Nooit gespeeld, ga ik ook echt niet aan beginnenquote:
Mooi woord trouwens; Zelflelijkquote:
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaalquote:
Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaal
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaal
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Chai het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)dankt.-196489.0.html
quote:
Gestopt met lezen na "ik hang aan je lippen"quote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.
Ken je die scene uit Mirrors met Amy Smart in dat bad? Dat idee kreeg ik nu in m'n hoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.
Goed moment, aangezien dit het laatste was wat ik typte in die post.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gestopt met lezen na "ik hang aan je lippen"
Speciaal voor jou gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors met Amy Smart in dat bad? Dat idee kreeg ik nu in m'n hoofd
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed moment, aangezien dit het laatste was wat ik typte in die post.
Ze is zo aantrekkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Liefquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah lekkah hmmmm![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is zo aantrekkelijk
Da's nie Amy ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lief
[..]Ze prepared zichzelf voor fellatio met deze boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah lekkah hmmmm
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is zo aantrekkelijk
Ja, en dat is haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DANquote:
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien tochquote:Op zondag 23 juni 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze prepared zichzelf voor fellatio met deze boi
[..]
Ja, en dat is haar niet
Ja NOU SORRY HOORquote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DAN
[..]
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien toch
Hahaha nee gekkie ;Dquote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DAN
[..]
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien toch
Wel even bij de les blijven!quote:
quote:mensen noemde me soms lelijk,
Ik weet van mezelf dat ik niet de knapste ben.
maar andere mensen hoeven mij dat echt niet te gaan vertellen.
alsof hun het toppunt van perfectie zijn.
neehoor!
t boeit me niet echt, als iemand wat wil zeggen mogen ze verwachten dat ze de volle laag terug krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |