SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Ik neem zelf 8g, dat tel ik wel mee. Niet dat het veel is, maar gewoon vooraf ingevuld in mijn Excel sheet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef star_gazer het volgende:
Tellen jullie trouwens je visolie mee in je calorieën? Ik neem tegenwoordig 6 caps om te kijken of ik mijn chronisch pijnlijke borstbeen daarmee kan helpen, maar dat tikt snel aan. 6 x 2 g x 9kcal/g = 100 kcal.![]()
![]()
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..![]()
Zou het niet aandurven, zeker niet in de ochtend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Had dat ook toen ik met IF begon, maar viel me behoorlijk mee. Nu vind ik het zelfs beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou het niet aandurven, zeker niet in de ochtend.![]()
Ik train tegen de avond na mijn werk op het eind van mijn IF periode, gaat prima.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..![]()
Ik merk dat ik veel minder voor elkaar krijg als ik in de ochtend ga trainen vooral als ik niet fatsoenlijk heb gegeten voor de training.![]()
Ik. Ik kom uit bed, neem een bak koffie en ga naar de gym. Het zal deels tussen je oren zitten, maar het is ook wat je gewend bent. Ik heb nooit last gehad van honger krijgen tijdens het trainen. Na het trainen wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
no shit, maar je leest vaak dat dat het herstelproces belemmert ipv stimuleertquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ibuprofen behalve een pijnstiller ook een anti-inflammatie werking heeft.![]()
dat is een indirecte bijwerking lijktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
no shit, maar je leest vaak dat dat het herstelproces belemmert ipv stimuleert
me van ibu en andere pijnstillers. De pijn gaat weg waardoor je te snel weer dingen gaat doen die het herstelproces belemmeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fanta-stick op 05-07-2013 15:57:02 ]![]()
Ligt maar net aan het ritme wat je hebt en of je een ochtend of avondmens bent. Mijn energiepiek ligt rond 7/8 uur, dan ga ik meestal ook trainen. Zelfs nu ik een 9 to 5 ritme heb, blijf ik onwijs veel energie houden in de avond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef Questular het volgende:
Ik merk dat ik veel minder voor elkaar krijg als ik in de ochtend ga trainen vooral als ik niet fatsoenlijk heb gegeten voor de training.![]()
No shit, als jij een blessure hebt die pijnlijk is en je neemt een ibuprofen zodat je kan trainen is er een kans dat het verergert. Dat betekent niet dat het niet helpt, maar dat sommige blessures rust nodig hebben terwijl je met anderen gerust kan door trainen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
no shit, maar je leest vaak dat dat het herstelproces belemmert ipv stimuleertOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
spuit11 broeder, spuit11quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
No shit, als jij een blessure hebt die pijnlijk is en je neemt een ibuprofen zodat je kan trainen is er een kans dat het verergert. Dat betekent niet dat het niet helpt, maar dat sommige blessures rust nodig hebben terwijl je met anderen gerust kan door trainen.![]()
Brotip:
Smeer talk (jawel, wat baby's op hun billetjes krijgen) op je schenen tijdens DL's, barbell glijdt dan langs je schenen als een rauwe oester door je keel. Net gedaan en het was echt fijn.
Let wel op dat je niks op je handen krijgt, niet bevorderend voor je grip. Uitsmeren met de onderkant van het busje.
Heb dit van internet dus alle credits naar anderen.This isn't even my final form.![]()
Ik doe gewoon een lange trainingsbroek aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Levolution het volgende:
Brotip:
Smeer talk (jawel, wat baby's op hun billetjes krijgen) op je schenen tijdens DL's, barbell glijdt dan langs je schenen als een rauwe oester door je keel. Net gedaan en het was echt fijn.
Let wel op dat je niks op je handen krijgt, niet bevorderend voor je grip. Uitsmeren met de onderkant van het busje.
Heb dit van internet dus alle credits naar anderen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Volgens mij werkt het ook als je de talk op je lange broek aanbrengt. Want ook aan een broek blijft de barbell 'haken', gaat niet alleen om het openhalen van je schenen maar ook gewoon smooth die DL uit kunnen voeren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een lange trainingsbroek aan.
Ik heb nog steeds losse velletjes op mijn schenen van net, maar tijdens het DL'en gleed het in ieder geval gewoon lekker.This isn't even my final form.![]()
Idd, heb er ook nooit last van en ik train altijd met korte broek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Craptacular het volgende:
Als je het goed doet schuurt die barbell je schenen niet eens in die mate dat het schaaft.![]()
Jongens het gaat om de smoothness van de oefening, niet om die schaafwonden.This isn't even my final form.![]()
Vandaag voor het eerst een muscle up gelukt, iemand nog tips om explosiviteit te verbeteren? Moet echt heel veel swing vanuit mijn benen gebruiken om hoog genoeg te komen en dan nog lukt het maar soms.![]()
Ja, sterker worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Agentperry het volgende:
Vandaag voor het eerst een muscle up gelukt, iemand nog tips om explosiviteit te verbeteren? Moet echt heel veel swing vanuit mijn benen gebruiken om hoog genoeg te komen en dan nog lukt het maar soms.![]()
![]()
Ja wat wil je horen? Er is geen magische truc om ineens explosiviteit te toveren. Gewoon vaker doen dan gaat het steeds beter, net zoals met gewone pull ups.quote:![]()
Ik zeg toch duidelijk dat het ook nog helpt nadat het pijnstellend effect is uitgewerkt. Half life van ibuprofen is maar 2 uur en het werkt maximaal 8 uur en dat is als je een zware dosis neemtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
No shit, als jij een blessure hebt die pijnlijk is en je neemt een ibuprofen zodat je kan trainen is er een kans dat het verergert. Dat betekent niet dat het niet helpt, maar dat sommige blessures rust nodig hebben terwijl je met anderen gerust kan door trainen.![]()
Geen idee, misschien dat mensen hier ervaringen hebben met assist oefeningen of, elastische band of extra gewicht gebruiken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja wat wil je horen? Er is geen magische truc om ineens explosiviteit te toveren. Gewoon vaker doen dan gaat het steeds beter, net zoals met gewone pull ups.
Verder is sterker worden niet per se een oplossing, zijn genoeg gasten in de gym sterker die nog niet eens in de buurt van een muscle up komen.![]()
Dan zijn ze niet sterk in verhouding tot hun lichaamsgewicht. Leaner worden scheelt ook een hoop.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat mensen hier ervaringen hebben met assist oefeningen of, elastische band of extra gewicht gebruiken.
Verder is sterker worden niet per se een oplossing, zijn genoeg gasten in de gym sterker die nog niet eens in de buurt van een muscle up komen.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Thanks voor de tip brah. In de zomer zijn lange broeken veel te benauwd. Heb je een gladde bar of een bar met grip erop? Indien het laatste; schuurt het grip met de talk niet tegen je benen = wonden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Levolution het volgende:
Brotip:
Heb dit van internet dus alle credits naar anderen.If not now, then when.![]()
Godver zie net een brief dat de sportschool van 29 juli tot 16 agustus van 12 tot 4 gesloten is wtf.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
gewoon siestaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef esv7 het volgende:
Godver zie net een brief dat de sportschool van 29 juli tot 16 agustus van 12 tot 4 gesloten is wtf.![]()
Ik zou nog terugkomen op de soepel draaibare bar bij de clean. Ik heb nu twee keer de clean gedaan en de meest soepele bar genomen en het lijkt idd het verschil te zijn waardoor ik de ene keer wel last had van m'n polsen en de andere keer niet. In dit geval weinig lastquote:
Helaas zijn de bars hier verre van soepel, dus heb de minst slechte gepakt. Binnenkort maar eens vragen om een nieuwe. Mooei blikken die je krijgt als je met je oor erbij dat ding een slinger geeft![]()
![]()
Backday, wijnig zin om te doen na het squatten en er zit genoeg tijd tussen mijn leg en back day.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doen jullie deadlifts op leg day of back day?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Full body dayquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doen jullie deadlifts op leg day of back day?![]()
Na 2,5 maanden SS is er dan eindelijk progressie te zien.
Stats:
1.70
65 kg
sqt: 70
bp: 45
dl: 80
chins 3x5
mp: 30
bor: 45
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 22:50:45 ]![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgGoed bezig! Zeker een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgHuh jij poste in een klb of r&p topic dat je heel gespierd was + foto, weet ik bijna zeker. Wel goede progressie, alleen waar zijn de benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, zou kunnen, was pic van babolimp waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Huh jij poste in een klb of r&p topic dat je heel gespierd was + foto, weet ik bijna zeker. Wel goede progressie, alleen waar zijn de benen?
Heb geen goede foto van mijn benen en geen before foto.![]()
Ah oke, ik geloofde het haha. Kan je nog een goede benen foto maken? Heb je iig materiaal voor later en kun je het hier delen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, zou kunnen, was pic van babolimp waarschijnlijk.
Heb geen goede foto van mijn benen en geen before foto.![]()
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgGoed bezig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgLekker G, ga zo door en pak een kapper. Kapsel van eerst was leuqer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgNetjes, man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef VASND het volgende:
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
Lijkt alsof je deadlift met een bolle onderrug? Wel lekker bezig geweest zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf vandaag gefaald op 95kg op de vijfde rep lol, gelukkig makkelijk op de safety bars gelegd. Benen waren ineens helemaal leeg leek het.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Goed bezig arkadas! Als ik jou was zou ik wel een tan nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef VASND het volgende:
Goed bezig met je stats, maar deadlift je nou op hardloopschoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de roids mee denk je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overledenIf not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: