Precies. Alleen lopen ze in mijn stad allemaal rond met een RAPEX condoom.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Vrijwillige seks. Hoe moet ik anders 8/10+ chicks doen?
[..]
Zachtjes.
Congo is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies. Alleen lopen ze in mijn stad allemaal rond met een RAPEX condoom.Geeft bloedlul een andere betekenis.
Waar woon je, Volendam?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies. Alleen lopen ze in mijn stad allemaal rond met een RAPEX condoom.Geeft bloedlul een andere betekenis.
Twee. Maar dat is enkel omdat heel erg lief, normaal gesproken ga ik na het pijpen naar huis.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoeveel fokmeisjes heb jij eigenlijk mee gevreeën?
Haha, zou haar aanspreken irl. Beetje teasen en wat routine game runnen, envelop met foto's van mij met Zeus, Ghandi en President Obama, etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom geen poging wagen? Zelfs de beer heeft haar IRL gezien.
Vreemde vergelijking, Chai heeft namelijk nog geen kans gekregen om ontrouw te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, zou haar aanspreken irl. Beetje teasen en wat routine game runnen, envelop met foto's van mij met Zeus, Ghandi en President Obama, etc.
Vervolgens lees ik haar hand en daarna houd ik haar met beide handen bij mijn boxer vandaan. Ik ben trouw als een Chai.
Dan tel je de paarden dus niet mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, Chai heeft namelijk nog geen kans gekregen om ontrouw te zijn.
Klopt. Daar heeft ze overigens serieus seks mee gehad, wat me enigszins opwindtquote:Op zondag 23 juni 2013 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan tel je de paarden dus niet mee.
Alien versus predatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij niet die user die zijn hulp had aangeboden bij het klussen in mijn nieuwe huis?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twee. Maar dat is enkel omdat heel erg lief, normaal gesproken ga ik na het pijpen naar huis.
Jij ging naar Oost toch? Dat klopt, kans verkeken.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Was jij niet die user die zijn hulp had aangeboden bij het klussen in mijn nieuwe huis?
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, Chai heeft namelijk nog geen kans gekregen om ontrouw te zijn.
met "klus" bedoelde hij je centenbakkie denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Was jij niet die user die zijn hulp had aangeboden bij het klussen in mijn nieuwe huis?
Welnee, ik zou na het pijpen naar huis zijn gegaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
met "klus" bedoelde hij je centenbakkie denk ik.
Prima taktiek. Een poos geleden hielp ik een leuke vrouw met noeste tuinarbeid. Een dag later lag ik in haar bedquote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geile beer dat je bentquote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Prima taktiek. Een poos geleden hielp ik een leuke vrouw met noeste tuinarbeid. Een dag later lag ik in haar bed![]()
inb4 buurvrouw van 56quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Prima taktiek. Een poos geleden hielp ik een leuke vrouw met noeste tuinarbeid. Een dag later lag ik in haar bed![]()
60 euro per uur, 8 uur(?) werken. Toch redelijk duur.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Om het in elkaar te zetten?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik deed het met liefde hoor, en delen door 10. Toch schappelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
60 euro per uur, 8 uur(?) werken. Toch redelijk duur.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit is echt gebeurd.Heb laatst mijn fiets laten maken, maar ik wilde niet betalen, want het was een oude man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |