Oke, kon het niet goed zien door de hoek waarin het gefilmd is, maar lekker bezig:).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel klein beetje maar dat hoort bij mij, krijg 'm nooit hol hoe diep ik ook ga zitten en voel er niets van.
[..]
Yep. Redelijk platte Adidasjes die mijn voeten precies recht zetten. Ook een tijdje op Allstars gelift maar daar gaan mijn voeten te veel op naar binnen kantelen wat kut is bij squats.
Jep, ik heb het eerder gezegd, maar de laconieke houding omtrent AAS vind ik een beetje apart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie zoeken de voeding en training tot op de letter uit, maar de roids doen we gewoon wat de dealer zegt,lol
ineens een persoonlijke kruistocht tegen anabolen begonnen thefxr?quote:
nah, maar ik heb wel een vriend die een lekke hartklep heeft gekregen door de roids, dus ik zie het wat strenger in, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ineens een persoonlijke kruistocht tegen anabolen begonnen thefxr?
Is het ontstaan door roids of zijn erdoor alleen de klachten ontstaan? ik denk dat mensen vaker alles moeten laten checken voordat ze aan zoiets beginnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, maar ik heb wel een vriend die een lekke hartklep heeft gekregen door de roids, dus ik zie het wat strenger in, zeg maar.
de artsen zeiden dat het door de roids kwam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is het ontstaan door roids of zijn erdoor alleen de klachten ontstaan? ik denk dat mensen vaker alles moeten laten checken voordat ze aan zoiets beginnen.
lijkt mij sws wel eens goed om eens een bloedtestje te pakken, even kijken hoe dingen ervoor staan.
bij fight power academy kan je bloedtesten laten doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is het ontstaan door roids of zijn erdoor alleen de klachten ontstaan? ik denk dat mensen vaker alles moeten laten checken voordat ze aan zoiets beginnen.
lijkt mij sws wel eens goed om eens een bloedtestje te pakken, even kijken hoe dingen ervoor staan.
Heb je platte voeten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef VASND het volgende:
Yep. Redelijk platte Adidasjes die mijn voeten precies recht zetten. Ook een tijdje op Allstars gelift maar daar gaan mijn voeten te veel op naar binnen kantelen wat kut is bij squats.
Ik doe parallel, daaronder krijg ik een butt wink. Ben bezig met wat stretch oefeningen daarvoor maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:35 schreef G.R.S. het volgende:
Als je high bar squats doet moet je atg gaan?
Sinds ik IF heb gedaan, doe liever niks anders dan trainen op lege maag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie traint er hier op een nuchtere maag? Normaal eet ik behoorlijk veel voor een training omdat ik bang ben dat ik honger krijg, gister voor mijn doen ontzettend weinig gegeten en eigenlijk ging het wel lekker. Heb het idee dat het voornamelijk tussen mijn oren zit..
Euhm geen idee. Mijn enkels hebben de neiging om naar binnen te draaien.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef VASND het volgende:
Vandaag beentjesdag. Voelde me uitzonderlijk energiek en dacht laten we eens aan het 1RM'en gaan (nog nooit gedaanivm eerst helemaal 100% zeker zijn van de techniek)
Denk om je form bij de DL, kan het niet perfect zien door de hoek maar volgens mij hangt je bovenlichaam nog over de bar waardoor je eerst je benen strekt en dan pas met je rug omhoog gaat. Probeer nog verder die kont naar achter te duwen en je schouders net voor of precies boven de bar te houden en dan je bovenrug aanspannen en je hielen de grond in te duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soukidan op je oogbal.
Als je coach Mark Rippetoe is wel ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:35 schreef G.R.S. het volgende:
Als je high bar squats doet moet je atg gaan?
Waar zijn de triceps? Als ik upright row lees staan de tranen al in mijn ogen (van de pijn en blessures).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html
Wat vinden jullie van deze workout? normaal ben ik tegen het kopieren van een hele workout van internet tenzij het SS of madcow is maar deze heeft echt elke oefening die goed is behalve deadlifts die ik er in stop ten koste van lat pulldowns
Triceps staan onder Arms.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar zijn de triceps? Als ik upright row lees staan de tranen al in mijn ogen (van de pijn en blessures).
Las er over heenquote:
Butt wink kan veroorzaakt worden door een APT, hoeft niet. Het kan ook aan de uitvoering liggen. Sommige mensen neigen teveel de kont naar achteren te drukken terwijl je als het ware meer door de hamstring zou moeten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik doe parallel, daaronder krijg ik een butt wink. Ben bezig met wat stretch oefeningen daarvoor maar dat zet nog niet echt zoden aan de dijk
Ja, waarschijnlijk heb je platte voeten, net zoals ik. Als het goed is mis jij die 'arch' in je voet, waardoor je automatisch onstabiel bent.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Euhm geen idee. Mijn enkels hebben de neiging om naar binnen te draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar eens op blote voeten in een squat positie staan, schroef je voeten als het ware de grond in om die arch te creëren, en squat dan naar beneden. Als het goed is merk je dat je velen malen stabieler staat. Of ga op één been staan, precies hetzelfde.
Je moet het probleem eigenlijk aanpakken en niet vermijden door andere schoenen te kopen imo. In die schoenen van jou zit waarschijnlijk een zool die de arch ondersteunt, waardoor je dus merkt dat je stabieler staat. Dit bevorderd de natuurlijke vorm van je voet echter niet. Als je het wilt oplossen moet je een foamroller (en een lacrosse bal) aanschaffen. Laat maar weten of je dat er voor over hebt, dan stuur ik je wat info.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 06-07-2013 17:24:03 ]If not now, then when.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Butt wink kan veroorzaakt worden door een APT, hoeft niet. Het kan ook aan de uitvoering liggen. Sommige mensen neigen teveel de kont naar achteren te drukken terwijl je als het ware meer door de hamstring zou moeten.
[..]
Ja, waarschijnlijk heb je platte voeten, net zoals ik. Als het goed is mis jij die 'arch' in je voet, waardoor je automatisch onstabiel bent.Kan je dat echt verhelpen? stuur op stuur op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar eens op blote voeten in een squat positie staan, schroef je voeten als het ware de grond in om die arch te creëren, en squat dan naar beneden. Als het goed is merk je dat je velen malen stabieler staat. Of ga op één been staan, precies hetzelfde.
Je moet het probleem eigenlijk aanpakken en niet vermijden door andere schoenen te kopen imo. In die schoenen van jou zit waarschijnlijk een zool die de arch ondersteunt, waardoor je dus merkt dat je stabieler staat. Dit bevorderd de natuurlijke vorm van je voet echter niet. Als je het wilt oplossen moet je een foamroller (en een lacrosse bal) aanschaffen. Laat maar weten of je dat er voor over hebt, dan stuur ik je wat info.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Zo goed als. Ik stuur je morgen een PM. Moet zo weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Kan je dat echt verhelpen? stuur op stuur op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |