Ja. Het is ook nog de kleine die dat heeftquote:
Lijkt op fruitvliegje. Zo klein. En gewoon vorm van een liggend ei zeg maarquote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gallardo btw dacht ik ja.
[ afbeelding ]
Yellow mayfly?
Misschien komen ze uit het tropische milieu van de kut van je Anti-chick.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt op fruitvliegje. Zo klein. En gewoon vorm van een liggend ei zeg maar
Pepe wordt in Spanje een moordenaar genoemd en terecht..quote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef tetouaribo het volgende:
Weet je wie mij pas een tering lijer lijkt. Pepe van real. Ronaldo valt denk ik wel mee.
Heb ik al lang niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien komen ze uit het tropische milieu van de kut van je Anti-chick.
(sorry als ik te ver ga).
Nee, dat was maar evenquote:
Meer chicks in roulatie dan baas durr deze manquote:Op maandag 8 juli 2013 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was maar even
Huidige is witje met licht indische trekjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer chicks in roulatie dan baas durr deze man.
Die apps werken sowieso voor geen meterquote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge, Telfort stelletje teringhonden. Heb zo'n kut app van 'belstatus', staat gewoon op dat ik nog binnen m'n bundel zit met alles en dat er geen extra verbruikerskosten zijn. Dus zou ik 40 eur moeten dokken (das m'n abonnement). Bel ik op voor iets, zegt zij tegen me dat er staat dat de komende factuur (over 7 dagen) momenteel op 56 euro staat. Like, what the hell?
Moet ik gewoon afwachten tot die factuur wordt afgeschreven voordat ik er wat aan kan doen, om te kijken 'of het niet klopt'. ??????![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Wtf jonge, Telfort stelletje teringhonden. Heb zo'n kut app van 'belstatus', staat gewoon op dat ik nog binnen m'n bundel zit met alles en dat er geen extra verbruikerskosten zijn. Dus zou ik 40 eur moeten dokken (das m'n abonnement). Bel ik op voor iets, zegt zij tegen me dat er staat dat de komende factuur (over 7 dagen) momenteel op 56 euro staat. Like, what the hell?
Moet ik gewoon afwachten tot die factuur wordt afgeschreven voordat ik er wat aan kan doen, om te kijken 'of het niet klopt'. ??????![]()
![]()
Heb je niet een nummer gebeld dat extra kost?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Ach man, ik kap hem zo voorbij. Schaartje hier schaartje daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is wel een echte flikker maar een hele goeie verdediger
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ach man, ik kap hem zo voorbij. Schaartje hier schaartje daar.
Ja dat is lekker, hoe de fuck kan ik anders controleren hoeveel ik verbruikt heb? Daar is die hele verdome kutapp toch gewoon voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die apps werken sowieso voor geen meter
Ik bel heel sporadisch met m'n pa die in Duitsland zit doordeweeks, maar never zoveel dat dat 16 euro kost en dat doe ik al maanden lang, en dit is de eerste keer dat dit voorkomt. (Ook per toeval dus achtergekomen omdat die chick aan de telefoon het zei)quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je niet een nummer gebeld dat extra kost?
Ik was 12 euro kwijt omdat ik een paar keer een klantenservice had moeten bellen. Dat gaat bijzonder snel. Kan het niet zoiets zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
Ik bel heel sporadisch met m'n pa die in Duitsland zit doordeweeks, maar never zoveel dat dat 16 euro kost en dat doe ik al maanden lang, en dit is de eerste keer dat dit voorkomt. (Ook per toeval dus achtergekomen omdat die chick aan de telefoon het zei)
Mensen met een normaal abo doen dat gewoon via Mijn Hi online.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, hoe de fuck kan ik anders controleren hoeveel ik verbruikt heb?
Ik bel klantenservice of andere betaalde nummers altijd met de huistelefoonquote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was 12 euro kwijt omdat ik een paar keer een klantenservice had moeten bellen. Dat gaat bijzonder snel. Kan het niet zoiets zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |