gewoon siestaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef esv7 het volgende:
Godver zie net een brief dat de sportschool van 29 juli tot 16 agustus van 12 tot 4 gesloten is wtf.
Ik zou nog terugkomen op de soepel draaibare bar bij de clean. Ik heb nu twee keer de clean gedaan en de meest soepele bar genomen en het lijkt idd het verschil te zijn waardoor ik de ene keer wel last had van m'n polsen en de andere keer niet. In dit geval weinig lastquote:
Backday, wijnig zin om te doen na het squatten en er zit genoeg tijd tussen mijn leg en back day.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doen jullie deadlifts op leg day of back day?
Full body dayquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doen jullie deadlifts op leg day of back day?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 22:50:45 ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Na 2,5 maanden SS is er dan eindelijk progressie te zien.
Stats:
1.70
65 kg
sqt: 70
bp: 45
dl: 80
chins 3x5
mp: 30
bor: 45
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgGoed bezig! Zeker een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgHuh jij poste in een klb of r&p topic dat je heel gespierd was + foto, weet ik bijna zeker. Wel goede progressie, alleen waar zijn de benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, zou kunnen, was pic van babolimp waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Huh jij poste in een klb of r&p topic dat je heel gespierd was + foto, weet ik bijna zeker. Wel goede progressie, alleen waar zijn de benen?
Ah oke, ik geloofde het haha. Kan je nog een goede benen foto maken? Heb je iig materiaal voor later en kun je het hier delen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, zou kunnen, was pic van babolimp waarschijnlijk.
Heb geen goede foto van mijn benen en geen before foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgGoed bezig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgLekker G, ga zo door en pak een kapper. Kapsel van eerst was leuqer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
1.70
65 kg
chins 3x5
dips 3x10
Eerst: 60 kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu: 65kgNetjes, man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef VASND het volgende:
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
Lijkt alsof je deadlift met een bolle onderrug? Wel lekker bezig geweest zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf vandaag gefaald op 95kg op de vijfde rep lol, gelukkig makkelijk op de safety bars gelegd. Benen waren ineens helemaal leeg leek het.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Goed bezig arkadas! Als ik jou was zou ik wel een tan nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef VASND het volgende:
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
Goed bezig met je stats, maar deadlift je nou op hardloopschoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de roids mee denk je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Dag Ed...
http://www.at5.nl/artikel(...)-amsterdam-overledenIf not now, then when.
wat een onzin, tuurlijk ligt het aan de roids, dat kan je overal op yt vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Mr.J het volgende:
Aangeboren hartafwijking. Roids zullen dat niet beter hebben gemaakt, maar een leven met frituur en alcohol ook niet...
Wat voor aangeboren hartafwijking dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Mr.J het volgende:
Aangeboren hartafwijking. Roids zullen dat niet beter hebben gemaakt, maar een leven met frituur en alcohol ook niet...
Prima fysiek voor zo'n levensstijl dan. Zonde wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Mr.J het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat voor aangeboren hartafwijking dan?
Bloedtest? Even je doc vragen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima fysiek voor zo'n levensstijl dan. Zonde wel.
Hoe kun je eigenlijk testen of je een afwijking hebt?
naar de huisarts gaan met hartklachtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima fysiek voor zo'n levensstijl dan. Zonde wel.
Hoe kun je eigenlijk testen of je een afwijking hebt?
Hij zegt toch ook dat roids medeschuldig zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin, tuurlijk ligt het aan de roids, dat kan je overal op yt vinden
de hoofdrede,jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat roids medeschuldig zijn.
ja iedereen aan de roids valt dood neer op hun 40ste.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin, tuurlijk ligt het aan de roids, dat kan je overal op yt vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |