Nooit gespeeld, ga ik ook echt niet aan beginnenquote:
Mooi woord trouwens; Zelflelijkquote:
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaalquote:
Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaal
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaal
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Chai het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)dankt.-196489.0.html
quote:
Gestopt met lezen na "ik hang aan je lippen"quote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.
Ken je die scene uit Mirrors met Amy Smart in dat bad? Dat idee kreeg ik nu in m'n hoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.
Goed moment, aangezien dit het laatste was wat ik typte in die post.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gestopt met lezen na "ik hang aan je lippen"
Speciaal voor jou gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors met Amy Smart in dat bad? Dat idee kreeg ik nu in m'n hoofd
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed moment, aangezien dit het laatste was wat ik typte in die post.
Ze is zo aantrekkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Liefquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah lekkah hmmmm![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is zo aantrekkelijk
Da's nie Amy ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lief
[..]Ze prepared zichzelf voor fellatio met deze boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah lekkah hmmmm
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is zo aantrekkelijk
Ja, en dat is haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DANquote:
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien tochquote:Op zondag 23 juni 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze prepared zichzelf voor fellatio met deze boi
[..]
Ja, en dat is haar niet
Ja NOU SORRY HOORquote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DAN
[..]
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien toch
Hahaha nee gekkie ;Dquote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DAN
[..]
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien toch
Wel even bij de les blijven!quote:
quote:mensen noemde me soms lelijk,
Ik weet van mezelf dat ik niet de knapste ben.
maar andere mensen hoeven mij dat echt niet te gaan vertellen.
alsof hun het toppunt van perfectie zijn.
neehoor!
t boeit me niet echt, als iemand wat wil zeggen mogen ze verwachten dat ze de volle laag terug krijgen!
Amen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef Chai het volgende:
ik ben nu eenmaal een sporty type, ik houd van broeken en t-shirts, met m'n haar in een staart en "au naturel" (lees: geen make-up), ik ga liever naar een voetbalwedstrijd van FC Twente, dan een dagje winkelen in bijv. enschede. lang leve de sneakers en haat aan fletjes en pumps. als je in de eerste niet meedoet met de rest, ben je lelijk, stom of gewoon vreemd. laat ze lekker!
vaak zeg ik als iemand mij lelijk noemt: liever lelijk op mijn manier, dan mooi op de jouwe. als ze vragen wat ik bedoel is mijn uitleg: liever lelijk van buiten dan van binnen. een mooie ziel in een minder mooi lichaam is mooier dan een lelijke ziel in een mooi omhulsel. je lichaam is maar een toevoegsel aan wat je bent, dat zal veranderen. je karakter is wie je werkelijk bent, dat is wat telt! de lelijk eendjes van vroeger, zijn de mooie zwanen van later.
Remind: iedereen is mooi op zijn eigen manier! iedereen die op jongere leeftijd niet het perfecte uiterlijk had, is later vaak prachtig! en omdat die mensen van jongs af aan een prachtig karakter hebben, zijn ze bijna hun gehele leven prachtig!
Jawel.. Spreek mij niet tegenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha nee gekkie ;D
[..]
Wel even bij de les blijven!
[..]
Jij jaquote:
Hou uw mond!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij ja![]()
![]()
Ik bedoelde alleen maar dat ze zo lekker is dat ik mijn tandpasta ervan op eet![]()
Doe ik lekker toch ;pquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou uw mond!
Van tandpasta eten krijgen je broze botten hoor.
[..]
Doe ik lekker toch ;p
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou uw mond!
Van tandpasta eten krijgen je broze botten hoor.
[..]
Doe ik lekker toch ;p
Ok, naast golfclubs/hockeysticks neem ik nu ook een tang mee wanneer ik je ooit tegenkom.. En een pear of anguish ;squote:
Ik vind het van lef getuigen dat je me zodanig zit op te windenquote:
ik krijg er kippenvlees vanquote:Op zondag 23 juni 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het van lef getuigen dat je me zodanig zit op te winden
Zin in rosbief gekregen :$quote:
wtf is dit?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, naast golfclubs/hockeysticks neem ik nu ook een tang mee wanneer ik je ooit tegenkom.. En een pear of anguish ;s
Klap op je..quote:
Met peperquote:
Ik waardeer niks wat van jou afkomstig isquote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf is dit?
[..]![]()
Ik dacht wel dat je dat gifje kon waarderen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer niks wat van jou afkomstig is
Nee, grapje.. Alles zelfs
zelfs zn funky spunkquote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer niks wat van jou afkomstig is
Nee, grapje.. Alles zelfs
Kom maar met je hoofd op m'n schoot, ga ik je liefkozend aaienquote:Op zondag 23 juni 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! ik schrok even, en toen las ik de 2e regel en was ik weer gerust gesteld
Nee.Dat.NOOITquote:
Ik hoef niet iedereens funky spunk hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar met je hoofd op m'n schoot, ga ik je liefkozend aaien
[..]
Nee.Dat.NOOIT
Dat mag jij wel hebben tho, mits je er behoefte aan hebt.. Anders laat ik Lupita het opruimen en gaan we m vervolgens steriliseren
Het is wel van nootmans eh, die gast is wel bijzonder.. Als in herpaderp bijzonder :$quote:Op zondag 23 juni 2013 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoef niet iedereens funky spunk hoorMaar bedankt voor het aanbieden, erg attent.
Even boffie inschenken
Wat liefffffffffffffquote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is wel van nootmans eh, die gast is wel bijzonder.. Als in herpaderp bijzonder :$
Boffieschenkze
Dat vind ik altijd zo spannend aan jou, ene moment mag je op je schoot en de andere een naaldhak in je voorhoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar met je hoofd op m'n schoot, ga ik je liefkozend aaien
[..]
Nee.Dat.NOOIT
Dat mag jij wel hebben tho, mits je er behoefte aan hebt.. Anders laat ik Lupita het opruimen en gaan we m vervolgens steriliseren
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat liefffffffffffff![]()
Dat herpaderp gedoetje las ik even niet...
[..]
Dat vind ik altijd zo spannend aan jou, ene moment mag je op je schoot en de andere een naaldhak in je voorhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |