abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 16:45:17 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128725325
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, krijgt hij lekker lange tonede spieren van, is beter voor zijn carrière.
Lange spieren :9

Iets voor Verbosity, Thom90 en mezelf geloof ik :')
Confidence through competence
pi_128725455
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:42 schreef Susteren het volgende:

[..]

Thx! Over de excuses heb je eigenlijk wel gelijk hoor, ben gewoon een stuk minder motivated dan in het begin, maar voor het zelfde geld komt het over een week weer terug. Ik blijf in ieder geval wel gewoon trainen hoor, heb ik de afgelopen weken ook gewoon gedaan.
Kan gebeuren man. We hebben dat allemaal wel eens gehad natuurlijk. Het gaat erom dat je ondanks de motivatieproblemen toch je best doet om door te blijven gaan, waarna het na verloop van tijd een gewoonte wordt en je het niet meer weg kunt denken.

Focus je nu in ieder geval op je rijbewijs. Wanneer je die gehaald hebt, is het hoogstwaarschijnlijk wel de moeite waard om naar Nieuwstadt te gaan. Scheelt toch een hoop fietsen.

Komt allemaal goed man.
If not now, then when.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:07:22 #253
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128725962
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kan gebeuren man. We hebben dat allemaal wel eens gehad natuurlijk. Het gaat erom dat je ondanks de motivatieproblemen toch je best doet om door te blijven gaan, waarna het na verloop van tijd een gewoonte wordt en je het niet meer weg kunt denken.

Focus je nu in ieder geval op je rijbewijs. Wanneer je die gehaald hebt, is het hoogstwaarschijnlijk wel de moeite waard om naar Nieuwstadt te gaan. Scheelt toch een hoop fietsen.

Komt allemaal goed man.
Ja klopt, met de auto zou dat een stuk makkelijker gaan! We zien het wel, ik zal over een paar weken in ieder geval wel een update plaatsen over hoe het gaat met trainen. Toch nog bedankt voor de tips en adviezen iedereen.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_128726616
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Oke, verassende wending.

Laatste 2 weken ben ik eerlijk gezegd wat minder fanatiek gefitnesst, aangezien ik druk bezig ben met theorie van rijbewijs B, en ik begin binnenkort met lessen. Nu heb ik vandaag eens gefitnesst in Nieuwstadt bij Ramachers, fijne mensen, ze hadden er eigenlijk alles wat ik wensen kan (squat rek included) en veel dumbells (die beginnen bij 3kg ofzo, en niet eindigen bij 5kg _O- ).

Maar na het trainen voelde ik me eigenlijk niet veel meer uitgeput dan in bij mijn huidige gym, natuurlijk is met genoeg gewicht trainen belangrijk, maar met het bankdruk rek zat ik eigenlijk maar een paar kilo boven het gewicht dat ik nu zonder rek doe. Squatten is eigenlijk (samen met zwaardere dumbells) het enige wat ik in Nieuwstadt wél beter kan.

Nu heb ik zitten nadenken over mijn doelen: een maand of 2 geleden was ik van plan erg gespierd te worden het komende jaar, maar nu besef ik eigenlijk pas dat ik daar komend schooljaar waarschijnlijk te weinig tijd voor heb (om serieus te gaan trainen en een paar keer per week een uur op en neer te fietsen naar Nieuwstadt).

Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden (ik ben van plan pabo of lerarenopleiding te gaan doen).

Mijn plan is om mijn jaarcontract bij mijn huidige gym gewoon af te maken, veel te trainen (in Susteren gaat dat een stuk makkelijker, als ik bijvoobeeld maar 3 kwartier de tijd heb kan ik 5 minuten heen fietsen, daar half uurtje trainen en dan ben ik weer binnen 5 minuten thuis.

Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.
Jammer, maar jouw keuze natuurlijk.
Ik heb hier ook een docent lopen en dat is echt een buffe Turk, erg chille gozer en een goed docent.
Je zou denken dat een gespierd iemand makkelijker respect afdwingt voor de klas dan een magere gozer, maar dat is alleen wat ik denk.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_128726883
Hoeveel gram noten zitten jullie in de cut? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik zit op 40 grm per dag. De buik vind ik zo lastig hè. Oude vet wat nog weg moet. De rest van lichaam is goed alleen mijn buik nog niet.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 8 juli 2013 @ 17:42:45 #256
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_128726995
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Greyson het volgende:
Hoeveel gram noten zitten jullie in de cut? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik zit op 40 grm per dag. De buik vind ik zo lastig hè. Oude vet wat nog weg moet. De rest van lichaam is goed alleen mijn buik nog niet.
Die buik die gaat pas als laatste weg, helaas. :)

De heoveelheid noten kun je beter zelf berekenen door je overall intake per dag te berekenen. Die is voor iedereen anders, dus iemand kan wel wat roepen, maar dat heeft weinig zin voor je.
pi_128727020
Hangt er vanaf hoeveel kcal ik mis. Meestal vul ik dat aan met pinda's. Soms 40 gram per dag, soms 20 of 60. Verschilt dus.
pi_128727118
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die buik die gaat pas als laatste weg, helaas. :)

De heoveelheid noten kun je beter zelf berekenen door je overall intake per dag te berekenen. Die is voor iedereen anders, dus iemand kan wel wat roepen, maar dat heeft weinig zin voor je.
Als er iemand 100 gram roept vind ik dat nogal veel in een cut, maar ik snap ja punt hoor zonder schema's :).
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 8 juli 2013 @ 17:50:48 #259
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128727266
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voor een scheur in het kraakbeen moet je al een echo of ander radiografische apparatuur voor hebben. Neem aan dat het degene was die zei je niet verder te kunnen helpen?

De rest is allemaal vast te stellen door onderzoek (inspectie en testen). Maar naar mijn mening kan je voor sportspecifieke klachten beter naar een sport medische centrum gaan.
Heb trouwens nog wat advies nodig :P

Ik heb lichte tendonitis aan de voorkant van mijn onderarm net tussen mijn pols en elleboog in. Zouden wrist wraps dan helpen? Zat ook te denken om het in te tapen met bandage
pi_128727602
quote:
Oke, verassende wending.

Laatste 2 weken ben ik eerlijk gezegd wat minder fanatiek gefitnesst, aangezien ik druk bezig ben met theorie van rijbewijs B, en ik begin binnenkort met lessen. Nu heb ik vandaag eens gefitnesst in Nieuwstadt bij Ramachers, fijne mensen, ze hadden er eigenlijk alles wat ik wensen kan (squat rek included) en veel dumbells (die beginnen bij 3kg ofzo, en niet eindigen bij 5kg _O- ).

Maar na het trainen voelde ik me eigenlijk niet veel meer uitgeput dan in bij mijn huidige gym, natuurlijk is met genoeg gewicht trainen belangrijk, maar met het bankdruk rek zat ik eigenlijk maar een paar kilo boven het gewicht dat ik nu zonder rek doe. Squatten is eigenlijk (samen met zwaardere dumbells) het enige wat ik in Nieuwstadt wél beter kan.

Nu heb ik zitten nadenken over mijn doelen: een maand of 2 geleden was ik van plan erg gespierd te worden het komende jaar, maar nu besef ik eigenlijk pas dat ik daar komend schooljaar waarschijnlijk te weinig tijd voor heb (om serieus te gaan trainen en een paar keer per week een uur op en neer te fietsen naar Nieuwstadt).

Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden (ik ben van plan pabo of lerarenopleiding te gaan doen).

Mijn plan is om mijn jaarcontract bij mijn huidige gym gewoon af te maken, veel te trainen (in Susteren gaat dat een stuk makkelijker, als ik bijvoobeeld maar 3 kwartier de tijd heb kan ik 5 minuten heen fietsen, daar half uurtje trainen en dan ben ik weer binnen 5 minuten thuis.

Ik ben blij met de resultaten die ik heb geboekt de afgelopen tijd, en ik denk dat ik eigenlijk evengoed gewoon in Susteren kan blijven trainen, maar wel regelmatig, dan dat ik een paar keer naar Ramachers ga. Anytime in Susteren is eigenlijk niet veel beter dan mijn huidige gym, los van de gewichten van de dumbells. Tevens is hij wat duurder, dus voor mij lijkt het me het beste om gewoon bij Bodyfit te blijven trainen.
Jammer en zwak dat je opgeeft. Je hebt een maandje of 2 gesport en 100 euro uitgegeven aan supps. Die 'resultaten' zullen ook snel weg zijn. Vind t dom van je, maar dit is wel de reden waarom ik en de rest hier ons onderscheiden van de massa. Iedereen denkt het te kunnen maar ze geven zo snel op. ;)
  maandag 8 juli 2013 @ 18:04:34 #261
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128727656
Valt me trouwens op dat elke grote gast in mijn gym wel een blessure heeft waar hij doorheen traint, ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met rust nemen :P
  maandag 8 juli 2013 @ 18:07:07 #262
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128727743
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef Atemno het volgende:

[..]

Jammer en zwak dat je opgeeft. Je hebt een maandje of 2 gesport en 100 euro uitgegeven aan supps. Die 'resultaten' zullen ook snel weg zijn. Vind t dom van je, maar dit is wel de reden waarom ik en de rest hier ons onderscheiden van de massa. Iedereen denkt het te kunnen maar ze geven zo snel op. ;)
Ik zou het niet bestempelen als opgeven? Ik blijf immers gewoon trainen hoor. Het enige wat ik nu doe is prioriteiten stellen: volgend jaar is examenjaar en ik vind fitness minder belangrijk dan m'n opleiding. In Susteren blijven trainen is geen probleem, maar naar Nieuwstadt wordt gewoon moeilijk.

Tevens is anderen zwak noemen om deze reden niet helemaal correct, geloof me: het is makkelijker een uur te fitnessen dan een uur goed te leren. Tevens ben ik zzp'er en heb ik door de week ook nog opdrachten, dit wordt al krap volgend jaar, laat staan dat ik dan ook nog in Nieuwstadt ga trainen.

Zwak zou zijn als ik gewoon bij de pakken neer zou zitten omdat het me niet bevalt, maar dit is niet het geval.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
  maandag 8 juli 2013 @ 18:08:02 #263
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_128727775
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat elke grote gast in mijn gym wel een blessure heeft waar hij doorheen traint, ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met rust nemen :P
Mja, je kan op zich wel doortrainen, maar het is geen aanrader door een blessure heen te trainen. Je kan er beter omheen trainen zodat je het niet erger maakt.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:12:35 #264
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128727915
quote:
Oke, verassende wending.

you loserrr
pi_128727974
Lol, dat plaatje van Susteren in KLB :')
pi_128728579
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik zou het niet bestempelen als opgeven? Ik blijf immers gewoon trainen hoor. Het enige wat ik nu doe is prioriteiten stellen: volgend jaar is examenjaar en ik vind fitness minder belangrijk dan m'n opleiding. In Susteren blijven trainen is geen probleem, maar naar Nieuwstadt wordt gewoon moeilijk.

Tevens is anderen zwak noemen om deze reden niet helemaal correct, geloof me: het is makkelijker een uur te fitnessen dan een uur goed te leren. Tevens ben ik zzp'er en heb ik door de week ook nog opdrachten, dit wordt al krap volgend jaar, laat staan dat ik dan ook nog in Nieuwstadt ga trainen.

Zwak zou zijn als ik gewoon bij de pakken neer zou zitten omdat het me niet bevalt, maar dit is niet het geval.
Prima, denk alleen dat je al gauw stilstaand met 5kg dumbells, niet lullig bedoeld. :) Dus is het een soort van 'opgeven' omdat je niet naar een andere gym kan/wil/whatever.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:33:53 #267
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128728652
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef Atemno het volgende:

[..]

kan/wil/whatever.
Zoals ik al had gezegd: het is niet een kwestie van willen, maar puur een kwestie van mijn vrije tijd die ik volgend jaar heb.
  maandag 8 juli 2013 @ 18:36:46 #268
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128728735
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, je kan op zich wel doortrainen, maar het is geen aanrader door een blessure heen te trainen. Je kan er beter omheen trainen zodat je het niet erger maakt.
De ergste pijn is al weg en ik heb echt moeite met rust nemen. Zeker in de zomervakantie wanneer ik weinig andere dingen te doen heb. En omheen trainen is lastig, blijft dan eigenlijk alleen nog benen over
pi_128728919
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Heb trouwens nog wat advies nodig :P

Ik heb lichte tendonitis aan de voorkant van mijn onderarm net tussen mijn pols en elleboog in. Zouden wrist wraps dan helpen? Zat ook te denken om het in te tapen met bandage
Heb jij ook vaak onwillekeurige bewegingen?
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 8 juli 2013 @ 18:44:30 #270
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128728992
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Greyson het volgende:

[..]

Heb jij ook vaak onwillekeurige bewegingen?
Nee, is gewoon een blessure van het curlen niet iets wat al echt lang speelt
pi_128729105
^O^.
- Wiet van Broeckhoven
pi_128729152
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Greyson het volgende:
^O^.
Ben jij een kloontje?
pi_128729349
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ben jij een kloontje?
Nee. Zeker niet.
- Wiet van Broeckhoven
pi_128729428
quote:
Oke, verassende wending.

Tijd vind ik altijd een slecht excuus. Genoeg mensen hier die een drukke baan hebben. Ik heb zelf bijv ook een hele drukke baan waar ik ook in de weekenden werk (acad ziekenhuis). Ik weet zeker dat ik het veel drukker heb dan jij. Die paar uurtjes per week zijn nog echt wel in te plannen. Puur een kwestie van inbouwen in je systeem.

Dat voor carriere is natuurlijk ook een slecht excuus en dat weet je zelf ook vast wel. Kan zijn dat je de tijd en het werk er niet voor over hebt, maar geen slappe smoesjes verzinnen ;)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_128729477
quote:
Oke, verassende wending.

Pabo is juist een reden om wel door te gaan, lekker veel pussy pullen gezien de meeste kerels daar van die halfzachte zijn :Y
pi_128729743
Ik heb een advies nodig. Ik doe SS en stall momenteel op m'n OHP. Huidige stats:
Sq: 107.5 parallel 3x5
DL: 110 1x5 (zit wel een goed stijgende lijn in)
BP: 62.5 3x5 ik heb de indruk dat dit m'n volgende plafondobstakel wordt
OHP: 42.5 (waarbij ik faal bij de 3e of 4e rep in laatste set)
clean: 47.5 3x5

Zijn er manieren om hier doorheen te komen? Lager gewicht, meer reps, hoger gewicht minder reps oid? Andere oefening? Ik ben wel al eens teruggegaan naar 40kg, maar dat haal ik wel

Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:20:26 #277
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128730134
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb een advies nodig. Ik doe SS en stall momenteel op m'n OHP. Huidige stats:

Zijn er manieren om hier doorheen te komen? Lager gewicht, meer reps, hoger gewicht minder reps oid? Andere oefening? Ik ben wel al eens teruggegaan naar 40kg, maar dat haal ik wel

Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou deloaden, ik heb zelf rond dat gewicht ook een stall gehad. Dat heeft me een tijdje gekost, maar na een paar deloads push je jejzelf erdoorheen. Sommige opteren voor een push-press in de tussentijd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:20:53 #278
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_128730155
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:

SPOILER
Hoe lang doe je al SS?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 8 juli 2013 @ 19:27:59 #279
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128730399
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef G.S.R. het volgende:

[..]

Demmenie Sport @ Marnixstraat 2

Ben er twee weken geleden geweest voor zo'n magnesiumbal. Ze hebben ook blokjes. Die bal was ongeveer 7 euro en blokjes 5 euro. Succes.
Merci!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128730586
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:20 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Hoe lang doe je al SS?
Begin van het jaar 2 maanden gedaan, daarna voornamelijk cardio en nu weer anderhalve maand aan de gang.
pi_128731327
Ik lees ook weleens de ohp afwisselen met dumbbells voor een paar weken. Zelf geen ervaring mee overigens.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 8 juli 2013 @ 20:00:19 #282
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_128731494
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Doe ik ook met mijn rugpijn. Tja wat moet je dan? Stil zitten omdat een kutblessure niet weg wil?
This isn't even my final form.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:02:54 #283
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128731607
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Levolution het volgende:

[..]

Doe ik ook met mijn rugpijn. Tja wat moet je dan? Stil zitten omdat een kutblessure niet weg wil?
Precies, als ik niet train dan word ik depressief en ga ik rare dingen doen
pi_128731688
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Beach het volgende:
Ik lees ook weleens de ohp afwisselen met dumbbells voor een paar weken. Zelf geen ervaring mee overigens.
Oh dat is ook wel een idee idd.
pi_128732411
Redelijk goede training gehad alleen wat een gym waar ik zit...
Het is warm as fuck, er is geen airco bij de losse gewichten en de deuren mogen niet open. Van de 16 en 18 kg zijn er maar een dumbbell. En me slippers zijn uit de kleedkamer gejat...
pi_128732504
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef XSbig het volgende:
Redelijk goede training gehad alleen wat een gym waar ik zit...
Het is warm as fuck, er is geen airco bij de losse gewichten en de deuren mogen niet open. Van de 16 en 18 kg zijn er maar een dumbbell. En me slippers zijn uit de kleedkamer gejat...
Das behoorlijk kut ja, geen andere sportscholen in de buurt?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_128734260
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:34 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Begin van het jaar 2 maanden gedaan, daarna voornamelijk cardio en nu weer anderhalve maand aan de gang.
Wat is je gewichtstoename geweest is gedurende de tijd dat je SS deed?
Hoeveel kcal kreeg je per dag binnen?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 8 juli 2013 @ 21:15:05 #288
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_128734731
Geen tijd, Susteren :')

Dat wordt wat als je een grote jongen geworden bent :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_128735749
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef McNulty het volgende:

[..]

Wat is je gewichtstoename geweest is gedurende de tijd dat je SS deed?
Hoeveel kcal kreeg je per dag binnen?
Afname :P

Lastig te bepalen. Vanaf begin december tot nu ben ik van ongeveer 117 naar nu rond de 95 gegaan. In de tijd dat ik SS deed bleef ik qua gewicht gelijk of daalde het heel traag.
  maandag 8 juli 2013 @ 21:53:32 #290
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128736609
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Afname :P

Lastig te bepalen. Vanaf begin december tot nu ben ik van ongeveer 117 naar nu rond de 95 gegaan. In de tijd dat ik SS deed bleef ik qua gewicht gelijk of daalde het heel traag.
Netjes, elke kilo die ik kwijtraakte stond gelijk aan 5kg van mijn squat
pi_128736637
Kan er iemand nog een leuk/goed verhaal schrijven over motivatie voor liften en in het dagelijks leven en of dat overloopt in elkaar?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128736668
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Netjes, elke kilo die ik kwijtraakte stond gelijk aan 5kg van mijn squat
Ja ben ook best blij met het resultaat nu.

Heb helaas geen voor foto, vind ik nu wel jammer ;(
  maandag 8 juli 2013 @ 22:06:03 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128737266
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Met die lengte en dat gewicht?
Ja.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 juli 2013 @ 22:14:46 #294
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128737724
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Precies, als ik niet train dan word ik depressief en ga ik rare dingen doen
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de lucht
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 juli 2013 @ 22:27:42 #295
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128738434
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de lucht
Of als je moeder mij een rimjob geeft
  maandag 8 juli 2013 @ 22:27:59 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128738451
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef stinkie het volgende:
Geen tijd, Susteren :')

Dat wordt wat als je een grote jongen geworden bent :+
vond hem een goede troll
pi_128739442
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef fathank het volgende:

[..]

_O-
pi_128740829
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Of als je moeder mij een rimjob geeft
:D lol
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_128744355
3
pi_128744361
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')