Ik ben gewoon mij zelf. Dat jij alleen ervaring hebt met een stereotype Marokkaan, dat is jouw probleem, maar er is diversiteit genoeg. Heb daar vrede mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flikker op man, je bent nog verkaasder dan Najib Amhali, Mimoun Oaïssa en o.us bij elkaar.
Rechts ja, in april 2012.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben jij dat Krio? Nee toch?
Inb4 geen serieuze reactie
Dit antwoord alleen alquote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon mij zelf. Dat jij alleen ervaring hebt met een stereotype Marokkaan, dat is jouw probleem, maar er is diversiteit genoeg. Heb daar vrede mee.
Snapte dat plaatje er al niet echt bijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit antwoord alleen al.
[ afbeelding ]
Jij dacht dat ik het was en ik dacht dat jij het was een half uur van te voren...quote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hup krio, hup! Nothing but a peanut!
En Chloro: ik heb geen trollaccounts. Ik kwaak al genoeg onzin op deze.
laat jij nou maar lekker je kutje virtueel likken door wanhopige fokkers die zelfs een dikke zeug zouden likken.quote:
Je moet misschien je stereotype blik overboord zetten, want het doet je geen goed. Hoe moet ik volgens jou antwoorden? Geef eens een voorbeeld? Het is het aard van het beestje. Gedraag je je volgens die stereotypering, dan ben je een bontkraagje. Praat je op een heel andere manier en netjes, dan is het een knuffelmarokkaan. Jullie Nederlanders verzinnen wel wat om alles in hokjes te stoppen. Klagen lijkt bij jullie in de genen te zitten, daarom neem ik je spinsels niet heel serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit antwoord alleen al.
[ afbeelding ]
Panzermaus heeft een fascinerende fascinatie voor het al dan niet 'echt' zijn van een dame op internet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik het was en ik dacht dat jij het was een half uur van te voren...
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.quote:
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Panzermaus heeft een fascinerende fascinatie voor het al dan niet 'echt' zijn van een dame op internet.
Wie is dit dik zeug waar je het telkens over hebt, wie was je voorbeeld.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef Louise19 het volgende:
[..]
laat jij nou maar lekker je kutje virtueel likken door wanhopige fokkers die zelfs een dikke zeug zouden likken.
Ik houd het wel bij het laten likken van mijn kutje door iemand die dat in real life doet. Misschien moet jij ook iemand zoeken die dat wil doen bij jou, laat hem dan ook gelijk die bergen zand wegwerken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef Louise19 het volgende:
[..]
laat jij nou maar lekker je kutje virtueel likken door wanhopige fokkers die zelfs een dikke zeug zouden likken.
Welke chicks probeer je al dan niet te exposen? Heb je geen overzicht?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.
Jij bent toch diegene die mbhhh heeft exposed als real?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke chicks probeer je al dan niet te exposen? Heb je geen overzicht?
- Juminelle
- Meloewa
- Msbhhh
- Louise
- ...
Niet zo hard huilen skatje. ooit zal iemand jouw zandgraf ook wel uitlikken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jouwquote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo hard huilen skatje. ooit zal iemand jou zandgraf ook wel uitlikken.
Meloewa staat daar los van, Louise denk ik ook. GJNVA, Jumster, Yevoul en Missblek gaan niet vrijuit.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke chicks probeer je al dan niet te exposen? Heb je geen overzicht?
- Juminelle
- Meloewa
- Msbhhh
- Louise
- ...
Wel props voor het steevast spreken in orakels waar geen touw aan vast te knopen is.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.
Brakke dag vandaag, bedankt.quote:
Waar vind je tegenwoordig nog vrouwen met inhoud en tieten?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt én geen inhoud én geen tieten.
SNJOL
Frappant dat jij er altijd moeite mee hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel props voor het steevast spreken in orakels waar geen touw aan vast te knopen is.
Enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.
[..]
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.
Ben benieuwd wie er nog meer chocola van je cacaofantasie-posts kan maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Frappant dat jij er altijd moeite mee hebt.
Friet/patat met daarbij een enorme kippenpoot en een bak appelmoes.quote:
Scherp, waren het er meer dan 1?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je dt-fouten aanpassen in het GYM topic.
Lekker. Wel HAK appelmoes?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Friet/patat met daarbij een enorme kippenpoot en een bak appelmoes.
Alleen HAK appelmoes, anders geen appelmoes.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker. Wel HAK appelmoes?
Ik had: ribeye steak, aardappelkroketjes, doperwten en ook (HAK) appelmoes.
Zo is dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen HAK appelmoes, anders geen appelmoes.
Louise is wegquote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij het laten likken van mijn kutje door iemand die dat in real life doet. Misschien moet jij ook iemand zoeken die dat wil doen bij jou, laat hem dan ook gelijk die bergen zand wegwerken.
Twee keer hetzelfde woord ook. Ik stel mijzelf teleur.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zag er twee, maar heb maar even gespiekt.
Nu wenfer nog.quote:
Heb je 'm ook op sterkte? Zou snorretje likken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je van m'n glow in the darkbril?
[ afbeelding ]
koeliequote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je van m'n glow in the darkbril?
[ afbeelding ]
Heb je vandaag wel gedanst?quote:
Paringsdans onder de douchequote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verdorie, die Angel-Joy is gevaarlijk gek.
[ afbeelding ]
Ahw.quote:
Beer kom hierheen ik ben ongedouched en tot een uur of 23:00 alleen.quote:
Kickboksende chinezen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verdorie, die Angel-Joy is gevaarlijk gek.
[ afbeelding ]
Anders worden ze toch wel geschooid via de DM. Dat gaat dan ongeveer zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen hun foto's delen op FOK!
quote:Hallo,
heb je ergens op Fok! foto's van jezelf gepost? Ik ben toch wel benieuwd naar hoe je eruit ziet. Gewoon, uit interesse.
Groetjes,
Caroline
Gewoon beleefd 'nee' zeggen. Niks aan het handje.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Anders worden ze toch wel geschooid via de DM. Dat gaat dan ongeveer zo.
[..]
TR gedaan. Succes met je ban maatje.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Wie stuurde dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Was een fijn bed hoor.quote:
DM posten mag gewoon. succes met je banquote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TR gedaan. Succes met je ban maatje.
De mijne, niet dat ongewassen vlooiennest van Vas.quote:
Namen waren gefincheerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TR gedaan. Succes met je ban maatje.
Een hitsige huisvrouw of een troll.quote:
gefincheerdquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meisje in de slaapkamer is trouwens dezelfde als uit dit topic: ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
niks schattigs aanquote:
Of gewoon wachten tot iemand je die informatie op een presenteerblaadje aanreikt. Altijd beter dan je skaffa schavuitenroede tot de bodem naar binnen woelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laten we het tot de bodem uitzoeken.
Deed je Vas eigenlijk met condoom? Lijkt me voor beide partijen wenselijkquote:Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
Louise, welk boos fok! sletje dat ik nooit heb teruggebeld ben je?
Weggehaald, je post maar lekker pics van jezelf.quote:
Haha jij bent echt dom.quote:
zijn allebei soavrij.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed je Vas eigenlijk met condoom? Lijkt me voor beide partijen wenselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die staan gewoon online hoor. Je kan het overal posten. Ik heb ze van google.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weggehaald, je post maar lekker pics van jezelf.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn allebei soavrij.Helemaal niet moeilijk te geloven dat jij zo weinig seks hebt gehad dat de kans op een soa te verwaarlozen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Moest lachen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niet moeilijk te geloven dat jij zo weinig seks hebt gehad dat de kans op een soa te verwaarlozen is.
Op google? waar zocht je op?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef Louise19 het volgende:
[..]
maar die staan gewoon online hoor. Je kan het overal posten. Ik heb ze van google.
waarom reageer jij op elke post van mij. Je bent wel heel erg geraakt door mijn opmerking ofniet?quote:
Je kunt niet echt vol raken van sperma hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga jij zelf lekker volvreten met sperma.
Sowieso sex met condoom.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niet moeilijk te geloven dat jij zo weinig seks hebt gehad dat de kans op een soa te verwaarlozen is.
Tegen de tijd dat je genoeg sperma uit een pik gezogen hebt dat je ervan vol zit, mag je jezelf wel een schouderklopje geven voor je pijpkwaliteiten.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga jij zelf lekker volvreten met sperma.
Gelukkig. Vond 'm zelf maar mwahmwah.quote:
Ja, ik vind seks met een condoom ook niet zo bijzonder. Heb liever seks met een man. Ja, mja.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso sex met condoom.Ik vind droogneuken nog meer voldoening geven.
Gepijpt worden met condoomquote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hm, vaag. Ik vind hem niet.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
InB4 "gaat je niet aan want je hebt wel eens een foto gepost" oid.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:15 schreef Chloroform het volgende:
Ja, ik vind seks met een condoom ook niet zo bijzonder. Heb liever seks met een man. Ja, mja.
Dit dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
inderdaadquote:
Heb jij dat wel eens gedaan?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit dus.. Alsof je jezelf aftrekt met een boterhamzakje.
Heb je dat weleens gedaan? Hoe was dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zoals seks met condoom.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gedaan? Hoe was dat?
Nee, die zakjes zijn vaak zo kleinquote:
Precies.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb je weleens een meloen beetje uitgehold en geneukt?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Dqod het volgende:
Gewoon vingeren met handschoentjes aan, lekker klinisch voelt dat
Wat?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Panzermaus het volgende:
Murdera, waarom heb je Vastus niet gerawdogged? Wat was de reden?
Geen koude meloenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weleens een meloen beetje uitgehold en geneukt?
Waarom praat jij zoveel over seks?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weleens een meloen beetje uitgehold en geneukt?
Maar dan gaat ie er door, en is dus die hele feeling als nog weg.quote:
Dit, ja. Als het langer geleden is, zo'n 60L zak :Squote:
Wel vermakelijk ja. Zou toch wel leuker zijn als hij er wat meer moeite voor zou doen, maar lachen om downers mag afentoe best.quote:
Watquote:
Hard geworden.quote:
Ik stel een paar vragen en meteen praat ik zo veel over seks.quote:
hij durft ze niet te beantwoordenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stel een paar vragen en meteen praat ik zo veel over seks.
quote:
dit er dan weer meteen bij.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jij hebt echt zo'n typische Marokkaanse gezicht.
Doe niet alsof het niet zo is.. Je hebt een slechte invloed, dat ook nog eensquote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou mijn vragen wel beantwoorden toch?quote:
Moet jij niet vingeren ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet alsof het niet zo is.. Je hebt een slechte invloed, dat ook nog eens
Mag ik ook nog af en toe een eet/FOK!pauze?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou mijn vragen wel beantwoorden toch?
[..]
Moet jij niet vingeren ofzo?
Ook echt zo'n relkloon aandacht geven terwijl die persoon zich anaal loopt te bevredigen op alle reactiesquote:
ja, het is een beetje makkelijke humor, maar ach, moet kunnen af en toequote:Op zondag 23 juni 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel vermakelijk ja. Zou toch wel leuker zijn als hij er wat meer moeite voor zou doen, maar lachen om downers mag afentoe best.
Het is hier gewoon gezellig en dan moet het weer verpest worden met seks.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks mis met mensen helpenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ook echt zo'n relkloon aandacht geven terwijl die persoon zich anaal loopt te bevredigen op alle reacties.
Dit ja, bij new kids heb ik ook een paar keer gelachen, dus dan kan dit ook wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het is een beetje makkelijke humor, maar ach, moet kunnen af en toe
Lieve jongen ben jequote:
Wij zijn echt wel goede personen, accepteren dit scharminkel zo in de groep en geven liefde :$quote:
Wat eet je?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik ook nog af en toe een eet/FOK!pauze?
In b4: "nee"
Altijd, niet te pikante vraagjes wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou mijn vragen wel beantwoorden toch?
[..]
Moet jij niet vingeren ofzo?
rot op ofzo. Ik ben toch niet de enige die jou een inhoudsloze geblondeerde snol heeft genoemd?quote:
Wat is je lievelingskleur dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is hier gewoon gezellig en dan moet het weer verpest worden met seks.
Dit, en dan al die haat er voor terug. Wat een wereld leven we in!?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij zijn echt wel goede personen, accepteren dit scharminkel zo in de groep en geven liefde :$
Je bent zelf liefquote:
Vast niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:23 schreef Louise19 het volgende:
[..]
rot op ofzo. Ik ben toch niet de enige die jou een inhoudsloze geblondeerde snol heeft genoemd?
Net klaar.. Vette hap. Broodje hamburger, bamischijf, aardappelbolletjes :$quote:
Dat zat er niet bij.. Wel sla en rode ui :$quote:
vetklepquote:Op zondag 23 juni 2013 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Net klaar.. Vette hap. Broodje hamburger, bamischijf, aardappelbolletjes :$
Ja, ik zal die calorietjes straks wel weer verbranden, beloofd
Hoe durf jequote:Op zondag 23 juni 2013 19:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, en dan al die haat er voor terug. Wat een wereld leven we in!?
[..]
Je bent zelf lief
Hoe durf jequote:
Ik heb nog nooit seks met een echte bruine gehad. Lijkt me wel mooi om dan dat witte klatergoud uit die roze babyburcht te zien stromen. PINK PUSSY.quote:
Vind ik ook een leuke kleur. Ik heb besloten dat ik in mijn nieuwe huis wit en lichtblauw als basiskleuren ga gebruiken. Voor een sereen gevoel enzo, weet je.quote:
Hoeft niet hoor, laten we onze vette buikjes tegen elkaar wrijven.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Net klaar.. Vette hap. Broodje hamburger, bamischijf, aardappelbolletjes :$
Ja, ik zal die calorietjes straks wel weer verbranden, beloofd
weet niet hoequote:
Vond het ook wel gewaagd, jaquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Chloroform het volgende:
Hoeft niet hoor, laten we onze vette buikjes tegen elkaar wrijven.
quote:
Jeetje, dat is wel heel intiem hoor.. Weet je het zeker?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook een leuke kleur. Ik heb besloten dat ik in mijn nieuwe huis wit en lichtblauw als basiskleuren ga gebruiken. Voor een sereen gevoel enzo, weet je.
[..]
De enige persoon in deze SC zijn die geen seks met Vas heeft gehadquote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks met een echte bruine gehad. Lijkt me wel mooi om dan dat witte klatergoud uit die roze babyburcht te zien stromen. PINK PUSSY.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks met een echte bruine gehad. Lijkt me wel mooi om dan dat witte klatergoud uit die roze babyburcht te zien stromen. PINK PUSSY.
Leuk, lekker een zeegevoel creëren?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook een leuke kleur. Ik heb besloten dat ik in mijn nieuwe huis wit en lichtblauw als basiskleuren ga gebruiken. Voor een sereen gevoel enzo, weet je.
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond het ook wel gewaagd, jamaar geen spijt van
Schatjes, jullie allebeiquote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
weet niet hoe
Ik zal het vet wel uit je persen
hahahaquote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De enige persoon in deze SC zijn die geen seks met Vas heeft gehad.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kon wel, maar ik weigerdequote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerst even het eten laten zakken.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel heel intiem hoor.. Weet je het zeker?
Doe het met alle liefde
Zoiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk, lekker een zeegevoel creëren?
Flinke beschuldiging, heb je daar bewijs vanquote:
Ontkenning = bekenningquote:
Is goed, ik steek even een sigaretje op.. Kom zo bij je terugquote:Op zondag 23 juni 2013 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerst even het eten laten zakken.
[..]
Zoiets.Of met blauwgrijs.
[ afbeelding ]
Gedwee kijken hoe die sprankelsprenkels naar buiten sijpelen, soms zelfs met wat belletjes erbij.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bedankt.. Nu ben ik geil :$quote:Op zondag 23 juni 2013 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gedwee kijken hoe die sprankelsprenkels naar buiten sijpelen, soms zelfs met wat belletjes erbij. Zoveel adoratie voor die zachte, pulserende en gedetailleerde roze flapjes dat je meteen weer rock solid bent en nog een zesde keer naar binnen wil. STORY OF MY LIFE.
Was ff voor deze:quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had een 'u mad' verwacht..
Helemaal niet boos hoor btwik heb haar geweigerd, zij mij niet
Dat vind ik lief van je.. Wil je aan mijn baard zitten?quote:
Wat gezellig.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerst even het eten laten zakken.
[..]
Zoiets.Of met blauwgrijs.
[ afbeelding ]
Flink inhalen van wat je hebt moeten missen voor 2009 zeker?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gedwee kijken hoe die sprankelsprenkels naar buiten sijpelen, soms zelfs met wat belletjes erbij.
Zoveel adoratie voor die zachte, pulserende en gedetailleerde roze flapjes dat je meteen weer rock solid bent en nog een zesde keer naar binnen wil. STORY OF MY LIFE.
comedy central op staan?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
Tering die valtifest reclame.![]()
Ik kan dat niveau echt niet meer aan.![]()
Welke josti wil daar nou heen na zo'n reclame?
Kakfestival.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
Pretentieuze flikkertjes die ergens een kunst academie genoten hebben maken dit soort troep.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
Futurama?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
wow n8nquote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pretentieuze flikkertjes die ergens een kunst academie genoten hebben maken dit soort troep.
truequote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Jep. Mensen die dat bedenken moeten echt per direct kapotgeschopt worden.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
HAHAHA WE ZETTEN KAK IN DE RECLAME WANT DAT IS NIEUW EN HIP EN STOER EN GRAPPIG.
[ afbeelding ]
WAT ZIJN WIJ TOCH UNDERGROUND!!!xxDDDDdddD!!1quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
HAHAHA WE ZETTEN KAK IN DE RECLAME WANT DAT IS NIEUW EN HIP EN STOER EN GRAPPIG.
[ afbeelding ]
Haten op n8nquote:
Klinkt plausibel. OPEENS kon je elke poes raken die je wil, wat een vernuft. De Muiziaanse jaartelling begint na 2009.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flink inhalen van wat je hebt moeten missen voor 2009 zeker?
Serieus bijna m'n cola uitgespuugdquote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks ga je nog haten op Allure omdat ze op haar 25e leeft als een 17-jarige.
Sick, verborgen backstab.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haten op n8n.
Straks ga je nog haten op Allure omdat ze op haar 25e leeft als een 17-jarige.
quote:
Wordt verworpenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. OPEENS kon je elke poes raken die je wil, wat een vernuft. De Muiziaanse jaartelling begint na 2009.
Jij dan? :$quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Je hebt immers Veer nog niet gedaan.
jij bent veer tog ;squote:
Ohhhh shi-quote:
Waarom ben ik zo walgelijk arrogant dat ik denk dat zo'n accomplishment kinderspel zou zijn geweest irl. Alleen die relatie van haar gooit schuldgevoelens in het spel.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Je hebt immers Veer nog niet gedaan.
Nee. We zijn hier gezellig aan het chatten. Doeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef Puntenjager het volgende:
Aaah, hier gaat het gevecht verder
Dag slowtjetters![]()
Verder nog dit:
[..]
Hoeveel fokmeisjes heb jij eigenlijk mee gevreeën?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo walgelijk arrogant dat ik denk dat zo'n accomplishment kinderspel zou zijn geweest irl. Alleen die relatie van haar gooit schuldgevoelens in het spel.
Bij mij dan, niet bij Veer. Soms moet je happen.
Ik zal je eens stilhouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom geen poging wagen? Zelfs de beer heeft haar IRL gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo walgelijk arrogant dat ik denk dat zo'n accomplishment kinderspel zou zijn geweest irl. Alleen die relatie van haar gooit schuldgevoelens in het spel.
Bij mij dan, niet bij Veer. Soms moet je happen.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal je eens stilhouden.Mag ik wel bijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom geen poging wagen? Zelfs de beer heeft haar IRL gezien.![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zachtjesquote:
geld.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Vrijwillige seks. Hoe moet ik anders 8/10+ chicks doen?
[..]
Zachtjes.
Zal lief en teder aan je vleesstok knabbelenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zachtjes.
Precies. Alleen lopen ze in mijn stad allemaal rond met een RAPEX condoom.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zachtjes.
Congo is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies. Alleen lopen ze in mijn stad allemaal rond met een RAPEX condoom.Geeft bloedlul een andere betekenis.
Waar woon je, Volendam?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies. Alleen lopen ze in mijn stad allemaal rond met een RAPEX condoom.Geeft bloedlul een andere betekenis.
Twee. Maar dat is enkel omdat heel erg lief, normaal gesproken ga ik na het pijpen naar huis.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoeveel fokmeisjes heb jij eigenlijk mee gevreeën?
Haha, zou haar aanspreken irl. Beetje teasen en wat routine game runnen, envelop met foto's van mij met Zeus, Ghandi en President Obama, etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom geen poging wagen? Zelfs de beer heeft haar IRL gezien.
Vreemde vergelijking, Chai heeft namelijk nog geen kans gekregen om ontrouw te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, zou haar aanspreken irl. Beetje teasen en wat routine game runnen, envelop met foto's van mij met Zeus, Ghandi en President Obama, etc.
Vervolgens lees ik haar hand en daarna houd ik haar met beide handen bij mijn boxer vandaan. Ik ben trouw als een Chai.
Dan tel je de paarden dus niet mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, Chai heeft namelijk nog geen kans gekregen om ontrouw te zijn.
Klopt. Daar heeft ze overigens serieus seks mee gehad, wat me enigszins opwindtquote:Op zondag 23 juni 2013 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan tel je de paarden dus niet mee.
Alien versus predatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij niet die user die zijn hulp had aangeboden bij het klussen in mijn nieuwe huis?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twee. Maar dat is enkel omdat heel erg lief, normaal gesproken ga ik na het pijpen naar huis.
Jij ging naar Oost toch? Dat klopt, kans verkeken.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Was jij niet die user die zijn hulp had aangeboden bij het klussen in mijn nieuwe huis?
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, Chai heeft namelijk nog geen kans gekregen om ontrouw te zijn.
met "klus" bedoelde hij je centenbakkie denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Was jij niet die user die zijn hulp had aangeboden bij het klussen in mijn nieuwe huis?
Welnee, ik zou na het pijpen naar huis zijn gegaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
met "klus" bedoelde hij je centenbakkie denk ik.
Prima taktiek. Een poos geleden hielp ik een leuke vrouw met noeste tuinarbeid. Een dag later lag ik in haar bedquote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geile beer dat je bentquote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Prima taktiek. Een poos geleden hielp ik een leuke vrouw met noeste tuinarbeid. Een dag later lag ik in haar bed![]()
inb4 buurvrouw van 56quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Prima taktiek. Een poos geleden hielp ik een leuke vrouw met noeste tuinarbeid. Een dag later lag ik in haar bed![]()
60 euro per uur, 8 uur(?) werken. Toch redelijk duur.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Om het in elkaar te zetten?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik deed het met liefde hoor, en delen door 10. Toch schappelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
60 euro per uur, 8 uur(?) werken. Toch redelijk duur.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd.Heb laatst mijn fiets laten maken, maar ik wilde niet betalen, want het was een oude man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shiiiiiiquote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb laatst mijn fiets laten maken, maar ik wilde niet betalen, want het was een oude man.
#spotlightquote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen hun foto's delen op FOK! Het vertrouwen en als het een keer fout gaat, dan gaan de kinders die dit forum rijk is alles verspreiden.
Dus toen moest je lopend naar huis.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb laatst mijn fiets laten maken, maar ik wilde niet betalen, want het was een oude man.
HERE ZUCK A DJIICK.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus toen moest je lopend naar huis.
Nee hij werd boos.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus toen moest je lopend naar huis.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker op een oude fiets geleerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn vader is fietsenmaker en spreekt houtje-touwtje engels
Ja, true storyquote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker op een oude fiets geleerd.
Het vrouwtje uit dat filmpje heeft een hele mooie vagina (srs).quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
haha waar keur jij op.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het vrouwtje uit dat filmpje heeft een hele mooie vagina (srs).
Beetje vozen neem ik ook genoegen mee hoor, just sayin'quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen, bij jou is het day 1: pants off or gtfo
Vaginale estheticaquote:
Nee zelf gedaan. Was 12 bij de 1e x 2g1c kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heeft mozy jouw kinderlijke brein bezoedeld met dit soort nederpron?
Beetje zoals die van Farrah Abraham toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het vrouwtje uit dat filmpje heeft een hele mooie vagina (srs).
Wil jij een keer met mijn geslachtsdeel spelenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje vozen neem ik ook genoegen mee hoor, just sayin'
Kan wel. Maar die was een beetje raar mager, was vreemd in combinatie met haar nepborsten.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals die van Farrah Abraham toch?
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moetquote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jij een keer met mijn geslachtsdeel spelen?
theekransje houden.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet
Stop dat ding gewoon in je kut, YOLOquote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit gezien... alleen de eerste 60 seconden ofzo en toen moest ik wegklikkenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee zelf gedaan. Was 12 bij de 1e x 2g1c kijken.
Ok dank je welquote:
Gorz babiesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Stop dat ding gewoon in je kut, YOLO.
Afsnijden, laten drogen gelijk een bloem, en dan aan een ketting voor om je nek.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen kinderen van mij willenquote:
Ja, maar daar heb ik er al heel veel vanquote:Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Afsnijden, laten drogen gelijk een bloem, en dan aan een ketting voor om je nek.
Jouw en mijn genen gemixt.. Jij denkt dat dat goedkomt?quote:
Nee, langharig tuigquote:
Jouw zaad is toch veel te stoned.quote:
Heb ook geen zin om te trimmen mayne.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
Godse baard groeit te hard, geen zin om te trimmen.
De dochter van Vas en mij is ook prima, dus bij ons zal het ook goedkomen. Bewijs:quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw en mijn genen gemixt.. Jij denkt dat dat goedkomt?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De dochter van Vas en mij is ook prima, dus bij ons zal het ook goedkomen. Bewijs:
[ afbeelding ]
Ohhh ok dan :$..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De dochter van Vas en mij is ook prima, dus bij ons zal het ook goedkomen. Bewijs:
[ afbeelding ]
ahwquote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit een mooi kindje. (srs)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |