Ja!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ja, je weet nooit wanneer ik weer omsla, dat ervaar jij zeker als spannend en erotiserend eh? :$
Toch bedankt.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is wel van nootmans eh, die gast is wel bijzonder.. Als in herpaderp bijzonder :$
Boffieschenkze
Ywquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:51 schreef Dqod het volgende:
Ok, doe nu maar weer normaal hoor*trekt hoerenlaarsjes met naaldhak aan*
Relaties & Psychologiequote:
Is dat een pepermolen of een dildo?quote:
Ik denk een 2-in-1 combinatiequote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk een 2-in-1 combinatie
Maar k ga even eten gr gr :$
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Wow, sorry man. Wist niet dat je boos werdquote:Op zondag 23 juni 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ik haal juist mijn plaatjes altijd weg om deze shit... dat ie overal gequote word etc.
Om onzekerheiddaarom post ik ook vaker ja. En altijd door de mensen die zelf niks durven te posten.
Maar goed have fun
Ik had een 'u mad' verwacht..quote:Op zondag 23 juni 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, sorry man. Wist niet dat je boos werd.
Wie?!?!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had een 'u mad' verwacht..
Helemaal niet boos hoor btwik heb haar geweigerd, zij mij niet
Niks 'onzekerheidquote:Op zondag 23 juni 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ik haal juist mijn plaatjes altijd weg om deze shit... dat ie overal gequote word etc.
Om onzekerheiddaarom post ik ook vaker ja. En altijd door de mensen die zelf niks durven te posten.
Maar goed have fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 13:35:05 ]
Neequote:Op zondag 23 juni 2013 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ga ik ook echt niet aan beginnenJij wel?
Werken bijvoorbeeldquote:
Fair enough. Ik game sporadisch, als tiener me wel lens gegamed (had toch swag voor 2009 al, dus kan prima).quote:Op zondag 23 juni 2013 13:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Werken bijvoorbeeld. En andere dingen die je niet allemaal aangaan
. Hoop niet dat jij je dagen "vult" met gamen
.
Ja, op de middelbare heb ik ook wel veel gegamedquote:Op zondag 23 juni 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fair enough. Ik game sporadisch, als tiener me wel lens gegamed (had toch swag voor 2009 al, dus kan prima).
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks 'onzekerheid'. Wees blij dat je geen narcist bent.
Ik snap echt niets van deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
Niet? Narcisten trekken zich niks aan van mensen op het FOK!forum en ervaren nooit onzekerheid. Terwijl dat een heel gezonde emotie is.quote:
"Hij weer"quote:
Oh maar ik onderdruk sws al mijn emoties met drank en drugsquote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet? Narcisten trekken zich niks aan van mensen op het FOK!forum en ervaren nooit onzekerheid. Terwijl dat een heel gezonde emotie is.
edit: Dus vandaar: niks 'onzekerheid'
Na-aperquote:Op zondag 23 juni 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maar ik onderdruk sws al mijn emoties met drank en drugs
Nee, deed dat al toen het nog niet mainstream was en jij nog op de basisschool zatquote:
Ja. [april 2012]quote:
Dude, je bent even oud (als ik me niet vergis)quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, deed dat al toen het nog niet mainstream was en jij nog op de basisschool zat
laat mij het maar doenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gvd, zit een graatje vast rond m'n hoektand, krijg 'm niet weg.
Negerhoektanden zijn kk groot heb ik gehoord?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgende keer mbhhh zich zelf laten wassen voor je downunder gaat vriendquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?quote:
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerdquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Negerhoektanden zijn kk groot heb ik gehoord?
M'n post zit je nog steeds dwars, is het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgende keer mbhhh zich zelf laten wassen voor je downunder gaat vriend
YES GELUKTquote:
Pics?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat laat ik andere bepalen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?
[..]
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerd
[..]
M'n post zit je nog steeds dwars, is het niet?
[..]
YES GELUKT.
Flossinnn'.
Ja, want ik zeg dit soort dingen alleen na dat soort posts van jouquote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?
[..]
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerd
[..]
M'n post zit je nog steeds dwars, is het niet?
[..]
YES GELUKT.
Flossinnn'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |