Wow, zo dubbelzinnig....quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n goede cumbek als jij heb hoor.
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hemquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb goed gelachen. Slecht acteerwerk, heel ongeloofwaardige actie.Leuk om een keer te kijken.
probeer maar een aflevering, je ziet snel genoeg wat ik bedoel.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hem
2 luther seizoenen al af?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hem
Ja joh, die 4 afleveringen. Heb de 1e aflevering van seizoen 3 gedownload, maar wil even wachten tot de andere 3 ook uit zijn, zodat ik ze in één keer kan kijkenquote:
hehe same here.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, die 4 afleveringen. Heb de 1e aflevering van seizoen 3 gedownload, maar wil even wachten tot de andere 3 ook uit zijn, zodat ik ze in één keer kan kijken
quote:
Jammiequote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb er vissticks in, mag dat ook?
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb er vissticks in, mag dat ook?
Trouwens, je had me allang pics beloofd van je huidige fysiek maar heb ze nog steeds niet gezien, waarom?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.
nog gespeeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker brah. Eiwitten, vetten, beetje koolhydraten. Zou je poppe voor die vissticks.
Omdat jij mij toen pics beloofd had van je boobies, en ik die ook nog niet gezien heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Trouwens, je had me allang pics beloofd van je huidige fysiek maar heb ze nog steeds niet gezien, waarom?
Nee bro. Ga nu een potje doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |