quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Panzer in 2009.Hijs toch nog gebanned?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4 dWc die stuk gaat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Panzer in 2009.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4 dWc die stuk gaat.![]()
.
heb goed gelachen. Slecht acteerwerk, heel ongeloofwaardige actie.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier Arrow gecheckt trouwens? Wil er aan beginnen, ben benieuwd of ie goed is.
Wow, zo dubbelzinnig....quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo'n goede cumbek als jij heb hoor.
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hemquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb goed gelachen. Slecht acteerwerk, heel ongeloofwaardige actie.Leuk om een keer te kijken.
probeer maar een aflevering, je ziet snel genoeg wat ik bedoel.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hem
2 luther seizoenen al af?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt?! Wtf man, krijgt een behoorlijk hoog cijfer op IMDB. Naja whatever, wil alleen al kijken vanwege hem
Ja joh, die 4 afleveringen. Heb de 1e aflevering van seizoen 3 gedownload, maar wil even wachten tot de andere 3 ook uit zijn, zodat ik ze in één keer kan kijkenquote:
hehe same here.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, die 4 afleveringen. Heb de 1e aflevering van seizoen 3 gedownload, maar wil even wachten tot de andere 3 ook uit zijn, zodat ik ze in één keer kan kijken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |