Jij denkt dat Koklov geen HGH gebruikt?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die opgeblazen look komt door HGH en IGF. Pas toen dat werd ontdekt werden bodybuilders van die opgeblazen figuren ipv aesthetic. Begon met Dorian Yates maar Coleman heeft er een trend van gemaakt
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klokov ziet er inderdaad 'sterker' uit dan een BB'er.
Geen haat naar BB'ers hoor, sommige zijn wel degelijk sterk. Maar bij Arnold denk je inderdaad eerder 'nice, mooi fysiek' en bij Klokov 'nice, gast is vast sterk'.
Ja true. Maar het gaat even om twee besten in hun soort. Met myofribillair krijg je een hele andere look. Is ook logisch, want er gebeurt heel wat anders in je lichaam.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:26 schreef esv7 het volgende:
Klokov ziet er dan ook wel erg goed uit voor een gewichtheffer.
"Elektrische" schokken van je eigen zenuwen bedoel je? Of van de 230V of de 380 of erger?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Even voor de goede orde; wie heeft er wel eens elektrische schokken gehad in zijn arm > onderarm? Of opeens een krachtverlies.
Erg vervelend. Ik heb in het verleden mijn schouder overbelast en dat straalde door. Helaas nog niet 100% hersteld al doe ik wel rotator cuff oefeningen voor de revalidatie maar het gaat zo ernstig traag met herstel. Je doet al gauw teveel.
Thanks.
Zenuwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"Elektrische" schokken van je eigen zenuwen bedoel je? Of van de 230V of de 380 of erger?
In je schoudergewricht lopen de pezen van je schouder en arm. Als je daar problemen hebt kan het best uitstralen naar je arm dus.quote:
Voor impingement zijn wel "speciale" oefeningen ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:47 schreef Greyson het volgende:
Dat was mij al duidelijk haha. Want dit grapje duurt al twee jaar. Al tig keren naar de huisarts geweest. Maar goed ik vroeg mij af of iemand 'rehab' of revalidatie oefeningen weet met dumbells. Ik doe al wat, maar het verloop erger ik me dood aan.
Uiteraard, maar ik vond de fysio niet zoveel helpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor impingement zijn wel "speciale" oefeningen ja.
Maar ik neem aan dat je ook al wel langs een goeie fysio geweest bent in die 2jr?
Ik ken de namen van die oefeningen niet, misschien kunnen mensen filmpjes linken, maar in het stukje "blessures" in de openingspost staat de ervaring met mijn impingement en wat ik moest doen. Misschien heb je d'r wat aan.
Edit:
Ik zie zojuist dat dat inmiddels verdwenen is uit de OP![]()
Ik kreeg ze wel eens bij de barbell row, daarom overgestapt op dumbell row (ipv form fixen wat ik zou moeten doenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Even voor de goede orde; wie heeft er wel eens elektrische schokken gehad in zijn arm > onderarm? Of opeens een krachtverlies.
Ik heb het in m'n pols met overhand lifts. Maar eigenlijk vooral met barbell rows, bij DL's heb ik het niet. Ik los het op door m'n duimen over ipv om de bar te doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Erg vervelend. Ik heb in het verleden mijn schouder overbelast en dat straalde door. Helaas nog niet 100% hersteld al doe ik wel rotator cuff oefeningen voor de revalidatie maar het gaat zo ernstig traag met herstel. Je doet al gauw teveel.
Thanks.
Zou toch is goed na je squat techniek kijken. Lijkt me sterk dat je below paralel 90kg squat na 3 maanden met dat gewicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
benenpic na 3 maanden starting strength
[ afbeelding ]
1.80 m
68 kg
90 squat
geen voetbal
Ik squatte 90kg parallel na 1 maandquote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou toch is goed na je squat techniek kijken. Lijkt me sterk dat je below paralel 90kg squat na 3 maanden met dat gewicht.
Verder zou een beetje zon ook geen kwaad kunnen
Niet zo raar hoor, 90 kilo na 3 maanden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou toch is goed na je squat techniek kijken. Lijkt me sterk dat je below paralel 90kg squat na 3 maanden met dat gewicht.
Verder zou een beetje zon ook geen kwaad kunnen
Met die lengte en dat gewicht?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo raar hoor, 90 kilo na 3 maanden.
Demmenie Sport @ Marnixstraat 2quote:Op maandag 8 juli 2013 08:35 schreef slacker_nl het volgende:
Heeft iemand een adresje voor magnesium in Amsterdam e.o.?
Lol voor die bal ben je goedkoper uit als je hem op klimwinkel bestelt incl. verzendkosten.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef G.S.R. het volgende:
[..]
Demmenie Sport @ Marnixstraat 2
Ben er twee weken geleden geweest voor zo'n magnesiumbal. Ze hebben ook blokjes. Die bal was ongeveer 7 euro en blokjes 5 euro. Succes.
Lijkt erop alsof je zenuwproblemen hebt. Beste kan je met de klachten naar een fysiotherapeut die een diagnose stelt. Bijvoorbeeld een specifieke zenuw die bekneld komt waardoor hij begint te schokken en krachtverlies optreedt. Daarna kan je daarvoor behandeld worden zodat die zenuw niet meer klachten veroorzaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef Greyson het volgende:
Thanks.
Het is geen pezen probleem, maar een zenuw probleem. Deze kan vanaf de ruggenwervels ontstaan. Dan is er uitval van een boel zenuwen(bijv. de gehele onderarm) die de oorsprong hebben uit een spinale zenuw bij het ruggenmerg. Of het kan een probleem zijn in een plexus (zenuwen die met elkaar vervlecht zitten) waarbij meerdere zenuwen bekneld of beschadigd zijn. Als laatst kan je ook van een individuele zenuw klachten hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In je schoudergewricht lopen de pezen van je schouder en arm. Als je daar problemen hebt kan het best uitstralen naar je arm dus.
Hoe komt het dat er een gigantisch verschil in kwaliteit zit tussen fysiotherapeuten? Zoveel verschillen de opleidingslocaties van elkaar toch niet? Heb er 4 gehad en alle 4 een andere diagnose en behandeling en maar 1 daarvan nam de moeite om een echo te maken en eerlijk te zeggen dat hij me niet verder kan helpen ipv me elke keer met onzin oefeningen naar huis te sturen en behandelingen die geen nut hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof je zenuwproblemen hebt. Beste kan je met de klachten naar een fysiotherapeut die een diagnose stelt. Bijvoorbeeld een specifieke zenuw die bekneld komt waardoor hij begint te schokken en krachtverlies optreedt. Daarna kan je daarvoor behandeld worden zodat die zenuw niet meer klachten veroorzaakt.
Ook tussen koks, bakkers, slagers, artsen en straatmakers.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er een gigantisch verschil in kwaliteit zit tussen fysiotherapeuten?
Zit hem in de informatie die ze bezitten vanuit hun studie en extra verrichtingen. Of hij/zij zich door ontwikkelt in een specialiteit (meer kennis). Studies die ze lezen/interpreteren (gebeurt nogal al weinig op het moment, maar wordt langzamerhand beter). En duizenden andere redenen. Er is namelijk geen eenduidige reden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er een gigantisch verschil in kwaliteit zit tussen fysiotherapeuten? Zoveel verschillen de opleidingslocaties van elkaar toch niet? Heb er 4 gehad en alle 4 een andere diagnose en behandeling en maar 1 daarvan nam de moeite om een echo te maken en eerlijk te zeggen dat hij me niet verder kan helpen ipv me elke keer met onzin oefeningen naar huis te sturen en behandelingen die geen nut hebben
Alleen maakt dat niet zoveel uit en is het juist positief dat er verschil zit tussen die genoemde beroepen, behalve arts dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook tussen koks, bakkers, slagers, artsen en straatmakers.
Diagnose stellen heeft dus met achtergrondinformatie te maken van iemand en wat hij wel/niet nodig acht qua testen. Maar een groot verschil in diagnoses lijkt me sterk. Wat zeiden ze zoal als diagnose bij jou?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alleen maakt dat niet zoveel uit en is het juist positief dat er verschil zit tussen die genoemde beroepen, behalve arts dan.
Dat er verschillende behandelingsmethodes zijn begrijp ik maar een diagnose is correct of incorrect
Ik betaal iets van 3,95 voor twee ballen, in 1 zakje, in Spanje.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol voor die bal ben je goedkoper uit als je hem op klimwinkel bestelt incl. verzendkosten.
Iew.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 3,95 voor twee ballen, in 1 zakje, in Spanje.
+ geneticsquote:Op maandag 8 juli 2013 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Even over die discussie hierboven van sarcoplasmatisch / myofibrillaire hypertrofie: neem een serieuze, natty bodybuilder en een serieuze, natty powerlifter die allebei laten we zeggen 10 jaar goed getrained hebben.
Cut ze naar dezelfde bf%
Ik wed dat ze er héél erg gelijk uit zien, en niet dat de natty BB'er 2x zo groot is als de natty powerlifter. Vast groter, maar denk dat het verschil kleiner is dan algemeen wordt aangenomen.
Plaatjes die we zien van de twee soorten mensen is confounded door verschillende bf%, vreselijke tan en glimsmeersels van de BB'ers, en uiteraard AAS gebruik.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 3,95 voor twee ballen, in 1 zakje, in Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof je zenuwproblemen hebt. Beste kan je met de klachten naar een fysiotherapeut die een diagnose stelt. Bijvoorbeeld een specifieke zenuw die bekneld komt waardoor hij begint te schokken en krachtverlies optreedt. Daarna kan je daarvoor behandeld worden zodat die zenuw niet meer klachten veroorzaakt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]Ik kon het dan ook niet laten om 'in 1 zakje' te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor een scheur in het kraakbeen moet je al een echo of ander radiografische apparatuur voor hebben. Neem aan dat het degene was die zei je niet verder te kunnen helpen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Knieschijf te los
Pees overbelast
Kraakbeen scheurtje
Slijmbeursontsteking
Ik laat de teugels gewoon los op grote festivals, die drie echt grote feesten die ik heb per jaar vind ik best kunnen, houdt me de rest van het jaar ook weer scherp.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Hoe gaan jullie om met twee weken vakantie/festival? Dat wordt natuurlijk alleen maar hamburgers vreten en niet trainen. Is er iets wat hierbij kan helpen om het verlies te beperken?
Dat heb je zelf in de hand. Je zou kunnen proberen niet al te ongezond te eten en te zoeken naar een lokale gym om zo nu en dan ee fullbody workout te doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Hoe gaan jullie om met twee weken vakantie/festival? Dat wordt natuurlijk alleen maar hamburgers vreten en niet trainen. Is er iets wat hierbij kan helpen om het verlies te beperken?
Njeh het zal wel twee weken niks doen worden om daarna weer volle bak te beginnen!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand. Je zou kunnen proberen niet al te ongezond te eten en te zoeken naar een lokale gym om zo nu en dan ee fullbody workout te doen.
Offtopic: is je username ergens op gebaseerd/van afgeleid?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Susteren het volgende:
Ook voor mijn carrière later lijkt me het beter om mijn huidige postuur te behouden en te onderhouden dan een stuk gespierder te worden.
Gewoon feesten en er niet aan denken. Zoveel mogelijk proteins binnen krijgen door tering veel vlees te eten.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Borkydude het volgende:
Gelukkig wel B&F rijk gemaakt met de aankoop van supplementen.quote:
Thx! Over de excuses heb je eigenlijk wel gelijk hoor, ben gewoon een stuk minder motivated dan in het begin, maar voor het zelfde geld komt het over een week weer terug. Ik blijf in ieder geval wel gewoon trainen hoor, heb ik de afgelopen weken ook gewoon gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik lees zijn excuses, jammer.
Veel succes met je doelen en je rijbewijs in ieder geval.
Tuurlijk wel, krijgt hij lekker lange tonede spieren van, is beter voor zijn carrière.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Week in week uit met dezelfde roze dumbbells zwaaien is niet trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |