shiiiiiiquote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb laatst mijn fiets laten maken, maar ik wilde niet betalen, want het was een oude man.
#spotlightquote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen hun foto's delen op FOK! Het vertrouwen en als het een keer fout gaat, dan gaan de kinders die dit forum rijk is alles verspreiden.
Dus toen moest je lopend naar huis.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb laatst mijn fiets laten maken, maar ik wilde niet betalen, want het was een oude man.
HERE ZUCK A DJIICK.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus toen moest je lopend naar huis.
Nee hij werd boos.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus toen moest je lopend naar huis.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker op een oude fiets geleerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn vader is fietsenmaker en spreekt houtje-touwtje engels
Ja, true storyquote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker op een oude fiets geleerd.
Het vrouwtje uit dat filmpje heeft een hele mooie vagina (srs).quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
haha waar keur jij op.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het vrouwtje uit dat filmpje heeft een hele mooie vagina (srs).
Beetje vozen neem ik ook genoegen mee hoor, just sayin'quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggen, bij jou is het day 1: pants off or gtfo
Vaginale estheticaquote:
Nee zelf gedaan. Was 12 bij de 1e x 2g1c kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heeft mozy jouw kinderlijke brein bezoedeld met dit soort nederpron?
Beetje zoals die van Farrah Abraham toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het vrouwtje uit dat filmpje heeft een hele mooie vagina (srs).
Wil jij een keer met mijn geslachtsdeel spelenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje vozen neem ik ook genoegen mee hoor, just sayin'
Kan wel. Maar die was een beetje raar mager, was vreemd in combinatie met haar nepborsten.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals die van Farrah Abraham toch?
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moetquote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil jij een keer met mijn geslachtsdeel spelen?
theekransje houden.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet
Stop dat ding gewoon in je kut, YOLOquote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |