SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb een advies nodig. Ik doe SS en stall momenteel op m'n OHP. Huidige stats:
Sq: 107.5 parallel 3x5
DL: 110 1x5 (zit wel een goed stijgende lijn in)
BP: 62.5 3x5 ik heb de indruk dat dit m'n volgende plafondobstakel wordt
OHP: 42.5 (waarbij ik faal bij de 3e of 4e rep in laatste set)
clean: 47.5 3x5
Zijn er manieren om hier doorheen te komen? Lager gewicht, meer reps, hoger gewicht minder reps oid? Andere oefening? Ik ben wel al eens teruggegaan naar 40kg, maar dat haal ik wel
Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?Ik zou deloaden, ik heb zelf rond dat gewicht ook een stall gehad. Dat heeft me een tijdje gekost, maar na een paar deloads push je jejzelf erdoorheen. Sommige opteren voor een push-press in de tussentijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb een advies nodig. Ik doe SS en stall momenteel op m'n OHP. Huidige stats:
Sq: 107.5 parallel 3x5
DL: 110 1x5 (zit wel een goed stijgende lijn in)
BP: 62.5 3x5 ik heb de indruk dat dit m'n volgende plafondobstakel wordt
OHP: 42.5 (waarbij ik faal bij de 3e of 4e rep in laatste set)
clean: 47.5 3x5
Zijn er manieren om hier doorheen te komen? Lager gewicht, meer reps, hoger gewicht minder reps oid? Andere oefening? Ik ben wel al eens teruggegaan naar 40kg, maar dat haal ik wel
Nu is het zo dat ik een soort 'cut' doe, dus zo heel vreemd is het niet dat het wat lastiger gaat natuurlijk. Dus kan het zijn dat ik er maar gewoon vrede mee moet hebben tot ik weer ga bulken?Hoe lang doe je al SS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Merci!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef G.S.R. het volgende:
[..]
Demmenie Sport @ Marnixstraat 2
Ben er twee weken geleden geweest voor zo'n magnesiumbal. Ze hebben ook blokjes. Die bal was ongeveer 7 euro en blokjes 5 euro. Succes.
Begin van het jaar 2 maanden gedaan, daarna voornamelijk cardio en nu weer anderhalve maand aan de gang.quote:
Doe ik ook met mijn rugpijn. Tja wat moet je dan? Stil zitten omdat een kutblessure niet weg wil?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me trouwens op dat elke grote gast in mijn gym wel een blessure heeft waar hij doorheen traint, ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met rust nemen
Precies, als ik niet train dan word ik depressief en ga ik rare dingen doenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe ik ook met mijn rugpijn. Tja wat moet je dan? Stil zitten omdat een kutblessure niet weg wil?
Oh dat is ook wel een idee idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Beach het volgende:
Ik lees ook weleens de ohp afwisselen met dumbbells voor een paar weken. Zelf geen ervaring mee overigens.
Das behoorlijk kut ja, geen andere sportscholen in de buurt?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef XSbig het volgende:
Redelijk goede training gehad alleen wat een gym waar ik zit...
Het is warm as fuck, er is geen airco bij de losse gewichten en de deuren mogen niet open. Van de 16 en 18 kg zijn er maar een dumbbell. En me slippers zijn uit de kleedkamer gejat...
Wat is je gewichtstoename geweest is gedurende de tijd dat je SS deed?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Begin van het jaar 2 maanden gedaan, daarna voornamelijk cardio en nu weer anderhalve maand aan de gang.
Afnamequote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is je gewichtstoename geweest is gedurende de tijd dat je SS deed?
Hoeveel kcal kreeg je per dag binnen?
Netjes, elke kilo die ik kwijtraakte stond gelijk aan 5kg van mijn squatquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Afname![]()
Lastig te bepalen. Vanaf begin december tot nu ben ik van ongeveer 117 naar nu rond de 95 gegaan. In de tijd dat ik SS deed bleef ik qua gewicht gelijk of daalde het heel traag.
Ja ben ook best blij met het resultaat nu.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Netjes, elke kilo die ik kwijtraakte stond gelijk aan 5kg van mijn squat
Ja.quote:
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de luchtquote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Precies, als ik niet train dan word ik depressief en ga ik rare dingen doen
Of als je moeder mij een rimjob geeftquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de lucht
vond hem een goede trollquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef stinkie het volgende:
Geen tijd, Susteren
Dat wordt wat als je een grote jongen geworden bent
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Depressief ben je altijd volgens mij gezien je postgedrag. Tenzij je aas kan posten dan spring je een gat in de lucht
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Of als je moeder mij een rimjob geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |