Wat?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Panzermaus het volgende:
Murdera, waarom heb je Vastus niet gerawdogged? Wat was de reden?
Geen koude meloenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weleens een meloen beetje uitgehold en geneukt?
Waarom praat jij zoveel over seks?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weleens een meloen beetje uitgehold en geneukt?
Maar dan gaat ie er door, en is dus die hele feeling als nog weg.quote:
Dit, ja. Als het langer geleden is, zo'n 60L zak :Squote:
Wel vermakelijk ja. Zou toch wel leuker zijn als hij er wat meer moeite voor zou doen, maar lachen om downers mag afentoe best.quote:
Watquote:
Hard geworden.quote:
Ik stel een paar vragen en meteen praat ik zo veel over seks.quote:
hij durft ze niet te beantwoordenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stel een paar vragen en meteen praat ik zo veel over seks.
quote:
dit er dan weer meteen bij.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jij hebt echt zo'n typische Marokkaanse gezicht.
Doe niet alsof het niet zo is.. Je hebt een slechte invloed, dat ook nog eensquote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou mijn vragen wel beantwoorden toch?quote:
Moet jij niet vingeren ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet alsof het niet zo is.. Je hebt een slechte invloed, dat ook nog eens
Mag ik ook nog af en toe een eet/FOK!pauze?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou mijn vragen wel beantwoorden toch?
[..]
Moet jij niet vingeren ofzo?
Ook echt zo'n relkloon aandacht geven terwijl die persoon zich anaal loopt te bevredigen op alle reactiesquote:
ja, het is een beetje makkelijke humor, maar ach, moet kunnen af en toequote:Op zondag 23 juni 2013 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel vermakelijk ja. Zou toch wel leuker zijn als hij er wat meer moeite voor zou doen, maar lachen om downers mag afentoe best.
Het is hier gewoon gezellig en dan moet het weer verpest worden met seks.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks mis met mensen helpenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ook echt zo'n relkloon aandacht geven terwijl die persoon zich anaal loopt te bevredigen op alle reacties.
Dit ja, bij new kids heb ik ook een paar keer gelachen, dus dan kan dit ook wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het is een beetje makkelijke humor, maar ach, moet kunnen af en toe
Lieve jongen ben jequote:
Wij zijn echt wel goede personen, accepteren dit scharminkel zo in de groep en geven liefde :$quote:
Wat eet je?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik ook nog af en toe een eet/FOK!pauze?
In b4: "nee"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |