Jammiequote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb er vissticks in, mag dat ook?
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb er vissticks in, mag dat ook?
Trouwens, je had me allang pics beloofd van je huidige fysiek maar heb ze nog steeds niet gezien, waarom?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.
nog gespeeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.
Omdat jij mij toen pics beloofd had van je boobies, en ik die ook nog niet gezien heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Trouwens, je had me allang pics beloofd van je huidige fysiek maar heb ze nog steeds niet gezien, waarom?
Nee bro. Ga nu een potje doen.quote:
Wel een full body picquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat jij mij toen pics beloofd had van je boobies, en ik die ook nog niet gezien heb.
Geen idee, dat zei je toen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een full body picje denkt ik ga naakter ofzo.
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was dan zeker onder invloed want ik weet er niks meer van.
FYPquote:
Oh? Pics dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio zou je buik nu wel moeilijk hard diggen veer.
Alvast hard geworden.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is that so?? Nat geworden van die gedachte
Beslis ik zelf wel jah? :$quote:
Goed zo, meisje.quote:
Dank je :$.. Ik ben een zelfstandige, jonge vrouw en ik heb geen alcohol en kutconducteurtjes nodig om me gelukkig te voelen.. Ben blij dat jij mij begrijptquote:
Zo is het maar net. 't Is jouw leven.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je :$.. Ik ben een zelfstandige, jonge vrouw en ik heb geen alcohol en kutconducteurtjes nodig om me gelukkig te voelen.. Ben blij dat jij mij begrijpt
Hitsig gewordenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het maar net. 't Is jouw leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |