaakpapillen (hier stond eerst pupillen) en dan hoor je het van mequote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
Veer wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Je gaat biefstuk toch ook niet insmeren met pindakaas en daarna opeten met ananas erbij?
Zou mij niets verbazen na deze, wel heel slechte, culinaire idee.quote:
Ik zeg het nog 1x.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha ja weet ik veeldaarom vraag ik het.
Heb niks anders om erbij te doen en alleen bolletjes met panga is zo karig
sausquote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahaha ja weet ik veeldaarom vraag ik het.
Heb niks anders om erbij te doen en alleen bolletjes met panga is zo karig
wise ben jij dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x.
Filet in een kom met olijfolie, citroensap, veel knoflook en dille.
Goed door elkaar hutselen... even laten staan en daarna op een zacht vuurtje bakken en goed omdraaien. Doe dat maar op brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |