Wel props voor het steevast spreken in orakels waar geen touw aan vast te knopen is.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.
Brakke dag vandaag, bedankt.quote:
Waar vind je tegenwoordig nog vrouwen met inhoud en tieten?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt én geen inhoud én geen tieten.
SNJOL
Frappant dat jij er altijd moeite mee hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel props voor het steevast spreken in orakels waar geen touw aan vast te knopen is.
Enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat Louise het niet horen. Maar nee man, ik post die shit alleen in SPT enzo.
[..]
Als je niet gelogen hebt kan ik jou niet meer serieus nemen.
Ben benieuwd wie er nog meer chocola van je cacaofantasie-posts kan maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Frappant dat jij er altijd moeite mee hebt.
Friet/patat met daarbij een enorme kippenpoot en een bak appelmoes.quote:
Scherp, waren het er meer dan 1?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je dt-fouten aanpassen in het GYM topic.
Lekker. Wel HAK appelmoes?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Friet/patat met daarbij een enorme kippenpoot en een bak appelmoes.
Alleen HAK appelmoes, anders geen appelmoes.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker. Wel HAK appelmoes?
Ik had: ribeye steak, aardappelkroketjes, doperwten en ook (HAK) appelmoes.
Zo is dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen HAK appelmoes, anders geen appelmoes.
Louise is wegquote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij het laten likken van mijn kutje door iemand die dat in real life doet. Misschien moet jij ook iemand zoeken die dat wil doen bij jou, laat hem dan ook gelijk die bergen zand wegwerken.
Twee keer hetzelfde woord ook. Ik stel mijzelf teleur.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zag er twee, maar heb maar even gespiekt.
Nu wenfer nog.quote:
Heb je 'm ook op sterkte? Zou snorretje likken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je van m'n glow in the darkbril?
[ afbeelding ]
koeliequote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je van m'n glow in the darkbril?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |