Ik heb 'm nooit gezien... alleen de eerste 60 seconden ofzo en toen moest ik wegklikkenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee zelf gedaan. Was 12 bij de 1e x 2g1c kijken.
Ok dank je welquote:
Gorz babiesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Stop dat ding gewoon in je kut, YOLO.
Afsnijden, laten drogen gelijk een bloem, en dan aan een ketting voor om je nek.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet
Geen kinderen van mij willenquote:
Ja, maar daar heb ik er al heel veel vanquote:Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Afsnijden, laten drogen gelijk een bloem, en dan aan een ketting voor om je nek.
Jouw en mijn genen gemixt.. Jij denkt dat dat goedkomt?quote:
Nee, langharig tuigquote:
Jouw zaad is toch veel te stoned.quote:
Heb ook geen zin om te trimmen mayne.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
Godse baard groeit te hard, geen zin om te trimmen.
De dochter van Vas en mij is ook prima, dus bij ons zal het ook goedkomen. Bewijs:quote:Op zondag 23 juni 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw en mijn genen gemixt.. Jij denkt dat dat goedkomt?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De dochter van Vas en mij is ook prima, dus bij ons zal het ook goedkomen. Bewijs:
[ afbeelding ]
Ohhh ok dan :$..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De dochter van Vas en mij is ook prima, dus bij ons zal het ook goedkomen. Bewijs:
[ afbeelding ]
ahwquote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit een mooi kindje. (srs)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |