SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Ik neem zelf 8g, dat tel ik wel mee. Niet dat het veel is, maar gewoon vooraf ingevuld in mijn Excel sheet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef star_gazer het volgende:
Tellen jullie trouwens je visolie mee in je calorieën? Ik neem tegenwoordig 6 caps om te kijken of ik mijn chronisch pijnlijke borstbeen daarmee kan helpen, maar dat tikt snel aan. 6 x 2 g x 9kcal/g = 100 kcal.![]()
![]()
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..![]()
Zou het niet aandurven, zeker niet in de ochtend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Had dat ook toen ik met IF begon, maar viel me behoorlijk mee. Nu vind ik het zelfs beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou het niet aandurven, zeker niet in de ochtend.![]()
Ik train tegen de avond na mijn werk op het eind van mijn IF periode, gaat prima.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..![]()
Ik merk dat ik veel minder voor elkaar krijg als ik in de ochtend ga trainen vooral als ik niet fatsoenlijk heb gegeten voor de training.![]()
Ik. Ik kom uit bed, neem een bak koffie en ga naar de gym. Het zal deels tussen je oren zitten, maar het is ook wat je gewend bent. Ik heb nooit last gehad van honger krijgen tijdens het trainen. Na het trainen wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
no shit, maar je leest vaak dat dat het herstelproces belemmert ipv stimuleertquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ibuprofen behalve een pijnstiller ook een anti-inflammatie werking heeft.![]()
dat is een indirecte bijwerking lijktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
no shit, maar je leest vaak dat dat het herstelproces belemmert ipv stimuleert
me van ibu en andere pijnstillers. De pijn gaat weg waardoor je te snel weer dingen gaat doen die het herstelproces belemmeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fanta-stick op 05-07-2013 15:57:02 ]![]()
Ligt maar net aan het ritme wat je hebt en of je een ochtend of avondmens bent. Mijn energiepiek ligt rond 7/8 uur, dan ga ik meestal ook trainen. Zelfs nu ik een 9 to 5 ritme heb, blijf ik onwijs veel energie houden in de avond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik veel minder voor elkaar krijg als ik in de ochtend ga trainen vooral als ik niet fatsoenlijk heb gegeten voor de training.![]()
No shit, als jij een blessure hebt die pijnlijk is en je neemt een ibuprofen zodat je kan trainen is er een kans dat het verergert. Dat betekent niet dat het niet helpt, maar dat sommige blessures rust nodig hebben terwijl je met anderen gerust kan door trainen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
no shit, maar je leest vaak dat dat het herstelproces belemmert ipv stimuleertOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
spuit11 broeder, spuit11quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
No shit, als jij een blessure hebt die pijnlijk is en je neemt een ibuprofen zodat je kan trainen is er een kans dat het verergert. Dat betekent niet dat het niet helpt, maar dat sommige blessures rust nodig hebben terwijl je met anderen gerust kan door trainen.![]()
Brotip:
Smeer talk (jawel, wat baby's op hun billetjes krijgen) op je schenen tijdens DL's, barbell glijdt dan langs je schenen als een rauwe oester door je keel. Net gedaan en het was echt fijn.
Let wel op dat je niks op je handen krijgt, niet bevorderend voor je grip. Uitsmeren met de onderkant van het busje.
Heb dit van internet dus alle credits naar anderen.This isn't even my final form.![]()
Ik doe gewoon een lange trainingsbroek aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Levolution het volgende:
Brotip:
Smeer talk (jawel, wat baby's op hun billetjes krijgen) op je schenen tijdens DL's, barbell glijdt dan langs je schenen als een rauwe oester door je keel. Net gedaan en het was echt fijn.
Let wel op dat je niks op je handen krijgt, niet bevorderend voor je grip. Uitsmeren met de onderkant van het busje.
Heb dit van internet dus alle credits naar anderen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Volgens mij werkt het ook als je de talk op je lange broek aanbrengt. Want ook aan een broek blijft de barbell 'haken', gaat niet alleen om het openhalen van je schenen maar ook gewoon smooth die DL uit kunnen voeren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een lange trainingsbroek aan.
Ik heb nog steeds losse velletjes op mijn schenen van net, maar tijdens het DL'en gleed het in ieder geval gewoon lekker.This isn't even my final form.![]()
Idd, heb er ook nooit last van en ik train altijd met korte broek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Craptacular het volgende:
Als je het goed doet schuurt die barbell je schenen niet eens in die mate dat het schaaft.![]()
Jongens het gaat om de smoothness van de oefening, niet om die schaafwonden.This isn't even my final form.![]()
Vandaag voor het eerst een muscle up gelukt, iemand nog tips om explosiviteit te verbeteren? Moet echt heel veel swing vanuit mijn benen gebruiken om hoog genoeg te komen en dan nog lukt het maar soms.![]()
Ja, sterker worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag voor het eerst een muscle up gelukt, iemand nog tips om explosiviteit te verbeteren? Moet echt heel veel swing vanuit mijn benen gebruiken om hoog genoeg te komen en dan nog lukt het maar soms.![]()
![]()
Ja wat wil je horen? Er is geen magische truc om ineens explosiviteit te toveren. Gewoon vaker doen dan gaat het steeds beter, net zoals met gewone pull ups.quote:![]()
Ik zeg toch duidelijk dat het ook nog helpt nadat het pijnstellend effect is uitgewerkt. Half life van ibuprofen is maar 2 uur en het werkt maximaal 8 uur en dat is als je een zware dosis neemtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
No shit, als jij een blessure hebt die pijnlijk is en je neemt een ibuprofen zodat je kan trainen is er een kans dat het verergert. Dat betekent niet dat het niet helpt, maar dat sommige blessures rust nodig hebben terwijl je met anderen gerust kan door trainen.![]()
Geen idee, misschien dat mensen hier ervaringen hebben met assist oefeningen of, elastische band of extra gewicht gebruiken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja wat wil je horen? Er is geen magische truc om ineens explosiviteit te toveren. Gewoon vaker doen dan gaat het steeds beter, net zoals met gewone pull ups.
Verder is sterker worden niet per se een oplossing, zijn genoeg gasten in de gym sterker die nog niet eens in de buurt van een muscle up komen.![]()
Dan zijn ze niet sterk in verhouding tot hun lichaamsgewicht. Leaner worden scheelt ook een hoop.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat mensen hier ervaringen hebben met assist oefeningen of, elastische band of extra gewicht gebruiken.
Verder is sterker worden niet per se een oplossing, zijn genoeg gasten in de gym sterker die nog niet eens in de buurt van een muscle up komen.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Thanks voor de tip brah. In de zomer zijn lange broeken veel te benauwd. Heb je een gladde bar of een bar met grip erop? Indien het laatste; schuurt het grip met de talk niet tegen je benen = wonden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Levolution het volgende:
Brotip:
Heb dit van internet dus alle credits naar anderen.If not now, then when.![]()
Godver zie net een brief dat de sportschool van 29 juli tot 16 agustus van 12 tot 4 gesloten is wtf.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
gewoon siestaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef esv7 het volgende:
Godver zie net een brief dat de sportschool van 29 juli tot 16 agustus van 12 tot 4 gesloten is wtf.![]()
Ik zou nog terugkomen op de soepel draaibare bar bij de clean. Ik heb nu twee keer de clean gedaan en de meest soepele bar genomen en het lijkt idd het verschil te zijn waardoor ik de ene keer wel last had van m'n polsen en de andere keer niet. In dit geval weinig lastquote:
Helaas zijn de bars hier verre van soepel, dus heb de minst slechte gepakt. Binnenkort maar eens vragen om een nieuwe. Mooei blikken die je krijgt als je met je oor erbij dat ding een slinger geeft![]()
![]()
Backday, wijnig zin om te doen na het squatten en er zit genoeg tijd tussen mijn leg en back day.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doen jullie deadlifts op leg day of back day?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Full body dayquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doen jullie deadlifts op leg day of back day?![]()
Na 2,5 maanden SS is er dan eindelijk progressie te zien.
Stats:
1.70
65 kg
sqt: 70
bp: 45
dl: 80
chins 3x5
mp: 30
bor: 45
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 22:50:45 ]![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgGoed bezig! Zeker een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgHuh jij poste in een klb of r&p topic dat je heel gespierd was + foto, weet ik bijna zeker. Wel goede progressie, alleen waar zijn de benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, zou kunnen, was pic van babolimp waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Huh jij poste in een klb of r&p topic dat je heel gespierd was + foto, weet ik bijna zeker. Wel goede progressie, alleen waar zijn de benen?
Heb geen goede foto van mijn benen en geen before foto.![]()
Ah oke, ik geloofde het haha. Kan je nog een goede benen foto maken? Heb je iig materiaal voor later en kun je het hier delen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, zou kunnen, was pic van babolimp waarschijnlijk.
Heb geen goede foto van mijn benen en geen before foto.![]()
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgGoed bezig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgLekker G, ga zo door en pak een kapper. Kapsel van eerst was leuqer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgNetjes, man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef VASND het volgende:
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
Lijkt alsof je deadlift met een bolle onderrug? Wel lekker bezig geweest zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf vandaag gefaald op 95kg op de vijfde rep lol, gelukkig makkelijk op de safety bars gelegd. Benen waren ineens helemaal leeg leek het.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Goed bezig arkadas! Als ik jou was zou ik wel een tan nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Goed bezig met je stats, maar deadlift je nou op hardloopschoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de roids mee denk je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overledenIf not now, then when.![]()
Aangeboren hartafwijking. Roids zullen dat niet beter hebben gemaakt, maar een leven met frituur en alcohol ook niet...Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
wat een onzin, tuurlijk ligt het aan de roids, dat kan je overal op yt vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Mr.J het volgende:
Aangeboren hartafwijking. Roids zullen dat niet beter hebben gemaakt, maar een leven met frituur en alcohol ook niet...![]()
Wat voor aangeboren hartafwijking dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Mr.J het volgende:
Aangeboren hartafwijking. Roids zullen dat niet beter hebben gemaakt, maar een leven met frituur en alcohol ook niet...![]()
Prima fysiek voor zo'n levensstijl dan. Zonde wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Mr.J het volgende:
Aangeboren hartafwijking. Roids zullen dat niet beter hebben gemaakt, maar een leven met frituur en alcohol ook niet...
Hoe kun je eigenlijk testen of je een afwijking hebt?If not now, then when.![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat voor aangeboren hartafwijking dan?Bloedtest? Even je doc vragen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima fysiek voor zo'n levensstijl dan. Zonde wel.
Hoe kun je eigenlijk testen of je een afwijking hebt?Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
naar de huisarts gaan met hartklachtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima fysiek voor zo'n levensstijl dan. Zonde wel.
Hoe kun je eigenlijk testen of je een afwijking hebt?![]()
Hij zegt toch ook dat roids medeschuldig zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin, tuurlijk ligt het aan de roids, dat kan je overal op yt vinden
If not now, then when.![]()
de hoofdrede,jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat roids medeschuldig zijn.![]()
ja iedereen aan de roids valt dood neer op hun 40ste.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin, tuurlijk ligt het aan de roids, dat kan je overal op yt vindenOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Heel klein beetje maar dat hoort bij mij, krijg 'm nooit hol hoe diep ik ook ga zitten en voel er niets van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef esv7 het volgende:
[..]
Lijkt alsof je deadlift met een bolle onderrug? Wel lekker bezig geweest zo te zien.
Zelf vandaag gefaald op 95kg op de vijfde rep lol, gelukkig makkelijk op de safety bars gelegd. Benen waren ineens helemaal leeg leek het.Yep. Redelijk platte Adidasjes die mijn voeten precies recht zetten. Ook een tijdje op Allstars gelift maar daar gaan mijn voeten te veel op naar binnen kantelen wat kut is bij squatsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed bezig met je stats, maar deadlift je nou op hardloopschoenen?.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
het is geen aan en uit knop, hoeveelheden spreken zeker mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja iedereen aan de roids valt dood neer op hun 40ste.![]()
is altijd een combinatie van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is geen aan en uit knop, hoeveelheden spreken zeker mee.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
een zwak hart en anabolen, bvb.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
als je een od hebt met coke, kan je ook zeggen, hij had al een zwak gestel, mijnheer de sportschoolhouder is meestal niet de slimste, hoe meer hoe beter, alleen niet voor je hart!quote:![]()
"Apparently Ed had prior issues related to his heart and was advised not to continue bodybuilding but his love of the game would not allow him to walk away and it questionably cost him his life.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:16 schreef Asgard het volgende:
Geloof er niets van dat het om een aangeboren hartafwijking zou gaan.
Shawn Ray"
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=484175.50Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Sowieso zonnebankquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed bezig arkadas! Als ik jou was zou ik wel een tan nemen.![]()
Je ziet met een kleurtje veel meer definitie en je huidonzuiverheden drogen uit of zijn nauwelijks nog zichtbaar.
En natuurlijk niet die vrouwen vergeten die er komen en werken![]()
![]()
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef THEFXR het volgende:
mijnheer de sportschoolhouder is meestal niet de slimste
Nergens voor nodig.![]()
op het feit dat hij wist dat zijn hart al niet meer zo best was en toch doorgaan met de roids, soort van langzame zelfmoord?quote:![]()
Daar hoef je niet dom voor te zijn, hoor. Meneer was gewoon toegewijd aan z'n sport.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op het feit dat hij wist dat zijn hart al niet meer zo best was en toch doorgaan met de roids, soort van langzame zelfmoord?Die gozer post altijd onzin. Dat is geen trollen meer, maar gewoon onwetendheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
lol, hoor wie het zegt, jullie zoeken de voeding en training tot op de letter uit, maar de roids doen we gewoon wat de dealer zegt,lolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dom voor te zijn, hoor. Meneer was gewoon toegewijd aan z'n sport.
[..]
Die gozer post altijd onzin. Dat is geen trollen meer, maar gewoon onwetendheid.![]()
Dat zegt niks over een eventuele aangeboren hartafwijking, kan net zo goed coronaire problematiek zijn, wat mij in het kader van zijn levensstijl waarschijnlijker lijkt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
"Apparently Ed had prior issues related to his heart and was advised not to continue bodybuilding but his love of the game would not allow him to walk away and it questionably cost him his life.
Shawn Ray"
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=484175.50
Er zijn niet zoveel aangeboren hartafwijkingen waarmee je tot op je 40ste op hoog niveau kunt bodybuilen en daarna ineens een hartstilstand krijgt.![]()
Oke, kon het niet goed zien door de hoek waarin het gefilmd is, maar lekker bezig:).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel klein beetje maar dat hoort bij mij, krijg 'm nooit hol hoe diep ik ook ga zitten en voel er niets van.
[..]
Yep. Redelijk platte Adidasjes die mijn voeten precies recht zetten. Ook een tijdje op Allstars gelift maar daar gaan mijn voeten te veel op naar binnen kantelen wat kut is bij squats.
Klokov is ineens erg actief op zijn youtube channel:), mis alleen subs.
[ Bericht 2% gewijzigd door esv7 op 06-07-2013 00:54:28 ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Jep, ik heb het eerder gezegd, maar de laconieke houding omtrent AAS vind ik een beetje apart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie zoeken de voeding en training tot op de letter uit, maar de roids doen we gewoon wat de dealer zegt,lol
Beargumenteren waarom je je shake beter 29 min na je training kan innemen dan 31 minuten ervoor kan niet zomaar, daar moet je wetenschappelijke artikelen voor posten.
Maar zodra er iets over roids word gezegd is "ja nee, komt door iets anders want x en y".
Meh.![]()
Om maar te zwijgen van de one size fits all doses en kuurschema'sHeb ik altijd wat raar gevonden.
Alsof je iedereen ongeacht gewicht/lengte 2500 kcal aanraadt aan voedsel per dag.Confidence through competence![]()
ineens een persoonlijke kruistocht tegen anabolen begonnen thefxr?quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
nah, maar ik heb wel een vriend die een lekke hartklep heeft gekregen door de roids, dus ik zie het wat strenger in, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ineens een persoonlijke kruistocht tegen anabolen begonnen thefxr?![]()
Is het ontstaan door roids of zijn erdoor alleen de klachten ontstaan? ik denk dat mensen vaker alles moeten laten checken voordat ze aan zoiets beginnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, maar ik heb wel een vriend die een lekke hartklep heeft gekregen door de roids, dus ik zie het wat strenger in, zeg maar.
lijkt mij sws wel eens goed om eens een bloedtestje te pakken, even kijken hoe dingen ervoor staan.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
de artsen zeiden dat het door de roids kwam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is het ontstaan door roids of zijn erdoor alleen de klachten ontstaan? ik denk dat mensen vaker alles moeten laten checken voordat ze aan zoiets beginnen.
lijkt mij sws wel eens goed om eens een bloedtestje te pakken, even kijken hoe dingen ervoor staan.![]()
bij fight power academy kan je bloedtesten laten doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is het ontstaan door roids of zijn erdoor alleen de klachten ontstaan? ik denk dat mensen vaker alles moeten laten checken voordat ze aan zoiets beginnen.
lijkt mij sws wel eens goed om eens een bloedtestje te pakken, even kijken hoe dingen ervoor staan.![]()
Heb je platte voeten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef VASND het volgende:
Yep. Redelijk platte Adidasjes die mijn voeten precies recht zetten. Ook een tijdje op Allstars gelift maar daar gaan mijn voeten te veel op naar binnen kantelen wat kut is bij squats.
If not now, then when.![]()
Ik doe parallel, daaronder krijg ik een butt wink. Ben bezig met wat stretch oefeningen daarvoor maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:35 schreef G.R.S. het volgende:
Als je high bar squats doet moet je atg gaan?![]()
![]()
Sinds ik IF heb gedaan, doe liever niks anders dan trainen op lege maag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Euhm geen idee. Mijn enkels hebben de neiging om naar binnen te draaien.quote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Denk om je form bij de DL, kan het niet perfect zien door de hoek maar volgens mij hangt je bovenlichaam nog over de bar waardoor je eerst je benen strekt en dan pas met je rug omhoog gaat. Probeer nog verder die kont naar achter te duwen en je schouders net voor of precies boven de bar te houden en dan je bovenrug aanspannen en je hielen de grond in te duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soukidan op je oogbal.![]()
Als je coach Mark Rippetoe is wel ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:35 schreef G.R.S. het volgende:
Als je high bar squats doet moet je atg gaan?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html
Wat vinden jullie van deze workout? normaal ben ik tegen het kopieren van een hele workout van internet tenzij het SS of madcow is maar deze heeft echt elke oefening die goed is behalve deadlifts die ik er in stop ten koste van lat pulldowns![]()
Waar zijn de triceps? Als ik upright row lees staan de tranen al in mijn ogen (van de pijn en blessures).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html
Wat vinden jullie van deze workout? normaal ben ik tegen het kopieren van een hele workout van internet tenzij het SS of madcow is maar deze heeft echt elke oefening die goed is behalve deadlifts die ik er in stop ten koste van lat pulldownsOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Triceps staan onder Arms.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar zijn de triceps? Als ik upright row lees staan de tranen al in mijn ogen (van de pijn en blessures).Soukidan op je oogbal.![]()
Las er over heenquote:Verder een lekker schema. Ik vind vijf dagen wel veel. Hoe ga je dit indelen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Butt wink kan veroorzaakt worden door een APT, hoeft niet. Het kan ook aan de uitvoering liggen. Sommige mensen neigen teveel de kont naar achteren te drukken terwijl je als het ware meer door de hamstring zou moeten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik doe parallel, daaronder krijg ik een butt wink. Ben bezig met wat stretch oefeningen daarvoor maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijkJa, waarschijnlijk heb je platte voeten, net zoals ik. Als het goed is mis jij die 'arch' in je voet, waardoor je automatisch onstabiel bent.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Euhm geen idee. Mijn enkels hebben de neiging om naar binnen te draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar eens op blote voeten in een squat positie staan, schroef je voeten als het ware de grond in om die arch te creëren, en squat dan naar beneden. Als het goed is merk je dat je velen malen stabieler staat. Of ga op één been staan, precies hetzelfde.
Je moet het probleem eigenlijk aanpakken en niet vermijden door andere schoenen te kopen imo. In die schoenen van jou zit waarschijnlijk een zool die de arch ondersteunt, waardoor je dus merkt dat je stabieler staat. Dit bevorderd de natuurlijke vorm van je voet echter niet. Als je het wilt oplossen moet je een foamroller (en een lacrosse bal) aanschaffen. Laat maar weten of je dat er voor over hebt, dan stuur ik je wat info.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 06-07-2013 17:24:03 ]If not now, then when.![]()
Door mijn verkorte achillespezen zal ik nooit boven de 180kg kunnen squatten zonder van alles te verneuken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Butt wink kan veroorzaakt worden door een APT, hoeft niet. Het kan ook aan de uitvoering liggen. Sommige mensen neigen teveel de kont naar achteren te drukken terwijl je als het ware meer door de hamstring zou moeten.
[..]
Ja, waarschijnlijk heb je platte voeten, net zoals ik. Als het goed is mis jij die 'arch' in je voet, waardoor je automatisch onstabiel bent.Kan je dat echt verhelpen? stuur op stuur op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar eens op blote voeten in een squat positie staan, schroef je voeten als het ware de grond in om die arch te creëren, en squat dan naar beneden. Als het goed is merk je dat je velen malen stabieler staat. Of ga op één been staan, precies hetzelfde.
Je moet het probleem eigenlijk aanpakken en niet vermijden door andere schoenen te kopen imo. In die schoenen van jou zit waarschijnlijk een zool die de arch ondersteunt, waardoor je dus merkt dat je stabieler staat. Dit bevorderd de natuurlijke vorm van je voet echter niet. Als je het wilt oplossen moet je een foamroller (en een lacrosse bal) aanschaffen. Laat maar weten of je dat er voor over hebt, dan stuur ik je wat info.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Zo goed als. Ik stuur je morgen een PM. Moet zo weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Kan je dat echt verhelpen? stuur op stuur op!If not now, then when.![]()
Volgens mij verbrand ook omin veel calorieën als je squat, heb altijd veel meer honger nadat ik gesquat/gedeadlift heb![]()
Maar ff over je nieuwe schema. Hoe ga je je week indelen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgens mij verbrand ook omin veel calorieën als je squat, heb altijd veel meer honger nadat ik gesquat/gedeadlift hebOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zoals het er staatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar ff over je nieuwe schema. Hoe ga je je week indelen?![]()
met het doen van de compounds zoals deadlift en squat spreek je grote spiergroepen aan zoals je benen. Die spieren verbruiken veel energie, dus veel kcal. Ik hijg eerder na 5x 85 squat dan na een "failure" setje. Schijnt ook dat je test levels door compounds te doen omhooggaan in hoeverre dat is weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgens mij verbrand ook omin veel calorieën als je squat, heb altijd veel meer honger nadat ik gesquat/gedeadlift heb![]()
Je groeihormonen zijn doorgaans hoger als je compounds doet. Wordt als een positief effect aangeduid, echter is dit te miniem om een verschil in gains of wat dan ook te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
met het doen van de compounds zoals deadlift en squat spreek je grote spiergroepen aan zoals je benen. Die spieren verbruiken veel energie, dus veel kcal. Ik hijg eerder na 5x 85 squat dan na een "failure" setje. Schijnt ook dat je test levels door compounds te doen omhooggaan in hoeverre dat is weet ik niet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Transiente hormoonstijgingen zeggen idd niks over spiergroei op langere termijn.
Grotere compound = meer spierbelasting = hogere testosteronpiek
That's all.Confidence through competence![]()
Dus ik krijg geen baard in de keel?
jk"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Net even zitten klooien met een meetlint. Dit zijn de resultaten @1.69m, 66kg:quote:Nek: 38
Borst: 97
Taille: 76
Heup: 94Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kan dat ook een toename van het libido betekenen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Transiente hormoonstijgingen zeggen idd niks over spiergroei op langere termijn.
Grotere compound = meer spierbelasting = hogere testosteronpiek
That's all.![]()
Post ze dan gelijk evenquote:
Volgens US navy method zit ik nu op 10,13%Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Is afhankelijk van meerdere factoren, niet alleen testosteronspiegel. Maar het mag duidelijk zijn dat een lager bf% + krachttraining = over het algemeen beter voor libido dan een sedentaire chipsetende luiaard, behalve dat je na je training gaar thuis op de bank ligt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan dat ook een toename van het libido betekenen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 07-07-2013 00:25:34 ]Confidence through competence![]()
Okee je hebt mijn stats alleen zit ik op 15% bf nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Post ze dan gelijk even
Volgens US navy method zit ik nu op 10,13%
Ik meet trouwens nooit taille, maar over de navel. Staat ook in de US Navy circumference instructies: mannen meten over navel, vrouwen de taille. Uit mijn hoofd, geloof ik.Confidence through competence![]()
Heb ik ook gedaan, over de navel is het 76. Anders zou het zelfs 74 worden....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee je hebt mijn stats alleen zit ik op 15% bf nu
Ik meet trouwens nooit taille, maar over de navel. Staat ook in de US Navy circumference instructies: mannen meten over navel, vrouwen de taille. Uit mijn hoofd, geloof ik.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Jezus, zie je er ongeveer uit als Thom90?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, over de navel is het 76. Anders zou het zelfs 74 worden....Confidence through competence![]()
Hoi mensen in dit topic,
Zal me hier even voorstellen.
Tom, 24 jaar uit Rijen (Noord Brabant).
Momenteel 1.70m en 86kg. Druk bezig met afvallen. Woog een dikke 3 maanden terug nog 106kg.
Doel 1 wat ik 3 maanden terug heb gesteld voor mezelf is 80kg in september (start badminton seizoen), lijkt erop dat dat wel gaat lukken. Doel 2 is 75kg met oud&nieuw, en dan met name een stuk "droger" zijn al (minder bodyfat, dat noemt men toch droger?) . Daarna wellicht nog wat meer spieropbouw voor een mooi fit lichaam (hoeft niet richting BB te gaan).
Nu merk ik bij m'n benen/kont/gezicht etc. al erg goed dat er 20kg af is, krijg ook al veel positieve opmerkingenOok bij mijn buik is het al goed te zien, maar dat blijft toch hetgeen waar het nog het meest zichtbaar is dat er teveel kilo's aan zitten. Om ook te voorkomen dat ik flubberhuid overhoudt als er nog eens ~10 kg af is ben ik nu al bezig met elke avond sit-ups.
Ik doe mijn situps ongeveer als volgt;
En dat 50x. Verder doe ik ook elke avond 25 push-ups. Ik wil dit 50/25 met 5 per week gaan opvoeren.
Hiernaast beoefen ik dus badminton (probeer minimaal 2x per week 1,5-2 uur te doen, nu is helaas het seizoen voorbij en haal ik dat niet altijd) en af en toe wat random oefeningen op de crosstrainer en met halters.
Qua eten heb ik geen specifiek schema. Ik vermijd niks, ik probeer gewoon op mijn totale calorie inname te letten. 1x in de 2 weken heb ik een "zondig" dag waarop ik van mezelf nergens op hoef te letten, dan mag ik dus ook weer eens een aantal lekkere koude rakkers pakken
Nu zijn jullie dit aan het lezen en vragen jullie je af, wat is de bedoeling van dit verhaal?
Eigenlijk is de vraag gewoon of jullie nog algemene tips hebben, het afvallen begint nu wat lastiger te worden namelijk dus kan wel een "opfrissing" gebruiken als het aankomt op goede tips m.b.t. eten en sporten.
Daarnaast zoek ik specifiek nog wat goede oefeningen om te proberen met name bij mijn buik nog wat extra kilo's kwijt te raken en flubberhuid tegen te gaan.
Dank!![]()
Let erop dat je je calorieinname aanpast aan je nieuwe gewicht. Als je het nog niet doet, hou precies bij hoeveel je eet en wat je per dag nodig hebt voor je huidige gewicht. Bij 1.70/86kg heb je nog flink wat vet te verliezen en is het nog relatief eenvoudig. De meesten die zeggen op hun calorie inname te letten doen dit niet en onderschatten hun inname flink. (dat zijn de mensen die zeggen "Wat ik ook doe, ik val niet af. Heb alles geprobeerd"quote:Op zondag 7 juli 2013 01:07 schreef Thompsonnl het volgende:
Nu zijn jullie dit aan het lezen en vragen jullie je af, wat is de bedoeling van dit verhaal?
Eigenlijk is de vraag gewoon of jullie nog algemene tips hebben, het afvallen begint nu wat lastiger te worden namelijk dus kan wel een "opfrissing" gebruiken als het aankomt op goede tips m.b.t. eten en sporten.)
Krachttraining helpt natuurlijk ook, ik zou daar niet mee wachten tot volgend jaar en heb je meer aan dan een paar pushups, situps of prutsen met halters thuis.Je kunt niet lokaal vet verliezen. Je verliest vet over je hele lichaam en de buik is meestal de plek waar dit het laatst gebeurd. Situps zijn nutteloos als je dit ermee wil bereiken.quote:Daarnaast zoek ik specifiek nog wat goede oefeningen om te proberen met name bij mijn buik nog wat extra kilo's kwijt te raken en flubberhuid tegen te gaan.![]()
Ik heb mijn calorie-inname niet aangepast op mijn nieuwe gewicht, maar zit alsnog (voor zover ik het precies bijhoudt) ver onder de grens. Denk dat ik op een gemiddelde dag rond de 1800~2200 kcal binnen krijg, en dan eerder minder nog dan meer. Als ik me niet vergis zou ik zelfs met mijn nieuwe gewicht en huidige activeit toch wel rond de 3000kcal/dag uit moeten komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Let erop dat je je calorieinname aanpast aan je nieuwe gewicht. Als je het nog niet doet, hou precies bij hoeveel je eet en wat je per dag nodig hebt voor je huidige gewicht. Bij 1.70/86kg heb je nog flink wat vet te verliezen en is het nog relatief eenvoudig. De meesten die zeggen op hun calorie inname te letten doen dit niet en onderschatten hun inname flink.
Krachttraining helpt natuurlijk ook, ik zou daar niet mee wachten tot volgend jaar en heb je meer aan dan een paar pushups, situps of prutsen met halters thuis.
[..]
Je kunt niet lokaal vet verliezen. Je verliest vet over je hele lichaam en de buik is meestal de plek waar dit het laatst gebeurd. Situps zijn nutteloos als je dit ermee wil bereiken.
Over het algemeen eet/drink ik (over de dag verdeeld, aantallen per keer kan schelen, probeer 6x per dag wat te eten);
12 crackers (Wasa vezelrijk) met smeerkaas (slankie 20+), tonijnsalade zonder mayonaise (johma), sandwich spread, kipfilet en ander mager beleg wat prima op een cracker kan. Dit komt neer op ongeveer 850 kcal of minder. Soms vervang ik als een aantal crackers door een portie noodles, dan zal het op +/- 1000 kcal uitkomen.
2 stuks fruit (meestal 1 banaan en 1 appel). Dat is samen 190 kcal
"normaal" avondeten. Probeer wel te letten op wat minder vet en wat meer groente en dingen als kipfilet/vis. Dus zal daarmee gemiddeld op 800kcal zitten.
Drinken doe ik eigenlijk niks anders dan zwarte koffie en water.
Om mijn vitamientjes aan te vullen (ergens gelezen dat de juiste vitamines binnenkrijgen ook kan helpen bij afvallen omdat het je lichaam gezond houdt) neem ik elke dag een multi-vitamine gericht op de sportende man.
Aanvullend m.b.t. beweegpatroon: Ik heb redelijk intensief werk waarbij ik veel til (1000+ kg op een dag is niks gek)
Waarom ik nu nog wat wil wachten met krachttraining is omdat ik nu vooral nog aan mijn conditie en badminton specifieke oefeningen tijd wil besteden, als ik dan ook nog krachttraining erbij ga doen dan gaat er echt teveel tijd in zitten.
Jammer dat buikspieroefeningen niet toch extra effect hebben op vet verliezen bij je buik.
Ik heb met 1.70 en 86kg inderdaad nog best wat te verliezen, maar heb van nature gelukkig wel een behoorlijk brede/gespierde bouw. Als je kijkt naar lichaamstypes ben ik een dikke mesomorph of redelijk gespierde endomorph op het momentIk zal morgen eens een meetlint opzoeken zodat ik wat maten kan posten, dat is geloof ik wel gebruikelijk in dit soort situaties?
Wat meet je over het algemeen?
[ Bericht 7% gewijzigd door Thompsonnl op 07-07-2013 02:40:26 ]![]()
Maar wat kom je dan in een bodybuild-topic doen als je geen krachttraining wilt gaan doen
Dit is geen dieettopic hè."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Oh hmm my bad, was meer gewoon in het topic aan het lezen en dacht dat het hier ook veel over algemene fitheid/lichaamsbouw/eetpatroon ging, zie eigenlijk nu pas BodyBuilding in de topictitel staan. Als er ergens anders op FOK! een geschikter topic hiervoor is dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat kom je dan in een bodybuild-topic doen als je geen krachttraining wilt gaan doen
Dit is geen dieettopic hè.![]()
Qua voeding zit hier wel de meeste kennis.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:42 schreef Thompsonnl het volgende:
[..]
Oh hmm my bad, was meer gewoon in het topic aan het lezen en dacht dat het hier ook veel over algemene fitheid/lichaamsbouw/eetpatroon ging, zie eigenlijk nu pas BodyBuilding in de topictitel staan. Als er ergens anders op FOK! een geschikter topic hiervoor is dan hoor ik het graag."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Hoeveel je moet eten verschilt per persoon. Als je niet afvalt eet je teveel, zo eenvoudig is het.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:31 schreef Thompsonnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn calorie-inname niet aangepast op mijn nieuwe gewicht, maar zit alsnog (voor zover ik het precies bijhoudt) ver onder de grens. Denk dat ik op een gemiddelde dag rond de 1800~2200 kcal binnen krijg, en dan eerder minder nog dan meer. Als ik me niet vergis zou ik zelfs met mijn nieuwe gewicht en huidige activeit toch wel rond de 3000kcal/dag uit moeten komen.
Zelf sport ik 6 dagen in de week (waarvan 2x 3 uur lang) en zit op 1700/2200 kcal (non-KT/KT). Ben overigens 1.87m/83kg. Ik was 93kg toen ik begon met cutten (ietwat uit de hand gelopen bulk) en heb ook steeds mijn inname moeten verlagen omdat je anders op een gegeven moment geen vet meer verliest. Dit is eenvoudig te doen wanneer je bij houdt hoeveel je eet, anders zit je maar te gokken en hopen dat het goed zit.Realiseer je dat vetten niet slecht zijn en je lichaam die nodig heeft. Vetarm betekend bijna altijd dat er meer suiker in zit, niet dat je erdoor afvalt.quote:Over het algemeen eet/drink ik (over de dag verdeeld, aantallen per keer kan schelen, probeer 6x per dag wat te eten);
12 crackers (Wasa vezelrijk) met smeerkaas (slankie 20+), tonijnsalade zonder mayonaise (johma), sandwich spread, kipfilet en ander mager beleg wat prima op een cracker kan. Dit komt neer op ongeveer 850 kcal of minder. Soms vervang ik als een aantal crackers door een portie noodles, dan zal het op +/- 1000 kcal uitkomen.
2 stuks fruit (meestal 1 banaan en 1 appel). Dat is samen 190 kcal
"normaal" avondeten. Probeer wel te letten op wat minder vet en wat meer groente en dingen als kipfilet/vis. Dus zal daarmee gemiddeld op 800kcal zitten.
Drinken doe ik eigenlijk niks anders dan zwarte koffie en water.
Om mijn vitamientjes aan te vullen (ergens gelezen dat de juiste vitamines binnenkrijgen ook kan helpen bij afvallen omdat het je lichaam gezond houdt) neem ik elke dag een multi-vitamine gericht op de sportende man.
Probeer eens op te tellen hoeveel je daadwerkelijk eet. Meten = weten.Dit lijkt meer moeite dan het is, het kost me zelf letterlijk 1 min. per dag.
Gezondheid en afvallen zijn overigens verschillende dingen (je kunt afvallen door elke dag alleen McDonalds te eten), doordat hier vaak nadruk op wordt gelegd lijkt afvallen moeilijker dan het is. De definitie van "gezond eten" is nogal vaag en iedereen heeft daar andere ideeën over.Je kunt je vetpercentage ongeveer meten door je nek en je middel op te meten. Heb de formule hiervoor zo niet bij de hand.quote:Jammer dat buikspieroefeningen niet toch extra effect hebben op vet verliezen bij je buik.
Ik heb met 1.70 en 86kg inderdaad nog best wat te verliezen, maar heb van nature gelukkig wel een behoorlijk brede/gespierde bouw. Als je kijkt naar lichaamstypes ben ik een dikke mesomorph of redelijk gespierde endomorph op het momentIk zal morgen eens een meetlint opzoeken zodat ik wat maten kan posten, dat is geloof ik wel gebruikelijk in dit soort situaties?
Wat meet je over het algemeen?Mocht je dit denken, het is niet zo dat hier professionele bodybuilders zitten ofzo (misschien hier en daar een uitzondering), maar gewoon mensen die aan hun lichaam werken (= body building). Aangezien voeding hier een van van de belangrijkste onderdelen van is wordt er hier vaak over gesproken.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:42 schreef Thompsonnl het volgende:
[..]
Oh hmm my bad, was meer gewoon in het topic aan het lezen en dacht dat het hier ook veel over algemene fitheid/lichaamsbouw/eetpatroon ging, zie eigenlijk nu pas BodyBuilding in de topictitel staan. Als er ergens anders op FOK! een geschikter topic hiervoor is dan hoor ik het graag.
Ik ken geen ander topic waar op eenzelfde niveau over voeding wordt gesproken. In de dieet topics zie ik veelal dezelfde achterhaalde zooi terug komen, maar wellicht zijn die discussies er elders wel en heb ik ze gewoon niet gezien.
Er is weer wel een fitness topic, maar het is me niet echt duidelijk waarom die er is aangezien de lijn ertussen erg dun is.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nic1 op 07-07-2013 04:18:01 ]![]()
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus, zie je er ongeveer uit als Thom90?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.mooi fysiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wss heb je een goede rug aangezien ik je vleugels kan zien, kleintje.
![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kggoede progressie voor deze stats en gewicht hoor. ik ben 3 maanden bezig en op m'n benen na is er nog niet veel te zien, met deze stats (zelfde gewicht):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
squat 87,5
bench press 55
press 40
deadlift 110ik heb niet zo'n ambities, maar mooi om te zien hoe hij er over praattequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overledenis ook zo, squat is het vermoeiendste van de lifts die ik doe. heb ook wel 4-5 minuten rust nodig, bij andere lifts is 2-3 wel genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgens mij verbrand ook omin veel calorieën als je squat, heb altijd veel meer honger nadat ik gesquat/gedeadlift heb
[ Bericht 6% gewijzigd door Deeltjesversneller op 07-07-2013 11:53:05 ]![]()
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Nice, dat ziet er al zeer goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence![]()
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Ziet er goed uit, wel kut dat je zo klein bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor het commentaar. Zal proberen aan mijn lengte te werken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Voer gewoon een D.D.W. uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef Verbosity het volgende:
Bedankt voor het commentaar. Zal proberen aan mijn lengte te werken.This isn't even my final form.![]()
Sinds ik slaap als een vleermuis maak ik de lengtegains van mijn leven.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef Verbosity het volgende:
Bedankt voor het commentaar. Zal proberen aan mijn lengte te werken.![]()
Slaap jij op de kop?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sinds ik slaap als een vleermuis maak ik de lengtegains van mijn leven.This isn't even my final form.![]()
Iemand toevallig ervaring met gewichtsvesten? Klinkt leuk maar op internet lees je veel wisselende reacties...![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef Verbosity het volgende:
Bedankt voor het commentaar. Zal proberen aan mijn lengte te werken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Baas. Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Dat is wel heel erg jong.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overleden![]()
![]()
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Netjes man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn je sq/dl/bp?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
W.t.f....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overleden![]()
Jep, een keer mee hard gelopen.is wel nice je went er snel aan tijdens het rennen, maar achteraf voel je je benen echt. Net begonnen met het trainen met backpack, volladen met schijven en goan!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Ganzz het volgende:
Iemand toevallig ervaring met gewichtsvesten? Klinkt leuk maar op internet lees je veel wisselende reacties...![]()
Goede manier om je gewrichten te verneukenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Ganzz het volgende:
goh je bent zo negatief, zo ken ik je niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Goede manier om je gewrichten te verneuken![]()
Dat. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van militairen die hun gewrichten hebben verneukt. En die lopen toch vaak met redelijk wat bepakking.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goh je bent zo negatief, zo ken ik je niet.![]()
Klopt, jd moet alleen niet ongetraind ineens met 30 kg op je ru g, scherfvest en diemaco rond willen sjouwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van militairen die hun gewrichten hebben verneukt. En die lopen toch vaak met redelijk wat bepakking.
Pijn krijg je sowieso want als je kader in de gaten heeft dat het je makkelijk afgaat pakken ze je dubbel en dwars.Behulpzaam als een waterkraan.
kan geen kwaad, je wordt er juist beresterk van.
goku deed het ook, zelfs z'n polsbandje was verzwaard.
jullie weten allemaal wat z'n power level was.![]()
Een vriend van me heeft er eentje, hij gebruikt het om in hard te lopen. Wil er zelf ook een hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Ganzz het volgende:
Iemand toevallig ervaring met gewichtsvesten? Klinkt leuk maar op internet lees je veel wisselende reacties...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
daarom ook goed je onderrug en core trainen. Donderdag natuurlijk "gemarst" spierpijn alleen in de benen wat na een dag al weg was.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt, jd moet alleen niet ongetraind ineens met 30 kg op je ru g, scherfvest en diemaco rond willen sjouwen.
Pijn krijg je sowieso want als je kader in de gaten heeft dat het je makkelijk afgaat pakken ze je dubbel en dwars.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
kan geen kwaad, je wordt er juist beresterk van.
goku deed het ook, zelfs z'n polsbandje was verzwaard.
[ afbeelding ]
jullie weten allemaal wat z'n power level was.![]()
![]()
![]()
Je heupen ook trouwens. De heupen van mn broertje liepen achter t.o.v. z'n benen waardoor hij een blessure heeft opgelopen. Doordat hij een half jaar lang met 50 kilo tas heeft gemarst is z'n heupblessure ontstaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
daarom ook goed je onderrug en core trainen. Donderdag natuurlijk "gemarst" spierpijn alleen in de benen wat na een dag al weg was.![]()
damn ja idd... Maar ik neem aan dat je dat kan trainen door te squatten en lunges te dpen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je heupen ook trouwens. De heupen van mn broertje liepen achter t.o.v. z'n benen waardoor hij een blessure heeft opgelopen. Doordat hij een half jaar lang met 50 kilo tas heeft gemarst is z'n heupblessure ontstaan.![]()
dp'en idd.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
damn ja idd... Maar ik neem aan dat je dat kan trainen door te squatten en lunges te dpen toch?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
En deadlifts. Eigenlijk alles wat hip driven is.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
damn ja idd... Maar ik neem aan dat je dat kan trainen door te squatten en lunges te dpen toch?![]()
Staan allemaal in mijn signature.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Oke dan kijk wel even als ik op mijn laptop zit.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Deadlift: 150kgx5 Squat:130x5 BP:85x5.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:34 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oke dan kijk wel even als ik op mijn laptop zit.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Damn nice man.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Deadlift: 150kgx5 Squat:130x5 BP:85x5.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nice stats, man.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Deadlift: 150kgx5 Squat:130x5 BP:85x5.Dips +50kg is nog het meest indrukwekkend.
Nergens voor nodig.![]()
Strong tricepsquote:Op zondag 7 juli 2013 19:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nice stats, man.Dips +50kg is nog het meest indrukwekkend.
Bench ook met een close grip waarbij ik veel uit tricep en schouders haal.
Verbo is terug?
Zeker sterke triceps dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Strong tricepsBench ook met een close grip waarbij ik veel uit tricep en schouders haal.
![]()
Ik hoop in een half jaar ook die stats te hebben. Train nu anderhalf jaartje.Ik ben net iets lichter met dezelfde lengte.
Wat is je overhead press?Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Daar stall ik al een poos op bij 55kgx5. Binnenkort maar eens deloaden en ego opzij zetten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zeker sterke triceps dan.![]()
Ik hoop in een half jaar ook die stats te hebben. Train nu anderhalf jaartje.Ik ben net iets lichter met dezelfde lengte.
Wat is je overhead press?
Verbo is terug?
Beest.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Daar stall ik al een poos op bij 55kgx5. Binnenkort maar eens deloaden en ego opzij zetten.
Nergens voor nodig.![]()
Thanks. Hoe sta jij er voor met je lifts?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
DL 112.5x5, SQ 120x5, BP 75x5, MP 50x5, Dips +25x8, Pull-ups +10x8quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Thanks. Hoe sta jij er voor met je lifts?
Op 63kg bij 1m70.
Deadlift loopt erg achter, volgens mij. M'n grip is niet zo sterk, terwijl het voelt alsof m'n rug nog wel verder kan. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb een stok met touw en gewicht eraan, maar meer dan een goede pump in m'n onderarmen krijg ik er niet van.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Grip verbeteren komt vooral door veel deadliften (inclusief warming-up setjes), magnesium gebruiken en zoveel mogelijk overhand grip gebruiken. Pas als het niet meer lukt mixed grip gebruiken.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
DL 112.5x5, SQ 120x5, BP 75x5, MP 50x5, Dips +25x8, Pull-ups +10x8
Op 63kg bij 1m70.
Deadlift loopt erg achter, volgens mij. M'n grip is niet zo sterk, terwijl het voelt alsof m'n rug nog wel verder kan. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb een stok met touw en gewicht eraan, maar meer dan een goede pump in m'n onderarmen krijg ik er niet van.
Maar je lifts zijn niet eens zo veel lager. Deadlift kan inderdaad wat werk gebruiken. In ieder geval mooie stats voor je gewicht!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Magnesium doet echt wonderen voor je grip, scheelde bij mij in één keer 15kg op de overhand.This isn't even my final form.![]()
Nice, manlet united. Wat is je bf% ongeveer nu? Klinkt als een ueberlaag bf% met die stats. Ik zit op dat gewicht met 1m66 en 15% bf.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
DL 112.5x5, SQ 120x5, BP 75x5, MP 50x5, Dips +25x8, Pull-ups +10x8
Op 63kg bij 1m70.
Deadlift loopt erg achter, volgens mij. M'n grip is niet zo sterk, terwijl het voelt alsof m'n rug nog wel verder kan. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb een stok met touw en gewicht eraan, maar meer dan een goede pump in m'n onderarmen krijg ik er niet van.Confidence through competence![]()
Nooit laten meten, maar als ik wat nummertjes invul op een bf calculator kom ik uit op 7%. Dat lijkt me niet correct.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nice, manlet united. Wat is je bf% ongeveer nu? Klinkt als een ueberlaag bf% met die stats. Ik zit op dat gewicht met 1m66 en 15% bf.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Mja, zal wel iig erg laag zijnquote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nooit laten meten, maar als ik wat nummertjes invul op een bf calculator kom ik uit op 7%. Dat lijkt me niet correct.
Waar kwam je vandaan? Concentratiekamp look?Confidence through competence![]()
Yep, Auschwitz-modus pretty much, kilootje of 51.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, zal wel iig erg laag zijn
Waar kwam je vandaan? Concentratiekamp look?Was echter altijd al wel redelijk pezig vanwege boksen.
Nergens voor nodig.![]()
Coolquote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Yep, Auschwitz-modus pretty much, kilootje of 51.Was echter altijd al wel redelijk pezig vanwege boksen.
Vind ik altijd mooi om te lezen hier, mensen die van extremen komen (mager of vetklep) en dan richting zelfde soort fysieken gaan.
Heb je (nog) moeite met genoeg eten? Of zit dat er inmiddels goed ingestampt?Confidence through competence![]()
Het schommelt qua voeding. Soms eet ik amper 1800 kcals, soms tik ik de 3000 aan. Blijft een beetje moeilijk, omdat ik niet echt een vast ritme heb. Echt bulken is sowieso lastig, vanwege alle cardio.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cool
Vind ik altijd mooi om te lezen hier, mensen die van extremen komen (mager of vetklep) en dan richting zelfde soort fysieken gaan.
Heb je (nog) moeite met genoeg eten? Of zit dat er inmiddels goed ingestampt?Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Het kan ook zijn dat m'n form gewoon verneukt is. Ik heb van nature een erg holle rug en heb daardoor volgens mij best wel moeite met het aanspannen van m'n buik bij de deadlift.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Grip verbeteren komt vooral door veel deadliften (inclusief warming-up setjes), magnesium gebruiken en zoveel mogelijk overhand grip gebruiken. Pas als het niet meer lukt mixed grip gebruiken.
Maar je lifts zijn niet eens zo veel lager. Deadlift kan inderdaad wat werk gebruiken. In ieder geval mooie stats voor je gewicht!Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Dan moet je jezelf de Valsalva manoeuvre aanleren. Oftewel flink inademen, je neus en mond 'sluiten' en net doen alsof je een ballon opblaast zonder lucht te laten ontsnappen uit je mond/neus.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat m'n form gewoon verneukt is. Ik heb van nature een erg holle rug en heb daardoor volgens mij best wel moeite met het aanspannen van m'n buik bij de deadlift.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Referentie voor jezelf. Maargoed, blijven e-stats zonder filmpjes natuurlijk, zelfde als afmetingen en stats lichaam.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen toch altijd op hoeveel gewicht iemand aan kan?!Confidence through competence![]()
Ben hier wel bekend mee, idd. Ik hou m'n adem sowieso altijd in bij de concentrische beweging. Ook bij het squatten.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf de Valsalva manoeuvre aanleren. Oftewel flink inademen, je neus en mond 'sluiten' en net doen alsof je een ballon opblaast zonder lucht te laten ontsnappen uit je mond/neus.Mja, het ligt er ook aan hoe snel je je reps doet, je ROM, enzo. Dus is sowieso niet al te betrouwbaar om mee te vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Referentie voor jezelf. Maargoed, blijven e-stats zonder filmpjes natuurlijk, zelfde als afmetingen en stats lichaam.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Gewoon intresse, geilen doe ik wel op je ma.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen toch altijd op hoeveel gewicht iemand aan kan?!No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ja maar wat ik bedoel is dat als iemand bijvoorbeeld een foto van zichzelf post, wordt er altijd gevraagd hoeveel hij tilt. Gewicht maakt toch geen drol uit... Maar komt volgens mij gewoon neer op e-penissen vergelijken..quote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Referentie voor jezelf. Maargoed, blijven e-stats zonder filmpjes natuurlijk, zelfde als afmetingen en stats lichaam.Ja je krijgt nog de groetjes van d'rquote:Op zondag 7 juli 2013 22:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Gewoon intresse, geilen doe ik wel op je ma.,,/![]()
Mwah, voor sommigen draait het niet alleen om aesthetics maar ook om kracht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar wat ik bedoel is dat als iemand bijvoorbeeld een foto van zichzelf post, wordt er altijd gevraagd hoeveel hij tilt. Gewicht maakt toch geen drol uit... Maar komt volgens mij gewoon neer op e-penissen vergelijken..
[..]
Ja je krijgt nog de groetjes van d'r
Ik was aan dit jaar aan het cutten maar ben gestopt omdat ik sterker wilde worden.This isn't even my final form.![]()
Voor kracht trainen is wel leuker, alleen jammer dat je zoveel moet vreten.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, voor sommigen draait het niet alleen om aesthetics maar ook om kracht.
Ik was aan dit jaar aan het cutten maar ben gestopt omdat ik sterker wilde worden.
Ziet er alsnog leuk uit om als kleine ecto sommige buffels eruit te liften.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Myofribrillaire hypertrofie > sarcoplastische hypertrofiequote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, voor sommigen draait het niet alleen om aesthetics maar ook om kracht.
Ik was aan dit jaar aan het cutten maar ben gestopt omdat ik sterker wilde worden.
Sowieso de manier van trainen is gaver. Duurt alleen godkneiters lang voordat je een zelfde massa hebt als bij sarcoplastische trainingsmethoden."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Is het verschil echt zo groot, ja? Dacht dat dat te verwaarlozen was.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Myofribrillaire hypertrofie > sarcoplastische hypertrofie
Sowieso de manier van trainen is gaver. Duurt alleen godkneiters lang voordat je een zelfde massa hebt als bij sarcoplastische trainingsmethoden.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Check bijvoorbeeld koklov en een pro-bodybuilder. Allebei extreem in hun hypertrofie, maar wel totaal verschillende fysieken. Ik vind een Koklov fysiek dan mooier. Minder 'opgeblazen'. Ziet er echt anders uit. De 'spieraanmaak' is ook anders. Gains door sarcoplastische hypertrofie leveren veel minder kracht op. Ook de reden dat sommige gasten zeggen dat bodybuilders niet sterk zijn etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Is het verschil echt zo groot, ja? Dacht dat dat te verwaarlozen was.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dat opgeblazen komt eerder door de hgh en igf die vroeger niet gebruikt wordtquote:Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Check bijvoorbeeld koklov en een pro-bodybuilder. Allebei extreem in hun hypertrofie, maar wel totaal verschillende fysieken. Ik vind een Koklov fysiek dan mooier. Minder 'opgeblazen'. Ziet er echt anders uit. De 'spieraanmaak' is ook anders. Gains door sarcoplastische hypertrofie leveren veel minder kracht op. Ook de reden dat sommige gasten zeggen dat bodybuilders niet sterk zijn etc.
Vergelijk Arnold Schwarzenegger en co maar met Kai Greene en Co.
Gaat helemaal niet meer om een mooi lichaam met de juiste verhoudingen maar om zo groot mogelijk te worden ongeacht de kost en de verhoudingen![]()
Nee bedoel de opgeblazen look. Check Koklov en Arnie bijv ook. Ziet er imo heel anders uit. Heb het niet over een HGH gut of iets.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat opgeblazen komt eerder door de hgh en igf die vroeger niet gebruikt wordt
Vergelijk Arnold Schwarzenegger en co maar met Kai Greene en Co.
Gaat helemaal niet meer om een mooi lichaam met de juiste verhoudingen maar om zo groot mogelijk te worden ongeacht de kost en de verhoudingen"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Die opgeblazen look komt door HGH en IGF. Pas toen dat werd ontdekt werden bodybuilders van die opgeblazen figuren ipv aesthetic. Begon met Dorian Yates maar Coleman heeft er een trend van gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee bedoel de opgeblazen look. Check Koklov en Arnie bijv ook. Ziet er imo heel anders uit. Heb het niet over een HGH gut of iets.![]()
Klokov ziet er inderdaad 'sterker' uit dan een BB'er.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee bedoel de opgeblazen look. Check Koklov en Arnie bijv ook. Ziet er imo heel anders uit. Heb het niet over een HGH gut of iets.
Geen haat naar BB'ers hoor, sommige zijn wel degelijk sterk. Maar bij Arnold denk je inderdaad eerder 'nice, mooi fysiek' en bij Klokov 'nice, gast is vast sterk'.This isn't even my final form.![]()
Klokov ziet er dan ook wel erg goed uit voor een gewichtheffer.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zonnebanken is voor mietjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sowieso zonnebank![]()
Je ziet met een kleurtje veel meer definitie en je huidonzuiverheden drogen uit of zijn nauwelijks nog zichtbaar.
En natuurlijk niet die vrouwen vergeten die er komen en werken"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zonder spotter ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens zonder bar kunnen idd.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is ooit een onderzoek gedaan met vele hoeveelheden Melanotan:
[ afbeelding ]inv. van Michael Joseph Jackson
![]()
http://www.ergogenics.org(...)eekt-spieren-af.html![]()
Jij denkt dat Koklov geen HGH gebruikt?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die opgeblazen look komt door HGH en IGF. Pas toen dat werd ontdekt werden bodybuilders van die opgeblazen figuren ipv aesthetic. Begon met Dorian Yates maar Coleman heeft er een trend van gemaakt"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klokov ziet er inderdaad 'sterker' uit dan een BB'er.
Geen haat naar BB'ers hoor, sommige zijn wel degelijk sterk. Maar bij Arnold denk je inderdaad eerder 'nice, mooi fysiek' en bij Klokov 'nice, gast is vast sterk'.Ja true. Maar het gaat even om twee besten in hun soort. Met myofribillair krijg je een hele andere look. Is ook logisch, want er gebeurt heel wat anders in je lichaam.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:26 schreef esv7 het volgende:
Klokov ziet er dan ook wel erg goed uit voor een gewichtheffer."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Heeft iemand een adresje voor magnesium in Amsterdam e.o.?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Even voor de goede orde; wie heeft er wel eens elektrische schokken gehad in zijn arm > onderarm? Of opeens een krachtverlies.
Erg vervelend. Ik heb in het verleden mijn schouder overbelast en dat straalde door. Helaas nog niet 100% hersteld al doe ik wel rotator cuff oefeningen voor de revalidatie maar het gaat zo ernstig traag met herstel. Je doet al gauw teveel.
Thanks.Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven![]()
"Elektrische" schokken van je eigen zenuwen bedoel je? Of van de 230V of de 380 of erger?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Even voor de goede orde; wie heeft er wel eens elektrische schokken gehad in zijn arm > onderarm? Of opeens een krachtverlies.
Erg vervelend. Ik heb in het verleden mijn schouder overbelast en dat straalde door. Helaas nog niet 100% hersteld al doe ik wel rotator cuff oefeningen voor de revalidatie maar het gaat zo ernstig traag met herstel. Je doet al gauw teveel.
Thanks.![]()
Zenuwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"Elektrische" schokken van je eigen zenuwen bedoel je? Of van de 230V of de 380 of erger?.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
In je schoudergewricht lopen de pezen van je schouder en arm. Als je daar problemen hebt kan het best uitstralen naar je arm dus.quote:![]()
Dat was mij al duidelijk haha. Want dit grapje duurt al twee jaar. Al tig keren naar de huisarts geweest. Maar goed ik vroeg mij af of iemand 'rehab' of revalidatie oefeningen weet met dumbells. Ik doe al wat, maar het verloop erger ik me dood aan.
Voor impingement zijn wel "speciale" oefeningen ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:47 schreef Greyson het volgende:
Dat was mij al duidelijk haha. Want dit grapje duurt al twee jaar. Al tig keren naar de huisarts geweest. Maar goed ik vroeg mij af of iemand 'rehab' of revalidatie oefeningen weet met dumbells. Ik doe al wat, maar het verloop erger ik me dood aan.
Maar ik neem aan dat je ook al wel langs een goeie fysio geweest bent in die 2jr?
Ik ken de namen van die oefeningen niet, misschien kunnen mensen filmpjes linken, maar in het stukje "blessures" in de openingspost staat de ervaring met mijn impingement en wat ik moest doen. Misschien heb je d'r wat aan.
Edit:
Ik zie zojuist dat dat inmiddels verdwenen is uit de OP![]()
![]()
Uiteraard, maar ik vond de fysio niet zoveel helpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor impingement zijn wel "speciale" oefeningen ja.
Maar ik neem aan dat je ook al wel langs een goeie fysio geweest bent in die 2jr?
Ik ken de namen van die oefeningen niet, misschien kunnen mensen filmpjes linken, maar in het stukje "blessures" in de openingspost staat de ervaring met mijn impingement en wat ik moest doen. Misschien heb je d'r wat aan.
Edit:
Ik zie zojuist dat dat inmiddels verdwenen is uit de OP![]()
Evengoed bedankt.
Ik kreeg ze wel eens bij de barbell row, daarom overgestapt op dumbell row (ipv form fixen wat ik zou moeten doenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Even voor de goede orde; wie heeft er wel eens elektrische schokken gehad in zijn arm > onderarm? Of opeens een krachtverlies.) en later de clean
![]()
Ik heb het in m'n pols met overhand lifts. Maar eigenlijk vooral met barbell rows, bij DL's heb ik het niet. Ik los het op door m'n duimen over ipv om de bar te doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Thanks.![]()
Zou toch is goed na je squat techniek kijken. Lijkt me sterk dat je below paralel 90kg squat na 3 maanden met dat gewicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
benenpic na 3 maanden starting strength
[ afbeelding ]
1.80 m
68 kg
90 squat
geen voetbal
Verder zou een beetje zon ook geen kwaad kunnen![]()
Ik squatte 90kg parallel na 1 maandquote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou toch is goed na je squat techniek kijken. Lijkt me sterk dat je below paralel 90kg squat na 3 maanden met dat gewicht.
Verder zou een beetje zon ook geen kwaad kunnen"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Niet zo raar hoor, 90 kilo na 3 maanden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou toch is goed na je squat techniek kijken. Lijkt me sterk dat je below paralel 90kg squat na 3 maanden met dat gewicht.
Verder zou een beetje zon ook geen kwaad kunnen![]()
Met die lengte en dat gewicht?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo raar hoor, 90 kilo na 3 maanden.![]()
Demmenie Sport @ Marnixstraat 2quote:Op maandag 8 juli 2013 08:35 schreef slacker_nl het volgende:
Heeft iemand een adresje voor magnesium in Amsterdam e.o.?
Ben er twee weken geleden geweest voor zo'n magnesiumbal. Ze hebben ook blokjes. Die bal was ongeveer 7 euro en blokjes 5 euro. Succes.![]()
Lol voor die bal ben je goedkoper uit als je hem op klimwinkel bestelt incl. verzendkosten.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef G.S.R. het volgende:
[..]
Demmenie Sport @ Marnixstraat 2
Ben er twee weken geleden geweest voor zo'n magnesiumbal. Ze hebben ook blokjes. Die bal was ongeveer 7 euro en blokjes 5 euro. Succes.This isn't even my final form.![]()
Lijkt erop alsof je zenuwproblemen hebt. Beste kan je met de klachten naar een fysiotherapeut die een diagnose stelt. Bijvoorbeeld een specifieke zenuw die bekneld komt waardoor hij begint te schokken en krachtverlies optreedt. Daarna kan je daarvoor behandeld worden zodat die zenuw niet meer klachten veroorzaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Thanks.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het is geen pezen probleem, maar een zenuw probleem. Deze kan vanaf de ruggenwervels ontstaan. Dan is er uitval van een boel zenuwen(bijv. de gehele onderarm) die de oorsprong hebben uit een spinale zenuw bij het ruggenmerg. Of het kan een probleem zijn in een plexus (zenuwen die met elkaar vervlecht zitten) waarbij meerdere zenuwen bekneld of beschadigd zijn. Als laatst kan je ook van een individuele zenuw klachten hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In je schoudergewricht lopen de pezen van je schouder en arm. Als je daar problemen hebt kan het best uitstralen naar je arm dus.
Dit alles moet uitgezocht worden waar de klacht dus ongeveer zit om het vervolgens te behandelen. Hoe nauwkeuriger hoe beter je kan behandelen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hoe komt het dat er een gigantisch verschil in kwaliteit zit tussen fysiotherapeuten? Zoveel verschillen de opleidingslocaties van elkaar toch niet? Heb er 4 gehad en alle 4 een andere diagnose en behandeling en maar 1 daarvan nam de moeite om een echo te maken en eerlijk te zeggen dat hij me niet verder kan helpen ipv me elke keer met onzin oefeningen naar huis te sturen en behandelingen die geen nut hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof je zenuwproblemen hebt. Beste kan je met de klachten naar een fysiotherapeut die een diagnose stelt. Bijvoorbeeld een specifieke zenuw die bekneld komt waardoor hij begint te schokken en krachtverlies optreedt. Daarna kan je daarvoor behandeld worden zodat die zenuw niet meer klachten veroorzaakt.![]()
Even over die discussie hierboven van sarcoplasmisch / myofibrillaire hypertrofie: neem een serieuze, natty bodybuilder en een serieuze, natty powerlifter die allebei laten we zeggen 10 jaar goed getrained hebben.
Cut ze naar dezelfde bf%
Ik wed dat ze er héél erg gelijk uit zien, en niet dat de natty BB'er 2x zo groot is als de natty powerlifter. Vast groter, maar denk dat het verschil kleiner is dan algemeen wordt aangenomen.
Plaatjes die we zien van de twee soorten mensen is confounded door verschillende bf%, vreselijke tan en glimsmeersels van de BB'ers, en uiteraard AAS gebruik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 08-07-2013 15:03:59 ]Confidence through competence![]()
Ook tussen koks, bakkers, slagers, artsen en straatmakers.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er een gigantisch verschil in kwaliteit zit tussen fysiotherapeuten?Confidence through competence![]()
Zit hem in de informatie die ze bezitten vanuit hun studie en extra verrichtingen. Of hij/zij zich door ontwikkelt in een specialiteit (meer kennis). Studies die ze lezen/interpreteren (gebeurt nogal al weinig op het moment, maar wordt langzamerhand beter). En duizenden andere redenen. Er is namelijk geen eenduidige reden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er een gigantisch verschil in kwaliteit zit tussen fysiotherapeuten? Zoveel verschillen de opleidingslocaties van elkaar toch niet? Heb er 4 gehad en alle 4 een andere diagnose en behandeling en maar 1 daarvan nam de moeite om een echo te maken en eerlijk te zeggen dat hij me niet verder kan helpen ipv me elke keer met onzin oefeningen naar huis te sturen en behandelingen die geen nut hebbenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Alleen maakt dat niet zoveel uit en is het juist positief dat er verschil zit tussen die genoemde beroepen, behalve arts dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook tussen koks, bakkers, slagers, artsen en straatmakers.
Dat er verschillende behandelingsmethodes zijn begrijp ik maar een diagnose is correct of incorrect![]()
Diagnose stellen heeft dus met achtergrondinformatie te maken van iemand en wat hij wel/niet nodig acht qua testen. Maar een groot verschil in diagnoses lijkt me sterk. Wat zeiden ze zoal als diagnose bij jou?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alleen maakt dat niet zoveel uit en is het juist positief dat er verschil zit tussen die genoemde beroepen, behalve arts dan.
Dat er verschillende behandelingsmethodes zijn begrijp ik maar een diagnose is correct of incorrectOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik betaal iets van 3,95 voor twee ballen, in 1 zakje, in Spanje.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol voor die bal ben je goedkoper uit als je hem op klimwinkel bestelt incl. verzendkosten.![]()
Iew.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 3,95 voor twee ballen, in 1 zakje, in Spanje.Soukidan op je oogbal.![]()
+ geneticsquote:Op maandag 8 juli 2013 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Even over die discussie hierboven van sarcoplasmatisch / myofibrillaire hypertrofie: neem een serieuze, natty bodybuilder en een serieuze, natty powerlifter die allebei laten we zeggen 10 jaar goed getrained hebben.
Cut ze naar dezelfde bf%
Ik wed dat ze er héél erg gelijk uit zien, en niet dat de natty BB'er 2x zo groot is als de natty powerlifter. Vast groter, maar denk dat het verschil kleiner is dan algemeen wordt aangenomen.
Plaatjes die we zien van de twee soorten mensen is confounded door verschillende bf%, vreselijke tan en glimsmeersels van de BB'ers, en uiteraard AAS gebruik.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 3,95 voor twee ballen, in 1 zakje, in Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof je zenuwproblemen hebt. Beste kan je met de klachten naar een fysiotherapeut die een diagnose stelt. Bijvoorbeeld een specifieke zenuw die bekneld komt waardoor hij begint te schokken en krachtverlies optreedt. Daarna kan je daarvoor behandeld worden zodat die zenuw niet meer klachten veroorzaakt.. Bedankt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]Ik kon het dan ook niet laten om 'in 1 zakje' te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor een scheur in het kraakbeen moet je al een echo of ander radiografische apparatuur voor hebben. Neem aan dat het degene was die zei je niet verder te kunnen helpen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Knieschijf te los
Pees overbelast
Kraakbeen scheurtje
Slijmbeursontsteking
De rest is allemaal vast te stellen door onderzoek (inspectie en testen). Maar naar mijn mening kan je voor sportspecifieke klachten beter naar een sport medische centrum gaan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hoe gaan jullie om met twee weken vakantie/festival? Dat wordt natuurlijk alleen maar hamburgers vreten en niet trainen. Is er iets wat hierbij kan helpen om het verlies te beperken?![]()
Ik laat de teugels gewoon los op grote festivals, die drie echt grote feesten die ik heb per jaar vind ik best kunnen, houdt me de rest van het jaar ook weer scherp.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Hoe gaan jullie om met twee weken vakantie/festival? Dat wordt natuurlijk alleen maar hamburgers vreten en niet trainen. Is er iets wat hierbij kan helpen om het verlies te beperken?![]()
Dat heb je zelf in de hand. Je zou kunnen proberen niet al te ongezond te eten en te zoeken naar een lokale gym om zo nu en dan ee fullbody workout te doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Hoe gaan jullie om met twee weken vakantie/festival? Dat wordt natuurlijk alleen maar hamburgers vreten en niet trainen. Is er iets wat hierbij kan helpen om het verlies te beperken?
Offtopic: is je username ergens op gebaseerd/van afgeleid?![]()
Njeh het zal wel twee weken niks doen worden om daarna weer volle bak te beginnen!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand. Je zou kunnen proberen niet al te ongezond te eten en te zoeken naar een lokale gym om zo nu en dan ee fullbody workout te doen.
Offtopic: is je username ergens op gebaseerd/van afgeleid?
No man, heel willekeurig!![]()
Oke, verassende wending.
Laatste 2 weken ben ik eerlijk gezegd wat minder fanatiek gefitnesst, aangezien ik druk bezig ben met theorie van rijbewijs B, en ik begin binnenkort met lessen. Nu heb ik vandaag eens gefitnesst in Nieuwstadt bij Ramachers, fijne mensen, ze hadden er eigenlijk alles wat ik wensen kan (squat rek included) en veel dumbells (die beginnen bij 3kg ofzo, en niet eindigen bij 5kg).
Maar na het trainen voelde ik me eigenlijk niet veel meer uitgeput dan in bij mijn huidige gym, natuurlijk is met genoeg gewicht trainen belangrijk, maar met het bankdruk rek zat ik eigenlijk maar een paar kilo boven het gewicht dat ik nu zonder rek doe. Squatten is eigenlijk (samen met zwaardere dumbells) het enige wat ik in Nieuwstadt wél beter kan.
Nu heb ik zitten nadenken over mijn doelen: een maand of 2 geleden was ik van plan erg gespierd te worden het komende jaar, maar nu besef ik eigenlijk pas dat ik daar komend schooljaar waarschijnlijk te weinig tijd voor heb (om serieus te gaan trainen en een paar keer per week een uur op en neer te fietsen naar Nieuwstadt).
Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden (ik ben van plan pabo of lerarenopleiding te gaan doen).
Mijn plan is om mijn jaarcontract bij mijn huidige gym gewoon af te maken, veel te trainen (in Susteren gaat dat een stuk makkelijker, als ik bijvoobeeld maar 3 kwartier de tijd heb kan ik 5 minuten heen fietsen, daar half uurtje trainen en dan ben ik weer binnen 5 minuten thuis.
Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
En we hebben een quitter.
Frenk Zeen was ook leraar. Ze gaan jou heus niet wegsturen omdat je straks een beetje pecs hebt die zonder roids nog maar net opvallen in je overhemd.This isn't even my final form.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden.![]()
![]()
Gewoon feesten en er niet aan denken. Zoveel mogelijk proteins binnen krijgen door tering veel vlees te eten.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Gelukkig wel B&F rijk gemaakt met de aankoop van supplementen.quote:
Anyway, bedankt voor je vermakelijke verhalen Susteren.
Het enige wat ik lees zijn excuses, jammer.
Veel succes met je doelen en je rijbewijs in ieder geval.If not now, then when.![]()
Thx! Over de excuses heb je eigenlijk wel gelijk hoor, ben gewoon een stuk minder motivated dan in het begin, maar voor het zelfde geld komt het over een week weer terug. Ik blijf in ieder geval wel gewoon trainen hoor, heb ik de afgelopen weken ook gewoon gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik lees zijn excuses, jammer.
Veel succes met je doelen en je rijbewijs in ieder geval.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Week in week uit met dezelfde roze dumbbells zwaaien is niet trainen.
Succes met je rijbewijs idd.Confidence through competence![]()
Tuurlijk wel, krijgt hij lekker lange tonede spieren van, is beter voor zijn carrière.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Week in week uit met dezelfde roze dumbbells zwaaien is niet trainen.This isn't even my final form.![]()
Lange spierenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, krijgt hij lekker lange tonede spieren van, is beter voor zijn carrière.
Iets voor Verbosity, Thom90 en mezelf geloof ik
Kan gebeuren man. We hebben dat allemaal wel eens gehad natuurlijk. Het gaat erom dat je ondanks de motivatieproblemen toch je best doet om door te blijven gaan, waarna het na verloop van tijd een gewoonte wordt en je het niet meer weg kunt denken.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Over de excuses heb je eigenlijk wel gelijk hoor, ben gewoon een stuk minder motivated dan in het begin, maar voor het zelfde geld komt het over een week weer terug. Ik blijf in ieder geval wel gewoon trainen hoor, heb ik de afgelopen weken ook gewoon gedaan.
Focus je nu in ieder geval op je rijbewijs. Wanneer je die gehaald hebt, is het hoogstwaarschijnlijk wel de moeite waard om naar Nieuwstadt te gaan. Scheelt toch een hoop fietsen.
Komt allemaal goed man.If not now, then when.![]()
Ja klopt, met de auto zou dat een stuk makkelijker gaan! We zien het wel, ik zal over een paar weken in ieder geval wel een update plaatsen over hoe het gaat met trainen. Toch nog bedankt voor de tips en adviezen iedereen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan gebeuren man. We hebben dat allemaal wel eens gehad natuurlijk. Het gaat erom dat je ondanks de motivatieproblemen toch je best doet om door te blijven gaan, waarna het na verloop van tijd een gewoonte wordt en je het niet meer weg kunt denken.
Focus je nu in ieder geval op je rijbewijs. Wanneer je die gehaald hebt, is het hoogstwaarschijnlijk wel de moeite waard om naar Nieuwstadt te gaan. Scheelt toch een hoop fietsen.
Komt allemaal goed man.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Jammer, maar jouw keuze natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Oke, verassende wending.
Laatste 2 weken ben ik eerlijk gezegd wat minder fanatiek gefitnesst, aangezien ik druk bezig ben met theorie van rijbewijs B, en ik begin binnenkort met lessen. Nu heb ik vandaag eens gefitnesst in Nieuwstadt bij Ramachers, fijne mensen, ze hadden er eigenlijk alles wat ik wensen kan (squat rek included) en veel dumbells (die beginnen bij 3kg ofzo, en niet eindigen bij 5kg).
Maar na het trainen voelde ik me eigenlijk niet veel meer uitgeput dan in bij mijn huidige gym, natuurlijk is met genoeg gewicht trainen belangrijk, maar met het bankdruk rek zat ik eigenlijk maar een paar kilo boven het gewicht dat ik nu zonder rek doe. Squatten is eigenlijk (samen met zwaardere dumbells) het enige wat ik in Nieuwstadt wél beter kan.
Nu heb ik zitten nadenken over mijn doelen: een maand of 2 geleden was ik van plan erg gespierd te worden het komende jaar, maar nu besef ik eigenlijk pas dat ik daar komend schooljaar waarschijnlijk te weinig tijd voor heb (om serieus te gaan trainen en een paar keer per week een uur op en neer te fietsen naar Nieuwstadt).
Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden (ik ben van plan pabo of lerarenopleiding te gaan doen).
Mijn plan is om mijn jaarcontract bij mijn huidige gym gewoon af te maken, veel te trainen (in Susteren gaat dat een stuk makkelijker, als ik bijvoobeeld maar 3 kwartier de tijd heb kan ik 5 minuten heen fietsen, daar half uurtje trainen en dan ben ik weer binnen 5 minuten thuis.
Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.
Ik heb hier ook een docent lopen en dat is echt een buffe Turk, erg chille gozer en een goed docent.
Je zou denken dat een gespierd iemand makkelijker respect afdwingt voor de klas dan een magere gozer, maar dat is alleen wat ik denk.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoeveel gram noten zitten jullie in de cut? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik zit op 40 grm per dag. De buik vind ik zo lastig hè. Oude vet wat nog weg moet. De rest van lichaam is goed alleen mijn buik nog niet.Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
Die buik die gaat pas als laatste weg, helaas.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Greyson het volgende:
Hoeveel gram noten zitten jullie in de cut? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik zit op 40 grm per dag. De buik vind ik zo lastig hè. Oude vet wat nog weg moet. De rest van lichaam is goed alleen mijn buik nog niet.![]()
De heoveelheid noten kun je beter zelf berekenen door je overall intake per dag te berekenen. Die is voor iedereen anders, dus iemand kan wel wat roepen, maar dat heeft weinig zin voor je.![]()
Hangt er vanaf hoeveel kcal ik mis. Meestal vul ik dat aan met pinda's. Soms 40 gram per dag, soms 20 of 60. Verschilt dus.![]()
Als er iemand 100 gram roept vind ik dat nogal veel in een cut, maar ik snap ja punt hoor zonder schema'squote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die buik die gaat pas als laatste weg, helaas.![]()
De heoveelheid noten kun je beter zelf berekenen door je overall intake per dag te berekenen. Die is voor iedereen anders, dus iemand kan wel wat roepen, maar dat heeft weinig zin voor je..
Heb trouwens nog wat advies nodigquote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor een scheur in het kraakbeen moet je al een echo of ander radiografische apparatuur voor hebben. Neem aan dat het degene was die zei je niet verder te kunnen helpen?
De rest is allemaal vast te stellen door onderzoek (inspectie en testen). Maar naar mijn mening kan je voor sportspecifieke klachten beter naar een sport medische centrum gaan.![]()
Ik heb lichte tendonitis aan de voorkant van mijn onderarm net tussen mijn pols en elleboog in. Zouden wrist wraps dan helpen? Zat ook te denken om het in te tapen met bandage![]()
Jammer en zwak dat je opgeeft. Je hebt een maandje of 2 gesport en 100 euro uitgegeven aan supps. Die 'resultaten' zullen ook snel weg zijn. Vind t dom van je, maar dit is wel de reden waarom ik en de rest hier ons onderscheiden van de massa. Iedereen denkt het te kunnen maar ze geven zo snel op.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Oke, verassende wending.
Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.![]()
![]()
Valt me trouwens op dat elke grote gast in mijn gym wel een blessure heeft waar hij doorheen traint, ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met rust nemen![]()
![]()
Ik zou het niet bestempelen als opgeven? Ik blijf immers gewoon trainen hoor. Het enige wat ik nu doe is prioriteiten stellen: volgend jaar is examenjaar en ik vind fitness minder belangrijk dan m'n opleiding. In Susteren blijven trainen is geen probleem, maar naar Nieuwstadt wordt gewoon moeilijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef Atemno het volgende:
[..]
Jammer en zwak dat je opgeeft. Je hebt een maandje of 2 gesport en 100 euro uitgegeven aan supps. Die 'resultaten' zullen ook snel weg zijn. Vind t dom van je, maar dit is wel de reden waarom ik en de rest hier ons onderscheiden van de massa. Iedereen denkt het te kunnen maar ze geven zo snel op.
Tevens is anderen zwak noemen om deze reden niet helemaal correct, geloof me: het is makkelijker een uur te fitnessen dan een uur goed te leren. Tevens ben ik zzp'er en heb ik door de week ook nog opdrachten, dit wordt al krap volgend jaar, laat staan dat ik dan ook nog in Nieuwstadt ga trainen.
Zwak zou zijn als ik gewoon bij de pakken neer zou zitten omdat het me niet bevalt, maar dit is niet het geval.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Mja, je kan op zich wel doortrainen, maar het is geen aanrader door een blessure heen te trainen. Je kan er beter omheen trainen zodat je het niet erger maakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat elke grote gast in mijn gym wel een blessure heeft waar hij doorheen traint, ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met rust nemen![]()
you loserrrquote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Oke, verassende wending.
Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.![]()
Prima, denk alleen dat je al gauw stilstaand met 5kg dumbells, niet lullig bedoeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zou het niet bestempelen als opgeven? Ik blijf immers gewoon trainen hoor. Het enige wat ik nu doe is prioriteiten stellen: volgend jaar is examenjaar en ik vind fitness minder belangrijk dan m'n opleiding. In Susteren blijven trainen is geen probleem, maar naar Nieuwstadt wordt gewoon moeilijk.
Tevens is anderen zwak noemen om deze reden niet helemaal correct, geloof me: het is makkelijker een uur te fitnessen dan een uur goed te leren. Tevens ben ik zzp'er en heb ik door de week ook nog opdrachten, dit wordt al krap volgend jaar, laat staan dat ik dan ook nog in Nieuwstadt ga trainen.
Zwak zou zijn als ik gewoon bij de pakken neer zou zitten omdat het me niet bevalt, maar dit is niet het geval.Dus is het een soort van 'opgeven' omdat je niet naar een andere gym kan/wil/whatever.
![]()
Zoals ik al had gezegd: het is niet een kwestie van willen, maar puur een kwestie van mijn vrije tijd die ik volgend jaar heb.quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
De ergste pijn is al weg en ik heb echt moeite met rust nemen. Zeker in de zomervakantie wanneer ik weinig andere dingen te doen heb. En omheen trainen is lastig, blijft dan eigenlijk alleen nog benen overquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, je kan op zich wel doortrainen, maar het is geen aanrader door een blessure heen te trainen. Je kan er beter omheen trainen zodat je het niet erger maakt.![]()
Heb jij ook vaak onwillekeurige bewegingen?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb trouwens nog wat advies nodig![]()
Ik heb lichte tendonitis aan de voorkant van mijn onderarm net tussen mijn pols en elleboog in. Zouden wrist wraps dan helpen? Zat ook te denken om het in te tapen met bandageHet verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
Nee, is gewoon een blessure van het curlen niet iets wat al echt lang speeltquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Greyson het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak onwillekeurige bewegingen?![]()
![]()
.
Nee. Zeker niet.quote:Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
Tijd vind ik altijd een slecht excuus. Genoeg mensen hier die een drukke baan hebben. Ik heb zelf bijv ook een hele drukke baan waar ik ook in de weekenden werk (acad ziekenhuis). Ik weet zeker dat ik het veel drukker heb dan jij. Die paar uurtjes per week zijn nog echt wel in te plannen. Puur een kwestie van inbouwen in je systeem.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Oke, verassende wending.
Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.
Dat voor carriere is natuurlijk ook een slecht excuus en dat weet je zelf ook vast wel. Kan zijn dat je de tijd en het werk er niet voor over hebt, maar geen slappe smoesjes verzinnen
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Pabo is juist een reden om wel door te gaan, lekker veel pussy pullen gezien de meeste kerels daar van die halfzachte zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Oke, verassende wending.
![]()
Ik heb een advies nodig. Ik doe SS en stall momenteel op m'n OHP. Huidige stats:
Sq: 107.5 parallel 3x5
DL: 110 1x5 (zit wel een goed stijgende lijn in)
BP: 62.5 3x5 ik heb de indruk dat dit m'n volgende plafondobstakel wordt
OHP: 42.5 (waarbij ik faal bij de 3e of 4e rep in laatste set)
clean: 47.5 3x5
Zijn er manieren om hier doorheen te komen? Lager gewicht, meer reps, hoger gewicht minder reps oid? Andere oefening? Ik ben wel al eens teruggegaan naar 40kg, maar dat haal ik wel
Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb een advies nodig. Ik doe SS en stall momenteel op m'n OHP. Huidige stats:
Zijn er manieren om hier doorheen te komen? Lager gewicht, meer reps, hoger gewicht minder reps oid? Andere oefening? Ik ben wel al eens teruggegaan naar 40kg, maar dat haal ik wel
Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?Ik zou deloaden, ik heb zelf rond dat gewicht ook een stall gehad. Dat heeft me een tijdje gekost, maar na een paar deloads push je jejzelf erdoorheen. Sommige opteren voor een push-press in de tussentijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?Hoe lang doe je al SS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Merci!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef G.S.R. het volgende:
[..]
Demmenie Sport @ Marnixstraat 2
Ben er twee weken geleden geweest voor zo'n magnesiumbal. Ze hebben ook blokjes. Die bal was ongeveer 7 euro en blokjes 5 euro. Succes.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Begin van het jaar 2 maanden gedaan, daarna voornamelijk cardio en nu weer anderhalve maand aan de gang.quote:![]()
Ik lees ook weleens de ohp afwisselen met dumbbells voor een paar weken. Zelf geen ervaring mee overigens.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Doe ik ook met mijn rugpijn. Tja wat moet je dan? Stil zitten omdat een kutblessure niet weg wil?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat elke grote gast in mijn gym wel een blessure heeft waar hij doorheen traint, ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met rust nemenThis isn't even my final form.![]()
Precies, als ik niet train dan word ik depressief en ga ik rare dingen doenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe ik ook met mijn rugpijn. Tja wat moet je dan? Stil zitten omdat een kutblessure niet weg wil?![]()
Oh dat is ook wel een idee idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Beach het volgende:
Ik lees ook weleens de ohp afwisselen met dumbbells voor een paar weken. Zelf geen ervaring mee overigens.![]()
Redelijk goede training gehad alleen wat een gym waar ik zit...
Het is warm as fuck, er is geen airco bij de losse gewichten en de deuren mogen niet open. Van de 16 en 18 kg zijn er maar een dumbbell. En me slippers zijn uit de kleedkamer gejat...![]()
Das behoorlijk kut ja, geen andere sportscholen in de buurt?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef XSbig het volgende:
Redelijk goede training gehad alleen wat een gym waar ik zit...
Het is warm as fuck, er is geen airco bij de losse gewichten en de deuren mogen niet open. Van de 16 en 18 kg zijn er maar een dumbbell. En me slippers zijn uit de kleedkamer gejat...No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wat is je gewichtstoename geweest is gedurende de tijd dat je SS deed?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Begin van het jaar 2 maanden gedaan, daarna voornamelijk cardio en nu weer anderhalve maand aan de gang.
Hoeveel kcal kreeg je per dag binnen?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Geen tijd, Susteren
Dat wordt wat als je een grote jongen geworden bent
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Afnamequote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is je gewichtstoename geweest is gedurende de tijd dat je SS deed?
Hoeveel kcal kreeg je per dag binnen?![]()
Lastig te bepalen. Vanaf begin december tot nu ben ik van ongeveer 117 naar nu rond de 95 gegaan. In de tijd dat ik SS deed bleef ik qua gewicht gelijk of daalde het heel traag.![]()
Netjes, elke kilo die ik kwijtraakte stond gelijk aan 5kg van mijn squatquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Afname![]()
Lastig te bepalen. Vanaf begin december tot nu ben ik van ongeveer 117 naar nu rond de 95 gegaan. In de tijd dat ik SS deed bleef ik qua gewicht gelijk of daalde het heel traag.![]()
Kan er iemand nog een leuk/goed verhaal schrijven over motivatie voor liften en in het dagelijks leven en of dat overloopt in elkaar?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja ben ook best blij met het resultaat nu.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Netjes, elke kilo die ik kwijtraakte stond gelijk aan 5kg van mijn squat
Heb helaas geen voor foto, vind ik nu wel jammer![]()
![]()
Ja.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de luchtquote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Precies, als ik niet train dan word ik depressief en ga ik rare dingen doenBehulpzaam als een waterkraan.
Of als je moeder mij een rimjob geeftquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de lucht![]()
vond hem een goede trollquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef stinkie het volgende:
Geen tijd, Susteren
Dat wordt wat als je een grote jongen geworden bent![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de lucht![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Of als je moeder mij een rimjob geeftlol
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
:{²
Forum Opties Forumhop: Hop naar: