truequote:Op zondag 23 juni 2013 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Jep. Mensen die dat bedenken moeten echt per direct kapotgeschopt worden.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
HAHAHA WE ZETTEN KAK IN DE RECLAME WANT DAT IS NIEUW EN HIP EN STOER EN GRAPPIG.
[ afbeelding ]
WAT ZIJN WIJ TOCH UNDERGROUND!!!xxDDDDdddD!!1quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
HAHAHA WE ZETTEN KAK IN DE RECLAME WANT DAT IS NIEUW EN HIP EN STOER EN GRAPPIG.
[ afbeelding ]
Haten op n8nquote:
Klinkt plausibel. OPEENS kon je elke poes raken die je wil, wat een vernuft. De Muiziaanse jaartelling begint na 2009.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flink inhalen van wat je hebt moeten missen voor 2009 zeker?
Serieus bijna m'n cola uitgespuugdquote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks ga je nog haten op Allure omdat ze op haar 25e leeft als een 17-jarige.
Sick, verborgen backstab.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haten op n8n.
Straks ga je nog haten op Allure omdat ze op haar 25e leeft als een 17-jarige.
quote:
Wordt verworpenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. OPEENS kon je elke poes raken die je wil, wat een vernuft. De Muiziaanse jaartelling begint na 2009.
Jij dan? :$quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Je hebt immers Veer nog niet gedaan.
jij bent veer tog ;squote:
Ohhhh shi-quote:
Waarom ben ik zo walgelijk arrogant dat ik denk dat zo'n accomplishment kinderspel zou zijn geweest irl. Alleen die relatie van haar gooit schuldgevoelens in het spel.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Je hebt immers Veer nog niet gedaan.
Nee. We zijn hier gezellig aan het chatten. Doeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef Puntenjager het volgende:
Aaah, hier gaat het gevecht verder
Dag slowtjetters![]()
Verder nog dit:
[..]
Hoeveel fokmeisjes heb jij eigenlijk mee gevreeën?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo walgelijk arrogant dat ik denk dat zo'n accomplishment kinderspel zou zijn geweest irl. Alleen die relatie van haar gooit schuldgevoelens in het spel.
Bij mij dan, niet bij Veer. Soms moet je happen.
Ik zal je eens stilhouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom geen poging wagen? Zelfs de beer heeft haar IRL gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo walgelijk arrogant dat ik denk dat zo'n accomplishment kinderspel zou zijn geweest irl. Alleen die relatie van haar gooit schuldgevoelens in het spel.
Bij mij dan, niet bij Veer. Soms moet je happen.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal je eens stilhouden.Mag ik wel bijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom geen poging wagen? Zelfs de beer heeft haar IRL gezien.![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zachtjesquote:
geld.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Vrijwillige seks. Hoe moet ik anders 8/10+ chicks doen?
[..]
Zachtjes.
Zal lief en teder aan je vleesstok knabbelenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Vrijwillige seks. Hoe moet ik anders 8/10+ chicks doen?
[..]
Zachtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |