quote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Ziet er goed uit, wel kut dat je zo klein bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voer gewoon een D.D.W. uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef Verbosity het volgende:
Bedankt voor het commentaar. Zal proberen aan mijn lengte te werken.
Sinds ik slaap als een vleermuis maak ik de lengtegains van mijn leven.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef Verbosity het volgende:
Slaap jij op de kop?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Sinds ik slaap als een vleermuis maak ik de lengtegains van mijn leven.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Baas. Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dat is wel heel erg jong.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overleden
[..]
Nee, maar gaat de goede kant op. Doe nu 2 jaar aan krachttraining. Dus heb nog een jaar te gaan t.o.v. Thom.Netjes man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn je sq/dl/bp?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
W.t.f....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overleden
Jep, een keer mee hard gelopen.is wel nice je went er snel aan tijdens het rennen, maar achteraf voel je je benen echt. Net begonnen met het trainen met backpack, volladen met schijven en goan!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Ganzz het volgende:
Iemand toevallig ervaring met gewichtsvesten? Klinkt leuk maar op internet lees je veel wisselende reacties...
Goede manier om je gewrichten te verneukenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Ganzz het volgende:
Iemand toevallig ervaring met gewichtsvesten? Klinkt leuk maar op internet lees je veel wisselende reacties...
goh je bent zo negatief, zo ken ik je niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Goede manier om je gewrichten te verneuken
Dat. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van militairen die hun gewrichten hebben verneukt. En die lopen toch vaak met redelijk wat bepakking.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goh je bent zo negatief, zo ken ik je niet.
Klopt, jd moet alleen niet ongetraind ineens met 30 kg op je ru g, scherfvest en diemaco rond willen sjouwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van militairen die hun gewrichten hebben verneukt. En die lopen toch vaak met redelijk wat bepakking.
Een vriend van me heeft er eentje, hij gebruikt het om in hard te lopen. Wil er zelf ook een hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Ganzz het volgende:
daarom ook goed je onderrug en core trainen. Donderdag natuurlijk "gemarst" spierpijn alleen in de benen wat na een dag al weg was.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt, jd moet alleen niet ongetraind ineens met 30 kg op je ru g, scherfvest en diemaco rond willen sjouwen.
Pijn krijg je sowieso want als je kader in de gaten heeft dat het je makkelijk afgaat pakken ze je dubbel en dwars.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
kan geen kwaad, je wordt er juist beresterk van.
goku deed het ook, zelfs z'n polsbandje was verzwaard.
[ afbeelding ]
jullie weten allemaal wat z'n power level was.
Je heupen ook trouwens. De heupen van mn broertje liepen achter t.o.v. z'n benen waardoor hij een blessure heeft opgelopen. Doordat hij een half jaar lang met 50 kilo tas heeft gemarst is z'n heupblessure ontstaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
daarom ook goed je onderrug en core trainen. Donderdag natuurlijk "gemarst" spierpijn alleen in de benen wat na een dag al weg was.
damn ja idd... Maar ik neem aan dat je dat kan trainen door te squatten en lunges te dpen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je heupen ook trouwens. De heupen van mn broertje liepen achter t.o.v. z'n benen waardoor hij een blessure heeft opgelopen. Doordat hij een half jaar lang met 50 kilo tas heeft gemarst is z'n heupblessure ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |