Ik ben gewoon mij zelf. Dat jij alleen ervaring hebt met een stereotype Marokkaan, dat is jouw probleem, maar er is diversiteit genoeg. Heb daar vrede mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flikker op man, je bent nog verkaasder dan Najib Amhali, Mimoun Oaïssa en o.us bij elkaar.
Rechts ja, in april 2012.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben jij dat Krio? Nee toch?
Inb4 geen serieuze reactie
Dit antwoord alleen alquote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon mij zelf. Dat jij alleen ervaring hebt met een stereotype Marokkaan, dat is jouw probleem, maar er is diversiteit genoeg. Heb daar vrede mee.
Snapte dat plaatje er al niet echt bijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit antwoord alleen al.
[ afbeelding ]
Jij dacht dat ik het was en ik dacht dat jij het was een half uur van te voren...quote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hup krio, hup! Nothing but a peanut!
En Chloro: ik heb geen trollaccounts. Ik kwaak al genoeg onzin op deze.
laat jij nou maar lekker je kutje virtueel likken door wanhopige fokkers die zelfs een dikke zeug zouden likken.quote:
Je moet misschien je stereotype blik overboord zetten, want het doet je geen goed. Hoe moet ik volgens jou antwoorden? Geef eens een voorbeeld? Het is het aard van het beestje. Gedraag je je volgens die stereotypering, dan ben je een bontkraagje. Praat je op een heel andere manier en netjes, dan is het een knuffelmarokkaan. Jullie Nederlanders verzinnen wel wat om alles in hokjes te stoppen. Klagen lijkt bij jullie in de genen te zitten, daarom neem ik je spinsels niet heel serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit antwoord alleen al.
[ afbeelding ]
Panzermaus heeft een fascinerende fascinatie voor het al dan niet 'echt' zijn van een dame op internet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik het was en ik dacht dat jij het was een half uur van te voren...
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.quote:
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Panzermaus heeft een fascinerende fascinatie voor het al dan niet 'echt' zijn van een dame op internet.
Wie is dit dik zeug waar je het telkens over hebt, wie was je voorbeeld.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef Louise19 het volgende:
[..]
laat jij nou maar lekker je kutje virtueel likken door wanhopige fokkers die zelfs een dikke zeug zouden likken.
Ik houd het wel bij het laten likken van mijn kutje door iemand die dat in real life doet. Misschien moet jij ook iemand zoeken die dat wil doen bij jou, laat hem dan ook gelijk die bergen zand wegwerken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef Louise19 het volgende:
[..]
laat jij nou maar lekker je kutje virtueel likken door wanhopige fokkers die zelfs een dikke zeug zouden likken.
Welke chicks probeer je al dan niet te exposen? Heb je geen overzicht?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.
Jij bent toch diegene die mbhhh heeft exposed als real?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke chicks probeer je al dan niet te exposen? Heb je geen overzicht?
- Juminelle
- Meloewa
- Msbhhh
- Louise
- ...
Niet zo hard huilen skatje. ooit zal iemand jouw zandgraf ook wel uitlikken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef Louise19 het volgende:
[..]
jouwquote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo hard huilen skatje. ooit zal iemand jou zandgraf ook wel uitlikken.
Meloewa staat daar los van, Louise denk ik ook. GJNVA, Jumster, Yevoul en Missblek gaan niet vrijuit.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke chicks probeer je al dan niet te exposen? Heb je geen overzicht?
- Juminelle
- Meloewa
- Msbhhh
- Louise
- ...
Wel props voor het steevast spreken in orakels waar geen touw aan vast te knopen is.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.
Brakke dag vandaag, bedankt.quote:
Waar vind je tegenwoordig nog vrouwen met inhoud en tieten?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt én geen inhoud én geen tieten.
SNJOL
Frappant dat jij er altijd moeite mee hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel props voor het steevast spreken in orakels waar geen touw aan vast te knopen is.
Enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.
[..]
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |